stirlitz Elküldve Október26, 2013 Megoszt Elküldve Október26, 2013 Amúgy ez a hivatalos neve... :icon1: Én kèrek elnézést Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október26, 2013 Megoszt Elküldve Október26, 2013 Hmm új a spirál benne, Coffle, s mielőtt beraktam folyt ki belőle az olaj annyit kapott, de előtte is kattogott a gyári bowdennel. Most beraktam a gyári bowden-t, szintén tocsogott benne az olaj, de így is kattog. Berágok azt berakom a Caliból az elektromos órát, a benzinszint mutatóra meg figyelek. Vagy full hülyeséget fog mutatni? ABS kockáról hányas lábát kell bekötni az elektromos órába? 17-es rémlik fejből. Kell akkor vmi jeladó az órának nem? Vagy az ABS-kockától kapja a jelet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október26, 2013 Megoszt Elküldve Október26, 2013 Igen az ABS kockától kapja a jelet, a Cali V6 is így működik. Csak felmerül az a kérdés vajon Astra abs kockájával működik-e? Kiszedem majd Caliból próbára, behúzom a szálat és majd kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Jók lehetnek, bár iszony drága. Egy led 30 HUF, hozzá az ellenállás10 HUF... :blink: Viszont ha kéket vagy zöldet választ az ember, akkor nem fognak látszani a piros dolgok... :D Fehérben gondolkoztam... Igazából maga a típus érdekel, hogy valakinek van-e tapasztalata ezzel? Elektronikában eléggé jártas vagyok, megveszem a típust (5050 smd led) és beépítem magamnak... Inkább az érdekel, hogy eléggé homogén fényt ad ez? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Fehérben gondolkoztam... Igazából maga a típus érdekel, hogy valakinek van-e tapasztalata ezzel? Elektronikában eléggé jártas vagyok, megveszem a típust (5050 smd led) és beépítem magamnak... Inkább az érdekel, hogy eléggé homogén fényt ad ez? Köszönöm! Üdv! Én a vaterán vettem a gyafituning nevű emberkétől piros ledeket (SMD led) és meg kell hogy mondjam nem csalódtam a ledben. Szépen szórja a fényt, nem foltos a műszerfal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Fehérben gondolkoztam... Igazából maga a típus érdekel, hogy valakinek van-e tapasztalata ezzel? Elektronikában eléggé jártas vagyok, megveszem a típust (5050 smd led) és beépítem magamnak... Inkább az érdekel, hogy eléggé homogén fényt ad ez? Köszönöm! Apám az övébe fehéret kért. Sima 5mm-es fehér ledeket kapott, a gyári helyekre, úgy, hogy a ledek körbe lettek csiszolva és homogén lett a műszerfala. Igaz, a fényerő szabályzás nem működik, de nem is kell. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Apám az övébe fehéret kért. Sima 5mm-es fehér ledeket kapott, a gyári helyekre, úgy, hogy a ledek körbe lettek csiszolva és homogén lett a műszerfala. Igaz, a fényerő szabályzás nem működik, de nem is kell. Igen, erről én is hallottam... Hogyan lett csiszolva? Síkba a teteje? Az enyémben nincs fényerőszabályzás, így az nem is téma... :D Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Én beraktam 5050 smdéket, de nincs homogén fény, majd lefotózom. A következő az 5 chipes 8 mmes-es led lesz, olyan ami 180 fokban szórja a fényt. Ilyen van a Calimban is, bár ott pont fordítva van, mert a fehér háttér van megvilágítva. http://butor-lakberendezes.vatera.hu/lampa_vilagitas/izzo_led_ego/8mm_5chipes_145_000mcd_180fokban_szort_feherled_1817528771.html Ezen kívül a fenti vaterás linket, Gyafi cuccát viszont dicsérik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Én beraktam 5050 smdéket, de nincs homogén fény, majd lefotózom. A következő az 5 chipes 8 mmes-es led lesz, olyan ami 180 fokban szórja a fényt. Ilyen van a Calimban is, bár ott pont fordítva van, mert a fehér háttér van megvilágítva. http://butor-lakberendezes.vatera.hu/lampa_vilagitas/izzo_led_ego/8mm_5chipes_145_000mcd_180fokban_szort_feherled_1817528771.html Ezen kívül a fenti vaterás linket, Gyafi cuccát viszont dicsérik. Ilyen fehér előlapot hol lehet beszerezni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Ez Calibráé. V6okban van 96tól, de elektromos az összes v6. Van x20xev Calikban is, az bowdenes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Jók lehetnek, bár iszony drága. Egy led 30 HUF, hozzá az ellenállás10 HUF... :blink: Viszont ha kéket vagy zöldet választ az ember, akkor nem fognak látszani a piros dolgok... :D A munkadíjat meg kell fizetni... :D 150-ért csinálsz nekem? :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október28, 2013 Megoszt Elküldve Október28, 2013 A munkadíjat meg kell fizetni... :D 150-ért csinálsz nekem? :smartass: Hát ha adod a rossz foglalatos izzókat, akkor 150-ért teszek bele neked ledet! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október28, 2013 Megoszt Elküldve Október28, 2013 Igen, erről én is hallottam... Hogyan lett csiszolva? Síkba a teteje? Az enyémben nincs fényerőszabályzás, így az nem is téma... :D Köszönöm! Egyrészt a hegyét lecsiszoltam, majd finom csiszolópapírral az oldalát, körbe szintén. Ilyenkor minden irányba szórja a fényét, mint egy izzó... ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Apám az övébe fehéret kért. Sima 5mm-es fehér ledeket kapott, a gyári helyekre, úgy, hogy a ledek körbe lettek csiszolva és homogén lett a műszerfala. Igaz, a fényerő szabályzás nem működik, de nem is kell. Én tök hülye vagyok az elektronikai dolgokhoz, ezt előre leszögezem. Ezek a ledek foglalat kompatibilisak, vagy kell valamit trükközni? Tehát csak beteszem a gyári helyekre és müködnek? Mert ha igen akkor én is bepróbálnák egy ilyen "szettet", úgy is haldoklik némelyik izzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy: a 7végén cseréltem km órát az f astrámba (1.4 8v) fordulat számmérősre, a szálat behúztam neki, minden oké, de miután kerültem vele egyett kirakta a motor hiba jelet, azt tegnap leolvastattam és azt írja, hogy hamis óra jel, vagy nincs jel, a szerelő nem tudott mit mondani rá, szerintetek mi lehet a gond? ( a szál behúzás előtt is kirakta a hibát) a W száma megegyezik a gyáriéval, és 7ezerig is van skálázva a fordulat, vízhőfok is 100ig van, benzin is 50Literig. pls help :-) előre is köszönöm a válaszokat! ( ja és 110nél pereg 3ezret 5dikbe, és szerintem 100nál kellene 3ezret peregni-e) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy: a 7végén cseréltem km órát az f astrámba (1.4 8v) fordulat számmérősre, a szála t behúztam neki, minden oké, de miután kerültem vele egyett kirakta a motor hiba jelet, azt tegnap leolvastattam és azt írja, hogy hamis óra jel, vagy nincs jel, a szerelő nem tudott mit mondani rá, szerintetek mi lehet a gond? ( a szál behúzás előtt is kirakta a hibát) a W száma megegyezik a gyáriéval, és 7ezerig is van skálázva a fordulat, vízhőfok is 100ig van, benzin is 50Literig. pls help :-) előre is köszönöm a válaszokat! ( ja és 110nél pereg 3ezret 5dikbe, és szerintem 100nál kellene 3ezret peregni-e) sebességjeladó sz.r az óra hátulján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 sebességjeladó sz.r az óra hátulján. a gyári óráról lelehet szedni és erre rárakni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Én tök hülye vagyok az elektronikai dolgokhoz, ezt előre leszögezem. Ezek a ledek foglalat kompatibilisak, vagy kell valamit trükközni? Tehát csak beteszem a gyári helyekre és müködnek? Mert ha igen akkor én is bepróbálnák egy ilyen "szettet", úgy is haldoklik némelyik izzó. Kompatibilisek. De a kínaiak 12 voltra számolják az ellenállást. :mean: Így azokat nem árt kicserélni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 a gyári óráról lelehet szedni és erre rárakni ? ha ugyan olyan akkor igen. 3 különböző csatlakozású van belőlük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Snitcer Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy: a 7végén cseréltem km órát az f astrámba (1.4 8v) fordulat számmérősre, a szálat behúztam neki, minden oké, de miután kerültem vele egyett kirakta a motor hiba jelet, azt tegnap leolvastattam és azt írja, hogy hamis óra jel, vagy nincs jel, a szerelő nem tudott mit mondani rá, szerintetek mi lehet a gond? ( a szál behúzás előtt is kirakta a hibát) a W száma megegyezik a gyáriéval, és 7ezerig is van skálázva a fordulat, vízhőfok is 100ig van, benzin is 50Literig. pls help :-) előre is köszönöm a válaszokat! ( ja és 110nél pereg 3ezret 5dikbe, és szerintem 100nál kellene 3ezret peregni-e) Üdv.Nekem is ugyanez volt a gondom, a hiba az volt, hogy az eredeti műszercsoport Delco volt , a ford. mérős pedig VDO. A belseje sem volt felcserélhető egymással. Most keresek Delco gyártmányút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Üdv.Nekem is ugyanez volt a gondom, a hiba az volt, hogy az eredeti műszercsoport Delco volt , a ford. mérős pedig VDO. A belseje sem volt felcserélhető egymással. Most keresek Delco gyártmányút. Némi reszeléssel átrakható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Én tök hülye vagyok az elektronikai dolgokhoz, ezt előre leszögezem. Ezek a ledek foglalat kompatibilisak, vagy kell valamit trükközni? Tehát csak beteszem a gyári helyekre és müködnek? Mert ha igen akkor én is bepróbálnák egy ilyen "szettet", úgy is haldoklik némelyik izzó. Annyi lehet vele a macera, hogy ha berakod a ledes cuccot és nem világít, akkor egyszerűen 180°-kal elforgatva rakod be újra és akkor fog világítani. Jelenleg a "ledezési" projektem folyamán itt tartok. http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_29_cb0ctu1hqi.jpg A továbbiakban a fényerő lecsökkentésével kell foglalkozzak, mert kifolyik éjszaka a szemem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Üdv.Nekem is ugyanez volt a gondom, a hiba az volt, hogy az eredeti műszercsoport Delco volt , a ford. mérős pedig VDO. A belseje sem volt felcserélhető egymással. Most keresek Delco gyártmányút. Üdv, Nekem a gyári is VDO, viszont nem tudom, hogy a ford. mérős milyen... 1.6 16v-s ből való elvileg. De ahogy ma észre vettem városba hogy a ford számmérő csal, mert mentem 60-al, és utol értem a többi autóst, és a ford mérő pedig 60-nál pereg 2ezret 4.be... mikor haza értem kipróbáltam a fatherom H astráját, és az 55-nél pereg 2ezret, (1.4 16v( És mikor benyomom a kuplungot vissza esik 500ig a fordulat majd vissza megy olyan 1200ig, és utána áll be 900-ra. Gondolom az miatt van hogy most a sz.gép kavar benne az óra miatt. De holnap megnézzem hogy milyen a ford. számmérős órám VDO-e Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2013 Megoszt Elküldve Október30, 2013 Üdv, Nekem a gyári is VDO, viszont nem tudom, hogy a ford. mérős milyen... 1.6 16v-s ből való elvileg. De ahogy ma észre vettem városba hogy a ford számmérő csal, mert mentem 60-al, és utol értem a többi autóst, és a ford mérő pedig 60-nál pereg 2ezret 4.be... mikor haza értem kipróbáltam a fatherom H astráját, és az 55-nél pereg 2ezret, (1.4 16v( És mikor benyomom a kuplungot vissza esik 500ig a fordulat majd vissza megy olyan 1200ig, és utána áll be 900-ra. Gondolom az miatt van hogy most a sz.gép kavar benne az óra miatt. De holnap megnézzem hogy milyen a ford. számmérős órám VDO-e A W számnak is stimmelni kell... Hogy milyen gyártmány az látszik a 20-as szám és a km/ h felirat egymáshoz képesti helyzetéből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dev Elküldve Október30, 2013 Megoszt Elküldve Október30, 2013 A W számnak is stimmelni kell... Hogy milyen gyártmány az látszik a 20-as szám és a km/ h felirat egymáshoz képesti helyzetéből. Akkor nekem VDO mind a kettő, és a W szám is stimmel W=1102, mind a 2órán, akkor csak a jeladó a rossz, csak akkor vajon a km/h jeladó ja-e, vagy a ford. számé, a jeladótt hogy megtaláljam rajta gondolom lekell bontani teljesen az óra hátulját, vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts