zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Így kell bekötni, és akkor mindig lesz rádió!http://kepfeltoltes.hu/131020/CAR_ISO_A_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mielőtt vágjátok a vezetéket, azért mérjétek ki, hogy melyiken van fix és kapcsolt 12V! Nem értem...gyárilag nem mindegyikben úgy volt hogy van gyujtás nélkül is?
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Köszönom a válaszokat. Lenne még kérdésem. A gyújtáskapcsolóra pontosan hova kell kötni a fix áramos kábelt? Állandóra nem akarom kötni mert akkor világít állandóan az lcd
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Köszönom a válaszokat. Lenne még kérdésem. A gyújtáskapcsolóra pontosan hova kell kötni a fix áramos kábelt? Állandóra nem akarom kötni mert akkor világít állandóan az lcd Arra azért figyelj hogy itt még nincs biztosítva a 12V.
Bundee Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Nem értem...gyárilag nem mindegyikben úgy volt hogy van gyujtás nélkül is? A gyári rádiókkal valószínűleg igen, egyébként nem.
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 A gyári rádiókkal valószínűleg igen, egyébként nem. Ja értem..
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy?
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy?
Gabibácsi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Iso csati hátuljában vezesd át a fix tápot, a gyújtáskapcsolt helyére (is). Egyébként nem csak gyújtáson kéne működnie, van a gyújtáskapcsolónak rádió állása, amikor gyújtás még nincs, de rádió már van. Azt majd megmutathatnád nekem :)
stirlitz Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Azt majd megmutathatnád nekem :) eccer ebbe én is bele futottam aztán jöttem rá h az enyémbe nem olyan a gyújtáskapcsoló
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy? A rádiókban szokott lenni de azért nem árt egy lengő bizti akár.
Bahi Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Értem. Gondolom a másik kábelt amin jelenleg gyűjtások kap feszkót a rádió azt iktassam ki. Még egy kérdés izgat. Gyári rádió honnan kap feszkót ha a gyujtáskapcsolómban nincs bekötve az I-es állás???
zotya975 Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Értem. Gondolom a másik kábelt amin jelenleg gyűjtások kap feszkót a rádió azt iktassam ki. Még egy kérdés izgat. Gyári rádió honnan kap feszkót ha a gyujtáskapcsolómban nincs bekötve az I-es állás??? Melyik nincs bekötve?
Bahi Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Én úgy értettem, hogy egy nem gyári rádió csak házituninggal tud üzemelni I-es állásban. Azt nem étem, gyári rádió viszont üzemel gyújtás nélkül is. Régi kábel iktassam ki?
stirlitz Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Melyik nincs bekötve? azé neked jó durva képeid vannak
zotya975 Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Én úgy értettem, hogy egy nem gyári rádió csak házituninggal tud üzemelni I-es állásban. Azt nem étem, gyári rádió viszont üzemel gyújtás nélkül is. Régi kábel iktassam ki? Hát passz nekem maradt a gyári... azé neked jó durva képeid vannak Jaja vannak. :D
janoo16 Elküldve Október22, 2013 Elküldve Október22, 2013 Szervusztok! Pár hónap szöszmötölés és többszöri nekiugrás után sikerült végre bepakolni a Vectra B multi-kormányt az Astrámba. Ugyanakkor "kompletáltam" a fapados rádió-kazi ISO csatlakozómat, most minden tüske bennevan... sose tudni mit ötöl ki az ember :D. Philips CCR600-as van a járgányban, amibe most bekötném a sebességjelet is, hogy működjön a sebességfüggő hangerő, no meg a kormány-vezérlést. Azt kibogoztam, hogy a kormány-gomboktól a kék-piros szál az ISO csatlakozó A2-es lábára jön (SWC), de a gombokban levő LED-ek meghajtásáról a szürke szál gondoskodik. A kérdésem az, hogy ez hova van bekötve? Az ISO A6-os lábára? Ezen kapja a rádió is a fényerő-jelet, de sosem mértem, hogy ez hogy működik. Vagy akárhova köthetem egy kapcsolt +ra? A vektrákban a műszerfal-fényerő állítással a kormánygombok is dimmelődnek? 2) Ha jól értettem TECH2-vel lehet a rádiót is matatni/diagnosztizálni... Ez hogy van az OBD2-es csatlakozóba bekötve???
ecology Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget!
zotya975 Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget! Egy szálat kell elvágni de fogalmam sincs melyiket..majd talán valaki..
stirlitz Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget! hogy fogod akkor látni az állomásokat? meg programozni
ecology Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 hogy fogod akkor látni az állomásokat? meg programozni Nem kell azon látnom, mert az új rádión van kijelző, amin látom az állomásokat. Csak idegesítő, hogy üres a kijelző fent, ahol a dátumot kellene mutatnia. Találtam egy képet, hogy melyik kábelt kell lekötni, csak nem tudom, hogy ez minden Astran így van e. http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=177720&kid=397922&sort=
Jafo Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Nem kell azon látnom, mert az új rádión van kijelző, amin látom az állomásokat. Csak idegesítő, hogy üres a kijelző fent, ahol a dátumot kellene mutatnia. Találtam egy képet, hogy melyik kábelt kell lekötni, csak nem tudom, hogy ez minden Astran így van e. http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=177720&kid=397922&sort= Igen azt kell elvágni... nekem is így van...
Bahi Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Sziasztok! Jól gondolom, hogy a képen látható dugó nem közvetlenül a rádióba megy?
janoo16 Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Sziasztok! Jól gondolom, hogy a képen látható dugó nem közvetlenül a rádióba megy? az a kijelzőbe megy... DID/TID/MID-be
felhasznaaloo Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Ha megkésve is, de itt a kép: A képen a zár kulcsal nyitva van, kp-zárral viszont zárva. Ugye a tárcsa benyomáskor eltolja a bekarikázott műanyag biszbaszt ami a rúdon keresztül nyitja az ajtót. Ebben az esetben nem tudod benyomni a gombot mert a zármotor rúdja útban van. Ha nyitod a központi zárat az ajtó nyitható. Ha viszont kulcsal bezárod az ajtót elfordítod 90-fokkal a műanyag tárcsát , és hiába nyomkodod a gombot a zármechanikához a tárcsa "hiánya" kerül...ebben az esetben tökmindegy hogy a kp-zárral mit csinálsz. Sziasztok. Két kérdés központi zár témában: Azt jól látom, hogy ha valamelyik ajtót (bal1, jobb1) nyitom, akkor maga a kulcs tolja meg a karokon-mechanikán keresztül a központi motort, és az adott ajtó (amit épp nyitok) motorja ad impulzust a másik 5 motornak? Viszont, ha a csomagtartót nyitom (Caravan), ott a kulcs nem mozdítja meg a központi motorját, ezért egy plusz mikrokapcsolóval (?) lehetne azt megoldani, hogy onnan is működtethessem a központit? Akkor lenne erre igény, amikor megállok, bezárnék, de még kell valami a csomagtartóból. Jó lenne onnan zárni/nyitni az egészet (de nem, nem szeretnék távirányítót). :-) A másik: nemrégiben cseréltem a bal1 és jobb1 zárszerkezetet, mert mindkettő összetört az egy kerékkel járdára (kasztni csavarodása) állás miatt. A csere után az a hibajelenség, hogy zárás után a jobb első ajtó becsukásásra IS (és úgy mint eddig, a bal elsőére is) visszanyílik a központi zár. Elvileg mindent úgy raktam össze ahogy volt, a csatlakozók állására odafigyeltem. A beépített záron lévő zármotorok szériaszáma az eredetikével egyezett. Mit cseszhettem el? Köszönettel, Csaba ui: Zotya, kösz a tippet: a lamellázások sikerültek, már mindent egy kulcs nyit, csak a kesztyűtartó zár van hátra... :-D
wookie Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Az astránál nem lehet nyitni/zárni a rendszert a csomitartóról? A vectra ezt tudja, talán a legegyszerűbb azt lemásolni.
Recommended Posts