zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 15:32, Bundee írta: Így kell bekötni, és akkor mindig lesz rádió!http://kepfeltoltes.hu/131020/CAR_ISO_A_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mielőtt vágjátok a vezetéket, azért mérjétek ki, hogy melyiken van fix és kapcsolt 12V! Nem értem...gyárilag nem mindegyikben úgy volt hogy van gyujtás nélkül is?
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Köszönom a válaszokat. Lenne még kérdésem. A gyújtáskapcsolóra pontosan hova kell kötni a fix áramos kábelt? Állandóra nem akarom kötni mert akkor világít állandóan az lcd
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 16:25, Bahi írta: Köszönom a válaszokat. Lenne még kérdésem. A gyújtáskapcsolóra pontosan hova kell kötni a fix áramos kábelt? Állandóra nem akarom kötni mert akkor világít állandóan az lcd Arra azért figyelj hogy itt még nincs biztosítva a 12V.
Bundee Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 16:15, zotya975 írta: Nem értem...gyárilag nem mindegyikben úgy volt hogy van gyujtás nélkül is? A gyári rádiókkal valószínűleg igen, egyébként nem.
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 16:37, Bundee írta: A gyári rádiókkal valószínűleg igen, egyébként nem. Ja értem..
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy?
Bahi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy?
Gabibácsi Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 10:23, Dáwid írta: Iso csati hátuljában vezesd át a fix tápot, a gyújtáskapcsolt helyére (is). Egyébként nem csak gyújtáson kéne működnie, van a gyújtáskapcsolónak rádió állása, amikor gyújtás még nincs, de rádió már van. Azt majd megmutathatnád nekem :)
stirlitz Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 18:23, Gabibácsi írta: Azt majd megmutathatnád nekem :) eccer ebbe én is bele futottam aztán jöttem rá h az enyémbe nem olyan a gyújtáskapcsoló
zotya975 Elküldve Október20, 2013 Elküldve Október20, 2013 On 2013. 10. 20. at 16:53, Bahi írta: Ok. Köszönöm. Ha jól értem akkor még be kell iktatnom egy biztosítékot a képen jelzett kábelbe ami a rádióhoz megy? A rádiókban szokott lenni de azért nem árt egy lengő bizti akár.
Bahi Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Értem. Gondolom a másik kábelt amin jelenleg gyűjtások kap feszkót a rádió azt iktassam ki. Még egy kérdés izgat. Gyári rádió honnan kap feszkót ha a gyujtáskapcsolómban nincs bekötve az I-es állás???
zotya975 Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 On 2013. 10. 21. at 15:03, Bahi írta: Értem. Gondolom a másik kábelt amin jelenleg gyűjtások kap feszkót a rádió azt iktassam ki. Még egy kérdés izgat. Gyári rádió honnan kap feszkót ha a gyujtáskapcsolómban nincs bekötve az I-es állás??? Melyik nincs bekötve?
Bahi Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 Én úgy értettem, hogy egy nem gyári rádió csak házituninggal tud üzemelni I-es állásban. Azt nem étem, gyári rádió viszont üzemel gyújtás nélkül is. Régi kábel iktassam ki?
stirlitz Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 On 2013. 10. 21. at 17:38, zotya975 írta: Melyik nincs bekötve? azé neked jó durva képeid vannak
zotya975 Elküldve Október21, 2013 Elküldve Október21, 2013 On 2013. 10. 21. at 17:44, Bahi írta: Én úgy értettem, hogy egy nem gyári rádió csak házituninggal tud üzemelni I-es állásban. Azt nem étem, gyári rádió viszont üzemel gyújtás nélkül is. Régi kábel iktassam ki? Hát passz nekem maradt a gyári... On 2013. 10. 21. at 17:54, stirlitz írta: azé neked jó durva képeid vannak Jaja vannak. :D
janoo16 Elküldve Október22, 2013 Elküldve Október22, 2013 Szervusztok! Pár hónap szöszmötölés és többszöri nekiugrás után sikerült végre bepakolni a Vectra B multi-kormányt az Astrámba. Ugyanakkor "kompletáltam" a fapados rádió-kazi ISO csatlakozómat, most minden tüske bennevan... sose tudni mit ötöl ki az ember :D. Philips CCR600-as van a járgányban, amibe most bekötném a sebességjelet is, hogy működjön a sebességfüggő hangerő, no meg a kormány-vezérlést. Azt kibogoztam, hogy a kormány-gomboktól a kék-piros szál az ISO csatlakozó A2-es lábára jön (SWC), de a gombokban levő LED-ek meghajtásáról a szürke szál gondoskodik. A kérdésem az, hogy ez hova van bekötve? Az ISO A6-os lábára? Ezen kapja a rádió is a fényerő-jelet, de sosem mértem, hogy ez hogy működik. Vagy akárhova köthetem egy kapcsolt +ra? A vektrákban a műszerfal-fényerő állítással a kormánygombok is dimmelődnek? 2) Ha jól értettem TECH2-vel lehet a rádiót is matatni/diagnosztizálni... Ez hogy van az OBD2-es csatlakozóba bekötve???
ecology Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget!
zotya975 Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 23. at 5:51, ecology írta: Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget! Egy szálat kell elvágni de fogalmam sincs melyiket..majd talán valaki..
stirlitz Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 23. at 5:51, ecology írta: Hali! Remélem jó helyre írtam! :) Van egy 96-os C14NZ Astra F-em. Az a bajom vele, hogy nem a gyári rádió van benne és a felette levő kijelzőn nem jelenik meg a dátum, csak ha egy bizonyos gombot nyomok a rádión. Be lehet esetleg úgy kötni a rádiót, hogy fixen a óra-dátum-hőfokot jelezze ki?! Köszi előre is a segítséget! hogy fogod akkor látni az állomásokat? meg programozni
ecology Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 23. at 8:10, stirlitz írta: hogy fogod akkor látni az állomásokat? meg programozni Nem kell azon látnom, mert az új rádión van kijelző, amin látom az állomásokat. Csak idegesítő, hogy üres a kijelző fent, ahol a dátumot kellene mutatnia. Találtam egy képet, hogy melyik kábelt kell lekötni, csak nem tudom, hogy ez minden Astran így van e. http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=177720&kid=397922&sort=
Jafo Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 23. at 9:04, ecology írta: Nem kell azon látnom, mert az új rádión van kijelző, amin látom az állomásokat. Csak idegesítő, hogy üres a kijelző fent, ahol a dátumot kellene mutatnia. Találtam egy képet, hogy melyik kábelt kell lekötni, csak nem tudom, hogy ez minden Astran így van e. http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=177720&kid=397922&sort= Igen azt kell elvágni... nekem is így van...
Bahi Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Sziasztok! Jól gondolom, hogy a képen látható dugó nem közvetlenül a rádióba megy?
janoo16 Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 23. at 11:12, Bahi írta: Sziasztok! Jól gondolom, hogy a képen látható dugó nem közvetlenül a rádióba megy? az a kijelzőbe megy... DID/TID/MID-be
felhasznaaloo Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 On 2013. 10. 19. at 14:43, zotya975 írta: Ha megkésve is, de itt a kép: A képen a zár kulcsal nyitva van, kp-zárral viszont zárva. Ugye a tárcsa benyomáskor eltolja a bekarikázott műanyag biszbaszt ami a rúdon keresztül nyitja az ajtót. Ebben az esetben nem tudod benyomni a gombot mert a zármotor rúdja útban van. Ha nyitod a központi zárat az ajtó nyitható. Ha viszont kulcsal bezárod az ajtót elfordítod 90-fokkal a műanyag tárcsát , és hiába nyomkodod a gombot a zármechanikához a tárcsa "hiánya" kerül...ebben az esetben tökmindegy hogy a kp-zárral mit csinálsz. Sziasztok. Két kérdés központi zár témában: Azt jól látom, hogy ha valamelyik ajtót (bal1, jobb1) nyitom, akkor maga a kulcs tolja meg a karokon-mechanikán keresztül a központi motort, és az adott ajtó (amit épp nyitok) motorja ad impulzust a másik 5 motornak? Viszont, ha a csomagtartót nyitom (Caravan), ott a kulcs nem mozdítja meg a központi motorját, ezért egy plusz mikrokapcsolóval (?) lehetne azt megoldani, hogy onnan is működtethessem a központit? Akkor lenne erre igény, amikor megállok, bezárnék, de még kell valami a csomagtartóból. Jó lenne onnan zárni/nyitni az egészet (de nem, nem szeretnék távirányítót). :-) A másik: nemrégiben cseréltem a bal1 és jobb1 zárszerkezetet, mert mindkettő összetört az egy kerékkel járdára (kasztni csavarodása) állás miatt. A csere után az a hibajelenség, hogy zárás után a jobb első ajtó becsukásásra IS (és úgy mint eddig, a bal elsőére is) visszanyílik a központi zár. Elvileg mindent úgy raktam össze ahogy volt, a csatlakozók állására odafigyeltem. A beépített záron lévő zármotorok szériaszáma az eredetikével egyezett. Mit cseszhettem el? Köszönettel, Csaba ui: Zotya, kösz a tippet: a lamellázások sikerültek, már mindent egy kulcs nyit, csak a kesztyűtartó zár van hátra... :-D
wookie Elküldve Október23, 2013 Elküldve Október23, 2013 Az astránál nem lehet nyitni/zárni a rendszert a csomitartóról? A vectra ezt tudja, talán a legegyszerűbb azt lemásolni.
Recommended Posts