viktorvill Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Üdv! Urak ha beletennék egy 100Ah akkut az 1.6-os astrába akkor a generátor azt is szépen töltené ? Tudom, hogy nem fér be a gyári helyére az legyen az én gondom, Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Üdv! Urak ha beletennék egy 100Ah akkut az 1.6-os astrába akkor a generátor azt is szépen töltené ? Tudom, hogy nem fér be a gyári helyére az legyen az én gondom, A 72-eset feltölti szerintem azt is...ebből sem vesz le többet az indítómotor mint a kicsiböl. Amúgy szerintem a 80-as még befér a gyári helyre. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Köszönöm! Csak kaptam egy alig használt 100-as aksit ami teljesen rendben van. Azt tervezem hogy beszerelem az anyósülés mögé 10-es kábelt kihúzok oda neki, mert az ülőlapok kivannak véve a kocsiból mert csak kombinak használom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Köszönöm! Csak kaptam egy alig használt 100-as aksit ami teljesen rendben van. Azt tervezem hogy beszerelem az anyósülés mögé 10-es kábelt kihúzok oda neki, mert az ülőlapok kivannak véve a kocsiból mert csak kombinak használom. he? egészségedre de minimum aranyból legyen a mazzag, mert a generátor vs akku távolságon esni fog egy "ici-pici" feszültség, meg ugye a testelés.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 he? egészségedre de minimum aranyból legyen a mazzag, mert a generátor vs akku távolságon esni fog egy "ici-pici" feszültség, meg ugye a testelés.... Le tudja testelni ott is nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Le tudja testelni ott is nem? ha jól emléxem arra nincs testpont, meg oda azé nem elég egy 8as csavar ha mán ilyenre vetemednék, biztos 2 szálat húznék(+/-) vmi nagyon minimális ellenállású vezetékből és vmi hőálló szilikon szigeteltet Normális felépítésben is előfordulhat, hogy 1Volt esik a gen. és az akku közt, így meg hát fűtőszál jellege lesz.....hacsak nem világít majd :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 ha jól emléxem arra nincs testpont, meg oda azé nem elég egy 8as csavar Hát gyári testpont nincs, de ha amúgy sem használja az ülést ott van a támla rögzítő fület fogó csavar, és ha jól rémlik a gyári test csavar pont 8-as. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Még akár az anyósülés egyik hátsó rögzítőcsavarjához is hozzá tudom kötni a negatívat. Csak azt nem tudom elég lesz-e a 10-es kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Még akár az anyósülés egyik hátsó rögzítőcsavarjához is hozzá tudom kötni a negatívat. Csak azt nem tudom elég lesz-e a 10-es kábel. Nem kifejezetten a csak negatívról van szó, mert ugye az akku negatívja alapból testelve van de össze is van kötve az indítómotorral is többek között, mindenképpen előre kell hozni a negatívot is, csak a közvetlen testelést tudod megcsinálni hátul ami gyárilag a zárhídon van az akku előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Tehát ha jól értelek akkor egyszer rögtön letudom testelni az ülésnél meg mégy egy vezetékkel szinte menjek egyenesen az önindítóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 generátor és önindító már az enyémnél is 119-145A a max indítóáram (gyári), jó ez pillanatnyi http://www.taylor.hu/astra/TELJES_ADATLISTA.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Tehát ha jól értelek akkor egyszer rögtön letudom testelni az ülésnél meg mégy egy vezetékkel szinte menjek egyenesen az önindítóra. Inkább az eredeti akku bekötésekre szerintem. Amúgy ha jól látom gyárilag a test 16 mm és piros kábel 10mm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Sziasztok! Nemrég egy fura dolgot kezdett el a kocsi. Simán gyújtáson, a motor járatása nélkül a bekötött erősítő és a rá kötött két hangszóró rendesen üzemel. Azonban ha a motort beindítom, az erősítő már nem megy (piros LED világít rajta). Motor járása mellett nem kap elég feszültséget? Mi romolhatott el, feszültségszabályzó? Ezt hol találom az autóban? Ezzel együtt fura, hogy az ablaktörlő is sokkal gyorsabban mozog, mint ahogy eddig szokott. Astra 1.6 16V EcoTec Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Sziasztok! Nemrég egy fura dolgot kezdett el a kocsi. Simán gyújtáson, a motor járatása nélkül a bekötött erősítő és a rá kötött két hangszóró rendesen üzemel. Azonban ha a motort beindítom, az erősítő már nem megy (piros LED világít rajta). Motor járása mellett nem kap elég feszültséget? Mi romolhatott el, feszültségszabályzó? Ezt hol találom az autóban? Ezzel együtt fura, hogy az ablaktörlő is sokkal gyorsabban mozog, mint ahogy eddig szokott. Astra 1.6 16V EcoTec Köszönöm! Lehet, hogy inkább túlfeszültséget kap, és letilt a védelme. Rá kéne mérni, mennyit is tölt az a generátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Hát akkor passz...ha hétvégéig vársz csinálok az enyémről fotót... Hali, sikerült képet készíteni a csomi ajtó zárról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Hali, sikerült képet készíteni a csomi ajtó zárról? Bocs, de nem...nem jutott rá idő, remélem holnap összejön.... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsonz Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Helló, segítségeet szeretnék kérni miért van az ,hogy a kocsiban a bal oldali hangszóró az ajtóban sokkal halkabban szól mint a jobb? Az autóban car400-as rádió van. A rádión középre van állítva a hang mégis a bal halkabb .. A csomagtér ajtóban ugyan úgy szólnak. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Helló, segítségeet szeretnék kérni miért van az ,hogy a kocsiban a bal oldali hangszóró az ajtóban sokkal halkabban szól mint a jobb? Az autóban car400-as rádió van. A rádión középre van állítva a hang mégis a bal halkabb .. A csomagtér ajtóban ugyan úgy szólnak. Előre is köszi a válaszokat. Haldoklik az erősítő a fejegységben vagy kontakt problémák vannak a balance potinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Hali, sikerült képet készíteni a csomi ajtó zárról? Ha megkésve is, de itt a kép: A képen a zár kulcsal nyitva van, kp-zárral viszont zárva. Ugye a tárcsa benyomáskor eltolja a bekarikázott műanyag biszbaszt ami a rúdon keresztül nyitja az ajtót. Ebben az esetben nem tudod benyomni a gombot mert a zármotor rúdja útban van. Ha nyitod a központi zárat az ajtó nyitható. Ha viszont kulcsal bezárod az ajtót elfordítod 90-fokkal a műanyag tárcsát , és hiába nyomkodod a gombot a zármechanikához a tárcsa "hiánya" kerül...ebben az esetben tökmindegy hogy a kp-zárral mit csinálsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Ha megkésve is, de itt a kép: A képen a zár kulcsal nyitva van, kp-zárral viszont zárva. Ugye a tárcsa benyomáskor eltolja a bekarikázott műanyag biszbaszt ami a rúdon keresztül nyitja az ajtót. Ebben az esetben nem tudod benyomni a gombot mert a zármotor rúdja útban van. Ha nyitod a központi zárat az ajtó nyitható. Ha viszont kulcsal bezárod az ajtót elfordítod 90-fokkal a műanyag tárcsát , és hiába nyomkodod a gombot a zármechanikához a tárcsa "hiánya" kerül...ebben az esetben tökmindegy hogy a kp-zárral mit csinálsz. Igy már mindjárt érthetö a müködési elve. Mert ugye nekem csak 1/4 tárcsa van a zárban, ami vagy igy vagy ugy állitható. Köszi a képet. Vagy beszerzek egy másik zárat, vagy megbarkácsolom a dolgokat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Igy már mindjárt érthetö a müködési elve. Mert ugye nekem csak 1/4 tárcsa van a zárban, ami vagy igy vagy ugy állitható. Köszi a képet. Vagy beszerzek egy másik zárat, vagy megbarkácsolom a dolgokat. :) Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bahi Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Üdv mindenkinek! Van egy lengyel f astrám(2002) Rádióm csak gyújtáson működik. Szeretném ha a gyujtás elötti állásban üzemelne a rádió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Üdv mindenkinek! Van egy lengyel f astrám(2002) Rádióm csak gyújtáson működik. Szeretném ha a gyujtás elötti állásban üzemelne a rádió. Iso csati hátuljában vezesd át a fix tápot, a gyújtáskapcsolt helyére (is). Egyébként nem csak gyújtáson kéne működnie, van a gyújtáskapcsolónak rádió állása, amikor gyújtás még nincs, de rádió már van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Dáwid engem is érdekelne a gyújtáson működő rádió. (nekem '92-es astram van) ami érdekesség van a dologban, hogy ha nincs gyújtás a CD-t akkor is kiadja, de bekapcsolni nem akar. Az iso csatlakozón melyik kábeleket kell összeforrasztani, hogy a gyújtáskapcsoló rádió állásán működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október20, 2013 Megoszt Elküldve Október20, 2013 Így kell bekötni, és akkor mindig lesz rádió!http://kepfeltoltes.hu/131020/CAR_ISO_A_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mielőtt vágjátok a vezetéket, azért mérjétek ki, hogy melyiken van fix és kapcsolt 12V! Dáwid engem is érdekelne a gyújtáson működő rádió. (nekem '92-es astram van) ami érdekesség van a dologban, hogy ha nincs gyújtás a CD-t akkor is kiadja, de bekapcsolni nem akar. Az iso csatlakozón melyik kábeleket kell összeforrasztani, hogy a gyújtáskapcsoló rádió állásán működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts