Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ilyenkor nem lehet, persze, mert a rudazat mögötte van. de ez az állás akkor áll fent mikor a kulcscsal is bevan zárva.

De ha a kulcsal kinyitom a zárat, és csak a központival zárom be,akkor a központi rudazata az üres térbe megy ki.Az a verzió van az elsö képen.Ezért kéne látni olyat akinek ez müködik,mert én tanácstalan vagyok, vagy csak béna.. :D

Hát akkor passz...ha hétvégéig vársz csinálok az enyémről fotót...

Elküldve

90º-al el van fordulva az az alu bizbasz amibe a rudazat beleakadna,ezért nem nyitott állapotnál tolja mögé a rúdját hanem zárt állapotnál reteszel pluszban...

Persze elöszőr én is arra gondoltam hogy elforditom , de a tengely profilos kialakitású,ez a képen is látszik, igy egyféle képpen lehet rátenni.

Persze várok, már mindjárt hétvége ugyis. :)

Elküldve

Nem tom astránál mi van, de pl vectránál nem egyforma a központis és a központi nélkülinek ez a kis spiáter alkatrésze. Nem lehet hogy itt is ez van?

Elküldve

Nem tom astránál mi van, de pl vectránál nem egyforma a központis és a központi nélkülinek ez a kis spiáter alkatrésze. Nem lehet hogy itt is ez van?

Én is ilyesmire tippelek, ezért lenne jó látni olyat akinek központival is müködik.

Elküldve

Nem tom astránál mi van, de pl vectránál nem egyforma a központis és a központi nélkülinek ez a kis spiáter alkatrésze. Nem lehet hogy itt is ez van?

Nekem sem gyárilag központis, és simán belement a motor a csomitartóba, szóval kitudja. Lehet hogy ez valami classic már, és azért?

Elküldve

Üdv. mindenkinek. Valahol itt olvastam, hogy műszercsoport csere után világít a MIL lámpa, de nem találom a leírást. Tud segíteni valaki? Köszönöm. (X16SZR Caravan)

Elküldve

Hát hogy mi okozza, ezt nem tudom, nekem is valami hasonló volt a zár működése mikor vettem. Ezért én textilbakelitből csináltam rá egy másik fejet a spiáter helyett.
Ha nem jönne be a zotya módi, akkor leveszem lefotózom én is :) aztán barkácsolni alapnak jó lehet

Elküldve

Hali.Egy kis segítségre volna szükségem.Van egy 1.6-os f astrám és olyan hibája van hogy amikor ráadom a gyújtást nem csinál semmit(nem is kattog,nem forgatja a motort),de néha elindul.Mi lehet szerintetek?

Elküldve

Hali.Egy kis segítségre volna szükségem.Van egy 1.6-os f astrám és olyan hibája van hogy amikor ráadom a gyújtást nem csinál semmit(nem is kattog,nem forgatja a motort),de néha elindul.Mi lehet szerintetek?

hello.

szerintem gyujtáskapcsolo baja lehet.

Elküldve

Az enyém ezt csinálja amióta megvan, kb. minden 20-adik - 30-adik indításkor. Szerelőbácsi szerint megvárjuk, amíg teljesen elromlik, aztán meglátjuk, hogy gyújtáskapcsoló, vagy az indítómotornál valami biszbasz (ő a nevén nevezte, nekem biszbasz). Ha a gyújtáskapcsoló az, egy pucolás is megoldja a dolgot? Köszi, Csaba

Elküldve

Az enyém ezt csinálja amióta megvan, kb. minden 20-adik - 30-adik indításkor. Szerelőbácsi szerint megvárjuk, amíg teljesen elromlik, aztán meglátjuk, hogy gyújtáskapcsoló, vagy az indítómotornál valami biszbasz (ő a nevén nevezte, nekem biszbasz). Ha a gyújtáskapcsoló az, egy pucolás is megoldja a dolgot? Köszi, Csaba

Hát ha legközelebb nem indul akkor meg kell kocogtatni az indítómotort kiskalapáccsal, villáskulcsal vagy ami van, és ha akkor elindul akkor az indítómotor koszos. Le kell venni szét kell szedni és benzines rongyal meg kell törölgetni a réz hengert (asszem behúzótekercs):

1213485-20131011-WgCX5a.jpg

A szerelő bácsit meg el kell küldeni a halál facába, mert tudom én hogy rohadt nyűgös ezeket a ritkán előforduló hibákat felderíteni, de egyrészt ő akart autószerelő lenni , másrészt rohadt vicces lesz majd ha a kocsi nem indul otthontól 200kilóméterre télen esetleg 2 gyerekkel a hátsó ülésen, és akkor majd lehet hívni hogy na most cart be teljesen vigyél haza és csináld meg. <_<

Elküldve

Hú, kösz szépen a fotót, ezek sokat segítenek, mivelhogy kívülről se sokat láttam még belőle, nemhogy szétszedve. Köszi! Az a "baj", hogy másodikra mindig szépen indul, nem játszik a megkopogtatós módszer. De félek afelé halad a dolog.

Elküldve

Maga az önindító hogy jön szét Zotya? Thx.

Hát ha legközelebb nem indul akkor meg kell kocogtatni az indítómotort kiskalapáccsal, villáskulcsal vagy ami van, és ha akkor elindul akkor az indítómotor koszos. Le kell venni szét kell szedni és benzines rongyal meg kell törölgetni a réz hengert (asszem behúzótekercs):

1213485-20131011-WgCX5a.jpg

A szerelő bácsit meg el kell küldeni a halál facába, mert tudom én hogy rohadt nyűgös ezeket a ritkán előforduló hibákat felderíteni, de egyrészt ő akart autószerelő lenni , másrészt rohadt vicces lesz majd ha a kocsi nem indul otthontól 200kilóméterre télen esetleg 2 gyerekkel a hátsó ülésen, és akkor majd lehet hívni hogy na most cart be teljesen vigyél haza és csináld meg. <_<

Elküldve

Sziasztok,

Még újonc vagyok, sajnos nem sok időm volt olvasgatni az oldalt, ezért előre is elnézést ha már volt szó az általam felhozottakról...

F Astra-mban valami nem kerek a benzinszintjelzővel, mert gyakorlatilag a közel 0 és 25 liter között ingadozik ha kb félig tankolom, ha meg teljesen tele akkor sem éri el a mutató az 50l -es maximum jelzést. Gyakorlatilag teljesen fals értékeket mutat és folyton változik, szóval kicsit orosz rulett a kocsikázás hacsak nem tankolom tele és számolom a megtett km-eket.

Találkoztatok már hasonlóval vagy esetleg van valami tippetek hogy merre keressem a hiba okát? (óracsoportban lehet a gond vagy a tankban...)

köszi!

Elküldve

Sziasztok,

Még újonc vagyok, sajnos nem sok időm volt olvasgatni az oldalt, ezért előre is elnézést ha már volt szó az általam felhozottakról...

F Astra-mban valami nem kerek a benzinszintjelzővel, mert gyakorlatilag a közel 0 és 25 liter között ingadozik ha kb félig tankolom, ha meg teljesen tele akkor sem éri el a mutató az 50l -es maximum jelzést. Gyakorlatilag teljesen fals értékeket mutat és folyton változik, szóval kicsit orosz rulett a kocsikázás hacsak nem tankolom tele és számolom a megtett km-eket.

Találkoztatok már hasonlóval vagy esetleg van valami tippetek hogy merre keressem a hiba okát? (óracsoportban lehet a gond vagy a tankban...)

köszi!

Inkább az óracsoportban, de megnézheted a tanknál a szintjelző csatiját hátha kontakt hibás. Az órában van egy feszültség stabilizálló ha jól rémlik 10Voltra korlátoz az szokott elromlani és ilyenkor hibásan működik fals értéket mutat például a szintjelző is. Nekem is ilyen volt 35-literig ment fel, de én nem csináltam meg mert amikor óraegységet cseréltem fordulatszám mérősre az már jól mutatott.

Elküldve

A víz hőfokjelző nem mutogat hülyeséget? Ha a stabIC elpusztul, annak is hülyének kéne lennie.

De igen, már cseréltünk termosztátot, mert ugy nézett ki hogy az is rossz, de ugyanugy folyton a kék sávban van a vizhőfokjelző is.

Ezek szerint az órában lesz a hiba? Nem szedtem még szét az órát, ezt hogyan tudom kiszedni illetve a stabIC -t merre keressem? Esetleg tipust tudtok mondani?

köszi!

Elküldve

De igen, már cseréltünk termosztátot, mert ugy nézett ki hogy az is rossz, de ugyanugy folyton a kék sávban van a vizhőfokjelző is.

Ezek szerint az órában lesz a hiba? Nem szedtem még szét az órát, ezt hogyan tudom kiszedni illetve a stabIC -t merre keressem? Esetleg tipust tudtok mondani?

köszi!

Az óra hátulján a nyák részen van 3 lábú biszbasz....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.