Dáwid Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Kulcs kihúzásra? Arra minek?! :blink: Kpzár zárásra lehet, vagy riasztó távirányítózásra lehet, ahogy nálam is van. Ezt a kulcskihúzást nem értem, mi adná a jelet akkor? Hogy csak úgy lehessen autót szellőztetni, hogy benne kelljen hagyni a kulcsot is. Há' nem érted? :D A betét kiugrásával amúgy össze lehetne hozni, csak... kevésbé elvetemült pontok is vannak, amire föl lehet húzni. Zár, riasztó, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Sziasztok! Nem tudjátok miért van, hogy hiába cseréltem le az ablaktörlő lapátokat flexibilisre nyikorog és nem töröl rendesen pedig nem a legolcsóbb 200 ft os? Hátul töröl rendesen. elöl olyan, mintha nem illeszkedne rá rendesen a lapát az üvegre pedig tudtommal 45 centis kell.. Próbáljak meg egel kisebbet esetleg? Ez engem is érdekelne! Én már a 2. szettet használom nálam sem jó! Rugó erős,néztem! Visszatérek a hagyományos Valeo lapátokra. Igen, nem olcsó,sőt ,én két szettet használok. Egyet télre és egyet nyára,így 3 évet is kibírnak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Hogy csak úgy lehessen autót szellőztetni, hogy benne kelljen hagyni a kulcsot is. Há' nem érted? :D A betét kiugrásával amúgy össze lehetne hozni, csak... kevésbé elvetemült pontok is vannak, amire föl lehet húzni. Zár, riasztó, stb. Ó. bazz, hogy erre nem gondoltam! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Bocs nem jól mondtam urak :) Tehát úgy szeretném felhúzni az ablakokat amikor bezárom az ajtókat és a központi lezár. Erre kellene nekem valami ötlet, kapcsolási rajz, vagy egy érthető leírás hogyan lehetne megvalósítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Bocs nem jól mondtam urak :) Tehát úgy szeretném felhúzni az ablakokat amikor bezárom az ajtókat és a központi lezár. Erre kellene nekem valami ötlet, kapcsolási rajz, vagy egy érthető leírás hogyan lehetne megvalósítani. Csak azt tudom írni amit nekem is leírtak,a kedves hozzáértő fórumozók! Komfortelektronikás ablaknál a motor 6. üresen hagyott PIN-re kell negatívot kötni, amt a KP-zár vezérlő megfelelő csatijához kell kötni. Természetesen ha a vezérlő támogatja eme funkciót. A gyári NEM! Legalábbis az "A" Vectráé nem tudja! Vagy csak én nem tudok róla! :D Nem vagyok benne biztos, hogy az F Astra motorja is 6 pin-es és beköthető így! Majd a kollegák megmondják! Vagy ez! http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/ablakemelo/5_ablakos_ablakfelhuzo_ablak_modul_wl001_1805079752.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Bocs nem jól mondtam urak :) Tehát úgy szeretném felhúzni az ablakokat amikor bezárom az ajtókat és a központi lezár. Erre kellene nekem valami ötlet, kapcsolási rajz, vagy egy érthető leírás hogyan lehetne megvalósítani. Azt még mindig nem tudjuk hogy gyári rendszerről van e szó, vagy utólagos. A gyáriból a komfortelekronikás, az alapból be tudja zárni az ablakot, csak elfordítva kell tartani a kulcsot a zárban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Igen. Huh nem is hallottam még ilyenről.....a trafót lehetne kimérni esetleg (ellenállását mérni álló kocsinál) lehet menetzárlatos és túl nagy áramot ad le ...más tippem nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Az astra F caravanomba gyári az elektromos ablakemelő, és a központi zár is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Azt még mindig nem tudjuk hogy gyári rendszerről van e szó, vagy utólagos. A gyáriból a komfortelekronikás, az alapból be tudja zárni az ablakot, csak elfordítva kell tartani a kulcsot a zárban. Igazad van! Már megint a saját technikámból indultam ki!!! :smartass: Gyári ablak + utólagos TÁVOS KP-zárnál tud működni az általam leírtak! SZVSZ ez a kulcsos zárás macerás, én sem zárnám így, hogy az ablakokat felhúzza! Én a távos megoldást fogom megcsinálni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október3, 2013 Megoszt Elküldve Október3, 2013 Az astra F caravanomba gyári az elektromos ablakemelő, és a központi zár is. Gyáriból is van sima, meg komfort elektronikás. Az automata felhúzást a sima nem tudja. A gyári kpz nem tudom, hogy tud-e jelet adni, de ha pl egy utólagos távirányító tud, akkor arról az indítójelet rá kell vinni a komfortos emelő bemenetére és kész. A többit megoldja magának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Az astra F caravanomba gyári az elektromos ablakemelő, és a központi zár is. ha (tényleg) gyári és nem tudja a kulcselfodításos trükköt, akkor valszeg "gagyi" az ablakemelő benne, legalább 3 fajta van emelőből, bekötésből is többféle ha automata, akkor van esély hogy megoldható egyébb cucc nélkül is(ha becsip.gátlós akkor meg biztos) enyém is így müxik, DE nekem utólagos az ablakemelő és mindkét oldal automata (későbbi évjáratből lett beletéve) ehhez egy kicsit bele kell mászni a lelkivilágába, milyen fajta, milyen a bekötése Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Üdv! Olyan problémám lenne, hogy jobb hátul a ködlámpa nem ég, csak a helyzetjelző. Égőt már vagy 3-at próbáltam, de mindegyikkel csak a helyzetjelző világít. Bal oldalt működik rendesen. Mi lehet a megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Üdv! Olyan problémám lenne, hogy jobb hátul a ködlámpa nem ég, csak a helyzetjelző. Égőt már vagy 3-at próbáltam, de mindegyikkel csak a helyzetjelző világít. Bal oldalt működik rendesen. Mi lehet a megoldás? hátsó zárófény csak az egyik oldalt vala(bal), normális autóban..... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 hátsó zárófény csak az egyik oldalt vala(bal), normális autóban..... Én pedig abban voltam, hogy mindkét oldalt van. Jó hülye vagyok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Sajna nem:-D meg az előző lapátkkkal sem volt jó igaz az 500 ft volt a csomag de érdekes hátul azis jó.. A gyári bìrta 8 évig csak 10 e ft ot meg nem vagyok hajlandó adni 2 lapátért pláne ha azzal is ezt művelné.. Miért kerülne a gyári 10e Ft-ba? http://www.delparts.hu/index.php?choice=term&kapocs=223&motid=268 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 Miért kerülne a gyári 10e Ft-ba? http://www.delparts.hu/index.php?choice=term&kapocs=223&motid=268 lehet hogy gyárira gondolt? én sokág bosch-t használtam, de már egy ideje Valeo-t, teljessen jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október4, 2013 Megoszt Elküldve Október4, 2013 hátsó zárófény csak az egyik oldalt vala(bal), normális autóban..... Piacfüggő.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Piacfüggő.... tom, de közép europai modelre gondoltam, nem skandináv, japcsi vagy english Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Ugye jobb oldalon csak a helye van előkészítve de a lámpa csatlakozójára még a kábel sem megy arra az érintkezőre ami a ködlámpához tartozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Akkor ez is évjárat vagy felszereltségfüggő. Nekem 2 dolgot kellett tenni, hogy dupla ködlámpám legyen: egy másik bontott lámpából átrakni az érintkezőt az izzó alá, és kitörni a műanyag korongot lámpaburából. Ja és persze izzót rakni bele. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Akkor ez is évjárat vagy felszereltségfüggő. Nekem 2 dolgot kellett tenni, hogy dupla ködlámpám legyen: egy másik bontott lámpából átrakni az érintkezőt az izzó alá, és kitörni a műanyag korongot lámpaburából. Ja és persze izzót rakni bele. :D Hasonlóképpen cselekedtem én is.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Dettó nekem is benne van a vezeték a fullos kötegben, az eredetiben meg semmi. Én majd kérek ismitől foglalatot, mert ő bontott jobbkormányosat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 most komolyan minek nektek hátra 2? jó hülye kérdés tudom énmindig megszopon lamer userekkel aki nem bírják lekapcsolni városban, aztán ako naon fincsi észrevenni a féklámpályát Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Mert sokkal jobban látszik, és nem nézem motornak pl. Normális autóknál a féklámpa meg tök külön van (rádásul nekem van 3. is). Mondjuk fastránál pont nem. (öt ajtósnál) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Ennyi. Fel kell tenni egy harmadik féklámpályát is :D akkor biztosan észreveszik, ha fékezel. Amúgy meg, ha nem tilos, akkor miért ne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts