kiscobiii Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 A baloldali sorban az 5-6-os pint kell összekötni ha jól emlékszem majd CSAK gyujtást adni és a motorkontrol lámpa villanásait számolni. Mindíg 3X12-vel kezdi és fejezi be a hibatároló kiolvasást. Összekötöttem az 5-6os pint és nem csinált semmit, csak világít egyfolytában a motorcheck lámpa, pedig vártam jó pár perceket. Egy kép a bizti kedvéért, hogy jót kötöttem-e össze?. (és a pin kosztást is jól számoltam-e?) üdv http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_9_19_keivty5f2z.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Összekötöttem az 5-6os pint és nem csinált semmit, csak világít egyfolytában a motorcheck lámpa, pedig vártam jó pár perceket. Egy kép a bizti kedvéért, hogy jót kötöttem-e össze?. (és a pin kosztást is jól számoltam-e?) üdv http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_9_19_keivty5f2z.jpg utána adtad rá a gyújtást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 utána adtad rá a gyújtást? Igen, elöbb összekötöttem a 5-6os pint és utána adtam rá a gyújtást. (opelnál a ledes villogtatás nem működik? csak ez a check lámpás verzió?) Mint már írtam ez egy 1.6 16v ecotec 1997-es astra f caravan, x16xel motorral, ha többet segít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Összekötöttem az 5-6os pint és nem csinált semmit, csak világít egyfolytában a motorcheck lámpa, pedig vártam jó pár perceket. Egy kép a bizti kedvéért, hogy jót kötöttem-e össze?. (és a pin kosztást is jól számoltam-e?) üdv http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_9_19_keivty5f2z.jpg Felülről a 3.és 4.-et kell összekötni..Szóval menj kettővel feljebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Felülről a 3.és 4.-et kell összekötni..Szóval menj kettővel feljebb. Köszönöm a segítséget, a próbléma megoldódott és ki tudtam olvasni a hibákat, amit G astrához való hibakód jegyzékből ki is tudtam értékelni. 3x ismételte az összes hibát és 4 számjegyü volt a hibakód. Köszönöm még1x. Sziasztok! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=14&p=934822 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Szeptember20, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2013 X16XEL Caravanban hány Ah-s akksi kell? A generátor hány A-os? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Szeptember20, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2013 Gondolom ha már gázzal megy akkor nem kell neki a pumpa. Pontosan! Főleg Gázzal megyek és mikor átlövöm a kapcsolót akkor a relé vezérlőszálát egy másik relé megszakítja így nem is húz be és nem megy az ac. Merthát minek is. :D Szétszedtem a relét, amúgy így néz ki: és ez van az oldalán: Nem a 30,87,87a lábas jelölést kell nézni(sajnos mert a kép egy 5 lábú reléről van), hanem ami a 86 és 85 lábak között van. Iskolai tanulmányaim szerint az ott egy tekercs és egy ellenállás. Szétszedtem és láttam is nagyon eldugva. 1 színű, világos zöld. De mivel kicsi a hely ki sem tudtam forrasztani, hogy külön mérjem meg. De ha dióda akkor nekem is egyértelmű a lényege. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2013 Pontosan! Főleg Gázzal megyek és mikor átlövöm a kapcsolót akkor a relé vezérlőszálát egy másik relé megszakítja így nem is húz be és nem megy az ac. Merthát minek is. :D Szétszedtem a relét, amúgy így néz ki: és ez van az oldalán: Nem a 30,87,87a lábas jelölést kell nézni(sajnos mert a kép egy 5 lábú reléről van), hanem ami a 86 és 85 lábak között van. Iskolai tanulmányaim szerint az ott egy tekercs és egy ellenállás. Szétszedtem és láttam is nagyon eldugva. 1 színű, világos zöld. De mivel kicsi a hely ki sem tudtam forrasztani, hogy külön mérjem meg. De ha dióda akkor nekem is egyértelmű a lényege. Az enyémben is van egy zöld biszbasz de azt sem látni pontosan melyik lábakhoz csatlakozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember20, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2013 Ha valakit érdekel a gyári nappali menetfény, csináltam róla pár képet meg leírást: http://napivuki.blog.hu/2013/09/20/van_itt_meg_valaki (úgy a közepe táján van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csák_Norisz Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Üdv Urak! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. A napokban szabadságolta magát a vízhőfokmérőm, ezért nemrég elkezdtem vizsgálni a hiba okát. Lehúztam a 2 vezetékes hőgomba csatiját, hogy megnézzem, oxidos-e, de elég rendben levőnek tűnt. Viszont találtam egybe bandázsolva egy csúszósarut, amelyik egy kívül fekete, 2. rétegben kék színű vezetéken van. Hová való lehet ez? A hőgomba mellett kb 3-4 centire találtam egy másik gombaszerűséget, de nem megy rá semmilyen vezeték. Gondoltam, hátha arra megy a kóbor szál, de annak a végén egy kb 3-4mm átmérőjű kerek lapolást érzek, nem tűnik úgy, hogy arra rá lehetne csúsztani a sarut. Van valami trükkje annak, hogy bontás nélkül leellenőrizhessem, jó-e a műszeregység? Olvastam régebbi hsz-ek között, hogy volt akinek megadta magát, de hátha csak valami egyszerűbb hiba miatt nem megy... A vas még mindig '96 1.6 16V Aut. Caravan klímás. Köszönöm. Zs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Üdv Urak! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok.A napokban szabadságolta magát a vízhőfokmérőm, ezért nemrég elkezdtem vizsgálni a hiba okát.Lehúztam a 2 vezetékes hőgomba csatiját, hogy megnézzem, oxidos-e, de elég rendben levőnek tűnt. Viszont találtam egybe bandázsolva egy csúszósarut, amelyik egy kívül fekete, 2. rétegben kék színű vezetéken van. Hová való lehet ez?A hőgomba mellett kb 3-4 centire találtam egy másik gombaszerűséget, de nem megy rá semmilyen vezeték. Gondoltam, hátha arra megy a kóbor szál, de annak a végén egy kb 3-4mm átmérőjű kerek lapolást érzek, nem tűnik úgy, hogy arra rá lehetne csúsztani a sarut. Van valami trükkje annak, hogy bontás nélkül leellenőrizhessem, jó-e a műszeregység? Olvastam régebbi hsz-ek között, hogy volt akinek megadta magát, de hátha csak valami egyszerűbb hiba miatt nem megy... A vas még mindig '96 1.6 16V Aut. Caravan klímás. Köszönöm. Zs.Pedig azt a csúszósarus kábelt kell ráhúzni a jeladóra, merőlegesen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csák_Norisz Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Pedig azt a csúszósarus kábelt kell ráhúzni a jeladóra, merőlegesen. Köszi. Feltoltam rá. Az adja a műszernek a jelet vagy más funkciója van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Köszi. Feltoltam rá. Az adja a műszernek a jelet vagy más funkciója van? A müszeregységben található vizhőfok órának adja a jelet, 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Üdv. Vectra A -nál, baloldalt elöl a lábrésznél a nagy fekete közösítőt hogyan lehet kinyitni? Látom hogy van rajta egy sárga gomb féle,de nem tudok vele semmit csinálni. A legszélén a KP-zár(piros,fekete) csatiját szeretném kihúzni! Nem igen akkarom feszegetni! Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Üdv. Vectra A -nál, baloldalt elöl a lábrésznél a nagy fekete közösítőt hogyan lehet kinyitni? Látom hogy van rajta egy sárga gomb féle,de nem tudok vele semmit csinálni. A legszélén a KP-zár(piros,fekete) csatiját szeretném kihúzni! Nem igen akkarom feszegetni! Köszönöm a segítséget. A sárga bigyó a pineket rögzíti, kinyitni úgy tudod hogy alul van egy fül amit be kell nyomni, és akkor szét tudot fordítani. De ha jól rémlik az a csati ami neked kell csak simán rá van akasztva az oldalára a nagy közösítőnek. Csak le kell húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 A sárga bigyó a pineket rögzíti, kinyitni úgy tudod hogy alul van egy fül amit be kell nyomni, és akkor szét tudot fordítani. De ha jól rémlik az a csati ami neked kell csak simán rá van akasztva az oldalára a nagy közösítőnek. Csak le kell húzni. Nem jön le az istenér se! http://www.kepfeltoltes.hu/view/130923/2013-09-23_15.45.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A kép jobb oldalán, a piros vezeték melett van az a lyukas fül az fogja. Az a baj, annyira merev az egész köteg hogy még forgatni sem tudom,hogy jobban lássam mi fogja!!! Na, majd még próbálgatom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! Mostanában olvastam itt a fórumon a led szalagról és nekem is megtetszett. Azt gondoltam ki, hogy lábtérvilágítást is csinálok belőle, ami bármely ajtó nyitására világít. Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehetne áramot vinni neki? A felső lámpa biztos pont, de ha van egy lejjebb, akkor nem kell mindent lebontanom és végighúznom a kábelt. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 A felső lámpához menő kábeleket megtalálod egy közös kábelvezetőben az "A" oszlop tövében jön le. Azt érdemes megcsapolni. Ott a plusz és a test is neki. (meg ha komfortos lámpád van,akkor úgy érdemes bekötni hogy azzal együtt aludjon el) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 Akkor ott megnézem és megpróbálom oda bekötni. A lámpám nem komfortos. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 sziasztok lehet banális akérdés.. manuális állításu fényszorót át lehet alakitani motoros mozgatásúvá? a történet annyi, h fényszorót kell cserélnem. Van egy manuális állítású jo áron, de nem tudom lehetséges -e az átalakítás, ha beépitem a régiből a motort. koszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 sziasztok lehet banális akérdés.. manuális állításu fényszorót át lehet alakitani motoros mozgatásúvá? a történet annyi, h fényszorót kell cserélnem. Van egy manuális állítású jo áron, de nem tudom lehetséges -e az átalakítás, ha beépitem a régiből a motort. koszi előre is Úgy tudom hogy igen, de nem mindegyiket.. a márkát sajna nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Úgy tudom hogy igen, de nem mindegyiket.. a márkát sajna nem tudom. koszi szépen. megkérdezem az eladot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Szeptember28, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2013 Hali. Van egy kis gond a szekèrrel. Kb. 1 hónapja indultam dolgozni, lámpa felkapcsol..bal első izzó kiègett. No para kicserèltem ès jó is volt tegnapig. Tegnap menetközben vakamikor ( már akkor vettem èszre mikor sötètedett) megint kiègett a bal első pilács. A refi jó volt csak a tompított nem. Kivettem az izzót ès volt az oldalán egy kis hólyag szerűsèg, megolvadt az üveg. Megint raktam bele új izzót viszont semmi nem változott. Refi , helyzetjelző jó a tompított nem. Biztosítèkokat megnèztem mind jó. Mi lehet a gondja???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanyazsombor Elküldve Szeptember28, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2013 Szevasztok! Valaki 29197re tud valamit? Illetve: Veramon-t szerelem a gépezetbe (Astra F Caravan 1,6 16V X16XEL 1995). Kibontottam mindent. A vezetékek bekötésénél elakadtam, mert se a km óra csatijain nincs olyan számú vezeték ami a Veramon (egyébként G astrához készült) leírásában van, se az ECU vezeték számozása nem stimmel. Vezeték színek is zavarosak. Valaki szerelt már Veramont Fbe? Minden segítség hálát gerjeszt :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts