Prins... Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Asszem belemegy, csak fordítva. Elöl lesz buci, és hátrafelé szűkül össze. Az legyen a legkevesebb, hogy előre néz a valaga :) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Akkor befele fog villogni? :huh: :D Nem, hanem fordítva. Nem jó-nemjó-jó-nemjó, hanem nemjó-jó-nemjó-jó sorrendben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Nem, hanem fordítva. Nem jó-nemjó-jó-nemjó, hanem nemjó-jó-nemjó-jó sorrendben :D Na találós kérdés: ugye le volt bontva a komplett középkonzol a ledesítés miatt. Szerinted miért kellett visszafordulnom 100-méter után.....segítek az utcasarok után fordultam meg.... :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Na találós kérdés: ugye le volt bontva a komplett középkonzol a ledesítés miatt. Szerinted miért kellett visszafordulnom 100-méter után.....segítek az utcasarok után fordultam meg.... :omg: Nem toltad vissza a vészvillogó kapcsolót, és a sarkon jöttél rá, hogy nincs nélküle indexed. Én is indultam már el nélküle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Nem toltad vissza a vészvillogó kapcsolót, és a sarkon jöttél rá, hogy nincs nélküle indexed. Én is indultam már el nélküle :D Nyert, amúgy végülis lehettet vele menni csak nekem kellett villogtatni a karral. Azt tudtad , ha fejjel lefelé teszed be akkor nem tudod levenni a gyujtást, kivett kulcsnál is jár a motor és a vészvillogóval állítod le? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Nyert, amúgy végülis lehettet vele menni csak nekem kellett villogtatni a karral. Azt tudtad , ha fejjel lefelé teszed be akkor nem tudod levenni a gyujtást, kivett kulcsnál is jár a motor és a vészvillogóval állítod le? :D Én egyébként is ki tudom venni a kulcsot járó motornál :D de ettől függetlenül a gyújtáskapcsolóval állítom le. Nekem a vészvillogós leállítás extra nincs beszerelve :lol: rohadt GL... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Én egyébként is ki tudom venni a kulcsot járó motornál :D de ettől függetlenül a gyújtáskapcsolóval állítom le. Nekem a vészvillogós leállítás extra nincs beszerelve :lol: rohadt GL... :D Inkább szerintem azért van mert traki....ott talán nem szól bele az elektronika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Nyert, amúgy végülis lehettet vele menni csak nekem kellett villogtatni a karral. Azt tudtad , ha fejjel lefelé teszed be akkor nem tudod levenni a gyujtást, kivett kulcsnál is jár a motor és a vészvillogóval állítod le? :D Már majdnem megfejtetted, hogy lehet kulcs nélkül járni a benzinesekkel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Már majdnem megfejtetted, hogy lehet kulcs nélkül járni a benzinesekkel :D Mert lehet? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok! Szeretném kicserélni a dátum kijelzőmet hőmérősre. Most sima "egybenkijelzős" van benn. Gondolom kell hozzá maga a kijelző és egy hőfok jeladó. Ezen kívül kell módosítanom rajt valamit, vagy csak simán belevezetni a jeladó két vezetékét? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok! A minap az benzinszivattyú reléjét cseréltem. Gyorsan csináltam és ami épp itthon volt "odavaló" relét dobtam bele. Szerintem a gyári volt még benne és ebben az elektromágnes 2 lába között még van egy ellenállás is. Amit beleraktam abban szerintem nincs, és még lehet, hogy nem 30 Amperes. Szerintetek kell az bele? Nem gond, ha nincs benne. Csak indításhoz használom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Szia! Hogy érted, hogy volt benn ellenállás? Fizikailag láttad, hogy oda volt kötve, vagy ellenállás méréssel a két láb között? Ha oda volt rakva egy ellenállás, akkor szerintem az nem gyári, én még nem láttam ilyet. esetleg azért lehetett ott, mert nem 12V-os a relé.. Ha méréssel mérted az teljesen normális, minden relé ilyen. Amit mérni lehet az a behúzótekercs ellenállása, erre a tekercsre ha feszültséget kapcsolsz, akkor behúz és kapcsolja össze az érintkezőt. Ha nincs semmi rajzod egy reléről így könnyen megállapítható, hogy melyik a behúzótekercs két érintkezője. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Szerintem egy dióda volt az, mint itt a leírásban a képen, 85 és 86 láb között (hasznos dolog az): http://www.hobbielektronika.hu/cikkek/nullarol_a_robotokig_-_pic_mikrovezerlok_ii_resz.html?pg=2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! A minap az benzinszivattyú reléjét cseréltem. Gyorsan csináltam és ami épp itthon volt "odavaló" relét dobtam bele. Szerintem a gyári volt még benne és ebben az elektromágnes 2 lába között még van egy ellenállás is. Amit beleraktam abban szerintem nincs, és még lehet, hogy nem 30 Amperes. Szerintetek kell az bele? Nem gond, ha nincs benne. Csak indításhoz használom. jaja dióda lesz az és kellene oda, mert megcsúnyázhatja a meghajtó fokozatot miaz hogy "Csak indításhoz használom." mé utána kikapcsolod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 jaja dióda lesz az és kellene oda, mert megcsúnyázhatja a meghajtó fokozatot miaz hogy "Csak indításhoz használom." mé utána kikapcsolod? Gondolom ha már gázzal megy akkor nem kell neki a pumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Gondolom ha már gázzal megy akkor nem kell neki a pumpa. értem, arról lemeradtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! Szeretném kicserélni a dátum kijelzőmet hőmérősre. Most sima "egybenkijelzős" van benn. Gondolom kell hozzá maga a kijelző és egy hőfok jeladó. Ezen kívül kell módosítanom rajt valamit, vagy csak simán belevezetni a jeladó két vezetékét? Köszi érdemes tanulmányozni: http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg a P13 a hőm.jeladó (531 pozició) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 értem, arról lemeradtam Igazából az aláírásában láttam hogy benzin-gáz, ebből gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok. Egy elméleti kérdés. Azon vagyok, hogy megtaláljam a kapcsolási rajzokon ami a kocsiban a kezemben tartok (kábel, csati stb.) és fordítva, megtaláljam a kocsiban amit a rajzon látok. Megy is nagyjából, minden szép mint egy piros traktor, de. A "Szerviz Opel Astra..." c. könyvben (Korrekt kiadó) ilyenek vannak, hogy pl. "K1: relé-hátsóablak, fűthető" aztán 2 oszlop: "LHD" és "RHD" (gondolom balkormányos Opel és jobbos Vauxhall), és ott ilyenek szerepelnek pl. a K1 relénél, hogy B3H és E3H. vagy az X6-os csatinál hogy A3G. Ezek mik? Közük van ahhoz, hogy hol keressem a relét/csatit? (A kábelgarnitúra sémát de jó lett volna, ha egy röntgenrajzra rárajzolták volna, khm perspektivikusan, bár így is biztos megtalálja az ember amit keres, csak sokat kell szentségelni hozzá. ) Köszi, Csaba Ui: a generátoromról azt derítette ki a szakember, hogy jó. A kérdés aztán merült fel, miután a klímás bácsi múltkor járó motornál lekötötte az aksit. Szóval ezt megúsztuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Már majdnem megfejtetted, hogy lehet kulcs nélkül járni a benzinesekkel :D Ez engem azért érdekelne, mert nincs normális tartalék kulcsom a gépezethez. Bár úgy sejtem, ez csak a nem-immobilizáras ótókra vonatkozik. Így van? Ugyanakkor, ha nekem a tartalék slucckulcsomban nincs mágnes ("transzponder"?) azt (mágnest) csak az Opeltől tudok beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Ez engem azért érdekelne, mert nincs normális tartalék kulcsom a gépezethez. Bár úgy sejtem, ez csak a nem-immobilizáras ótókra vonatkozik. Így van? Ugyanakkor, ha nekem a tartalék slucckulcsomban nincs mágnes ("transzponder"?) azt (mágnest) csak az Opeltől tudok beszerezni? Nem immósnál némi bontással le lehet választani a gyujtáskapcsoló elektromos részét a mechanikáról így lehet indítani egy lapos csavarhúzóval, de a kormányzár ettől még zárva marad ha a mechanikát a kormányoszlopon hagyod. Ez viszont nyomatékre letörő fejű csavarral van felfogatva úgy kell lefúrni ami nem kis móka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! Astra F hibakód olvasásban szeretnék tanácsot kérni. Volna egy 97-es 1.6 16v ecotec és már olvastam hogy a 10pin-esnél hogy kell és mit átkötni, hogy kivillogja, de ennek 16pin-es csatija van. Itt van lehetőség, akár leddel való villogtatásra? Ha igen, valaki berajzolná nekem vagy leírná hogy melyiket hova és hogy? Előre is köszönöm! http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_9_19_0wh2i78hjc.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Köszi... :wacko: Azt hittem az lesz, hogy "a vészvillógó kapcsolót fordítsd meg, mindkét tükröt koppanásig állítsd szét, az összes ablakot tekerd le és a fénykürt működtetésére indul a motor"... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! Astra F hibakód olvasásban szeretnék tanácsot kérni. Volna egy 97-es 1.6 16v ecotec és már olvastam hogy a 10pin-esnél hogy kell és mit átkötni, hogy kivillogja, de ennek 16pin-es csatija van. Itt van lehetőség, akár leddel való villogtatásra? Ha igen, valaki berajzolná nekem vagy leírná hogy melyiket hova és hogy? Előre is köszönöm! http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_9_19_0wh2i78hjc.jpg A baloldali sorban az 5-6-os pint kell összekötni ha jól emlékszem majd CSAK gyujtást adni és a motorkontrol lámpa villanásait számolni. Mindíg 3X12-vel kezdi és fejezi be a hibatároló kiolvasást. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 A baloldali sorban az 5-6-os pint kell összekötni ha jól emlékszem majd CSAK gyujtást adni és a motorkontrol lámpa villanásait számolni. Mindíg 3X12-vel kezdi és fejezi be a hibatároló kiolvasást. Előre is nagyon köszönöm, megyek is megpróbálom! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts