felhasznaaloo Elküldve Szeptember13, 2013 Elküldve Szeptember13, 2013 Amikor bedugod a kulcsot akkor húzódnak vissza a lamellák hogy el tudjon fordulni a kulcs a zárbelsővel együtt. Amikor kihúzod a kulcsot akkor lehet kihúzni a lamellákat. Cserélgetni is kell őket, előfordul hogy egy-kettőt reszelni, jó móka. Ha maga a zármechanika sérült de a kulcs-zárhenger része jó akkor lehet olyat csinálni, hogy az új mechanikába teszed át a régi lamelláit hogy megtarthasd a régi kulcsot. Köszi szépen! Na, ezt megpróbálom a hétvégén a gyújtáskulccsal és jobboldali zárral, az még jó de már nem lesz használatban, így nem kockáztatok.
zolika7111 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy menetközben világít a töltés jelzőm,alapjáraton meg alig, néha pillanatokra el is alszik.Lehet ezt orvosolni itthon vagy vinni kell szerelőhöz egyből?Mi lehet a gond? Elre is köszi Üdv nektek Opel Vectra Caraván 1.8 16v cd X18XE 1998-as
opelnils Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Valószínű nincs töltésed! Járó motornál mérjél rá az akkusarukra, 14V körül kell lennie. Ha meg van a 14v akkor valami letestel! De ez sem 100%. 1
Pajzs89 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Hali, generátoromnak van egy kis surlodó, nyikorgó hangja de a szíj nem csúszik, mi lehet? csapágynak is nyikorgó hangja lenne? de csak alapjáraton, fordulaton csendes
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Hali, generátoromnak van egy kis surlodó, nyikorgó hangja de a szíj nem csúszik, mi lehet? csapágynak is nyikorgó hangja lenne? de csak alapjáraton, fordulaton csendes A szij is lehet akkor is ha nem csúszik...
Pajzs89 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 jobban megnézve a szervoszivattyunál lehet hallani,bár azt is az a szij hajtja
zolika7111 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Valószínű nincs töltésed! Járó motornál mérjél rá az akkusarukra, 14V körül kell lennie. Ha meg van a 14v akkor valami letestel! De ez sem 100%. Majd megpróbálom hátha kiderül valami. Mégegyszer kösz.
DASTRA Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Üdv Mindenkinek! Talán emlékeztek rám, én voltam, akinek műszerfal problémája volt - a fóliás áramkörrel van probléma - és azt tanácsoltátok, hogy keressek bontott alkatrészt. Megfogadtam a tanácsotokat és találtam is 2 bontott műszeregységet. A problémám csak annyi, hogy mindkettő fordulatszám mérős, az enyém (eredeti) pedig nem az. Az nem zavarna, ha fordulatszámmérő is lenne, de az igen, ha nem működik. (A döglött műszereket utálom! :mean: ) Tehát meg lehet oldani, hogy ha a fordulatszám mérős műszerfalat teszem be, akkor a fordszám mérő is működjön? Ha igen, akkor hogyan, mi kell még hozzá? Köszönöm!
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Üdv Mindenkinek! Talán emlékeztek rám, én voltam, akinek műszerfal problémája volt - a fóliás áramkörrel van probléma - és azt tanácsoltátok, hogy keressek bontott alkatrészt. Megfogadtam a tanácsotokat és találtam is 2 bontott műszeregységet. A problémám csak annyi, hogy mindkettő fordulatszám mérős, az enyém (eredeti) pedig nem az. Az nem zavarna, ha fordulatszámmérő is lenne, de az igen, ha nem működik. (A döglött műszereket utálom! :mean: ) Tehát meg lehet oldani, hogy ha a fordulatszám mérős műszerfalat teszem be, akkor a fordszám mérő is működjön? Ha igen, akkor hogyan, mi kell még hozzá? Köszönöm! Vagy működik alapból ha berakod a helyére, ha nem akkor egy plusz szálat kell behúzni neki az ECU-tól...a szám (pölö1111) passzoljon a két órán.
aholy Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1797 bár dízelnél ha jól tudom a generátortól jön a fordszám jel. de annak is ugyan úgy a 8as pinre kéne mennie, meg kell nézni van e, ha nincs akkor be kell húzni egyet, tuti le van írva itt a fórumon hogy mit a hova. Üdv Mindenkinek! Talán emlékeztek rám, én voltam, akinek műszerfal problémája volt - a fóliás áramkörrel van probléma - és azt tanácsoltátok, hogy keressek bontott alkatrészt. Megfogadtam a tanácsotokat és találtam is 2 bontott műszeregységet. A problémám csak annyi, hogy mindkettő fordulatszám mérős, az enyém (eredeti) pedig nem az. Az nem zavarna, ha fordulatszámmérő is lenne, de az igen, ha nem működik. (A döglött műszereket utálom! :mean: ) Tehát meg lehet oldani, hogy ha a fordulatszám mérős műszerfalat teszem be, akkor a fordszám mérő is működjön? Ha igen, akkor hogyan, mi kell még hozzá? Köszönöm!
DASTRA Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Vagy működik alapból ha berakod a helyére, ha nem akkor egy plusz szálat kell behúzni neki az ECU-tól...a szám (pölö1111) passzoljon a két órán. ECU = ? , hova kéne behúzni egy plusz szálat? és milyen szám egyezzen? Hol keressem azt a műszerfalon? Bocs de még nem vágom ezeket! :mean: Szerk: Uppppsssszzzz! A link alapján megtaláltam, hogy milyen számnak kell egyeznie (W) és, hogy mi az a 8-as pin! Nekem ott van vezeték! Akkor lehet, hogy csak csere és kész?
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 ECU = ? , hova kéne behúzni egy plusz szálat? és milyen szám egyezzen? Hol keressem azt a műszerfalon? Bocs de még nem vágom ezeket! :mean: Szerk: Uppppsssszzzz! A link alapján megtaláltam, hogy milyen számnak kell egyeznie (W) és, hogy mi az a 8-as pin! Nekem ott van vezeték! Akkor lehet, hogy csak csere és kész? Akkor igen, csak cseréled és működni fog.
kanyazsombor Elküldve Szeptember14, 2013 Elküldve Szeptember14, 2013 Sziasztok! Új vagyok itt, (meg az autómhoz sem rég jutottam hozzá) és tudom, hogy újaknak a jelszó keresés, keresés... de már kigúvad a szemem :icon11: Szóval 1995ös F Astra Caravan X16XEL-hez szeretnék diagnosztikai kábelt meg progit. Egy win7es laposra kötném usb-n keresztül (esetleg bluetooth). Egyáltalán mit lehet kinyerni ebből az autóból? Lehet élő adatot látni megfelelő eszközzel? Hőfokok, pillangó állás, lamda értékei, fogyasztás, sebesség... Ilyen adatok érdekelnének. Jól bevált, működő, olcsó megoldást keresek :D Hidegen nem megy 1 (de lehet, hogy 2 henger). Vétel után másnap reggeli indításnál derült ki. Ha bemelegszik rendbe jön és megy, mint a kisördög. Gyorsan kikaptam a gyertyákat, hát 3 belevaló NGK, meg egy Bosch (azt nem tudom belevaló-e). Kicsit sötétebbek a kelleténél. Pár nap és meglesz egy új NGK(a többivel egyező). Ha ez megoldja, bódottá, de mi van, ha nem? No ez nem is annyira idevaló téma, csak pl ezért szeretnék egy diagnosztikát itthonra, hogy kicsit belelássak a jószágba. ja meg a motorhőfok is mindig 90 alatt van az óra szerint, ha meghajtom, akkor is. Ezt is tisztázhatnám a diaggal, hogy az óra rossz, vagy a termosztát. A másik: tudtok megbízzható beszerzési forrást BC-s, potis, kombihoz való ablaktörlő kapcsoló kar + relé kombóra? (rendeltem Veramont, ahhoz kell a BC gomb, a poti meg csak úgy :icon1: ) Köszönöm
Róóóbi Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Üdv fórumozók! Előző gazdinál a hifisek ketépték a gyári antennakábelről a pipa csatlakozót. Találtam külön szerelhetőt, veszek is.http://elektroexpressz.hu/spd/unas_873838/ET4535-Auto-antenna-dugo Van aggályom: hogy fogom ezt a zsinórra szerelni? A középső egy szál vékony réz megáll majd egy ilyenben?
Davee Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Üdv fórumozók! Előző gazdinál a hifisek ketépték a gyári antennakábelről a pipa csatlakozót. Találtam külön szerelhetőt, veszek is.http://elektroexpressz.hu/spd/unas_873838/ET4535-Auto-antenna-dugo Van aggályom: hogy fogom ezt a zsinórra szerelni? A középső egy szál vékony réz megáll majd egy ilyenben? A először a külső árnyékolást és a köpenyt rászorítod a fém fülekkel, létezik hozzá fogó, de kombinált-fogóval is megoldható, utána a rész vezetéket ráforrasztod a ház alatt található foglalatra, hacsak nem csavaros, mert létezik olyan is.
Róóóbi Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 A először a külső árnyékolást és a köpenyt rászorítod a fém fülekkel, létezik hozzá fogó, de kombinált-fogóval is megoldható, utána a rész vezetéket ráforrasztod a ház alatt található foglalatra, hacsak nem csavaros, mert létezik olyan is. Értem. A belső védőhüvelyben gyárilag csak egy kis vézna ér van? Vagy több lenne, csak kitépték? Emiatt aggódok, hogy egy ér képes lesz-e jelet adni normálisan.
Davee Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Értem. A belső védőhüvelyben gyárilag csak egy kis vézna ér van? Vagy több lenne, csak kitépték? Emiatt aggódok, hogy egy ér képes lesz-e jelet adni normálisan. Most fejből nem tudom melyik verzió van, de két lehetőség van, az egyik olyan mint a coax, hogy az ér egy vastagabb kb 1mm2-es vezeték, vagy több kisebb szálból sodrott ér van bent. Szerintem mindenképpen csípj le egy darabot és blakold meg újra.
Róóóbi Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Most fejből nem tudom melyik verzió van, de két lehetőség van, az egyik olyan mint a coax, hogy az ér egy vastagabb kb 1mm2-es vezeték, vagy több kisebb szálból sodrott ér van bent. Szerintem mindenképpen csípj le egy darabot és blakold meg újra. Itt egy van legbelül, olyan vékony mint amiből az árnyékoló sodrat készült. Visszább blankolni meg nem nagyon van hova sajnos...
Davee Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Itt egy van legbelül, olyan vékony mint amiből az árnyékoló sodrat készült. Visszább blankolni meg nem nagyon van hova sajnos.. Sodrott a vezeték és amikor ki lett tépve húzta magával a szálak nagy részét. Valamilyen módon meg kell blankolni pedig.
Róóóbi Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Sodrott a vezeték és amikor ki lett tépve húzta magával a szálak nagy részét. Valamilyen módon meg kell blankolni pedig. Ó, csodálatos... :cry: Akkor valahogy visszább nyúzom, hátha nem mélyről tépte ki az az ostoba...
wookie Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Az ölembe pottyant egy VDO Dayton CR 2100-as fejegység. Ismeri ezt valaki? Kipróbáltam elég meggyőzően szól. :D Pár plusz infó jó lenne róla. Pl hogy hogyan lehet kiírtani belőle a kikapcsolás utáni krvahangos puttyanást.
Dáwid Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Az ölembe pottyant egy VDO Dayton CR 2100-as fejegység. Ismeri ezt valaki? Kipróbáltam elég meggyőzően szól. :D Pár plusz infó jó lenne róla. Pl hogy hogyan lehet kiírtani belőle a kikapcsolás utáni krvahangos puttyanást. http://www.manualslib.com/manual/365980/Vdo-Dayton-Cd-2100.html?page=5#manual 1
stirlitz Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Az ölembe pottyant egy VDO Dayton CR 2100-as fejegység. Ismeri ezt valaki? Kipróbáltam elég meggyőzően szól. :D Pár plusz infó jó lenne róla. Pl hogy hogyan lehet kiírtani belőle a kikapcsolás utáni krvahangos puttyanást. merrefelé potyognak ilyenek?
Dáwid Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 merrefelé potyognak ilyenek? Nekem is volt hogy pottyant, de azt inkább tovább pottyantottam olyan volt... :lol:
Csák_Norisz Elküldve Szeptember15, 2013 Elküldve Szeptember15, 2013 Üdv Urak! Nemrég át kellett ülnöm egy F Astra 1.6 16V Caravan-ba. Mivel nálam az autó családtag, ezért szeretem, ha minden rendeltetésszerűen működik rajta. Néhány feladat adódik ezen a verdán is, hogy ez így legyen, ezért örülök, hogy létezik egy ilyen rengeteg információval ellátott fórum. ;) A topik témájába vágó problémám az ablaktörlőre vonatkozik, amin nincs 1. fokozat. Olvastam, hogy a relé lehet érte a felelős, de az nem derült még ki, hogy a relé kattogott-e vagy teljesen kuka volt. Én azt tapasztalom, hogy amikor feltételezhetően törölnie kellene, akkor a relé kattan és be is húz (láttam, mert szétszedtem), de mégsem dolgozik a motor. Az érintkezők nem oxodosak a relén sem és a motor csatiján sem. Az elektronikai rész méregetéséhez nagyon alap ismereteim vannak, és a műszerem is beadta az unalmast, de ha valaki megosztja velem, hogyan tudom kinyomozni a talányt, szerintem meg tudom oldani. :) Lehetőség szerint kipróbálom majd egy új márkatárs cseredarabjával is, de még nem tudom mikor tudok vele összefutni. Köszönöm előre is. Üdv: Zs.
Recommended Posts