Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv!

Az opel astra f 1.6 kombimba (x16szr) a csomagtartó ajtóba megy egy köteg vezeték.

A probléma ott van ahol az ajtó és a karosszéria találkozik ott van egy gumiharmónikának kinéző cső, ebben a csőben szinte az összes vezeték megvan sérülve.

Kérdésem az, hogy a vezetékeket kiakarom cserélni a felső tetőkárpitot ugye nem kell megbontanom, hanem elég a műanyag borítást levenni, ami megy a bal hátsó lámpa felé?

Gondolom a vezeték köteg is arrafele megy?

Előre is köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az opel astra f 1.6 kombimba (x16szr) a csomagtartó ajtóba megy egy köteg vezeték.

A probléma ott van ahol az ajtó és a karosszéria találkozik ott van egy gumiharmónikának kinéző cső, ebben a csőben szinte az összes vezeték megvan sérülve.

Kérdésem az, hogy a vezetékeket kiakarom cserélni a felső tetőkárpitot ugye nem kell megbontanom, hanem elég a műanyag borítást levenni, ami megy a bal hátsó lámpa felé?

Gondolom a vezeték köteg is arrafele megy?

Előre is köszönöm a segítséget.

Vettem már le a tetőkárpitot de erre pont nem emlékszem és a képeken sem látszik...kezd a bontást az egyszerűbbel aztán kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a sima kijelzőnél tehát ami csak a dátum és órát írja ki melyik száll az ami a müszerfal világitás fény erejét szabályóza? Nekem sajna meg van tőrve és idegesitő ha felkapcsolom a lámpát akkor minden egyes uthibánál vagy világit vagy nem.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat.

üdv.: Iminyo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a sima kijelzőnél tehát ami csak a dátum és órát írja ki melyik száll az ami a müszerfal világitás fény erejét szabályóza? Nekem sajna meg van tőrve és idegesitő ha felkapcsolom a lámpát akkor minden egyes uthibánál vagy világit vagy nem.

Előre is köszönöm szépen a válaszotokat.

üdv.: Iminyo

A világítás kapcsolónál van műszerfal világítás erősség tekerő?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Szeretném úgy bekötni a hűtőventillátoromat, hogy amikor leállítom a motort az még tovább menjen míg lenem hül a motor.

Ebbe szeretnék segítséget kérni melyik vezetéket hova kössem esetleg melyik a legegyszerűbb megoldás ?

Leállítás után max a hűtőben levő vizet hűti a venti, mivel a vízpumpa nem üzemel...
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Szeretném úgy bekötni a hűtőventillátoromat, hogy amikor leállítom a motort az még tovább menjen míg lenem hül a motor.

Ebbe szeretnék segítséget kérni melyik vezetéket hova kössem esetleg melyik a legegyszerűbb megoldás ?

Szerintem a biztitáblánál kell a venti biztijét a gyujtás utáni tápról megtáplálni. De amúgy ahogy Sp is írta tök felesleges ez nem fosvágen ahol az elektromos vízpumpa keringtet a motor leállása után is.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Szeretném úgy bekötni a hűtőventillátoromat, hogy amikor leállítom a motort az még tovább menjen míg lenem hül a motor.

Ebbe szeretnék segítséget kérni melyik vezetéket hova kössem esetleg melyik a legegyszerűbb megoldás ?

Személy szerint nem vagyok híve a "mókolásnak", és ott a lényeg amit spzoli írt, csak a hűtőben lévő vizet fogod lehűteni a termosztát előtti szívócsonkban, és radiátorban lévő víz nem fog lehűlni tőle.

Ráadásul ha járó motor nélkül használod a ventit szépen lemeríted vele az akksit.

Hagyd alapjáraton amíg lehűti és utána állítsd le, ha a gomba szétkapcsol utána úgy sem fog menni a venti.

Link to comment
Megosztás:

A világítás kapcsolónál van műszerfal világítás erősség tekerő?

Szia,

Igen ott van és a problémám hogy azzal a száll törött ami a kijelzőhöz megy "Gondolom hogy innen megy?!" De ez ügye csak akkor játszik szerepet mikor rajta van a világítás. Valahol a kijelzőnél lehet megtörve a kábel mert ha kiveszem helyéről a kijelzőt és elkezdem mozgatni akkor hol világit hol nem. (Persze lekapcsolt lámpánál tökéletes.) Csak nem tudom melyik lehet ez a száll pontosan ami ezt a célt szolgálja.

üdv.

Link to comment
Megosztás:

Hol található ez az alapjárat szabályzó? Nekem is hasonló probléma van. 60-70-80-nál ha elveszem a gázt (váltó sebességben hagyva) tartja a fordulatot és amikor leesik vissza, akkor meg CHECH ENGINE lámpa, aztán vagy leáll, vagy nem. Ha nem, akkor meg ingadozik az alapjárat 500-900 között és rázza az egész autót.

Link to comment
Megosztás:

Hol található ez az alapjárat szabályzó? Nekem is hasonló probléma van. 60-70-80-nál ha elveszem a gázt (váltó sebességben hagyva) tartja a fordulatot és amikor leesik vissza, akkor meg CHECH ENGINE lámpa, aztán vagy leáll, vagy nem. Ha nem, akkor meg ingadozik az alapjárat 500-900 között és rázza az egész autót.

Ha van check engine, van hibakód is, tessék villogtatni! ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

97'es F Astra 16v (X14XE)

A műszerfalon a világításkapcsoló mellett jobb oldalon van egy kis égő ami eddig nem adott jelzést, viszont most pirosan villog. Tudja valaki hogy milyen hibajelzés ez?

utólagos riasztónak a pilácsa lehet, gyárilag ott a fényszóró magasság állító van.
Link to comment
Megosztás:

T1 helyett T10 de igen. :) Fszámmérősben T5 van, simában T10, ha minden igaz. (Corsa B-nél legalábbis...)

Én "A" Vectrámba cserélném a gyári műszercsoport megvílágítást. Fordulatszámmérős ugyanaz elvileg mint az F astráé. Hány darab van benne,és T5 vagy T10-es? Köszönöm az infót!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.