Davee Elküldve Augusztus14, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2013 Hello! Ki szeretném villogtatni a hibakódom az F astrámból(C14NZ). A fenti képen látható csatlakozó van az én autómban is. Mely lábakat kell ennél a fajtánál rövidrezárni, hogy elvillogja nekem a checkengine lámpa a hibakódot?? Köszönöm Nagyon! Ott a válasz az általad idézett képen alul. 5-ös és 6-os pin-t kell összezárni egy kábeldarabbal, vagy kapoccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus15, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2013 Üdv. Műszeregységet cseréltem az oldalon található GYIK leírás szerint, fordulatszámmérősre. Egyetlen gond hogy rossz értéket mutat. Az órán található W-s számra is odafigyeltem, csak egy gond van hogy szinte biztos cserélték benne az órát korábban.. Az biztos hogy jól kötöttem be a + kábelt ami gyárilag a nem fordulatszámmérősben nem volt, mivel nagyobb fordulaton ha megy az autó akkor a mutató is elkezd menni, csak pl 4ezernél kezd el mutatni. Kérdésem az lenne hogy hogyan tudnám megállapítani mi volt az eredeti W-s száma az órának amit beleraktak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2013 Üdv. Műszeregységet cseréltem az oldalon található GYIK leírás szerint, fordulatszámmérősre. Egyetlen gond hogy rossz értéket mutat. Az órán található W-s számra is odafigyeltem, csak egy gond van hogy szinte biztos cserélték benne az órát korábban.. Az biztos hogy jól kötöttem be a + kábelt ami gyárilag a nem fordulatszámmérősben nem volt, mivel nagyobb fordulaton ha megy az autó akkor a mutató is elkezd menni, csak pl 4ezernél kezd el mutatni. Kérdésem az lenne hogy hogyan tudnám megállapítani mi volt az eredeti W-s száma az órának amit beleraktak? A W szám, a fordulatszámmérőbe nem szól bele. Az csak a km-óra áttételét jelzi a spirál, és a mutató között. Milyen motor van az autódban, és milyen fordulatszámmérőt tettél bele? (meddig van skálázva? A dízeleké 6ezer, az átlag benzines 7ezer, GSi-k 8ezerig) Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Augusztus15, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2013 Sziasztok! Szereztem egy belső világítást az astrámhoz ami kettő térképolvasólámpával van szerelve. A régihez kettő kábel megy, egy piros és egy szürke. Az új lámpámhoz négy kábel kell. A középső kettő az megvan, és világít is az ajtónyitásra. A többi érdekelne, hogy kell bekötni? Úgy tudom elképzelni, hogy a pirosról ami a pozitív arról átvezetek egy kábelt valamelyik szélsőre, és világítanak a térképolvasók kapcsolásra? A negyedik az mi? (a fordított saru?) Linkelek képeket is: Ez az amit szereztem --> http://kepfeltoltes.hu/130815/WP_20130815_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt a hátulja --> http://kepfeltoltes.hu/130815/WP_20130815_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Meg mégegy (hátha valaki lát benne valamit amit én nem. --> http://kepfeltoltes.hu/130815/WP_20130815_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Üdv. mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus15, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2013 Gyárilag a térképolvasók csak gyújtáson működnek. A bekötését meg megtalálod itt: http://www.vectra16v.com/slp.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 A W szám, a fordulatszámmérőbe nem szól bele. Az csak a km-óra áttételét jelzi a spirál, és a mutató között. Milyen motor van az autódban, és milyen fordulatszámmérőt tettél bele? (meddig van skálázva? A dízeleké 6ezer, az átlag benzines 7ezer, GSi-k 8ezerig) Oh. Ezt nem tudtam. Mindenesetre valami nem jó akkor sem! C14NZ-s motor van benne, és 7ezerig van skálázva. Most megnéztem pontosan, hogy mikor mozdul a mutató. 4esben 80as tempó körül kezd el felmenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Oh. Ezt nem tudtam. Mindenesetre valami nem jó akkor sem! C14NZ-s motor van benne, és 7ezerig van skálázva. Most megnéztem pontosan, hogy mikor mozdul a mutató. 4esben 80as tempó körül kezd el felmenni. Akkor egyszerűen rossz a fordulatszámmérő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Akkor egyszerűen rossz a fordulatszámmérő Sose láttunk még olyat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 És akkor ezzel mit tudok csinálni? :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 És akkor ezzel mit tudok csinálni? :icon11: Bele kéne próbálni egy másik autóba, amiben működik, illetve annak az óráját is bele kéne próbálni a tiedbe. Sok sz.pást lehet elkerülni, ha biztosan tudod melyik felével van a probléma. Gabibá' fordulatszámmérőjével elb.sztunk vagy 2 hetet a legózással, mire 3 műszeregységből csináltunk egyet ami működik is és a legvégéig nem voltunk biztosak benne, hogy egyáltalán a fordulatszámmérőnek van -e baja. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Bele kéne próbálni egy másik autóba, amiben működik, illetve annak az óráját is bele kéne próbálni a tiedbe. Sok sz.pást lehet elkerülni, ha biztosan tudod melyik felével van a probléma. Gabibá' fordulatszámmérőjével elb.sztunk vagy 2 hetet a legózással, mire 3 műszeregységből csináltunk egyet ami működik is és a legvégéig nem voltunk biztosak benne, hogy egyáltalán a fordulatszámmérőnek van -e baja. :rolleyes: Persze ez lenne a legkönnyebb módja, csak sajnos nincs hozzá ismerős. Azért köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 A legolcsóbb és kéznél is van, hogy levenni a mutatót és alapjáraton visszatenni 900 környékére. Ha ezután jól mutat, akkor csak rosszul volt visszatéve a mutató. ;) Egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 A legolcsóbb és kéznél is van, hogy levenni a mutatót és alapjáraton visszatenni 900 környékére. Ha ezután jól mutat, akkor csak rosszul volt visszatéve a mutató. ;) Egy próbát megér. Kifogom próbálni, köszi a tippet! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 A legolcsóbb és kéznél is van, hogy levenni a mutatót és alapjáraton visszatenni 900 környékére. Ha ezután jól mutat, akkor csak rosszul volt visszatéve a mutató. ;) Egy próbát megér. Kifogom próbálni, köszi a tippet! :icon13: Úgy rémlik csak a km óra mutatója van sima tengelyen. A többinek le van lapolva, úgyhogy csak egyféleképpen megy föl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Úgy rémlik csak a km óra mutatója van sima tengelyen. A többinek le van lapolva, úgyhogy csak egyféleképpen megy föl. A ford-szám mérő nincs lapolva, nekem is el volt rakva Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Úgy rémlik csak a km óra mutatója van sima tengelyen. A többinek le van lapolva, úgyhogy csak egyféleképpen megy föl. Nincs lapolva, viszont egy léptetőmotor hajtja, aminek sztem mindegy, hogyan rakod fel a mutatót, a gyújtás ráadásakor az aktuális mutatóhelyzet (ami ép visszahúzó rugó esetén a 0) lesz a referenciapontja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Erről jut eszembe, ugye az normális, ha gyújtásráadáskor ugrik egyet a ford. mérő? mitom én feugrik alapáratig, aztán vicca persze Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Erről jut eszembe, ugye az normális, ha gyújtásráadáskor ugrik egyet a ford. mérő? mitom én feugrik alapáratig, aztán vicca persze Nem igazán. Valahol kap egy impulzust. Addig amíg nem indítózol meg sem mozdulhat a mutatója. Mivel az ECU-tól kapja a jelet (már ha benzinesről beszélünk) így vagy az zavarodott meg, vagy a szálon ami megy az órához valami zavart szed össze. Próbálj meg egy akku saru le/vissza ECU resetet hátha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Nem igazán. Valahol kap egy impulzust. Addig amíg nem indítózol meg sem mozdulhat a mutatója. Mivel az ECU-tól kapja a jelet (már ha benzinesről beszélünk) így vagy az zavarodott meg, vagy a szálon ami megy az órához valami zavart szed össze. Próbálj meg egy akku saru le/vissza ECU resetet hátha. utólag tettem be az óránál nincs kötve, ECUtól egyenesen oda megy, de ja jogos amit mondsz.....basztikuli.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus16, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2013 Nincs lapolva, viszont egy léptetőmotor hajtja, aminek sztem mindegy, hogyan rakod fel a mutatót, a gyújtás ráadásakor az aktuális mutatóhelyzet (ami ép visszahúzó rugó esetén a 0) lesz a referenciapontja. nekem gyújtás ráadásra ugrott egy picit fölfele a mutató, és úgy is maradt, alapjárat az óra szerint 1200 körül volt, holott nem volt annyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
spee Elküldve Augusztus17, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2013 A legolcsóbb és kéznél is van, hogy levenni a mutatót és alapjáraton visszatenni 900 környékére. Ha ezután jól mutat, akkor csak rosszul volt visszatéve a mutató. ;) Egy próbát megér. Sikerült megoldani így, köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lajkocs Elküldve Augusztus18, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2013 Sziasztok mindeni! Újra úgy döntöttem, hogy fejlesztem a vasat, a tárgy pedig egy bicskakulcsos zárvezérlő szett lenne. Nagy eséllyel volt már erről szó, de megtalálni ennyi hozzászólásból... Szóval a bekötéséhez kellene segítség! Alapadatok: Astra F c14se '95 Gyári központizár Gyári elektromos ablak Amit vettem: CCL002 bicskakulcsos távirányítós szett Amit szeretnék: Távnyitás, zárás, komfortablak Amit tőletek kérek: Leírás a bekötéshez, azaz hol bontsam meg a műszerfalat, hol keressem a vezetékeket, milyen módon kössek rájuk (elvág, blankol, forraszt, vagy érvéghüvely csoki, vagy saru és zsugorcső... végülis mindenem van hozzá) és hová érdemes tenni a vezérlő dobozt. Amit nem kérek tőletek: A szett "lehúzása". "vidd el inkább szerelőhöz" hozzászólás helyet inkább ne írj, mert ha nem jön válasz, úgyis az lesz belőle. De mivel jól szerszámozott vagyok, és valamelyest értek a villamossághoz nekivágnék. Ezer köszönet a segítőimnek előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregory33 Elküldve Augusztus18, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2013 Üdv, nem rég jutottam hozzá egy '95ös 1.4es caravanhoz. volna néhány nyűgöm vele, mint például: A központi zár csak akkor zárja le az ajtókat, ha az összes nyitva van, ha már egy is le van reteszelve akkor bukta. ugyan ez a cucc, nem nyit vissza, mikor nyitok (próbáltam a hosszú kulcsfordítással és a rányitással is) és végül, mikor elindulok az autóval kisvártatva lezár az autó (ez utóbbi talán normális, hallottam már ilyenről). Cserélném a tűégőket a fűtéskonzolon, viszont a középső fűtésgombot nem tudom lepattintani, mi a módja? Valamint rakatnék bele gyári első ablakemelőket, ez lehetséges kontárkodás nélkül? Mi lehet ennek az anyagi vonzata? Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus18, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2013 Üdv, nem rég jutottam hozzá egy '95ös 1.4es caravanhoz. volna néhány nyűgöm vele, mint például: A központi zár csak akkor zárja le az ajtókat, ha az összes nyitva van, ha már egy is le van reteszelve akkor bukta. ugyan ez a cucc, nem nyit vissza, mikor nyitok (próbáltam a hosszú kulcsfordítással és a rányitással is) és végül, mikor elindulok az autóval kisvártatva lezár az autó (ez utóbbi talán normális, hallottam már ilyenről). Cserélném a tűégőket a fűtéskonzolon, viszont a középső fűtésgombot nem tudom lepattintani, mi a módja? Valamint rakatnék bele gyári első ablakemelőket, ez lehetséges kontárkodás nélkül? Mi lehet ennek az anyagi vonzata? Válaszotokat előre is köszönöm! A központizárhoz nem tudok hozzászólni, a középső fűtéstekerőt ki kell húzni középállásban és alulról kell bebökni egy kis csavarhúzóval némi találgatás után lehúzható. Az ablakemelő olyan 15 ezer körül van és eléggé bontani kell a kárpitot és nem árt némi villanyszerelési beütés hozzá. Egy kép "elrettentésnek": 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Augusztus18, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2013 Sziasztok! Kérdésem csak annyi lenne, hogy hol találom a tolató lámpa kapcsolót? Nincs tolatóm, az izzók jók, biztosítékok jók. Szerintem a kapcsolónál lehet a gond. Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts