wookie Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Sziasztok! A következő esemény történt a 92es 3 ajtósommal. Kijöttem az autómosóból és az első kátyú után (nem kellett sokat várni rá ugye) beindult a hátsó ablaktörlőm fénysebességgel. Önálló életre kelt, amikor akarta vagy úgy rázkódott a kocsi megállt, amikor akarta elindult de mindig max sebességgel. Gondolom hogy beázás és/vagy zárlat, de tudnátok tippeket adni merre induljak? Tippem hogy hátul nézelődjek először, mert amikor félreálltam hogy valamit tegyek, a csomiajtó lecsukása után abbahagyta. Válaszokat, tippeket, segítségeket előre is köszönöm. Több mint valószínű hogy az átvezetőnél van megtörve a vezeték. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Sziasztok! Régen jártam erre, mert csak hajtom, hajtom, hajtom a verdát! De csak azért mert megy! Leginkább! :) Most viszont gond van, mert elment a töltés. Nem kellene lámpának jeleznie? A generátor forog, de a beindítás után csak 12,9V-ot mérek. A múltkor majdnem otthagyott. Leállás és rövid pihi után nem forgatta normálisan az önindító, de pár perc pihi után picit összeszedte magát és elindult. Most tompított nélkül járok, lesem a yardot és a garázsban töltöm! :-) Valamikor a 70-es években foglalkoztam autovillamossággal, akkor konyítottam hozzá. :) Merre induljak? Szedjem szét, vagy vegyek egy bontottat? Mit nézzek meg előtte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Sziasztok! Régen jártam erre, mert csak hajtom, hajtom, hajtom a verdát! De csak azért mert megy! Leginkább! :) Most viszont gond van, mert elment a töltés. Nem kellene lámpának jeleznie? A generátor forog, de a beindítás után csak 12,9V-ot mérek. A múltkor majdnem otthagyott. Leállás és rövid pihi után nem forgatta normálisan az önindító, de pár perc pihi után picit összeszedte magát és elindult. Most tompított nélkül járok, lesem a yardot és a garázsban töltöm! :-) Valamikor a 70-es években foglalkoztam autovillamossággal, akkor konyítottam hozzá. :) Merre induljak? Szedjem szét, vagy vegyek egy bontottat? Mit nézzek meg előtte? Én se vagyok sokkal szakibb, de a Kadettomon volt ilyen, akkor kicseréltem a generátorban a fesszabályzót(ami ugye egyben van a szénkefékkel) és utána jó lett. Csak két kis csavar fogja úgy emlékszem, és kijön egyben az egész. Bár az is lehet, valahol fellazult egy vezeték a generátor körül, amit csavar fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Sziasztok! Régen jártam erre, mert csak hajtom, hajtom, hajtom a verdát! De csak azért mert megy! Leginkább! :) Most viszont gond van, mert elment a töltés. Nem kellene lámpának jeleznie? A generátor forog, de a beindítás után csak 12,9V-ot mérek. A múltkor majdnem otthagyott. Leállás és rövid pihi után nem forgatta normálisan az önindító, de pár perc pihi után picit összeszedte magát és elindult. Most tompított nélkül járok, lesem a yardot és a garázsban töltöm! :-) Valamikor a 70-es években foglalkoztam autovillamossággal, akkor konyítottam hozzá. :) Merre induljak? Szedjem szét, vagy vegyek egy bontottat? Mit nézzek meg előtte? Ha gyújtáson sem ég a visszajelző akkor esélyes hogy az égett ki, ez adja a gerjesztést a generátornak ugyanolyan izzó megy bele mint a helyzetjelzőbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
EDani Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Sziasztok! Régen jártam erre, mert csak hajtom, hajtom, hajtom a verdát! De csak azért mert megy! Leginkább! :) Most viszont gond van, mert elment a töltés. Nem kellene lámpának jeleznie? A generátor forog, de a beindítás után csak 12,9V-ot mérek. A múltkor majdnem otthagyott. Leállás és rövid pihi után nem forgatta normálisan az önindító, de pár perc pihi után picit összeszedte magát és elindult. Most tompított nélkül járok, lesem a yardot és a garázsban töltöm! :-) Valamikor a 70-es években foglalkoztam autovillamossággal, akkor konyítottam hozzá. :) Merre induljak? Szedjem szét, vagy vegyek egy bontottat? Mit nézzek meg előtte? Alapjáraton terhelés nélkül ennyi a töltés, fordulaton sem emelkedik a fesz? generátor csonkon ill aksinál ugyan annyi a fesz? Ha igen ! akkor csatlakozások megtisztítása ellenőrzése segíthet! Következő lépés szénkefék csúszógyűrűk ell. esetleg cseréje ha muszáj , utána szerintem felújítás v. felújíttatás nekem drága a bontott és mindíg lutri! Link to comment Megosztás: More sharing options...
IGIPOP Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Sziasztok! Lecumiztattam saját magam...(szokás szerint) Az lenne a kérdésem, hogy a világításkapcsolónak a rúgós részét, hogy a viharba tudnám visszapumpolni a helyére? (Vagy lehet nem is jó az elképzelésem, hogy nézett ki, mert pikk-pakk szétugrott...a qurrrr :omg: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Sziasztok! Lecumiztattam saját magam...(szokás szerint) Az lenne a kérdésem, hogy a világításkapcsolónak a rúgós részét, hogy a viharba tudnám visszapumpolni a helyére? (Vagy lehet nem is jó az elképzelésem, hogy nézett ki, mert pikk-pakk szétugrott...a qurrrr :omg: ) uh.........háááát olyan 2 óra totál copás a végén már a konyhaasztal alatt ültem hol üvöltöttem hol bőgtem a család menekült a kutyák tutultak. Vegyél inkább egy bontottat. :D De ha jól rémlik valahogy oldalról forgattam bele a golyót. Ha már egyszer sikerült utána könnyebb. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
IGIPOP Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Annyi ideje már talán én is kínlódok :D egyszer a golyó is elrepült :omg: :omg: :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Annyi ideje már talán én is kínlódok :D egyszer a golyó is elrepült :omg: :omg: :pinch: Ahogy kapcsolgatod az egyik végállásból lehet alájátszani a golyót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
IGIPOP Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Na jóóó...ebből bontó lesz <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
IGIPOP Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 az a rohadt másik golyó ami megfog :hug: Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Sziasztok! Kiment az üzemanyag szivattyúm a kocsiban :blush: és mivel a verdám gázos is még tudom használni. De átnéztem a gáz részét és mikor átkapcsolom a verdát LPG-re akkor egy relé segítségével a központi injektor egyik vezetékét megszakítja. Gondolom én a tápját. De a szivattyú ugyanúgy dolgozik mindaddig míg én gázzal kocsikázok. Namármost ha én most egy másik relé segítségével megszakítanám a szivattyú tápját akkor szerintetek hosszabb életű lenne az új ac és nem lenne semmi gondom a verdával? Vagy valami kis elektronika ezt figyeli, hogy járó motornál mégsem megy a szivattyú? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 az a rohadt másik golyó ami megfog :hug: Nem mondtam hogy egyszerű lesz. Hagyd a fenébe kezd újra holnap pihenten. Sziasztok! Kiment az üzemanyag szivattyúm a kocsiban :blush: és mivel a verdám gázos is még tudom használni. De átnéztem a gáz részét és mikor átkapcsolom a verdát LPG-re akkor egy relé segítségével a központi injektor egyik vezetékét megszakítja. Gondolom én a tápját. De a szivattyú ugyanúgy dolgozik mindaddig míg én gázzal kocsikázok. Namármost ha én most egy másik relé segítségével megszakítanám a szivattyú tápját akkor szerintetek hosszabb életű lenne az új ac és nem lenne semmi gondom a verdával? Vagy valami kis elektronika ezt figyeli, hogy járó motornál mégsem megy a szivattyú? Alapból úgy műkszik hogy amíg jár a motor megy a szivattyú ha bármi okból leál, lefullad a relé leállítja az AC-t is. Azt nem tudom a gázosítás mennyire nyúlt ebbe bele. Elméletileg tovább bírja a szivattyú ha gázüzemben nem működik hiszen akkor nem kopik. De szerintem ha megcsinálod ezt akkor nem lesz olyan zavartalan a benzinre visszaállás menet közben mert nem lesz nyomás a rendszerben előfordul hogy be-berángat mire felépül a megfelelő üanyagnyomás az injektor normális működéséhez. Ennél a motortípusnál ugye gyujtásra elindul az AC olyan 3-4 másodpercre pont azért hogy mire indítasz már meg legyen a nyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Alapból úgy műkszik hogy amíg jár a motor megy a szivattyú ha bármi okból leál, lefullad a relé leállítja az AC-t is. Azt nem tudom a gázosítás mennyire nyúlt ebbe bele. Elméletileg tovább bírja a szivattyú ha gázüzemben nem működik hiszen akkor nem kopik. De szerintem ha megcsinálod ezt akkor nem lesz olyan zavartalan a benzinre visszaállás menet közben mert nem lesz nyomás a rendszerben előfordul hogy be-berángat mire felépül a megfelelő üanyagnyomás az injektor normális működéséhez. Ennél a motortípusnál ugye gyujtásra elindul az AC olyan 3-4 másodpercre pont azért hogy mire indítasz már meg legyen a nyomás. Ha csak ennyi gond lesz vele az nekem teljesen jó, mivel manuálisan kapcsolom a két üzem között és csak indításhoz használom a benzin üzemet mivel gázzal elég nehézkesen indul be. (A reduktor a motor vákuumját használja mennyiség szabályzásra. Régi ladás :-( ) Na akkor holnap fogok úgyis ac-t cserélni már akkor ezt is kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Ha csak ennyi gond lesz vele az nekem teljesen jó, mivel manuálisan kapcsolom a két üzem között és csak indításhoz használom a benzin üzemet mivel gázzal elég nehézkesen indul be. (A reduktor a motor vákuumját használja mennyiség szabályzásra. Régi ladás :-( ) Na akkor holnap fogok úgyis ac-t cserélni már akkor ezt is kipróbálom. Gyárilag úgyis relézve van az AC, ebbe kéne belenyúlkálni, de nekem ez már űrtechnika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
IGIPOP Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Na csak sikerált...és még müxik is...kapcsol rendesen, igaz 2 menetet lecsíptem a rugóból...így is az újjaim...wáúúúú,de megérte Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 az a rohadt másik golyó ami megfog :hug: zsírozd be a golyót, akkor nem esik ki... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus4, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2013 Na csak sikerált...és még müxik is...kapcsol rendesen, igaz 2 menetet lecsíptem a rugóból...így is az újjaim...wáúúúú,de megérte :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Több mint valószínű hogy az átvezetőnél van megtörve a vezeték. Köszönöm! Nem megtörve volt, hanem szakadva és még szigetelés se volt rajta.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ropi Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Ma megelégeltem hogy a külső hőmérséklet érzékelőm nem mutat semmit. Kipattintottam a lökhárítóból, nem látszik korróziónyom így gondoltam rámérek azért a szenzorra mit mutat. Ellenállást mérve meg se nyikkan a multiméter, gondolom így érzékelő szált el. Valaki megerősítene ebben? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Ma megelégeltem hogy a külső hőmérséklet érzékelőm nem mutat semmit. Kipattintottam a lökhárítóból, nem látszik korróziónyom így gondoltam rámérek azért a szenzorra mit mutat. Ellenállást mérve meg se nyikkan a multiméter, gondolom így érzékelő szált el. Valaki megerősítene ebben? :) Helytálló a megállapításod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Sziasztok! Lecumiztattam saját magam...(szokás szerint) Az lenne a kérdésem, hogy a világításkapcsolónak a rúgós részét, hogy a viharba tudnám visszapumpolni a helyére? (Vagy lehet nem is jó az elképzelésem, hogy nézett ki, mert pikk-pakk szétugrott...a qurrrr :omg: ) Én olyan fél óra sz.pás, és a hatodik golyó-keresgélés után egy teszkós szatyorba nyúlva csináltam, hogy legalább ne repüljön el messzire. :lol: először röhög az ember magán, utána ordít, aztán sír, aztán falhoz b.ssza az egészet, majd rájön, hogy a munkahelyén a műhelyben üti éppen este 9-kor azt a darab sz.rt, ami kéne ahhoz, hogy egyáltalán haza tudjon menni vele. :lol: Szóval tök jó. :D Janiét úgy szétlőttük, hogy tollrugóból, meg valami csapágygolyóból csináltunk bele valami ilyesmit, aztán másnap vett másik kapcsolót :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Én olyan fél óra sz.pás, és a hatodik golyó-keresgélés után egy teszkós szatyorba nyúlva csináltam, hogy legalább ne repüljön el messzire. :lol: először röhög az ember magán, utána ordít, aztán sír, aztán falhoz b.ssza az egészet, majd rájön, hogy a munkahelyén a műhelyben üti éppen este 9-kor azt a darab sz.rt, ami kéne ahhoz, hogy egyáltalán haza tudjon menni vele. :lol: Szóval tök jó. :D Janiét úgy szétlőttük, hogy tollrugóból, meg valami csapágygolyóból csináltunk bele valami ilyesmit, aztán másnap vett másik kapcsolót :D :lol: Úgy rémlik nekem két napig tartott mire összeraktam. Azóta jó, bár a ledezés, amiért szétszedtem rég besz.rt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
userXY Elküldve Augusztus11, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2013 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egy Astra F Classicba szeretnék kesztyűtartó világítást szerelni, mivel a gyárban nem tették bele. A kérdésem az volna, hogy honnan lehet, érdemes áramot odavezetni a világítás aljzathoz, illetve akinek a gyártósoron belepakolták ezt az "extrát" annak honnan megy oda a delej? Másik problémám is előfordul a kocsival, ez pedig a középső óra/dátum/hőmérséklet kijező panel világításának kikapcsolása (random működése). Ugyanis a háttérvilágítás a tompított fényszóró felkapcsolásával néha elalszik, máskor meg csak -ahogy rendesen is szokott működni- lejjeb veszi a háttérvilágítás fényét (gyújtást ráadva, tompított világítás bekapcsolása nélkül tökéletesen működik). Elég ad-hoc a dolog, néha úgy gondolja hogy működik, néha meg nem. A tompított világítás kapcsolót kb 1 éve cserélni kellett, valami tönkrement benne és meg is olvadt állítólag az aljzat. Arra gondolok, hogy itt lehet a probléma, mert amikor csináltatták a kocsit a villamossági szerelő azt mondta vigyük vissza majd, hogy rendbe tegye az aljzatot (ha jól emlékszem), sajnos ez nem történ még meg... :whistle: (A világítás kapcsolón nincs fényerősség állító.) A középső óramodult már kiszereltem, izzókat ellenőriztem, még eredetiek, azon kívül, hogy kicsit elszürkültek még világítanak, illetve a többi izzót már cseréltem újakra a középkonzolban. Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
djcaracas Elküldve Augusztus14, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2013 Az indítás utáni "hangos" zaj lehet h a szelepek okozzák ... lehet az olaj miatt pl. de mindenek előtt csinálj egy hibakód kiolvasást. így: Hello! Ki szeretném villogtatni a hibakódom az F astrámból(C14NZ). A fenti képen látható csatlakozó van az én autómban is. Mely lábakat kell ennél a fajtánál rövidrezárni, hogy elvillogja nekem a checkengine lámpa a hibakódot?? Köszönöm Nagyon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts