opel16v Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Vákumcsöveket, szívócsövet kell átnézni, meg a folytószelepház-tömítéseket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Nah nekem a folytószelepház-téma a gyanús. Ott lehet még esetleg valami, mert azt nem néztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Nekem volt egy olyan problémám, hogy néha az alapjáratom vacakolt. 1000 és 1600 között ingadozott. Aztán kipucoltuk az alapjárati motort, látszólag minden rendben volt, visszaállt 800-ra, de nem is olyan régen megint elkezdett ugrálni. Ez csak időszakos probléma, nagyon ritkán fordul elő, de akkor is zavaró....! Valahol fals levegőt szívna a motor? Direkt szűrő van rajta, és volt egy kb 2 mm átmérőjű fekete levegő vezeték, ami a levegőszűrő házhoz ment, az el van vakítva, mert elvileg nincs rá szükség. Fogalmam sincs, hogy mi az, de a szerelőm szerint az most már nem kell nekem. Lehet hogy az nincs jól eltömítve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Ja OFF Gabi! Mondtam már hogy frankón működik a lecsapatóm :lol: Azóta oan száraz a pufóm, hogy isszony. Nagyon köszönöm a helpeket hozzá ON Képeket, leírást plíz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Az a kis csövecske a meleg levegő lapátkáját nyitja, ami a leömlőktől megy. Elvileg tényleg nem kell, de mondjuk mivel nekem betét van így rajta hegytam, bár a leömlőkhöz menő cső a garázsban figyel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 Műszerfal ügyben köszi a tanácsokat. Akkor megnézem, hogy a hosszabbik csati 8-as vezetéke létezik-e, nem fals-e. Azt honnan tudni hogy a másik vége megvan-e valahol ? Gondolom elvileg a generátorra kellene mennie ha onnan kapja a jelet a műszer. Illetve ha már diesel műszeregységet kell keresnem mert állítzólag másabb mint a benzinesé azt honnan fogom egyértelműen felismerni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június28, 2005 Megoszt Elküldve Június28, 2005 ha jól tudom a dizel az 6ezerig van skálázva és 4-5ezernél kezdődik a piros meg az izzitó viszajelzője is lehet hogy be van lámpázva:?: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Redi jól beszél. :( Vezetéknek meg télleg a generátoron kell legyen a másik vége. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Nekem jelzés nem jön, csak néha lehúzza 700 körülre. Nem torpan vagy fullad, meg semmi, egyenletesen jár ott is, csak gondol egyet, visszateszi 1000-re, és mintha misem történt volna. Mondjuk ez nem folyamatos nálam, néha előjön pl ma is, de előtte nem volt vagy 1 hónapig, és most is beállt 1000-re. Ja és főleg csak meleg, vagy majdnem meleg motornál csinálja, de ez sem trend, mert volt már indítás után is. Nekem másfél éve volt ilyen elôször, akkor egy pucolás teljesen rendbehozta. Most újra ez a jelenség, pucolás lesz újra, de tele vele a tekem, applikálok egy lecsapatót hamarosan (Copyright opel16v). Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Nekem másfél éve volt ilyen elôször, akkor egy pucolás teljesen rendbehozta. Most újra ez a jelenség, pucolás lesz újra, de tele vele a tekem, applikálok egy lecsapatót hamarosan (Copyright opel16v). Nekem már van :lol: (köszönet érte Gabinak) Csak a pucolást kéne megelyteni :( , ill. megnézni, hogy a szelepháznál nem szippant e falsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Hi Van egy olyan gondom hogy a vízhőfokjelző mutatóm nem folyamatosan megy fel, hanem gondol egyet és felugrik 90ről majdnem a pirosba. A víz nem forr a venti megy. És ugyan így megy le egyészen majdnem a kék mezőig csak nem olyan nagyokat ugrik hanem kb 2mm eket. már szét szedtem és megmozgattam, de semmi akadást nem tapasztaltam. Mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Hi Van egy olyan gondom hogy a vízhőfokjelző mutatóm nem folyamatosan megy fel, hanem gondol egyet és felugrik 90ről majdnem a pirosba. A víz nem forr a venti megy. És ugyan így megy le egyészen majdnem a kék mezőig csak nem olyan nagyokat ugrik hanem kb 2mm eket. már szét szedtem és megmozgattam, de semmi akadást nem tapasztaltam. Mi lehet a baj? Ne mechanikus dologra gondolj, a műszernek valszeg semmi baja...vagy kontaktos a mérő köröd, vagy a jeladód készűkl meghalni. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Ez érdekes mert amikor leveszem a gyújtást akkor is darabosan megy le,tehát a jeladó ilyenkor már nem ad jelet . Sőtt a multkor a piros legtetején volt és egy gyorsabb jobb kanyarnál visszaugrott 90 fokra. És nem is levegős a vizem sem, szépen cirkulál, mikor kinyit a termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 Ez mindenképpen műszer hiba, szerintem le van lazulva a melegítő-spirál a bimetálról. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Június29, 2005 Megoszt Elküldve Június29, 2005 ha jól tudom a dizel az 6ezerig van skálázva és 4-5ezernél kezdődik a piros meg az izzitó viszajelzője is lehet hogy be van lámpázva:?: :( Igen 6000 és 5500-tól van a piros legalább is DTL-nél ...W=1102 Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 Sziasztok.:-) Most kaptam vissza a kocsim a karosszériástól kb. fél órája. Gyönyörű munkát végzett.:-) Viszont izééé, szerintem leszedték az akkuról a sarukat, és nem megy pár dolog. Az elektromos ablakemelőt már a hosszú gomb továbbnyomással megcsináltam. De nem szól a duda.:-( És ez az összetett kijelző is csak akkor világít, ha be van kapcsolva a lámpa.:-( Jaaaa, meg a riasztó.. Bekapcsolom a távirányítójával, majd kb. 5 másodperc múlva kiriaszt olyan 4 vagy 5 rövid csippanással. Hogy lehet ezeket megcsinálni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 Sziasztok.:-) Most kaptam vissza a kocsim a karosszériástól kb. fél órája. Gyönyörű munkát végzett.:-) Viszont izééé, szerintem leszedték az akkuról a sarukat, és nem megy pár dolog. Az elektromos ablakemelőt már a hosszú gomb továbbnyomással megcsináltam. De nem szól a duda.:-( És ez az összetett kijelző is csak akkor világít, ha be van kapcsolva a lámpa.:-( Jaaaa, meg a riasztó.. Bekapcsolom a távirányítójával, majd kb. 5 másodperc múlva kiriaszt olyan 4 vagy 5 rövid csippanással. Hogy lehet ezeket megcsinálni ? Visszaviszed aki elqrta .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Június30, 2005 Megoszt Elküldve Június30, 2005 Hálaistennek megoldódott.:-) Bepánikoltam, és csak egy 20 amperes bizti volt.:-) Majdnem helyre ált minden a középkonzolt kivéve.:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Sziasztok!! Tegnap este izzót cseréltem a "Belső levegő keringetés kapcsoló" - ban. Gyönyörűen ég, még sosem volt fénye, nagy az öröm, de a gombot, ha benyomom, nem marad benyomva. Azonnal vissza is ugrik. Miért nem marad a helyén? Úgy néztem, nem törtem le róla semmit!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Sziasztok!! Tegnap este izzót cseréltem a "Belső levegő keringetés kapcsoló" - ban. Gyönyörűen ég, még sosem volt fénye, nagy az öröm, de a gombot, ha benyomom, nem marad benyomva. Azonnal vissza is ugrik. Miért nem marad a helyén? Úgy néztem, nem törtem le róla semmit!! Azért nem marad a helyén a gombod, mert a gombfészek helyén volt egy pici kb. 5 mm átmérőjű, 0,5 mm vastag kis réz bizgentyű. Ennek mindkét felén pici 0,5 mm-es tengely. No, ezt a réz bizgentyűt elvesztetted. Néz körül, lehet kirántottad valahova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Igazad van, mekkora balfék vagyok műszaki létemre!! Azt hittem kapkodásomban, az csak beleesett valahogy és nem oda való. Köszi a segítséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Ez mindenképpen műszer hiba, szerintem le van lazulva a melegítő-spirál a bimetálról. :( Lehet azzal kezdeni valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Úgy néz ki lehet. Szétkaptam az órát összenyomkodtam a spirált a bimetálon és befújtam WD40-el. Most sokkal jobban mozog, nem megy 100° fölé. valamivel alatta kapcsol a venti és visszaáll a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 2500Ft-ért vettem ma Bosch két kürtös cuccot a gépsárkányba!Állat hangja lett!:wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Július1, 2005 Megoszt Elküldve Július1, 2005 Wow!! Pofás "kis" darabok. Ezek normál elektronyos kürtök ugye? Mély, vagy nagy hangja van? Hol veted ennyi kis pénzé? (bár nem tom milyen árban mozognak ezek a cumók... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts