Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2013. 04. 16. at 11:46, stirlitz írta:

a generátoré :D de akkor remy

hol a tökbe vetted a szabályzót 1000pénzért?

egy barátom autósboltba dolgozik és ö intézte.a teljes ár az 2000 lett volna.

Elküldve

Hellóó!

C16se ECU-jának is van fordulatszámmérő vezetéke a stekkerén? Egy bizonyos zöld vezeték ha minden igaz...

Ha igen, akkor ez milyen jelet ad? Növekvő feszültséget, impulzust stb?

(Lusta voltam kivenni meglesni az ECU-t :$)

Elküldve

Igen, benne van a zöld vezeték. Én mikor rámértem egy folyamatos fix feszültség jött rajta. Nem is értem a dolgot. De szoptam vele mert a műszeregységem meg c18nz ből volt, ahol elosztós gyújtás van, és a trafóról kapja a jelet, emiatt teljesen más volt a műszeregység nyákfóliája, és nem ment a fordmérő. Kicseréltem a fóliát a motorhoz tartozóéra, és egyből működött.

Amúgy szerintem impulzust ad, csak a multiméter valszeg nem tudta lekövetni.

  • Like 1
Elküldve
  On 2013. 04. 18. at 18:43, wookie írta:

Igen, benne van a zöld vezeték. Én mikor rámértem egy folyamatos fix feszültség jött rajta. Nem is értem a dolgot. De szoptam vele mert a műszeregységem meg c18nz ből volt, ahol elosztós gyújtás van, és a trafóról kapja a jelet, emiatt teljesen más volt a műszeregység nyákfóliája, és nem ment a fordmérő. Kicseréltem a fóliát a motorhoz tartozóéra, és egyből működött.

Amúgy szerintem impulzust ad, csak a multiméter valszeg nem tudta lekövetni.

Áhh, köszi :D

Közbe találtam egy fényképet valamelyik fórumon, azon van egy olyan vezeték, ami a fogyasztásméréssel kapcsolatos.Arról van valami infó, hogy az milyen jelet ad? :D

Azért érdekel, mert ha tudom akkor csinálok ledes fordulatmérőt, meg fogyasztásmérőt.

Elküldve

Üdv. Lenne egy olyan gondom,hogy megadta magát a bal első központizár motor. Ma vettem egyet bontóba kicseréltem nyitja,zárja,de ha belülről lezárom akkor nem tudom kinyitni ha felhúzom a gombot csak a távirányítóval. Ez azért lehet mert nem központi vezérlő motort adott a bontós? eddig a bal elsővel kilehetett nyitni belülről.

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 14:47, individor írta:

üdv!

mi lehet a hőmérőmmel?

minden indításkor mínusszal kezd(általában -30fok) aztán szépen halad felfelé az aktuális hőmérsékletig

köszi!

Vagy az érzékelőd halódik a lökösben, vagy a kijelzőben a csatlakozó forrasztásai engedték el magukat.

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 10:37, wookie írta:

Lehet hogy egy jobbosat kaptál, az meg nem tudja ezt a funkciót. A bal egy a master.

Fordítva. Jobbossal nem tudod lezárni mindet, csak nyitni. Belül.

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 16:06, FPepe írta:

Vagy az érzékelőd halódik a lökösben, vagy a kijelzőben a csatlakozó forrasztásai engedték el magukat.

szóval egyik sem olcsó dolog

képet nem tudok betenni de vicces, fél óra alatt 50 fok különbség, a hangsebesség sehol sincs hozzám :)

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 16:57, individor írta:

szóval egyik sem olcsó dolog

képet nem tudok betenni de vicces, fél óra alatt 50 fok különbség, a hangsebesség sehol sincs hozzám :)

5e ft alatt van a két alkatrész együtt....

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 17:09, zotya975 írta:

Párszáz forint volt a termoelem... :D

lehetne valami részletesebb infót kapni?

pár évig még szeretném használni az autót szóval ki kellene javítani ezt a hibát, ha ennyire olcsó

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 10:32, Lajko írta:

Üdv. Lenne egy olyan gondom,hogy megadta magát a bal első központizár motor. Ma vettem egyet bontóba kicseréltem nyitja,zárja,de ha belülről lezárom akkor nem tudom kinyitni ha felhúzom a gombot csak a távirányítóval. Ez azért lehet mert nem központi vezérlő motort adott a bontós? eddig a bal elsővel kilehetett nyitni belülről.

me nem jót vettel, olyan kell ami bal előre való, ha belenézel a csatiba 5(6) érintkezősnek kell lenni nem csak 3nak

viszont jó omegáé meg vectráé is (persze ha jó alakú a csatja)

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 17:52, individor írta:

lehetne valami részletesebb infót kapni?

pár évig még szeretném használni az autót szóval ki kellene javítani ezt a hibát, ha ennyire olcsó

Én is úgy kaptam, de megkérdezem az illetőt honnan vette és pontosan mi ez.

Elküldve
  On 2013. 04. 20. at 19:24, stirlitz írta:

me nem jót vettel, olyan kell ami bal előre való, ha belenézel a csatiba 5(6) érintkezősnek kell lenni nem csak 3nak

viszont jó omegáé meg vectráé is (persze ha jó alakú a csatja)

Amit vettem az 6 lábas. nekem viszont 5 lábas volt benne. Betettem nyit zár okés. ment össze. aztán hazafele véletlenül rákönyököltem a gombra lezárt húztam volna fel nem jött.

Elküldve
  On 2013. 04. 21. at 8:55, Lajko írta:

Amit vettem az 6 lábas. nekem viszont 5 lábas volt benne. Betettem nyit zár okés. ment össze. aztán hazafele véletlenül rákönyököltem a gombra lezárt húztam volna fel nem jött.

Fel sem tudtad húzni?

Gyári a központi zárad?

Elküldve

én akkor szívtam így a reteszeléssel, mikor a kilincsből kijövő nyomórúd túl feszesre lett állítva a zárszerkezethez. egy nap volt mire rájöttem

Elküldve
  On 2013. 04. 21. at 9:23, daykiller írta:

Fel sem tudtad húzni?

Gyári a központi zárad?

Nem tudom felhúzni ha levan nyomva és most néztem még kulcsal se tudom se nyitni se zárni :huh: igen gyári a központi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.