ateszeger Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 On 2013. 04. 16. at 11:46, stirlitz írta: a generátoré :D de akkor remy hol a tökbe vetted a szabályzót 1000pénzért? egy barátom autósboltba dolgozik és ö intézte.a teljes ár az 2000 lett volna.
Danek497 Elküldve Április18, 2013 Elküldve Április18, 2013 Hellóó!C16se ECU-jának is van fordulatszámmérő vezetéke a stekkerén? Egy bizonyos zöld vezeték ha minden igaz...Ha igen, akkor ez milyen jelet ad? Növekvő feszültséget, impulzust stb?(Lusta voltam kivenni meglesni az ECU-t :$)
wookie Elküldve Április18, 2013 Elküldve Április18, 2013 Igen, benne van a zöld vezeték. Én mikor rámértem egy folyamatos fix feszültség jött rajta. Nem is értem a dolgot. De szoptam vele mert a műszeregységem meg c18nz ből volt, ahol elosztós gyújtás van, és a trafóról kapja a jelet, emiatt teljesen más volt a műszeregység nyákfóliája, és nem ment a fordmérő. Kicseréltem a fóliát a motorhoz tartozóéra, és egyből működött. Amúgy szerintem impulzust ad, csak a multiméter valszeg nem tudta lekövetni. 1
Danek497 Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 On 2013. 04. 18. at 18:43, wookie írta: Igen, benne van a zöld vezeték. Én mikor rámértem egy folyamatos fix feszültség jött rajta. Nem is értem a dolgot. De szoptam vele mert a műszeregységem meg c18nz ből volt, ahol elosztós gyújtás van, és a trafóról kapja a jelet, emiatt teljesen más volt a műszeregység nyákfóliája, és nem ment a fordmérő. Kicseréltem a fóliát a motorhoz tartozóéra, és egyből működött. Amúgy szerintem impulzust ad, csak a multiméter valszeg nem tudta lekövetni.Áhh, köszi :DKözbe találtam egy fényképet valamelyik fórumon, azon van egy olyan vezeték, ami a fogyasztásméréssel kapcsolatos.Arról van valami infó, hogy az milyen jelet ad? :DAzért érdekel, mert ha tudom akkor csinálok ledes fordulatmérőt, meg fogyasztásmérőt.
Lajko Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 Üdv. Lenne egy olyan gondom,hogy megadta magát a bal első központizár motor. Ma vettem egyet bontóba kicseréltem nyitja,zárja,de ha belülről lezárom akkor nem tudom kinyitni ha felhúzom a gombot csak a távirányítóval. Ez azért lehet mert nem központi vezérlő motort adott a bontós? eddig a bal elsővel kilehetett nyitni belülről.
wookie Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 Lehet hogy egy jobbosat kaptál, az meg nem tudja ezt a funkciót. A bal egy a master.
individor Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 üdv! mi lehet a hőmérőmmel? minden indításkor mínusszal kezd(általában -30fok) aztán szépen halad felfelé az aktuális hőmérsékletig köszi!
FPepe Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 14:47, individor írta: üdv! mi lehet a hőmérőmmel? minden indításkor mínusszal kezd(általában -30fok) aztán szépen halad felfelé az aktuális hőmérsékletig köszi! Vagy az érzékelőd halódik a lökösben, vagy a kijelzőben a csatlakozó forrasztásai engedték el magukat.
Gabibácsi Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 Vagy Szibériából mész az Egyenlítő felé, nagyongyorsan:)
daykiller Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 10:37, wookie írta: Lehet hogy egy jobbosat kaptál, az meg nem tudja ezt a funkciót. A bal egy a master. Fordítva. Jobbossal nem tudod lezárni mindet, csak nyitni. Belül.
individor Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 16:06, FPepe írta: Vagy az érzékelőd halódik a lökösben, vagy a kijelzőben a csatlakozó forrasztásai engedték el magukat. szóval egyik sem olcsó dolog képet nem tudok betenni de vicces, fél óra alatt 50 fok különbség, a hangsebesség sehol sincs hozzám :)
spzoli Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 16:57, individor írta: szóval egyik sem olcsó dolog képet nem tudok betenni de vicces, fél óra alatt 50 fok különbség, a hangsebesség sehol sincs hozzám :) 5e ft alatt van a két alkatrész együtt....
individor Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 16:30, Gabibácsi írta: Vagy Szibériából mész az Egyenlítő felé, nagyongyorsan:) nagyon-nagyon gyors f astra eladó :)))))) bizonyíték: http://frmpic.sportmotor.hu/p/45/548990/2 http://frmpic.sportmotor.hu/p/45/548991/2
individor Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 17:03, spzoli írta: 5e ft alatt van a két alkatrész együt.... ez bontós ár?
zotya975 Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 17:03, spzoli írta: 5e ft alatt van a két alkatrész együt.... Párszáz forint volt a termoelem... :D
spzoli Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 Látom lehagyom a betűket és nem is szóltok?? :D Bontós ja.
individor Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 17:09, zotya975 írta: Párszáz forint volt a termoelem... :D lehetne valami részletesebb infót kapni? pár évig még szeretném használni az autót szóval ki kellene javítani ezt a hibát, ha ennyire olcsó
stirlitz Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 10:32, Lajko írta: Üdv. Lenne egy olyan gondom,hogy megadta magát a bal első központizár motor. Ma vettem egyet bontóba kicseréltem nyitja,zárja,de ha belülről lezárom akkor nem tudom kinyitni ha felhúzom a gombot csak a távirányítóval. Ez azért lehet mert nem központi vezérlő motort adott a bontós? eddig a bal elsővel kilehetett nyitni belülről. me nem jót vettel, olyan kell ami bal előre való, ha belenézel a csatiba 5(6) érintkezősnek kell lenni nem csak 3nak viszont jó omegáé meg vectráé is (persze ha jó alakú a csatja)
stirlitz Elküldve Április20, 2013 Elküldve Április20, 2013 On 2013. 04. 20. at 17:52, individor írta: lehetne valami részletesebb infót kapni? pár évig még szeretném használni az autót szóval ki kellene javítani ezt a hibát, ha ennyire olcsó jó az vmi mokolt cucc nézd meg itt: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560590-kulso-homerseklet-jelado/144475-kulso-homerseklet-jelado-opel-astra-f
zotya975 Elküldve Április21, 2013 Elküldve Április21, 2013 On 2013. 04. 20. at 17:52, individor írta: lehetne valami részletesebb infót kapni? pár évig még szeretném használni az autót szóval ki kellene javítani ezt a hibát, ha ennyire olcsó Én is úgy kaptam, de megkérdezem az illetőt honnan vette és pontosan mi ez.
Lajko Elküldve Április21, 2013 Elküldve Április21, 2013 On 2013. 04. 20. at 19:24, stirlitz írta: me nem jót vettel, olyan kell ami bal előre való, ha belenézel a csatiba 5(6) érintkezősnek kell lenni nem csak 3nak viszont jó omegáé meg vectráé is (persze ha jó alakú a csatja) Amit vettem az 6 lábas. nekem viszont 5 lábas volt benne. Betettem nyit zár okés. ment össze. aztán hazafele véletlenül rákönyököltem a gombra lezárt húztam volna fel nem jött.
daykiller Elküldve Április21, 2013 Elküldve Április21, 2013 On 2013. 04. 21. at 8:55, Lajko írta: Amit vettem az 6 lábas. nekem viszont 5 lábas volt benne. Betettem nyit zár okés. ment össze. aztán hazafele véletlenül rákönyököltem a gombra lezárt húztam volna fel nem jött. Fel sem tudtad húzni? Gyári a központi zárad?
spzoli Elküldve Április21, 2013 Elküldve Április21, 2013 én akkor szívtam így a reteszeléssel, mikor a kilincsből kijövő nyomórúd túl feszesre lett állítva a zárszerkezethez. egy nap volt mire rájöttem
Lajko Elküldve Április21, 2013 Elküldve Április21, 2013 On 2013. 04. 21. at 9:23, daykiller írta: Fel sem tudtad húzni? Gyári a központi zárad? Nem tudom felhúzni ha levan nyomva és most néztem még kulcsal se tudom se nyitni se zárni :huh: igen gyári a központi
Recommended Posts