epk947 Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Ismét lenne néhány kérdésem: 1. Ennek a gyári rádiónak fix kódja van, vagy van lehetőség beállítani sajátot? Ha nem tudom a kódot és mondjuk leveszem az aksi sarut, akkor vehetek másik rádiót, esetleg mehetek az Opel szervízbe? 2. A hangerőszabályzót forgatva siceregnek a hangszórók és a baloldali néha elhallgat. Ki lenne kopva a tekerő? Javítható ez? A kód fix, Opel szervíz (talán) tudja, ha nem buherálták még. Viszont az én rádióm kódmentes, mert vannak akik ki tudják ütni a rádióból a kódot. Én már így vettem.
daykiller Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Két gomb hosszan nyomása és nem kér kódot. Nem nagy kunszt. :D
maxx Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Milyen rádióról beszélünk? Egyébként igen. Akksit leveszed és kódot kér, ha nincs kiütve belőle. Mert ugye lehet azt is, hogy ne kérje a kódot. Nekem is most így van belőve. Arra nem emlékszem, hogy a kódkérés kikapcsolásánál újból meg kell e adni a kódot vagy nem. Ha CAR300-ról van szó akkor igen, abban még mechanikus mezei potenciométer van. Köszi mindenkinek a gyors választ! Tettem ide egy jó kis képet Ctrl V-vel, de végül nem jelent meg a hozzászóllásban. Mostanra rájöttem, hogy nem így kell csatolni, de majd megtudom előbb-utóbb, hogy kell. :D Szóval ez egy gyári Blaupunkt. A számát pont nem látom a képen, a kocsi meg nincs most itt a szobában :icon1: SC 202 lehet? Akkor a potit nem nem lehet javítani...Lehet cserés lesz ez is...
maxx Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Két gomb hosszan nyomása és nem kér kódot. Nem nagy kunszt. :D Azt talán menni fog. :D De melyik két gomb, a két nyilas? Nyomva kell tartani és úgy rátenni a sarut, vagy rátenni és benyomni kettőt? :D Lehet nem mindegy :lol:
daykiller Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Azt talán menni fog. :D De melyik két gomb, a két nyilas? Nyomva kell tartani és úgy rátenni a sarut, vagy rátenni és benyomni kettőt? :D Lehet nem mindegy :lol: Minnyá megnézem a gépkönyvben. :D
daykiller Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Van egy rossz hírem. A kódot ismét kérni fogja, ha deaktiválni akarod a kódkérést. Ha tudod a kódot, akkor gyújtás ráadás után nyomod az AS gombot és kérni fogja a kódot megerősítésképpen a deaktiváláshoz és ezután nem fogja kérni többé. Legalábbis CAR400-nál így van.
maxx Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Van egy rossz hírem. A kódot ismét kérni fogja, ha deaktiválni akarod a kódkérést. Ha tudod a kódot, akkor gyújtás ráadás után nyomod az AS gombot és kérni fogja a kódot megerősítésképpen a deaktiváláshoz és ezután nem fogja kérni többé. Legalábbis CAR400-nál így van. Megpróbálom majd, viszont ezt találtam a Neten: http://www.wlwu.co.uk/?p=66 Ezek a programok elvileg a gyáriszámból megmondják a kódot. Használt már, vagy töltött már le valaki ilyet? Nem annyira szimpatikus, hogy letöltés előtt kérdezősködik. Asszem kihagyom...
janoo16 Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 Megpróbálom majd, viszont ezt találtam a Neten: http://www.wlwu.co.uk/?p=66 Ezek a programok elvileg a gyáriszámból megmondják a kódot. Használt már, vagy töltött már le valaki ilyet? Nem annyira szimpatikus, hogy letöltés előtt kérdezősködik. Asszem kihagyom... CAR300-hoz van kod-generalo, a gyari (belestancolt) sorszambol es mukodik is. 300 folott mar nem ilyen ecceru az elet :-(
zozo astra1.6 16v Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Emlékeim szerint azok a szürke vezetékek az ajtó nyitás érzékelő gombok vezetékei, és a belső világítást kapcsolják. Az stimmel.És melyiket melyikkel forrasszam össze,hogy jó legyen?Mert azt nem vágom. Lécci segitsetek.Fontos lenne mert este sokat használom a kocsit.
daykiller Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Az stimmel.És melyiket melyikkel forrasszam össze,hogy jó legyen?Mert azt nem vágom. Lécci segitsetek.Fontos lenne mert este sokat használom a kocsit. Ha mindegyik az ajtónyitáshoz van, hogy felkapcsolja a belső világítást, akkor mindegy. Közösítve vannak.
zozo astra1.6 16v Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Ha mindegyik az ajtónyitáshoz van, hogy felkapcsolja a belső világítást, akkor mindegy. Közösítve vannak. Mert én mind a hát szálat összeforrasztottam és nem történt semmi. Nem világított semmi.Biztosítékja esetleg melyik lehet? A szürke vezetékekben fix 12V-nak kell lennie?
riki Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Mert én mind a hát szálat összeforrasztottam és nem történt semmi. Nem világított semmi.Biztosítékja esetleg melyik lehet? A szürke vezetékekben fix 12V-nak kell lennie? A szürke vezetékben testnek kell lennie, amikor valamelyik ajtó nyitva van, így kapcsolja fel a belső világítást. Az összeset egybe forrasztod, és az egy darab szürke megy a belső világításhoz.
stirlitz Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Szerintem oda ahova én a műpadlót raktam. Kösz a tippet, úgyis be kell lépnem a kilóméter óra spirálért, azt rendelniük kell, veszek is egyet. :icon1: na ilyen a helyén http://www.taylor.hu/astra/generator/
aholy Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 na ilyen a helyénhttp://www.taylor.hu/astra/generator/ ilyet bontóba találtam, aszem 200at kért érte, vagy 3-at :) csak patentom nincs hozzá de a kötegelő csodákra képes
zotya975 Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 na ilyen a helyén http://www.taylor.hu/astra/generator/ Nem rossz....
stirlitz Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Nem rossz.... mondjuk nem értem mé nem takar annyit mint a Tied, talán a féltengely hogy elférjen? remlem tényleg "megvédi" a generátort, most hogy felújítom...
zozo astra1.6 16v Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 A szürke vezetékben testnek kell lennie, amikor valamelyik ajtó nyitva van, így kapcsolja fel a belső világítást. Az összeset egybe forrasztod, és az egy darab szürke megy a belső világításhoz. Megoldódott a belsőtér világításom. Nemcsak a szürke vezeték volt elszakadva hanem van 5szál piros kábel is ami ugyan ugy el volt szakadva.Azokat is összeforrasztottam és működik rendesen. Köszönöm mindenkinek a segítséget.
zotya975 Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 mondjuk nem értem mé nem takar annyit mint a Tied, talán a féltengely hogy elférjen? remlem tényleg "megvédi" a generátort, most hogy felújítom... Hát passz, nekem még igy is felveri néha.
ateszeger Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 ha a kábelek jók(a genrátor és az akkusarú közt kevesebb mint 0,4Vnak kell lennie/esnie, persze ha megy), akkor ugye vagy az akku vagy a generátor, ha az akkku töltővel töthető és terhelhető is (felveszi a töltést és le is adja), akkor marad a generátor multiméterrel max a akku felszültségét tudod megnézni(nem a töltést), de azt is terhelve kell nézni, nem járó motorral full lámpákkal, ha úgy bírja egy darabig, akkor nem az akku mivel néha "jó" sztem inkább a felsz.szab. bajos, az nem egy ökör ára és viszonlag eccerű cserélni (már ha Bosch, Delco-t szét kell szedni) ja meg a fesz.szab. a legolcsobb is a "rendszerben", ha Bosch, akkor meg még keféket is cserélsz vele tiszta haszon.............. Ma jön meg a feszszabályzó kemény 1000,szénkefét cseréltem,a diódasor meg hibátlan kimérettem.Kiváncsi vagyok jó lesz-e?Valami REMU generátor van rajta még jó hogy a feszszabályzón látszptt a gyári szám,mert a generátoron nincs semmi csak sorozatszám azt nem ismerte föl a gép.
FPepe Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Ma jön meg a feszszabályzó kemény 1000,szénkefét cseréltem,a diódasor meg hibátlan kimérettem.Kiváncsi vagyok jó lesz-e?Valami REMU generátor van rajta még jó hogy a feszszabályzón látszptt a gyári szám,mert a generátoron nincs semmi csak sorozatszám azt nem ismerte föl a gép. Delco-Remy lesz az sztem.
stirlitz Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 én is úgy gondolnám, de annak a generátor palástján ott van a száma, vagy legalább hogy xxA-es a seggén meg a Delco-Remy felírat 1000pénz az meg milyen féle/fajta? nem emléxem pontosan milyen kocsija van én most vettem az enyémbe fesz.szabot (aszttem olcsón) az 3500pénz volt (HÜCO) mondjuk ha kimérte a diódákat, akkor szét van döntve a generátor hogy-hogy nem tűnt fel a "márkája" :confused: egyébként van még benne egy "trióda" is az is érdemes megmérni, ha már darabokban van
ateszeger Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Hali!Jó lett minden.Astra 1.7 d,17dr motorkóddal.Olyan Delco-Remy van rajta.Csak sorozatszám van rajta gyári az nincs.A sorozatszám az oldalán van beütve.Valami utángyártott szabályzót sikerült vennem.Van rá garancia is.A márkáját nem tusom fehér-zöld dobozban volt valami elektro..... .Azért van rajta ilyen generátor mert a régi az totál ko lett,ez meg volt egyik cimbimnek odaadta mert már nem kellett neki.Meg lett márve az egyenirányitó is ami a diódasorra van téve az is jó.Mármint minek a márkája nem tünt fel mire érted?
Nono88 Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Sziasztok! Egy olyan Kérdésem lenne hogy a Kadett GSI LCD km óra számlálótekerő motorjával gondom akadt és mi lehet rá gyógyszer? :confused: A 26 pin-es csati 5ös 15-ös lábát pozitívra kötöttem a 9,10,11-est Negatívra, a 21-est meg a jelre! rákötöttem a jeladóját és tekergetem. a Lcd műszer az írkála a km-et de a motor az nem pörgeti a számlálót. Már rájöttem arra hogy mivel digitális pl "mondok egy számot" 20impulzusonként változtatgatja a motor a polaritást. Na most az enyém az úgy csinál hogy adomneki az impulzust akkor egyszercsak mozdul egy picit pl. jobbra a motor tengelye ilyenkor érezni hogy fogja az elektromágnes aztán adomneki tovább aztán visszaáll balra és elengedi ahelyett hogy változna a polaritás. Van 2 LCD műszerem és mind a 2-nek ugyan az a baja. Hozzáteszem hogy mind 2 bontatlan állapotban volt. Gyanítom hogy valami a bekötésnél nem stimmel :unsure: Tud valaki segíteni?
stirlitz Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Hali!Jó lett minden.Astra 1.7 d,17dr motorkóddal.Olyan Delco-Remy van rajta.Csak sorozatszám van rajta gyári az nincs.A sorozatszám az oldalán van beütve.Valami utángyártott szabályzót sikerült vennem.Van rá garancia is.A márkáját nem tusom fehér-zöld dobozban volt valami elektro..... .Azért van rajta ilyen generátor mert a régi az totál ko lett,ez meg volt egyik cimbimnek odaadta mert már nem kellett neki.Meg lett márve az egyenirányitó is ami a diódasorra van téve az is jó.Mármint minek a márkája nem tünt fel mire érted? a generátoré :D de akkor remy hol a tökbe vetted a szabályzót 1000pénzért?
daykiller Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Autóm előző gazdája is vett occsóé diódahidat és fesszabályzót. 2 hónapig bírta. Vett bele 27 ezeré gyárit, belevalót, azóta is azzal használom a kocsimat.
Recommended Posts