daykiller Elküldve Április10, 2013 Elküldve Április10, 2013 Szerintem csináld azt ami unlogikus.... Vagyis ahogy gondolog hogy úgy kéne lennie, annak az ellenkezőféleképp kösd be Vagyis a fix áramot szeretné akkor kösd a pirosra, ha gyújtás áramot szeretnél kösd a sárgára......Hátha megvariálta a Blau.. próbát megér veszteni nem vesztesz..... Nem hátha. Ez direkt van így megoldva gyárilag a rádió csatijában.
daykiller Elküldve Április10, 2013 Elküldve Április10, 2013 Daykiller kedves fórumozó amint olvasgatom a válaszokat ÖN értette meg amit kérdeztem,ha az AC-relé elé teszek kapcsolót akkor hibakódot generál. Akkor inkább azt javasolja hogy az AC elé tegyek egy kacsolót . Akkor nemfog hibakódot generálni? Nekem nincs riasztóm,akkor mit javasol? Egyébként kipróbáltam ha hideg indításkor először csak egy rövidet inditózok amig benem indul a motor ,akkor a második inditózáskor már tiltás volt ,mert másodszorra nem volt hajlandó indulni, csak harmadszorra amikor megpróbáltam gázt Egyébként az immo figyeli hogy a motor beindult?adva inditani amikor sikerült. Egyébként az immo figyeli hogy a motor beindult? Elöre is köszönöm aválaszát. Ha az AC tápjába raksz, akkor nem fog anyázni rá. A riasztó nem szólna ebbe bele, ha lenne. Az immo indítást gátol, tehát engedélyezi hogy indítható e a motor, amit a kulcsban lévő transzponder chip alapján tud beazonosítani.
salika86 Elküldve Április10, 2013 Elküldve Április10, 2013 A gyújtáskapcsolt, és a fix táp, autónként más-más, össze vissza van valamiért. Van márka aki így teszi, van aki meg úgy. Sok fejegységnél láttam már (ami nem ISO csatis, de egy átalakítót adnak hozzá, hogy a gyújtáskapcsolt, és a fix táp, külön széthúzható-felcserélhető) Egyszerűen, a szabvány se szabvány na :D Hát akkor talán ezért viszik a legtöbben autóvillamosságis szakihoz a gépet egy-egy ilyen fejegység beültetéshez. Igen az átalakító csati valóban meg van szakítva csatlakozóval, amire eddig azt hittem biztosítékok, de most hogy így mondod már logikus h az valóban csatlakozás biztosítéknak nem sok értelme lenne egy amúgy is biztosított szálon. Mindig tanul valami újat az ember, most akkor feleslegesen vettem egy ilyen beforrasztható ISO csatit hogy megcsináljam rendesen :) Aztán a következő mutatvány majd az lesz, hogy ne csak gyújtáson kapjon feszt a piros szál, hanem ACC-n, esetleg bedugott kulcsnál. Nem is értem miért nem ACC-n van gyárilag a rádió (ha jól emlékszem azt olvastam valahol, hogy a facelift utániaknál már ACC-n van), gyanítom hogy a biztosíték táblán kell átraknom olyan pontra a "piros vezetékem" másik végét, ami ACC-n már aktív. Köszönöm, most már nem bízok annyira a szabványokban :)
daykiller Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Hát akkor talán ezért viszik a legtöbben autóvillamosságis szakihoz a gépet egy-egy ilyen fejegység beültetéshez. Igen az átalakító csati valóban meg van szakítva csatlakozóval, amire eddig azt hittem biztosítékok, de most hogy így mondod már logikus h az valóban csatlakozás biztosítéknak nem sok értelme lenne egy amúgy is biztosított szálon. Mindig tanul valami újat az ember, most akkor feleslegesen vettem egy ilyen beforrasztható ISO csatit hogy megcsináljam rendesen :) Aztán a következő mutatvány majd az lesz, hogy ne csak gyújtáson kapjon feszt a piros szál, hanem ACC-n, esetleg bedugott kulcsnál. Nem is értem miért nem ACC-n van gyárilag a rádió (ha jól emlékszem azt olvastam valahol, hogy a facelift utániaknál már ACC-n van), gyanítom hogy a biztosíték táblán kell átraknom olyan pontra a "piros vezetékem" másik végét, ami ACC-n már aktív. Köszönöm, most már nem bízok annyira a szabványokban :) Írtad, hogy ha kihúzod a kulcsot, akkor kapcsolt ki a gyári rádiód. Akkor a gyújtás kapcsolt vezetéken továbbra is megmarad ez a funkció, mert ugye a kormányzár veszi el onnan a villanyt, mikor kihúzod a kulcsot. Meg ugye adja is neki, mikor 1-es állásba forgatod a kulcsot. Szóval szerintem ha a két vezetéket helyesen bekötöd, ahogy kéri, akkor működni fog a kulcsra kikapcsolás.
zozo astra1.6 16v Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Szia! A 12 a diagnosztika kezdete, nem hibakód. Köszi
Mikulás74 Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Heló jóemberek, Valaki cserélt már a generátorban csapágyat? 1,7-es dízelről lenne szó, eléggé zörög. Tegnap előtt még nem zörgött, egyszer csak elkezdte. Nem volt feszes az ékszíj. Köszi.
zozo astra1.6 16v Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Sziasztok. Amit múltkor írtam nektek a a jobb oldali ajtókapcsolóval kapcsolatban.Megcseréltem a két hátsó kapcsolót,de jobb oldalt így sem működik.És most vettem észre,hogy a csomagtartóban sincs világítás és a szivargyújtó sem világit. Szerintetek mi lehet vele?Valahol elszakad a vezeték?Vagy biztosíték? Előre is köszi. Üdv.:zozo
stirlitz Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Heló jóemberek, Valaki cserélt már a generátorban csapágyat? 1,7-es dízelről lenne szó, eléggé zörög. Tegnap előtt még nem zörgött, egyszer csak elkezdte. Nem volt feszes az ékszíj. Köszi. Nekem most van folyamatban, igaz nem olyanban. Sztem inkább a generátor típusát add meg (Delco,Bosch,xxA-es)
Tóth Balázs Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Sziasztok. Amit múltkor írtam nektek a a jobb oldali ajtókapcsolóval kapcsolatban.Megcseréltem a két hátsó kapcsolót,de jobb oldalt így sem működik.És most vettem észre,hogy a csomagtartóban sincs világítás és a szivargyújtó sem világit. Szerintetek mi lehet vele?Valahol elszakad a vezeték?Vagy biztosíték? Előre is köszi. Üdv.:zozo A szivargyújtó világítása a tolatólámpával van egy biztosítékon. Ha a tolatólámpád ég akkor a biztosíték kilőve.
Jampi Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Sziasztok márkatársak! Segítséget kérnék tőletek! Van egy 1992-es C14nz motorkódos kombi astrám.Mikor megvásároltam az autót fordulatszámmérő nélküli óracsoport volt az autómban.Kicseréltem ford.-mérősre (autóvillamosságis vagyok),minden tökéletesen működik egy dolgot leszámítva a hőfokmérőt.a régi óracsoprtomban 110-ig volt skála ebben viszont csa k100-ig.cserélnem kellett a jeladót mert le volt törve a saruja.kicseréltem (nem gyári hanem Meyle gyártmányúra).Csere után az óra a 100 és a piros osztás között mozog.Víz nem forr,hűtőventillátor bekapcsol.Valakinek ötlet? Van e esetleg különbség a jeladók között,én annyit vettem észre hogy az eredetinek ami az autómban volt sárga színű volt a saru alatt,ez viszont piros.Motorkód szerint ez való hozzá.Gyári GM jeladó esetleg megoldást jelent?
Jampi Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 A szivargyújtó világítása a tolatólámpával van egy biztosítékon. Ha a tolatólámpád ég akkor a biztosíték kilőve. Szia érdemes lenne az ajtókapcsolót WD 40-nel kitakarítani,ill a hozzá tartozó vezetéket szemmel ellenőizni (ez egy sima test kábel),kimérni nincs e szakadás
daykiller Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Sziasztok márkatársak! Segítséget kérnék tőletek! Van egy 1992-es C14nz motorkódos kombi astrám.Mikor megvásároltam az autót fordulatszámmérő nélküli óracsoport volt az autómban.Kicseréltem ford.-mérősre (autóvillamosságis vagyok),minden tökéletesen működik egy dolgot leszámítva a hőfokmérőt.a régi óracsoprtomban 110-ig volt skála ebben viszont csa k100-ig.cserélnem kellett a jeladót mert le volt törve a saruja.kicseréltem (nem gyári hanem Meyle gyártmányúra).Csere után az óra a 100 és a piros osztás között mozog.Víz nem forr,hűtőventillátor bekapcsol.Valakinek ötlet? Van e esetleg különbség a jeladók között,én annyit vettem észre hogy az eredetinek ami az autómban volt sárga színű volt a saru alatt,ez viszont piros.Motorkód szerint ez való hozzá.Gyári GM jeladó esetleg megoldást jelent? Van különbség és pont ez, hogy az egyik a 100-ig skálázotthoz való, míg a másik a 110-eshez.
Jampi Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Van különbség és pont ez, hogy az egyik a 100-ig skálázotthoz való, míg a másik a 110-eshez. A boltban kérdeztem hogy van e különbség,és a nem választ kaptam hiszem motorkód alapján rendelem
daykiller Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 A boltban kérdeztem hogy van e különbség,és a nem választ kaptam hiszem motorkód alapján rendelem Ettől függetlenül kétféle létezik, a boltosok sem tudják általában. 1
Jampi Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 És melyik jeladó kell nekem? cikkszámot esetleg tudnátok írni? vagy esetleg valamit amiről beazonosítható a megfelelő jeladó számomra?
daykiller Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 És melyik jeladó kell nekem? cikkszámot esetleg tudnátok írni? vagy esetleg valamit amiről beazonosítható a megfelelő jeladó számomra? Fejből meg nem mondom neked, de korábban már volt erről szó.
Jampi Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 köszönöm neked a segítséget,visszaolvasok akkor hátha meglelem
FPepe Elküldve Április11, 2013 Elküldve Április11, 2013 Sziasztok márkatársak! Segítséget kérnék tőletek! Van egy 1992-es C14nz motorkódos kombi astrám.Mikor megvásároltam az autót fordulatszámmérő nélküli óracsoport volt az autómban.Kicseréltem ford.-mérősre (autóvillamosságis vagyok),minden tökéletesen működik egy dolgot leszámítva a hőfokmérőt.a régi óracsoprtomban 110-ig volt skála ebben viszont csa k100-ig.cserélnem kellett a jeladót mert le volt törve a saruja.kicseréltem (nem gyári hanem Meyle gyártmányúra).Csere után az óra a 100 és a piros osztás között mozog.Víz nem forr,hűtőventillátor bekapcsol.Valakinek ötlet? Van e esetleg különbség a jeladók között,én annyit vettem észre hogy az eredetinek ami az autómban volt sárga színű volt a saru alatt,ez viszont piros.Motorkód szerint ez való hozzá.Gyári GM jeladó esetleg megoldást jelent? Igen, különböző tipusú hőgomba való a 100-as és a 110-es számlaphoz (mert maga a műszer ugyanaz). Régebben le volt írva, keress vissza.
zozo astra1.6 16v Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Szia érdemes lenne az ajtókapcsolót WD 40-nel kitakarítani,ill a hozzá tartozó vezetéket szemmel ellenőizni (ez egy sima test kábel),kimérni nincs e szakadás WD 40-el befújta és meg is járattam. Szakadás még nem néztem,de feltétlen megnézem majd. Meg ugye a csomiban sem világít a lámpa.
zozo astra1.6 16v Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 A szivargyújtó világítása a tolatólámpával van egy biztosítékon. Ha a tolatólámpád ég akkor a biztosíték kilőve. A szivargyújtó az megjavult magától.Ugyhogy most világít.De köszi a segítséget.
Gabibácsi Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Ezt a wd40-et könyörgöm felejtsük már el elektromos kontakthibáknál. Oda kontaktspré kell, nem olajos cucc. 1
maxx Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Régebben wd40-el vágtam gallyra egy idexkapcsolót az Escortban. Azóta ott pihen a flakon a polcon. Nem tudom ki jön e még belőle egyáltalán :icon1:
Gabibácsi Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Nagyon jó a wd40, de olajzásra. Itt meg állandóan azt ajánlgatják konkakthibákra, ami nagy hülyeség.
krisszke Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Ha felkapcsolod a ködöst, akkor felvillan az embléma a gombon? Vagy mindkettő világít egyszerre? Tehát a zöld és az embléma is? Kettő darab tápérintkezőt kell felcserélni az autó csatijában. Enyémben piros színű vezeték mindkettő. Az egyik vékonyabb (gyújtáskapcsolt táp), a másik vastagabb (állandó akksis). Régebbi szériákban fekete a gyújtáskapcsolt és piros az akksis. Ha pedig a csati számozását figyeljük, akkor a 2-es és 8-as érintkezőt kell felcserélni. Nagyon nem értek ehhez:/ Csak úgy feltudom ezeket cserélni puszta kézzel vagy hogy?:DD azért nem értem mert gyanúgy tettem be, ahogy az előző philips volt benne csak az ment gyújtás nálkül is.. és a számozás rajta van?
Recommended Posts