Iminyo17 Elküldve Március21, 2013 Megoszt Elküldve Március21, 2013 Sziasztok, Olyan kérdésem lenne hogy 93' as astra f caravánba a kürt relléjét merre lelem? Elvileg a könyvbe azt olvastam hogy a homlok falon de sehol se leltem még rá. Esetleg ha valaki tudna valami kapcsolási rajzot linkelni róla azt megköszönöm. üdv. Iminyo Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sziasztok, Olyan kérdésem lenne hogy 93' as astra f caravánba a kürt relléjét merre lelem? Elvileg a könyvbe azt olvastam hogy a homlok falon de sehol se leltem még rá. Esetleg ha valaki tudna valami kapcsolási rajzot linkelni róla azt megköszönöm. üdv. Iminyo Sima kürt esetén a bizti táblán, ha meg duplakürtös, akkor a biztitábládon van egy áthidalás.. na akkor elől lesz a kis dobozban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sima kürt esetén a bizti táblán, ha meg duplakürtös, akkor a biztitábládon van egy áthidalás.. na akkor elől lesz a kis dobozban... Annyit tennék még ehhez hozzá, hogy ha nem légzsákos a kormány és sima kürt van, akkor nincs relé sehol. Direktben hajtja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 A céges trakin volt kitámasztva a vészvillogó egy fém 100-assal ugye gyakori látvány , szétszedtem a fém beakadó kampó volt elgörbülve. Most jó, szeretném ha valaki megerősítene, hogy valóban ez volt a hiba oka, mert akkor igény szerint csinálok leírást a Gyik.be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Az is előfordul és esetenként el is szokott törni, akkor kicsit macerásabb. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Ez nem volt eltörve szerencsére csak kissé hátra volt görbülve és nem akadt be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 eltört nekem is van :icon7: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Megcsináltam lemezből, fúrtam rá lyukat és forrasztottam bele egy drótot. Azóta jó. :D Bár lehet, pár ezerért venni egyszerűbb. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Megcsináltam lemezből, fúrtam rá lyukat és forrasztottam bele egy drótot. Azóta jó. :D Bár lehet, pár ezerért venni egyszerűbb. :icon1: ako lehet megmokolom az enyimet és eladom..... :whistle: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Megcsináltam lemezből, fúrtam rá lyukat és forrasztottam bele egy drótot. Azóta jó. :D Bár lehet, pár ezerért venni egyszerűbb. :icon1: Ha nem volt nagy munka akkor kár lett volna pénzt kiadni érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Szaisztok! Ma beküzdöttem az autóba egy ABS szettet. A légelenítés szépen ment, a fékek királyul fognak. A kábekorbács gyárilag ABS-es volt, akkor került a kocsimba, amikor a klímát raktam be. Viszont, amikor először gyújtást adtam rá most, akkor egyből világított az ABS visszajelző izzója. Aztán ahogy álltam ki az udvarból elaludt, majd 10-15sec mulv ismét világított. Mentem vele, fék, semmi ABS. Aztán kerekeket leszedtem, első jeladókat megigazítottam, hogy mind a ketténél kb 0,5-1mm legyen a fogaskoszorú és a jeladóm között. Aztán mértem jeladók feszültségét a nagy csatinál a tömbnél, mindkét jeladó kb. 400-500mV feszültséget adott, ha forgattam a kereket. A hátsó jeldókat még régebben mértem osszcilloszkóppal, szép sinus jelet dott mind a kettő, gondolom ezekkel nem lehet gond. Az első jeladók feszültsége elég lehet? A tömbnél lévő kocka csatiban megvan a gyujtás 12V, és a folyamatos 12V- is. Ezután újra kimentem az útra, visszajelző világít, ABS nincs. Megálltam, kivettem a 6-os biztosítékot, ami az ABS-é elvileg, ekkor a hibalámpa halványodott, majd visszatettem a biztit, így kb. két sec késleltetéssel a lámpa kialudt. Elindulok vele, fékezek, ABS dolgozik, mondom király!!! Aztán elengedtem a féket, megyek tovább, majd a lámpa megint kigyullad. Megcsináltam mégegyszer a bizti kivevős dolgot, megint elaludt a lámpa, de az ujabb fékezéskor csak kicsit dolgozott az aBS, és ujra hibalámpa. Esetleg van valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Valamennyire gondolom működik a dolog, csak valami kontakt lehet. Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Bezony előfordulhat, nekem a Corsánál a bal első keréknél a csatinál, nem a csatiban, hanem a csati-ba bemenő vezeték volt megtörve, szakadva, de mire erre rájöttem...phúúúúúúú Próbálkoztam minden féle gyári megoldással de csak az lett a vége hogy nyissz és direktbe volt forrasztva, csatit kihagyva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Bezony előfordulhat, nekem a Corsánál a bal első keréknél a csatinál, nem a csatiban, hanem a csati-ba bemenő vezeték volt megtörve, szakadva, de mire erre rájöttem...phúúúúúúú Próbálkoztam minden féle gyári megoldással de csak az lett a vége hogy nyissz és direktbe volt forrasztva, csatit kihagyva... De meg tudom mérni a tömb csatijánál a jeleket, amik a keréktől érkeznek, így sztem az tuti nem kontaktos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 De meg tudom mérni a tömb csatijánál a jeleket, amik a keréktől érkeznek, így sztem az tuti nem kontaktos. Akkor azok pipa...kivillogtatni nem lehet a lámpát?? Corsánál írta hogy szál szakadás... hátha neked kiirja hogy tegyél bele benzint :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Szaisztok! Ma beküzdöttem az autóba egy ABS szettet. A légelenítés szépen ment, a fékek királyul fognak. A kábekorbács gyárilag ABS-es volt, akkor került a kocsimba, amikor a klímát raktam be. Viszont, amikor először gyújtást adtam rá most, akkor egyből világított az ABS visszajelző izzója. Aztán ahogy álltam ki az udvarból elaludt, majd 10-15sec mulv ismét világított. Mentem vele, fék, semmi ABS. Aztán kerekeket leszedtem, első jeladókat megigazítottam, hogy mind a ketténél kb 0,5-1mm legyen a fogaskoszorú és a jeladóm között. Aztán mértem jeladók feszültségét a nagy csatinál a tömbnél, mindkét jeladó kb. 400-500mV feszültséget adott, ha forgattam a kereket. A hátsó jeldókat még régebben mértem osszcilloszkóppal, szép sinus jelet dott mind a kettő, gondolom ezekkel nem lehet gond. Az első jeladók feszültsége elég lehet? A tömbnél lévő kocka csatiban megvan a gyujtás 12V, és a folyamatos 12V- is. Ezután újra kimentem az útra, visszajelző világít, ABS nincs. Megálltam, kivettem a 6-os biztosítékot, ami az ABS-é elvileg, ekkor a hibalámpa halványodott, majd visszatettem a biztit, így kb. két sec késleltetéssel a lámpa kialudt. Elindulok vele, fékezek, ABS dolgozik, mondom király!!! Aztán elengedtem a féket, megyek tovább, majd a lámpa megint kigyullad. Megcsináltam mégegyszer a bizti kivevős dolgot, megint elaludt a lámpa, de az ujabb fékezéskor csak kicsit dolgozott az aBS, és ujra hibalámpa. Esetleg van valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Valamennyire gondolom működik a dolog, csak valami kontakt lehet. Köszi a választ! Gratulálok a vállalkozókedvedhez! Nekem gyárilag van benne, de már sokszor előfordult, hogy felvillant, vagy folyamatosan égett a sárga pilács és akkor ABS se működött. Az okok: 1) egy kavics szorult a jeladó és a jelfogó közé és megdarálta a jeladó fogaskereket. Féltengely csere és érzékelő csere segített. (...) 2) Többször is előfordult, hogy az érzékelő vezetéke szakadást produkált (elől). Ilyenkor sokszor eljátszotta, hogy a hibajel kigyu7lladása után ha motort leállítottam és újra indítottam, akkor egy darabig megint működött. Tehát a kontakthibát kell megtalálni és elhárítani! Nagy kérdés, hogy melyik kerékről jön a hibajel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Gratulálok a vállalkozókedvedhez! Nekem gyárilag van benne, de már sokszor előfordult, hogy felvillant, vagy folyamatosan égett a sárga pilács és akkor ABS se működött. Az okok: 1) egy kavics szorult a jeladó és a jelfogó közé és megdarálta a jeladó fogaskereket. Féltengely csere és érzékelő csere segített. (...) 2) Többször is előfordult, hogy az érzékelő vezetéke szakadást produkált (elől). Ilyenkor sokszor eljátszotta, hogy a hibajel kigyu7lladása után ha motort leállítottam és újra indítottam, akkor egy darabig megint működött. Tehát a kontakthibát kell megtalálni és elhárítani! Nagy kérdés, hogy melyik kerékről jön a hibajel. A klíma beszerelése után semmi sem nagy kaland..... :D A kavics beszolrulás nem lehetséges, mivel ma építettem be, és azon az 1mm-en semmi nem fér el.... Meg ugye, már kapásból, első indításkor sem vot jó.... Leállítás nem segít nekem, a jeladó vezetékét mértem, szakadás nincsen.... :S Mindegy, nem tudom, hogy a kivillogatós módszerrel mutatja az ABS hibakódjait is? Lehet, hogy kerül hozzám holnap egy ilyen bluetooth-os hibakód olvasó/törlő, remélem az megmondja mizu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 A klíma beszerelése után semmi sem nagy kaland..... :D A kavics beszolrulás nem lehetséges, mivel ma építettem be, és azon az 1mm-en semmi nem fér el.... Meg ugye, már kapásból, első indításkor sem vot jó.... Leállítás nem segít nekem, a jeladó vezetékét mértem, szakadás nincsen.... :S Mindegy, nem tudom, hogy a kivillogatós módszerrel mutatja az ABS hibakódjait is? Lehet, hogy kerül hozzám holnap egy ilyen bluetooth-os hibakód olvasó/törlő, remélem az megmondja mizu. ECU nem tárolja az ABS hibakódokat. Az ABS-nek külön kommunikációs szála van a diagcsatiban. Úgy mint a légzsáknak is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 ECU nem tárolja az ABS hibakódokat. Az ABS-nek külön kommunikációs szála van a diagcsatiban. Úgy mint a légzsáknak is. De hibakódolvasóval azt akkor ki sem tudom olvasni? Vagy a villogtatós módszerrel nem tudom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 De hibakódolvasóval azt akkor ki sem tudom olvasni? Vagy a villogtatós módszerrel nem tudom? Hibakód olvasóval talán, ha kezeli az ABS-t. A villogtatós felejtős. Legalábbis a tradicionális villogtatás, de az ABS-t nem lehet kivillogtatni, külön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Szaisztok! Ma beküzdöttem az autóba egy ABS szettet. A légelenítés szépen ment, a fékek királyul fognak. A kábekorbács gyárilag ABS-es volt, akkor került a kocsimba, amikor a klímát raktam be. Viszont, amikor először gyújtást adtam rá most, akkor egyből világított az ABS visszajelző izzója. Aztán ahogy álltam ki az udvarból elaludt, majd 10-15sec mulv ismét világított. Mentem vele, fék, semmi ABS. Aztán kerekeket leszedtem, első jeladókat megigazítottam, hogy mind a ketténél kb 0,5-1mm legyen a fogaskoszorú és a jeladóm között. Aztán mértem jeladók feszültségét a nagy csatinál a tömbnél, mindkét jeladó kb. 400-500mV feszültséget adott, ha forgattam a kereket. A hátsó jeldókat még régebben mértem osszcilloszkóppal, szép sinus jelet dott mind a kettő, gondolom ezekkel nem lehet gond. Az első jeladók feszültsége elég lehet? A tömbnél lévő kocka csatiban megvan a gyujtás 12V, és a folyamatos 12V- is. Ezután újra kimentem az útra, visszajelző világít, ABS nincs. Megálltam, kivettem a 6-os biztosítékot, ami az ABS-é elvileg, ekkor a hibalámpa halványodott, majd visszatettem a biztit, így kb. két sec késleltetéssel a lámpa kialudt. Elindulok vele, fékezek, ABS dolgozik, mondom király!!! Aztán elengedtem a féket, megyek tovább, majd a lámpa megint kigyullad. Megcsináltam mégegyszer a bizti kivevős dolgot, megint elaludt a lámpa, de az ujabb fékezéskor csak kicsit dolgozott az aBS, és ujra hibalámpa. Esetleg van valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Valamennyire gondolom működik a dolog, csak valami kontakt lehet. Köszi a választ! sztem olvastasd ki, vmi értelmes helyen, oersze gondolom nem lesz occo, de mivel bontott és utólagosan szerelt(na meg baja is van) sztem elkel nekem volt olyan kínai olvasom, de megszabadultam tőle, abban is volt ABS, igaz nem tudom melyik évjáratú van neked Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Annyit tennék még ehhez hozzá, hogy ha nem légzsákos a kormány és sima kürt van, akkor nincs relé sehol. Direktben hajtja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 höhö. :D Törölj cache-t a böngésződben. Ha meg chrome-ot használsz, akkor töröld le és telepíts böngészőt. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Nem kell a chrome-t törölni! Főleg egy fórum miatt ne mán:) Bővebben a frissítés utáni gondról itt olvashatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Szaisztok! Ma beküzdöttem az autóba egy ABS szettet. A légelenítés szépen ment, a fékek királyul fognak. A kábekorbács gyárilag ABS-es volt, akkor került a kocsimba, amikor a klímát raktam be. Viszont, amikor először gyújtást adtam rá most, akkor egyből világított az ABS visszajelző izzója. Aztán ahogy álltam ki az udvarból elaludt, majd 10-15sec mulv ismét világított. Mentem vele, fék, semmi ABS. Aztán kerekeket leszedtem, első jeladókat megigazítottam, hogy mind a ketténél kb 0,5-1mm legyen a fogaskoszorú és a jeladóm között. Aztán mértem jeladók feszültségét a nagy csatinál a tömbnél, mindkét jeladó kb. 400-500mV feszültséget adott, ha forgattam a kereket. A hátsó jeldókat még régebben mértem osszcilloszkóppal, szép sinus jelet dott mind a kettő, gondolom ezekkel nem lehet gond. Az első jeladók feszültsége elég lehet? A tömbnél lévő kocka csatiban megvan a gyujtás 12V, és a folyamatos 12V- is. Ezután újra kimentem az útra, visszajelző világít, ABS nincs. Megálltam, kivettem a 6-os biztosítékot, ami az ABS-é elvileg, ekkor a hibalámpa halványodott, majd visszatettem a biztit, így kb. két sec késleltetéssel a lámpa kialudt. Elindulok vele, fékezek, ABS dolgozik, mondom király!!! Aztán elengedtem a féket, megyek tovább, majd a lámpa megint kigyullad. Megcsináltam mégegyszer a bizti kivevős dolgot, megint elaludt a lámpa, de az ujabb fékezéskor csak kicsit dolgozott az aBS, és ujra hibalámpa. Esetleg van valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Valamennyire gondolom működik a dolog, csak valami kontakt lehet. Köszi a választ! Teszteléshez: http://www.taylor.hu/astra/ABS/ van benne hibakód kiolvasás, meg hiba lista is http://www.taylor.hu/astra/ABS/Rendszerelem%20tesztel%e9s/a%20hibak%f3d%20kiolvas%e1s.pdf hozzá kell tennem hogy ez C16NZ-hez van, de sztem ABSnél kb mind1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Teszteléshez: http://www.taylor.hu/astra/ABS/ van benne hibakód kiolvasás, meg hiba lista is http://www.taylor.hu/astra/ABS/Rendszerelem%20tesztel%e9s/a%20hibak%f3d%20kiolvas%e1s.pdf Neki ez nem jó. Nem ALDL csatija van. 12-es pin az ABS diagszálja OBDII-es csatin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts