Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 nekem megis jeladot kellett cserelenem. mert alig hagyta el a kek vonalat a mutato uzemmelegen. jelado cserevel mar 90-en all a muatato persze mert te jeladót cserélté,l daykiller meg műszert! Nem mindegy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Saját tapasztalatom szerint ha 110-es órát raksz egy 100-as jeladóhoz, akkor a mutató ugyanúgy mutat, mintha 100-as osztású lenne. Két óracserénél is ezt tapasztaltam. Tehát az alsó fehér vonal volt a 90-es jelzés, csak a 110-es órán nem oda van írva, de a műszer mindkét óratípusnál ugyanott állt meg. Nem a vízhő skála határozza meg, hogy Vekibe vagy Astrába való, hanem az üzemanyagszint műszer. Mivel ez az eltérés a két autó között. Van egy olyan variáció, hogy klímásba raktak 110-es osztásút, csak ezzel az a baj, hogy nekem eredetileg fordulatszámmérős és klímás a kocsim és 100-as óra van benne. Valamint van kétféle jeladó a kétféle órához, de meg nem tudom mondani, hogy mi a számuk. Úgy tudom a gallérja ami itt fehér az van feketében is nem tudom az számít e valamit, mert ha igen akkor lehet 4 féle van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 persze mert te jeladót cserélté,l daykiller meg műszert! Nem mindegy... Ő is műszert cserélt, aztán jeladót. Valószínűleg kalibráltatni kellett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Amúgy így néz ki ha tönkrevágod... és szétszeded... :blush: annyi hogy még belül, van egy kis lapos réz "lemez" alátét szerűség ami nem lyukas, csak nem esett ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Saját tapasztalatom szerint ha 110-es órát raksz egy 100-as jeladóhoz, akkor a mutató ugyanúgy mutat, mintha 100-as osztású lenne. Két óracserénél is ezt tapasztaltam. Tehát az alsó fehér vonal volt a 90-es jelzés, csak a 110-es órán nem oda van írva, de a műszer mindkét óratípusnál ugyanott állt meg. nekem megis jeladot kellett cserelenem. mert alig hagyta el a kek vonalat a mutato uzemmelegen. jelado cserevel mar 90-en all a muatato Ő is műszert cserélt, aztán jeladót. Valószínűleg kalibráltatni kellett volna. De te azt mondod hogy hiába variáltad a műszereket a jeladó maradt ugyanaz és a mutató ugyan abban a tartományban mozgott... Viszont Dark Errant jeladót cserélt és neki már másik tartományban működött, amin csodálkozott Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Gyors kérdéss. Carello és valeo fényszóró között mi a különbség? Mindkettő ráncfelvarrott, motoros. Lehet egyik bal a másik meg a jobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 De te azt mondod hogy hiába variáltad a műszereket a jeladó maradt ugyanaz és a mutató ugyan abban a tartományban mozgott... Viszont Dark Errant jeladót cserélt és neki már másik tartományban működött, amin csodálkozott en ezt mar nem birom kovetni.... es ne is probaljatok el erni, hogy kovetni mert... MERT innentol nem erdekel.... 4 oldalon keresztul ugyanaz a f@szsag megy... en mar mindent csereletem... motort, jeladot, muszegyseget, csak bodet nem lassan... es mukodik minden, mert nem itt koptatom a billentyuzetet, hanem gondolkodom... ja. es nem csodalkoztam semmin, tudtam,hogy mas erteken fog mutatni. Mert vectrabol van a motor, es a vectra musz egysege 110fokos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Gyors kérdéss. Carello és valeo fényszóró között mi a különbség? Mindkettő ráncfelvarrott, motoros. Lehet egyik bal a másik meg a jobb? lehet. Teljesen jó mindkettö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Gyors kérdéss. Carello és valeo fényszóró között mi a különbség? Mindkettő ráncfelvarrott, motoros. Lehet egyik bal a másik meg a jobb? Más a felirat rajta. :D Két jobbossal mire mennél? :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Saját tapasztalatom szerint ha 110-es órát raksz egy 100-as jeladóhoz, akkor a mutató ugyanúgy mutat, mintha 100-as osztású lenne. Két óracserénél is ezt tapasztaltam. Tehát az alsó fehér vonal volt a 90-es jelzés, csak a 110-es órán nem oda van írva, de a műszer mindkét óratípusnál ugyanott állt meg. Nem a vízhő skála határozza meg, hogy Vekibe vagy Astrába való, hanem az üzemanyagszint műszer. Mivel ez az eltérés a két autó között. Van egy olyan variáció, hogy klímásba raktak 110-es osztásút, csak ezzel az a baj, hogy nekem eredetileg fordulatszámmérős és klímás a kocsim és 100-as óra van benne. Valamint van kétféle jeladó a kétféle órához, de meg nem tudom mondani, hogy mi a számuk. Leírtam korábban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 en ezt mar nem birom kovetni.... es ne is probaljatok el erni, hogy kovetni mert... MERT innentol nem erdekel.... 4 oldalon keresztul ugyanaz a f@szsag megy... en mar mindent csereletem... motort, jeladot, muszegyseget, csak bodet nem lassan... es mukodik minden, mert nem itt koptatom a billentyuzetet, hanem gondolkodom... ja. es nem csodalkoztam semmin, tudtam,hogy mas erteken fog mutatni. Mert vectrabol van a motor, es a vectra musz egysege 110fokos... szúúszáá. Inkább gyere át mosatni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Köszi, akkor megveszem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Valamint van kétféle jeladó a kétféle órához, de meg nem tudom mondani, hogy mi a számuk. Leírtam korábban... A 110-es órához EPS Facet-ből az 1.830.170 számú való Bizony bizony.... vagy a Facet 7.3170.... Most már én is emlékszem..még fel is írtam...tök sz@r hogy emberekből vagyunk és nem robotokból akkor nem lenne 4 oldalon keresztül a F@szság.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ma tesztelgettem a MID et! Testeltem a diag csatiban a "D"-t és nyomkorásztam.... A Diag 5.nél a tnakszintet a kombinál mire kell állítani, tudja valaki? A Diag 4 nél meg nem történik semmi, csak ha nyomok egy "R" gombot és világít minden a MID en olyan mint ha egy teszt lenne hogy működik e minden Diag 3 nál meg csak + -ok világítanak különböző gombokat nyomva különböző helyen... Hogy ezek mire jók... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 De te azt mondod hogy hiába variáltad a műszereket a jeladó maradt ugyanaz és a mutató ugyan abban a tartományban mozgott... Viszont Dark Errant jeladót cserélt és neki már másik tartományban működött, amin csodálkozott Igen ezt írtam. Ettől függetlenül nem azt jelenti, hogy mindenkinél így kell lennie. Tapasztalatot írtam le, konkrétan kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Igen ezt írtam. Ettől függetlenül nem azt jelenti, hogy mindenkinél így kell lennie. Tapasztalatot írtam le, konkrétan kettőt. Én is ezt szoktam írni mégis le vagyok hurrogva hogy f@sszágokat mondok.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Esetleg valami biztosíték helyett nincs valamelyikben egyel nagyobb? Pl lehet azért nem olvadt ki. Vagy nagyobbat ugyan arra a helyre nem is lehet berakni? Mindenhol a megfelelő bizti van, ezt is átnéztem már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Junker22 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 ((((Hali! Már 2x is úgy jártam, hogy az index kirakásakor csak folyamatosan égett a visszajelző, mindegy melyik irányba tettem ki és csak úgy javult meg, hogy benyomtam a vészvillogót. Relé halódik, ugye?)))) Kb. 4 hónappal ezelőtt nekem is pont ez volt a probléma hogy hol volt hol nem volt. Elmentem egy villamoságszakihoz, kicserélte benne az irányjelző automatát kb másfél perc alatt és azóta műxik! Ugyanezt a jelenséget tapasztaltam. Nagynehezen kiszedtem az irányjelző relét. Bevittem egy autósboltba ahol a minta alapján adtak egy újat. kb. fele olyan magas. De a boltos szerint ugyanúgy jó. Gondoltam nem hiszem de lehet. Beraktam és azt tapasztalom, hogy a vészvillogót üzemeltetve teljesen jó lett. De bármelyik oldalra való irányjelzéskor nagyon gyorsan villog. Az izzók teljesen jók, hiszen mind elöl mind hátul villog, csak nagyon gyorsan. Arra gondolok, hogy mivel van az autón vonóhorog, az új relé olyan autóhoz jó amin nincs. Lehet a vonóhorgos autókhoz más típusú relé kell. (magasabb)?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 ((((Hali! Már 2x is úgy jártam, hogy az index kirakásakor csak folyamatosan égett a visszajelző, mindegy melyik irányba tettem ki és csak úgy javult meg, hogy benyomtam a vészvillogót. Relé halódik, ugye?)))) Ugyanezt a jelenséget tapasztaltam. Nagynehezen kiszedtem az irányjelző relét. Bevittem egy autósboltba ahol a minta alapján adtak egy újat. kb. fele olyan magas. De a boltos szerint ugyanúgy jó. Gondoltam nem hiszem de lehet. Beraktam és azt tapasztalom, hogy a vészvillogót üzemeltetve teljesen jó lett. De bármelyik oldalra való irányjelzéskor nagyon gyorsan villog. Az izzók teljesen jók, hiszen mind elöl mind hátul villog, csak nagyon gyorsan. Arra gondolok, hogy mivel van az autón vonóhorog, az új relé olyan autóhoz jó amin nincs. Lehet a vonóhorgos autókhoz más típusú relé kell. (magasabb)?? vonóhorgos autókhoz más való, de nem feltételünk magasabb akkor szokot sebesebben villogni, ha a terhelése nem jó(kiégett), teljes fényerővel villognak az indexek? a relére rá van írva mekkora terhelésre jó: 2x(4)21W valami ilyen van rajta a simán és 3 lába vala a horog gondolom nem eredeti, akkor külön visszajelző áramkör kell hogy legyen benne (kötelező) akkor ugyanúgy jó a "sima" relé én megnézném ez a "külön" visszajelzőt, mert általában azok is terhelés figyelésre mennek rá, előfordulhat hogy belekavar egy áthidalást megér megpróbálni rendes izzó van benne ugye? (21Wos) nem vmi LEDes csoda Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok, szereztem univerzalis központit a kocsimba, mindent be is kötöttem pöpecül müködik, viszont van rajt egy kábel ami az idexet villogtatná....na most ez a baj h csak 1 vezeték van és ezt hogyan tudom én rákötni ? papir szerint index + ra kell, de ha rákötöm mind2-t akkor indexelésnél mind a 4 fog villogni :P esetleg diódával megoldani? vagy máshova rákötni? Köszi Petya ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Remélem jó helyre írok. Kadett Gsi LCD kilóméter órát szeretném astrába átalakítani. van erről valami tutorial, leírás valahol? vagy hogy legalább az óraegységeken a csatlakozóknak melyik pin-re mi van kötve? http://hasonmas.atw.hu/lcd/kadett_lcd.jpg http://hasonmas.atw.hu/lcd/kadett_lcd.zip Meg annyi van hogy akitől szereztem azt mondta hogy a sebesség jeladó nincs meg. gondolom azaz a csatlakozó ami a képen be van karikázva. ha nem akkor az mi? És az a piros kapcsoló a tetején. lehet 1es-re meg 2es-re kapcsolni. Az is mi? Segítséget előre is köszönöm! Üdv: Norbert Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok, szereztem univerzalis központit a kocsimba, mindent be is kötöttem pöpecül müködik, viszont van rajt egy kábel ami az idexet villogtatná....na most ez a baj h csak 1 vezeték van és ezt hogyan tudom én rákötni ? papir szerint index + ra kell, de ha rákötöm mind2-t akkor indexelésnél mind a 4 fog villogni :P esetleg diódával megoldani? vagy máshova rákötni? Köszi Petya ;) én egy relével oldottam meg, arra kell figyelni hogy a relé kivezetései ne legyenek közösek(akkor is a 4 fog egyszerre villogni indexnél) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sziasztok! Remélem jó helyre írok. Kadett Gsi LCD kilóméter órát szeretném astrába átalakítani. van erről valami tutorial, leírás valahol? vagy hogy legalább az óraegységeken a csatlakozóknak melyik pin-re mi van kötve? http://hasonmas.atw..../kadett_lcd.jpg http://hasonmas.atw..../kadett_lcd.zip Meg annyi van hogy akitől szereztem azt mondta hogy a sebesség jeladó nincs meg. gondolom azaz a csatlakozó ami a képen be van karikázva. ha nem akkor az mi? És az a piros kapcsoló a tetején. lehet 1es-re meg 2es-re kapcsolni. Az is mi? Segítséget előre is köszönöm! Üdv: Norbert Sebesség jeladó kell. Anno a Corsába rakattam LCD-t. Én feladtam, nekem nem sikerült, ezért "szakember"-hez fordultam. Nem tudom segít neked. Itt a német nyelvű doksi amit használtunk 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Sebesség jeladó kell. Anno a Corsába rakattam LCD-t. Én feladtam, nekem nem sikerült, ezért "szakember"-hez fordultam. Nem tudom segít neked. Itt a német nyelvű doksi amit használtunk Remélem segít... Én szét akarom szedni és az astrásítani akarom. majd meglátjuk:) http://i79.photobucket.com/albums/j124/Omega25/LCDTacho13-1.jpg http://i79.photobucket.com/albums/j124/Omega25/digidash.jpg Valahogy így akarom hogy kinézzen csak nem szürkébe:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Értem, bocsi, benéztem:) Jópofa lehet majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts