epk947 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Aksi vásárlás előtt még mindig. Csak kérdezni szeretném hogy az 55Ah-s aksit néztem ki de amit gondoltam az 190mm-er magas, az még belefér? Vagy 175mm-est kellene mindenképp? Nekem is 56 Ah-s van gond nélkül. Van ott hely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Nekem is 56 Ah-s van gond nélkül. Van ott hely. A magasságát kérdezi a normál akku általában csak 17 centi magas. Rá kell tenni egy 2 centis deszkát ha le lehet csukni akkor mehet bele a 19-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 A magasságát kérdezi a normál akku általában csak 17 centi magas. Rá kell tenni egy 2 centis deszkát ha le lehet csukni akkor mehet bele a 19-es. Oké ez jó ötlet, holnap ki is próbálom köszi! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balos10 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Sziasztok! nem tudna valaki opel astra 1,4 se 1994-es biztositéktábla ismertetöt leirást képben küldeni? elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Igen, leszeded a fedelét, és ott lesz a belső oldalán :D Amúgy még a felhasználói kézikönyben is benne van, talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Sziasztok! Szert tettem kettő elektromos ablakemelőre, a vezetőülés felőlin nagy műanyag rész van a motorjánál, az anyós ülés felől pedig csak egy sima fém. (nem tudom azt se h ez valami plusz elektronikát tartalmaz?) A kérdésem az lenne, hogy a kapcsolókkal összedugom, és adok neki valahonnan 12V-ot akkor annak már működnie is kellene? vagy kell neki valami vezérlés külön? Remélem tudtok segíteni! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Sziasztok! Szert tettem kettő elektromos ablakemelőre, a vezetőülés felőlin nagy műanyag rész van a motorjánál, az anyós ülés felől pedig csak egy sima fém. (nem tudom azt se h ez valami plusz elektronikát tartalmaz?) A kérdésem az lenne, hogy a kapcsolókkal összedugom, és adok neki valahonnan 12V-ot akkor annak már működnie is kellene? vagy kell neki valami vezérlés külön? Remélem tudtok segíteni! Köszi a müanyag burkolatos tanítható komfort elektronikás. Ha megmondod neki, hogy hol van a teljesen fönt, teljesen lent, akkor hosszabb gombnyomásra automatice fölmegy, vagy lemegy, nem kell végig nyomni. A vezérlése benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Egyébként most már elárulhatnád végre azt a motorkódot... :) bocs, nem értek annyira hozzá hogy hogy tudjam ebből könnyebben megy :) itt a motorkód: C14NZ******** Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Hát ha biztos vagy benne, hogy az AC nem jó, akkor ne csodálkozz, ha nem indul. :D Csere. Azért még próbáljátok ki, hogy lehúzzátok a levegőszívó csövet és indítózás közben befújtok egy kis féktisztítót a szívónyílásba. Ha beindul motor, akkor 99%, hogy AC baja van. Kiszedtük az AC-t az tökéletesen működik, leteszteltük árammal, szépen megy...... gondolom valami olyan hiba lehet ami az ac-t vezérli, mert a pumpa jó...... de akkor amikor nem indul, nem is hallani hogy dolgozik az ac. Amikor elindul, akkor a motorlámpa is elalszik.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Kiszedtük az AC-t az tökéletesen működik, leteszteltük árammal, szépen megy...... gondolom valami olyan hiba lehet ami az ac-t vezérli, mert a pumpa jó...... de akkor amikor nem indul, nem is hallani hogy dolgozik az ac. Amikor elindul, akkor a motorlámpa is elalszik.... anyós lábtérburkolat mögött lila relé. Ez az AC reléje. Tud csodákat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Kiszedtük az AC-t az tökéletesen működik, leteszteltük árammal, szépen megy...... gondolom valami olyan hiba lehet ami az ac-t vezérli, mert a pumpa jó...... de akkor amikor nem indul, nem is hallani hogy dolgozik az ac. Amikor elindul, akkor a motorlámpa is elalszik.... Az anyósoldali lábtérben ki kell húzni a lila AC-relét és össze kell kötni a helyén a 30-87-es sarkokat, ha elindul most a pumpa akkor a relé a kuka. Amúgy azért nem olyan vicces dolog ám az AC-pumpát a tankon kívül tesztelgetni mert sima kommutátoros-szénkefés motor szikrázik is szépen a benzinben úszik csak a tankban nincs az égéshez szükséges oxigén...de ha kiemeled a tankból ott már bizony van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Meglett az új aksim! ZAP 53Ah Silverline 15ezer. Beletettem az autóba. Nahh nem akart indúlni a fenéjé se. Köszörültettem már rendesen. Már egy járókelő is megállt hogy hidegindítót nyomjak bele vagy mint, mondom olyanom nincs. Már szerintem kezdett lemerülni az új aksi is. Aztán 8-10indítózás és gázpedál nyomkolászás után változott a hangja. Aztán már tekertettem tovább és végre beindúlt. Megsínylette szegény ezt az 1-1,5hónapos állás. Vagy az 1héttel ezelőtti indítózgatás rossz aksival lehet megszívta magát. Most már jól jár szép az alapjárat és félpöccre indúl! Köszönöm a segítséget! Jahh a járókelő mondta hogy kicsit fura hangja van az önindítómnak is. Lehet hogy a sok indítózástól a szénkefék kicsit megégtek? Ill ezt mondta látatlanba a szerelőm. Bár az lehet a generátorba van nem tom már melyiket mondta. :rolleyes: Beszerzek ha lesz rá keret egy csepptöltős aksitöltőt is hogy a köv télen ne a régi orosszal töltsem. Remélem sokáig bírja ez az aksi is mert az eredeti Opel 12,5évet bírt! :o A tanácsom meg az hogy télen is használjátok az autót legalább 2hetente mert elég szenvedtetős volt nekem a beindítása, már sajnáltam szegényt de megküzdött az életéért! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 A tanácsom meg az hogy télen is használjátok az autót legalább 2hetente mert elég szenvedtetős volt nekem a beindítása, már sajnáltam szegényt de megküzdött az életéért! :) Ha nem is használni de 1 héten egyszer legalább egy 10 percre elindítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 HÁt nálam ilyen gond nincs, mert főleg télen van használva. Plusz fokban ott a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Azért furcsa. Tavaly februárban letettük az off passatot on. Azóta én egy vagy két alkalommal indítottam be, de az utolsó is május körül lehetett. Lejárt róla a vizsga most februárban. Tettünk bele egy új akksit. Fékek persze összerohadva, motorerő nélkül kiszabadítottuk. Sebességben megmozgattuk, h beállt-e a motor. Harmadik tekerésre elkapta. Stabil alapjárat, semmi tőkecsattogás. Átmentem vele fékcserére. Majd teljesítette a műszakit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Meglett az új aksim! ZAP 53Ah Silverline 15ezer. Beletettem az autóba. Nahh nem akart indúlni a fenéjé se. Köszörültettem már rendesen. Már egy járókelő is megállt hogy hidegindítót nyomjak bele vagy mint, mondom olyanom nincs. Már szerintem kezdett lemerülni az új aksi is. Aztán 8-10indítózás és gázpedál nyomkolászás után változott a hangja. Aztán már tekertettem tovább és végre beindúlt. Megsínylette szegény ezt az 1-1,5hónapos állás. Vagy az 1héttel ezelőtti indítózgatás rossz aksival lehet megszívta magát. Most már jól jár szép az alapjárat és félpöccre indúl! Köszönöm a segítséget! Jahh a járókelő mondta hogy kicsit fura hangja van az önindítómnak is. Lehet hogy a sok indítózástól a szénkefék kicsit megégtek? Ill ezt mondta látatlanba a szerelőm. Bár az lehet a generátorba van nem tom már melyiket mondta. :rolleyes: Beszerzek ha lesz rá keret egy csepptöltős aksitöltőt is hogy a köv télen ne a régi orosszal töltsem. Remélem sokáig bírja ez az aksi is mert az eredeti Opel 12,5évet bírt! :o A tanácsom meg az hogy télen is használjátok az autót legalább 2hetente mert elég szenvedtetős volt nekem a beindítása, már sajnáltam szegényt de megküzdött az életéért! :) Jó pár akksit láttam már, de olyat, ami 12,5 évet kibírt még nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Ha nem is használni de 1 héten egyszer legalább egy 10 percre elindítani. Minek? Meríteni az akksit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geri91 Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Érdeklődnék nem tudja-e valaki hogy az elektornikát hogy variáljam át az 1.4 44kw-os ról 2.0-ás 16 szelepesére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 Jó pár akksit láttam már, de olyat, ami 12,5 évet kibírt még nem. A mi opel akksink hét évesen lett cserélve. Akkor is azért, mert meghalt a fesszabb a kocsiban, és addig ment az autó míg volt akksi. Akkor meg már azt is cseréltük. De nem tartom kizártnak hogy elment volna még legalább három évet. Ráadásul csak használtuk az autót, nem volt külön rátöltve sosem, vagy bármi ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2013 Megoszt Elküldve Március6, 2013 A mi opel akksink hét évesen lett cserélve. Akkor is azért, mert meghalt a fesszabb a kocsiban, és addig ment az autó míg volt akksi. Akkor meg már azt is cseréltük. De nem tartom kizártnak hogy elment volna még legalább három évet. Ráadásul csak használtuk az autót, nem volt külön rátöltve sosem, vagy bármi ilyesmi. 12 évről beszélünk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Érdeklődnék nem tudja-e valaki hogy az elektornikát hogy variáljam át az 1.4 44kw-os ról 2.0-ás 16 szelepesére. Hát mondjuk úgy kompletten kábelkötegestől motorvezérlőstől ki kell cserélni. Teljesen más érzékelők jeladók vannak a két motoron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Azért furcsa. Tavaly februárban letettük az off passatot on. Azóta én egy vagy két alkalommal indítottam be, de az utolsó is május körül lehetett. Lejárt róla a vizsga most februárban. Tettünk bele egy új akksit. Fékek persze összerohadva, motorerő nélkül kiszabadítottuk. Sebességben megmozgattuk, h beállt-e a motor. Harmadik tekerésre elkapta. Stabil alapjárat, semmi tőkecsattogás. Átmentem vele fékcserére. Majd teljesítette a műszakit. :D Valószínősítem, hogy nekem azért se akart indúlni mert 1 hétig a feltöltött rossz aksival próbáltam indítózni. 3x is máhogy 3 különböző napon. FEltöltve fel volt 12 valamennyit mutatott is. De indításnál mint az utolsó nap kiderült lement 8-ra is indítózás közbe aztán vissza 12-őt. Elvileg 10alatt meg indítózás közbe amúgy se indúlna be. Vagy mi a legalacsonyabb amin még be kellene indúlni? Nem kell szidni sajnos egyéb okok miatt lett elhanyagolva a kocsi az utóbbi 2hónapba de most már jobban fogok rá figyelni ahogy eddig is megkapta a törődést. Jó pár akksit láttam már, de olyat, ami 12,5 évet kibírt még nem. Ohh bocsánat elszámoltam. 10,5évet bírt (az autó 2002.07-es). Ill azért gondolom mert még a gyári 45Ah volt benne ill gyári Opel. Bár lehet rá esély hogy gyárit vettek volna bele az idők folyamán de tudvalevő hogy 2x annyiba kerül mint egy normál jó aksi ezért gondoltam hogy még az eredeti. 2-3éve Apukám Zafírájába a jó kategóriájú aksi volt 15ezer az Opelbe volt a gyári akciós áron 25ezer. Ideiglenes akció volt mert amúgy mondták hogy 30ba került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 HÁt nálam ilyen gond nincs, mert főleg télen van használva. Plusz fokban ott a motor. Ho-hó! Szintén zenész! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Hogyan lehet varálni a műszeregységben a hőfokjeladót? mert nekem alig hagyja el a kéket és már meg van a 90 fok! Eredetileg nem ford.szám mérős óra volt benne, ki lett cserélve, a W szám egyezik, a ford. sz. skála is jó(tehát nem diesel), mégse valós infót közöl...Voltam bótba és kérdeztem az eladót hogy mondjon nekem árakat hogy milyen hőérzékelők vannak és melyik hány fokos? Pislogott nagyokat és elindultak a homlokán fura ráncok...meg mintha a szemei is köröket írtak volna le...Aztán jött vissza a kérdés, mért van több is ebből? ez igaz hogy nincs?? Ha nincs akkor hogyan tudok én az órából valós infókat kihozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Hogyan lehet varálni a műszeregységben a hőfokjeladót? mert nekem alig hagyja el a kéket és már meg van a 90 fok! Eredetileg nem ford.szám mérős óra volt benne, ki lett cserélve, a W szám egyezik, a ford. sz. skála is jó(tehát nem diesel), mégse valós infót közöl...Voltam bótba és kérdeztem az eladót hogy mondjon nekem árakat hogy milyen hőérzékelők vannak és melyik hány fokos? Pislogott nagyokat és elindultak a homlokán fura ráncok...meg mintha a szemei is köröket írtak volna le...Aztán jött vissza a kérdés, mért van több is ebből? ez igaz hogy nincs?? Ha nincs akkor hogyan tudok én az órából valós infókat kihozni? Melyik kiosztású órád van? Van 100 és a 110 fokos. A 110 fokosnál ha nem hozzávaló a jeladó, akkor a 90 alatti fehér pöcöknél áll meg 90 foknál, ha 100-as kiosztású van és 110-eshez való jeladód van, akkor meg 90 fölötti fehér vonal, de az, hogy alig hagyja el a kéket, inkább mutat elmondásod szerint arra, hogy a termosztátod mindig nyitva van. Van normális fűtésed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts