wookie Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 Nos megtaláltam mindent behúztam a vezetéket, elvileg minden jó ,de mégsem. Ugyanis a fordulatszámmérő meg se mozdul. Az óra biztosan jó mert működő kocsiból való.A vezeték biztosan nem szakadt amit behúztam mert szakadásvizsgálóval megnéztem ,vagy ezerszer. Próbáltam visszakövetni a zöld gyári vezetéket ,hogy hová megy de eddig sikertelenül. Azt esetleg tudja valaki ,hogy hol lehet a másik vége? Milyen motoros milyen autóból van az órád?
Apipi Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 Milyen motoros milyen autóból van az órád? x16xel-ből,és a W szá is stimmel. Elvileg a zöld kábel a fordulatszám jel, ha minden igaz. Én onnan vittem tovább. Viszont van ott még egy vezeték aminek nincs folytatása. Az mi lehet?
Morpheus Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 Milyen motoros milyen autóból van az órád? az lehet hogy maga a ford szám mutató panelja niffan ki?
Morpheus Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 x16xel-ből,és a W szá is stimmel. Elvileg a zöld kábel a fordulatszám jel, ha minden igaz. Én onnan vittem tovább. Viszont van ott még egy vezeték aminek nincs folytatása. Az mi lehet? jaja zöld szokott lenni. amúgy a szögletes 3X3 as fekete csatiból vetted le a jelet? ha igen akkor a középső aminek nincsa folytatsa az a fogyasztás jel az ECU tól menne a MID kijelződbe, (ha volna)
Apipi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap?
Dark_Errant Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap? Ez igy van. Ugyanis a dieseles a generatortol kapta a jelet.
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap? sanszos, de azért az viszonylag feltűnő tulajdonsága a dízel órának hogy 6000-nél vége van a skálának :rolleyes:
layzi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma?
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma? Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak?
layzi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak? Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo? Ha ez lehet a gond, ugye van egy donorautó, abból mit rakjunk át a komplett gyújtáskapcsolót?
Apipi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 sanszos, de azért az viszonylag feltűnő tulajdonsága a dízel órának hogy 6000-nél vége van a skálának :rolleyes: Közben már nekem is feltünt. Tehát van egy eladó diesel km órám. :-) W 1102 rajtszámmal. Vagy csere benzinesre.
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo? Hát a kulcson látszik hogy sima mezei vagy csipp van benne..de megpróbálhatod ezt is:http://www.opel-magazin.hu/technika/szereld-magad/152/427-hibakod-leolvasas.html
megadave Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma? Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is. Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani...
layzi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is. Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani... Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen.
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen. Az ECU a régi vagy az is át lett rakva?
layzi Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Az ECU a régi vagy az is át lett rakva? a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz.
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem.. Meg kéne próbálni hátha.....
megadave Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen. Hát ha biztos vagy benne, hogy az AC nem jó, akkor ne csodálkozz, ha nem indul. :D Csere. Azért még próbáljátok ki, hogy lehúzzátok a levegőszívó csövet és indítózás közben befújtok egy kis féktisztítót a szívónyílásba. Ha beindul motor, akkor 99%, hogy AC baja van.
megadave Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz. Egyébként most már elárulhatnád végre azt a motorkódot... :)
daykiller Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Az ECU a régi vagy az is át lett rakva? Ha az immo miatt mondtad, akkor nem kell ECU-t cserélni. Viszont egy motorcserénél illik az ECU-ját is vele cserélni ha már megvan.
EDani Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Közben már nekem is feltünt. Tehát van egy eladó diesel km órám. :-) W 1102 rajtszámmal. Vagy csere benzinesre. És ha az ember behúzza a vezetéket a generátorról, úgyis 6.2 nél már tilt a motor, különben is nem illik már kihúzatni ...
FPepe Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 És ha az ember behúzza a vezetéket a generátorról, úgyis 6.2 nél már tilt a motor, különben is nem illik már kihúzatni ... Nem hiszem, hogy van a generátorodon ilyen kivezetés, hacsak nem dieseles generátorod van.
stirlitz Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 lassan kötelezövé kéne tenni, hogy aláírásban (is) ott legyen a motorkód, így elég találgatós a dolog...
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 lassan kötelezövé kéne tenni, hogy aláírásban (is) ott legyen a motorkód, így elég találgatós a dolog... már annyira megszokott, hogy a hiba kitalálás elött, azt is meg kell fejteni, hogy egyáltalán milyen motorról van szó, hogy már semmi kihívás nem lenne benne :D egy pár hónapja volt egy jóember, akitöl volt képem megkérdezni, hogy egyáltalán dízel vagy benzines autóról beszélünk, de ott is én voltam a kötözkös g.ci :lol:
Endre06 Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Aksi vásárlás előtt még mindig. Csak kérdezni szeretném hogy az 55Ah-s aksit néztem ki de amit gondoltam az 190mm-er magas, az még belefér? Vagy 175mm-est kellene mindenképp?
Recommended Posts