wookie Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Nos megtaláltam mindent behúztam a vezetéket, elvileg minden jó ,de mégsem. Ugyanis a fordulatszámmérő meg se mozdul. Az óra biztosan jó mert működő kocsiból való.A vezeték biztosan nem szakadt amit behúztam mert szakadásvizsgálóval megnéztem ,vagy ezerszer. Próbáltam visszakövetni a zöld gyári vezetéket ,hogy hová megy de eddig sikertelenül. Azt esetleg tudja valaki ,hogy hol lehet a másik vége? Milyen motoros milyen autóból van az órád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Milyen motoros milyen autóból van az órád? x16xel-ből,és a W szá is stimmel. Elvileg a zöld kábel a fordulatszám jel, ha minden igaz. Én onnan vittem tovább. Viszont van ott még egy vezeték aminek nincs folytatása. Az mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 Milyen motoros milyen autóból van az órád? az lehet hogy maga a ford szám mutató panelja niffan ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március2, 2013 Megoszt Elküldve Március2, 2013 x16xel-ből,és a W szá is stimmel. Elvileg a zöld kábel a fordulatszám jel, ha minden igaz. Én onnan vittem tovább. Viszont van ott még egy vezeték aminek nincs folytatása. Az mi lehet? jaja zöld szokott lenni. amúgy a szögletes 3X3 as fekete csatiból vetted le a jelet? ha igen akkor a középső aminek nincsa folytatsa az a fogyasztás jel az ECU tól menne a MID kijelződbe, (ha volna) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap? Ez igy van. Ugyanis a dieseles a generatortol kapta a jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Azt hiszem megtaláltam a hibát.Rákérdeztem még egyszer attól akitől vettem az órát,hogy biztos hogy benzines autóból való,és kibökte hogy nem. Tehát meg lettem vezetve. :-( Akkor valószínűleg zért nem mér a fordulatszámmérő,mert nem megfelelő jelet kap? sanszos, de azért az viszonylag feltűnő tulajdonsága a dízel órának hogy 6000-nél vége van a skálának :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma? Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Úgy tudom a villogó sárga lámpics akkor szokott előfordulni ha az immó (indításgátló) carakodik. Bent van a kulcsban a csip, illetve nem 2 kulcsal próbálkoznak? Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo? Ha ez lehet a gond, ugye van egy donorautó, abból mit rakjunk át a komplett gyújtáskapcsolót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 sanszos, de azért az viszonylag feltűnő tulajdonsága a dízel órának hogy 6000-nél vége van a skálának :rolleyes: Közben már nekem is feltünt. Tehát van egy eladó diesel km órám. :-) W 1102 rajtszámmal. Vagy csere benzinesre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Egy sima kulcs van hozzá, a másik az ajtóké. A sárga motorjelző lámpa először elalszig azt egy szempillantás alatt megint világít, és akkor nem indul. Gondolod hogy van benne immo? Hát a kulcson látszik hogy sima mezei vagy csipp van benne..de megpróbálhatod ezt is:http://www.opel-magazin.hu/technika/szereld-magad/152/427-hibakod-leolvasas.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Helo. Új vagyok és segítséget kérnék. Uncsitesom vett egy f astrát. 93-as 5 ajtós. Motor lett benne cserélve, mert a régi motornál volt egy lámpa ami világított, egy sárga motorjelző. Főtengelycsapágyas volt a motor így az egész cserélve lett. Szóval be lett rakva a motor, és a lámpa világít, az AC nem megy (nem fecskendezi az anyagot a karbiba) és nem indul az autó. Aztán egyszercsak beindul és megy. Másnap megy vele, másodi harmadik indításnál megint nem indul, és világít a lámpa ( gyújtás rá, kialszik és fellvillan megint). Mi lehet a probléma? Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is. Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Ha világított a sárga lámpa, az biztos nem a főtengely csapágy miatt volt. És azért meg nem kell motort cserélni, csak ha totál sz*r volt egyébként is. Ki kéne olvasni a hibakódot, ja és elvinni egy normális autószerelőhöz. Mert itt senki sem tud távgyógyítani... Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen. Az ECU a régi vagy az is át lett rakva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
layzi Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Az ECU a régi vagy az is át lett rakva? a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem.. Meg kéne próbálni hátha..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Értem. nem a lámpa miatt lett cserélve a motor hanem a főtengely csapágy miatt. a donor meg ingyen volt blokkal együtt és az legalább jó. Ezért cseréltük ki cakk pack. A hibakódosat kipróbáljuk majd. azt köszönöm. Ha netalán tudtok még valami okot hogy mi lehet írjatok azt megköszönöm. De mondom csak akkor nem tol üzemanyagot a karbiba mikor világít a lámpa. ha elalszik meg minden szó nélkül. Már csináltuk azt hogy az ecu-ról csati le-vissza és elindult, lehet hogy véletlen. Hát ha biztos vagy benne, hogy az AC nem jó, akkor ne csodálkozz, ha nem indul. :D Csere. Azért még próbáljátok ki, hogy lehúzzátok a levegőszívó csövet és indítózás közben befújtok egy kis féktisztítót a szívónyílásba. Ha beindul motor, akkor 99%, hogy AC baja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 a régi mért? átrakjuk? a donor nem f astra hanem corsa amúgy......de ugyazaz minden benne majdnem..a motor miliméterre ugyanaz, még kinézetre is, szerelő mondta hogy ugyanaz a motor van mindegyikben, lehet cserélni, még a motorkódja is majdnem ugyanaz. Egyébként most már elárulhatnád végre azt a motorkódot... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Az ECU a régi vagy az is át lett rakva? Ha az immo miatt mondtad, akkor nem kell ECU-t cserélni. Viszont egy motorcserénél illik az ECU-ját is vele cserélni ha már megvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
EDani Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Közben már nekem is feltünt. Tehát van egy eladó diesel km órám. :-) W 1102 rajtszámmal. Vagy csere benzinesre. És ha az ember behúzza a vezetéket a generátorról, úgyis 6.2 nél már tilt a motor, különben is nem illik már kihúzatni ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 És ha az ember behúzza a vezetéket a generátorról, úgyis 6.2 nél már tilt a motor, különben is nem illik már kihúzatni ... Nem hiszem, hogy van a generátorodon ilyen kivezetés, hacsak nem dieseles generátorod van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 lassan kötelezövé kéne tenni, hogy aláírásban (is) ott legyen a motorkód, így elég találgatós a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 lassan kötelezövé kéne tenni, hogy aláírásban (is) ott legyen a motorkód, így elég találgatós a dolog... már annyira megszokott, hogy a hiba kitalálás elött, azt is meg kell fejteni, hogy egyáltalán milyen motorról van szó, hogy már semmi kihívás nem lenne benne :D egy pár hónapja volt egy jóember, akitöl volt képem megkérdezni, hogy egyáltalán dízel vagy benzines autóról beszélünk, de ott is én voltam a kötözkös g.ci :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 Aksi vásárlás előtt még mindig. Csak kérdezni szeretném hogy az 55Ah-s aksit néztem ki de amit gondoltam az 190mm-er magas, az még belefér? Vagy 175mm-est kellene mindenképp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts