Imi (Astra) Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Gyárilag két relé van, igen. Ha nincs első ködlámpa akkor egy sincs. Eredetileg úgy van, hogy helyzetjelzőnél felkapscolható az első és akkor a hátsó is. A hátsó külön csak tompítottnál. Ehhez kell a két relé. Egyik relé ugye kapcsolja a két elsőt, a másik meg engedélyezi a hátsót, mikor be van kapcsolva az első helyzetjelző módban. Köszönöm a kimerítő választ! Így már érthető... :) Belegabalyodtam... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Köszönöm a kimerítő választ! Így már érthető... :) Belegabalyodtam... :P A lényeg az ha gyárilag szeretnéd megcsinálni, akkor kell neked 2 db relé, 1 első köd kapcsoló, meg a két ködlámpa, plussz ha nincs bevezetékezve, akkor még az is! Amit berakni (vezetékek) nem egy leányálom főleg ha nem ismered az autód! DE SEMMI SEM LEHETETLEN! A hátsó Köd lámpád így jelen állapotában, relé nélkül is működik annyi hogy csak a tompitottal együtt! Van egy alternatív megoldás és költségkímélőbb is de ez nem gyári.. valakinek ez is megfelel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Mivel klasszik...semmi nincs benne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Mivel klasszik...semmi nincs benne :) De ha rajtad múlik akkor egy klasszik is lehet full extrás..nemdebár ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február25, 2013 Megoszt Elküldve Február25, 2013 Sziasztok! Lefüstölt a generátoromban a diódaív. Azt szeretném kérdezni, hogy hogy mi válthatta ki? Tudtommal nem terheltem túl a generátort, nem kötöttem rá semmit. Csináltam fotót róla. Valami szaki árulja már el legyen szíves hogy lehet ezeket az alkatrészeket külön külön letesztelni. Kíváncsi vagyok mit vitt még magával. Legjobban a feszültségszabályzó és az álló tekercs tesztelése érdekelne. Előrere is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Sziasztok! Lefüstölt a generátoromban a diódaív. Azt szeretném kérdezni, hogy hogy mi válthatta ki? Tudtommal nem terheltem túl a generátort, nem kötöttem rá semmit. Csináltam fotót róla. Valami szaki árulja már el legyen szíves hogy lehet ezeket az alkatrészeket külön külön letesztelni. Kíváncsi vagyok mit vitt még magával. Legjobban a feszültségszabályzó és az álló tekercs tesztelése érdekelne. Előrere is köszönöm! nem rég az enyém is megállt, szétszedtem nekem a felsz szab döglött meg megnéztem mennyibe fájna és vettem bele egy bontott C-Corsa generátort..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Előre ki, milyen hangszórókat rakott be? Beépítési mélység érdekelne, hogy maximum mekkora férne el pl. SAL beépítő kerettel. Hallottam már max 50mm-ről, de többről is. Valakinek van pontos(abb) adata, akár tapasztalatból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Előre ki, milyen hangszórókat rakott be? Beépítési mélység érdekelne, hogy maximum mekkora férne el pl. SAL beépítő kerettel. Hallottam már max 50mm-ről, de többről is. Valakinek van pontos(abb) adata, akár tapasztalatból? Holnap megnézem a dobozát a régi hangszórómnak. Úgy rémlik hogy az 58 mély volt, de még ne vedd biztosra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Előre ki, milyen hangszórókat rakott be? Beépítési mélység érdekelne, hogy maximum mekkora férne el pl. SAL beépítő kerettel. Hallottam már max 50mm-ről, de többről is. Valakinek van pontos(abb) adata, akár tapasztalatból? Nekem a csúcskirály SAL van az ajtóban. :D A mélységre nem emlékszem, csak arra, hogy volt az X mélységű, meg az X -5 mm mélységű másfélszer annyiért. Hülye voltam és az olcsóbbat vettem, így nem tudtam teljesen a helyére tenni, mert elakadt volna benne az üveg. Így most a mély elég gyenge elöl, mert a hangszóró nem fekszik fel a keretre és nincs rezonátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Február26, 2013 Megoszt Elküldve Február26, 2013 Ezzel a gyűrűvel: https://www.sal.hu/sal-hangszoro-beepito-gyuru-165-mm-opel/specifikacio/7058.aspx Ez a hangszóró: https://www.sal.hu/sal-2-utas-autohangszoro-par/specifikacio/4527.aspx pont úgy fér el, hogy ha letekerem koppra az ablakot az utolsó 2-3 cm-en érződök némi surlódás a mechanika és a hangszóró mágnesét burkoló gumi közt. Ha jól rémlik 52mm mély a hangszóró, így ül az ajtóban: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_28_a0z6sx6zf6.jpg Sok sikert a barkácsolással. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Használt már valaki LED-es fényszórót? Van tapasztalat? Ilyenre gondolok mint pl. http://www.eforchina.com/view/108680/6W-H4-White-LED-Fog-Light-for-Vehicles--DC-12V--H4-6D-6W-.htm vagy erre: http://www.eforchina.com/view/120898/H4-White-102-LED-3528-SMD-Car-Signal-Light-Bulb--DC-12V.htm Van egy video ahol úgy látszik mintha egész jó fénye lenne de azért élőben más: http://www.hidled.com/products/6w-H4-high-power-LED-light-54 Nem is annyira drága és 50.000 órát írnak, szóval örök életű lenne és világíthatna bármikor nem égeti szét a foncsort a 6W-al:) Szóval van valakinek ilyen már? Esetleg tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Használt már valaki LED-es fényszórót? Van tapasztalat? Ilyenre gondolok mint pl. http://www.eforchina...--H4-6D-6W-.htm vagy erre: http://www.eforchina...ulb--DC-12V.htm Van egy video ahol úgy látszik mintha egész jó fénye lenne de azért élőben más: http://www.hidled.co...er-LED-light-54 Nem is annyira drága és 50.000 órát írnak, szóval örök életű lenne és világíthatna bármikor nem égeti szét a foncsort a 6W-al:) Szóval van valakinek ilyen már? Esetleg tapasztalat? Ezzel világíthatsz a garázsban... :) Ha kimész, helyben főbe lőnek! Nem engedélyezettek közúti forgalomban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Akinek van bekötve CC, a MID mellé azt tud némi infóval szolgálni? a CC jeladói azok gondolom adottak, vagyis a féklámpalapcsolótól kell egy szálat elvezetnem, vagy a hátsó lámpáktól? a helyzet/ tompítottnál szintén a kapcsolótól vagy maga az égőktől? meg még honnan tolatólámpa??és azt kell bekötnöm a CC megfelelő pontjaira?iga? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Akinek van bekötve CC, a MID mellé azt tud némi infóval szolgálni? a CC jeladói azok gondolom adottak, vagyis a féklámpalapcsolótól kell egy szálat elvezetnem, vagy a hátsó lámpáktól? a helyzet/ tompítottnál szintén a kapcsolótól vagy maga az égőktől? meg még honnan tolatólámpa??és azt kell bekötnöm a CC megfelelő pontjaira?iga? Legegyszerűbb, ha a bal lábtérburkolat mögötti nagy karosszériacsatihoz kötöd be, ott szinte minden lámpavezeték áthalad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 Ezzel világíthatsz a garázsban... :) Ha kimész, helyben főbe lőnek! Nem engedélyezettek közúti forgalomban! És nem véletlenül.... Ezzel lóf@szt nem látni, teljesen használhatatlan vetített képet fog adni. És gyanítom hogy a fényerővel is lennének problémák. Egy normális ledes fényszóró az ilyen: http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/effizienz/effizienztechnologien/assistenzsysteme/lichtsysteme/voll-led-frontscheinwerfer.html (hozzáteszem külön hűtése van a ledeknek általában) Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február27, 2013 Megoszt Elküldve Február27, 2013 nem rég az enyém is megállt, szétszedtem nekem a felsz szab döglött meg megnéztem mennyibe fájna és vettem bele egy bontott C-Corsa generátort..... Én kb egy fél éve raktam bele zsír új feszültségszabályzót akkor 1500Ft-ba került. Szóval nem egy nagy összeg. Akkor azért szedtem szét mert a segéddióda adta meg magát. Könyörgöm valaki segítsen már nekem kimérni az álló rész tekercset. Mit és hogyan mérjek, hogy biztos legyek benne nem zárlatos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Én kb egy fél éve raktam bele zsír új feszültségszabályzót akkor 1500Ft-ba került. Szóval nem egy nagy összeg. Akkor azért szedtem szét mert a segéddióda adta meg magát. Könyörgöm valaki segítsen már nekem kimérni az álló rész tekercset. Mit és hogyan mérjek, hogy biztos legyek benne nem zárlatos Igazából csak szakadást tudsz rajta mérni testzárlatot nem ha nincs alatta a vasmag mint pölö a trafónál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Igazából csak szakadást tudsz rajta mérni testzárlatot nem ha nincs alatta a vasmag mint pölö a trafónál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 A tekercsek vasmagra vannak feltekerve epp ugy mint egy haromfazisu motornal. 3 fazis van benne es fazisonkent 2 drot van osszekozositve. Csak azt nem tudom. Hogy a kozositett drotukat bontsam szet es igy merjwk ra egy ohm-merovel a kozositett szalak kozti ellenallast merjem. Igazabol azt sem tom mekkora az ellenallasa egy ep egeszseges tekercsnek Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Én kb egy fél éve raktam bele zsír új feszültségszabályzót akkor 1500Ft-ba került. Szóval nem egy nagy összeg. Akkor azért szedtem szét mert a segéddióda adta meg magát. Könyörgöm valaki segítsen már nekem kimérni az álló rész tekercset. Mit és hogyan mérjek, hogy biztos legyek benne nem zárlatos nekem a Delco-Remy-be (nem Bosch) kb kb ~8e-10eHUF Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 És nem véletlenül.... Ezzel lóf@szt nem látni, teljesen használhatatlan vetített képet fog adni. És gyanítom hogy a fényerővel is lennének problémák. Egy normális ledes fényszóró az ilyen: http://www.audi.de/d...heinwerfer.html (hozzáteszem külön hűtése van a ledeknek általában) Köszi a válaszokat. Irányjelzőnek, hátsó világításnak berakhatok LED-eset? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Köszi a válaszokat. Irányjelzőnek, hátsó világításnak berakhatok LED-eset? Eleve ledes lámpatesttel jobban jársz, ha ennyire ez izgat. Persze hátra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Üdv gps-nek a tápot be akarom kötni fix-re hogy gyújtás nélkül is kapjon tápot. Persze egy biztit kapna és egy kapcsolót azért. (Fogyasztás nincs 10w, szóval ez nem jelentős) Honnan tudom a legkönnyebben levenni a beltérben a feszültséget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Üdv gps-nek a tápot be akarom kötni fix-re hogy gyújtás nélkül is kapjon tápot. Persze egy biztit kapna és egy kapcsolót azért. (Fogyasztás nincs 10w, szóval ez nem jelentős) Honnan tudom a legkönnyebben levenni a beltérben a feszültséget? A beltéri világításnál állandó táp van és testet kapcsolsz pölö onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február28, 2013 Megoszt Elküldve Február28, 2013 Nahh elérkezett az idő... Asszem behalt a gyári aksim eddig bírta. Igaz 1hónapig nem volt beindítva a kocsi és az aksi is bent pihent a konyhában, de kb 3hete nem is volt tölte. Most kocsiba be, pöccre indúlt mint szokott aztán most tényleg meg tudtam mi az a 3-om hengeres hang. Eddig amire azt hittem az inkább 3,5henger volt! :icon6: Aztán leállít és újraindít általába attól megjavúl a henger. Csak épp most meg nem akarja elkapni a dogot elég benzinszag is volt pár próbálkozás után. Jahh kérdés a sok indítózástól nem tudom kinyírni a generátort? ill remélem nem tettem meg... Még megpróbálok életet lehelni az aksiba mert szombaton kellene az autó aztán jövő héten inkább veszek egy aksit mielőtt még tönkrevágok valamit. Bár azt nem tudom hogy pl aksi berakásnál most "felet" csippant a riasztóm eddig ilyet pl nem csinált pedig mióta nálam van 2éve kb 6-7x már kivettem az aksit vagy csak nem tünt fel a csippanás. A fő kérdésem az lenne hogy aksiknak van valami pl DOT száma? (mint a gumikon) Csak hogy ha már veszek akkor ne egy 1,5éve boltban porosodó aksit vegyek. Szóval van rajta valami szám? Vagy kérjem meg az eladót hogy mérjen rá aztán amelyikben a legtöbb fesz van? Előre is köszönöm a választ! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts