daykiller Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Nincs neki reléje gyárilag, csak a diavia klímásokban van. Van neki reléje. Most néztem át tüzetesebben a rajzot és a nem klímás is tartalmaz relét. :) Tehát _mindegyikben_ relézett a hátsó ablakfűtés. Enyém gyári klímás (Harrison ugye), és eszembe jutott, hogy szoktam hallani relé kattanást, mikor bekapcsolom. :)
vastyan Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Van neki reléje. Most néztem át tüzetesebben a rajzot és a nem klímás is tartalmaz relét. :) Tehát _mindegyikben_ relézett a hátsó ablakfűtés. Enyém gyári klímás (Harrison ugye), és eszembe jutott, hogy szoktam hallani relé kattanást, mikor bekapcsolom. :) Igen van neki reléje, a biztosítékok felett mindjárt az első sorban a középső, és nincs klímám :D Nem hallok semmi kattanást, gyanítom nem jó... SŐT! A tükörfűtésnek is van külön reléje...
megadave Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Van neki reléje. Most néztem át tüzetesebben a rajzot és a nem klímás is tartalmaz relét. :) Tehát _mindegyikben_ relézett a hátsó ablakfűtés. Enyém gyári klímás (Harrison ugye), és eszembe jutott, hogy szoktam hallani relé kattanást, mikor bekapcsolom. :) Jól van. Lehet, hogy tévedtem, de nem tűnt fel, hogy relés lenne, amikor szétbontottam az egészet.
zotya975 Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Jól van. Lehet, hogy tévedtem, de nem tűnt fel, hogy relés lenne, amikor szétbontottam az egészet. Én sem hallottam még sohasem a kattanást. Szerk: van reléje és kattan is, csak nem hallatszik a gomb kihúzásától, most néztem meg. Hogy mit les befele a sok paraszt ahogy térdelek fürdőköpenyben a kocsi mellett zseblámpával nem is értem.... :D
daykiller Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Jól van. Lehet, hogy tévedtem, de nem tűnt fel, hogy relés lenne, amikor szétbontottam az egészet. 92-es és 97-es rajz szerint is relézett. Úgyhogy ez tuti biztos. Egyébként engem a kapcsoló viccelt meg anno az ablakfűtésnél. Letörött egy darab műanyag, ami pont az egyik érintkezőhöz esett be, így nem adva kontaktot a relének.
vastyan Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 92-es és 97-es rajz szerint is relézett. Úgyhogy ez tuti biztos. Egyébként engem a kapcsoló viccelt meg anno az ablakfűtésnél. Letörött egy darab műanyag, ami pont az egyik érintkezőhöz esett be, így nem adva kontaktot a relének. Nem tudom, mondjuk a visszajelző lámpa világít.Majd kimérem valamelyik nap.
daykiller Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Nem tudom, mondjuk a visszajelző lámpa világít.Majd kimérem valamelyik nap. A visszajelző lámpa olyan mint a belső keringetésnél, csak elveszed az izzó takarását ezért éri fény az emblémát. :)
vastyan Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 A visszajelző lámpa olyan mint a belső keringetésnél, csak elveszed az izzó takarását ezért éri fény az emblémát. :) Gyáááá tényleg így van, ezt el is felejtettem, pedig még szét is bontottam az egészet az égők cseréje miatt....júúúúújjj :D :D
Morpheus Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 92-es és 97-es rajz szerint is relézett. Úgyhogy ez tuti biztos. Egyébként engem a kapcsoló viccelt meg anno az ablakfűtésnél. Letörött egy darab műanyag, ami pont az egyik érintkezőhöz esett be, így nem adva kontaktot a relének. Ezt meg erősítem! 94' ben van!
Morpheus Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Nem tudom, mondjuk a visszajelző lámpa világít.Majd kimérem valamelyik nap. Lehet elkerültem, de most akkor sikerült kimérni a fűtőszálnál hogy van e áram? meg hogy nincs e szál szakadás, meg hogy van e ellenállás? Nem lehet hogy az összes szál szakadt? Esetleg ahol belemennek a vezetékek az ajtóba ott vezeték szakadás??
vastyan Elküldve Február18, 2013 Elküldve Február18, 2013 Lehet elkerültem, de most akkor sikerült kimérni a fűtőszálnál hogy van e áram? meg hogy nincs e szál szakadás, meg hogy van e ellenállás? Nem lehet hogy az összes szál szakadt? Esetleg ahol belemennek a vezetékek az ajtóba ott vezeték szakadás?? Összeszedek egy multimétert és kimérem.
Nyári Elküldve Február19, 2013 Elküldve Február19, 2013 Sziasztok. Érdeklődni szeretnek hogy a km òra es a fedélzeti comp. Össze van kötve a kettö mert nàlam hibàs értékeket ad meg a fedélzeti. 3.2 l àtlag fogyasztas 2.0 gsi astra f ről lenne szó . Ha valaki tudna nekem segìteni azt megköszönném.
daykiller Elküldve Február19, 2013 Elküldve Február19, 2013 Sziasztok. Érdeklődni szeretnek hogy a km òra es a fedélzeti comp. Össze van kötve a kettö mert nàlam hibàs értékeket ad meg a fedélzeti. 3.2 l àtlag fogyasztas 2.0 gsi astra f ről lenne szó . Ha valaki tudna nekem segìteni azt megköszönném. Az órától csak a sebességjelet kapja.
stirlitz Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Nincs vkinek olyan doksija, amiben az X6 csatlakozó lábkiosztásai vannak, hogy mi-micsoda? ha nem muszáj nem nyálaznám végig ezé a kapcs.rajzot
zotya975 Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Nincs vkinek olyan doksija, amiben az X6 csatlakozó lábkiosztásai vannak, hogy mi-micsoda? ha nem muszáj nem nyálaznám végig ezé a kapcs.rajzot X6-os? kérdezd BMW-fórumon, ez opel fórum.... <_< :D
stirlitz Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 köszi, a gugli is ezt a vonalat erőlteti.....
zotya975 Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 köszi, a gugli is ezt a vonalat erőlteti..... Mégiscsak elő kell venned azt a kapcsolási rajzot...
Dark_Errant Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Nincs vkinek olyan doksija, amiben az X6 csatlakozó lábkiosztásai vannak, hogy mi-micsoda? ha nem muszáj nem nyálaznám végig ezé a kapcs.rajzot az melyik?
stirlitz Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Mégiscsak elő kell venned azt a kapcsolási rajzot... ja nagy nehezen meglett, szereztem még régebben egy kábel köteget a csatlakozok miatt és volt rajta egy csati emi nem tudtam mi a töcs, aztán végül meglett az melyik? akkor Te nem fogsz tudni segíteni :D . vezető oldalon lábtér oldalt nagy szürke, hivatalosan: "Szerelvénytábla és karosszéria 95P"
spicceshorgasz Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Sziasztok! Az alábbi kérdésben várnék segítséget, mivel nem túlzottam értek az elektronikához. F Astra önindítójának a testkábelét szeretném megszakítani egy kapcsolóval, amit bevezetnék az utastérbe és egy jól eldugott helyre pedig besuvasztanám. Ha jól gondolom, nem kell nagy kapcsoló, és vastag vezeték, mert ezen nem folyik áram. Az egyik ismerősömnek van a kocsijában ilyen "lopásgátló", erről kaptam ihletet. Mi erről a véleményetek? Köszi.
zotya975 Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Sziasztok! Az alábbi kérdésben várnék segítséget, mivel nem túlzottam értek az elektronikához. F Astra önindítójának a testkábelét szeretném megszakítani egy kapcsolóval, amit bevezetnék az utastérbe és egy jól eldugott helyre pedig besuvasztanám. Ha jól gondolom, nem kell nagy kapcsoló, és vastag vezeték, mert ezen nem folyik áram. Az egyik ismerősömnek van a kocsijában ilyen "lopásgátló", erről kaptam ihletet. Mi erről a véleményetek? Köszi. Inkább az AC-relé vezetékét szakítsd meg az bent van az utastérben, az indítómotor pont nagy áramot vesz fel, oda vastag vezeték és komolyabb kapcsoló kell. Az AC lila reléje az anyósoldali lábtérben van a küszöbburkolatot kell levenni hozzá. De ha már utastér a hátsó ülés alatt megy ki az AC-pumpa vezetéke az utastérből tankhoz azt is meg lehet szakítani.
spicceshorgasz Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Inkább az AC-relé vezetékét szakítsd meg az bent van az utastérben, az indítómotor pont nagy áramot vesz fel, oda vastag vezeték és komolyabb kapcsoló kell. Az AC lila reléje az anyósoldali lábtérben van a küszöbburkolatot kell levenni hozzá. De ha már utastér a hátsó ülés alatt megy ki az AC-pumpa vezetéke az utastérből tankhoz azt is meg lehet szakítani. Értem, igaz nagy az áram még valamit leégetnék, köszi! Az AC-s megoldásnál ha elfelejtem bekapcsolni (simán előfordulhat nálam), akkor gondolom elég hamar megáll az autó, lehet pont rossz helyen. A levegősödésből nem lehetnek problémák? Lehet, hogy jobb lenne a gyújtáskapcsoló és az indítómotor közötti vezetéket megszakítani, csak ki kell bogarászni a megfelelőt.
zotya975 Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Értem, igaz nagy az áram még valamit leégetnék, köszi! Az AC-s megoldásnál ha elfelejtem bekapcsolni (simán előfordulhat nálam), akkor gondolom elég hamar megáll az autó, lehet pont rossz helyen. A levegősödésből nem lehetnek problémák? Lehet, hogy jobb lenne a gyújtáskapcsoló és az indítómotor közötti vezetéket megszakítani, csak ki kell bogarászni a megfelelőt. Igazából az AC-s megoldásnál el sem indul az autó ha le van kapcsolva talán a nagynyomású pumpánál (hengerenkénti injektoros) beberren egy pillanatra. A levegősödés nem gond a központi injektoros amúgy sem tartja a nyomást mindíg visszaereszti a tankba a benzint hengerenkéntiben meg van amúgy is nyomástartó szelep. A gyári immo is az AC-t szakítja meg mert ez egyszerűbb.
daykiller Elküldve Február21, 2013 Elküldve Február21, 2013 Inkább az AC-relé vezetékét szakítsd meg az bent van az utastérben, az indítómotor pont nagy áramot vesz fel, oda vastag vezeték és komolyabb kapcsoló kell. Az AC lila reléje az anyósoldali lábtérben van a küszöbburkolatot kell levenni hozzá. De ha már utastér a hátsó ülés alatt megy ki az AC-pumpa vezetéke az utastérből tankhoz azt is meg lehet szakítani. Nem akarok belepofázni és ugye nem is értek hozzá, de szerinted a bendix csak a fogaskereket rántja be? :D Mert nem. Az kapcsolja a "nagyáramot", amivel beindul maga az önindító. Viszont én sem ajánlom az önindító ilyesféle letiltását. AC-s verzió inkább.
Recommended Posts