Déwid cvc Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 csak a 2 szálat(teli kék,kék fehér)kell rákötni és kész?ennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 olyan kérdésem lenne,hogy gyárilag nincs az autóban hömérö,hogy tudom 1 másikbol átrakni a szenzort,meg a kábelt hogy müködjön?! a szenzor csak pattintós, az első lökhárító bal oldalán van. a gyári kábelt szerintem elég macera lehet kiszedni, beszerezni, én nem is kerestem hozzá. 0.5ös a gyári kábel. A tűzfalon a motortérnyitó bovdenjénél vittem ki a kábelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 csak a 2 szálat(teli kék,kék fehér)kell rákötni és kész?ennyi? elvileg ja, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 A középkijelző két lábára kell kötni,de meg ne kérdezd melyikre... melyikre?? :D na majd hnap meglesem mi merre hány óra. köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 elvileg ja, akkor bányásszam ki a kábelkorbácsbol a "hömérö két szálját,és dugjam be az enyémbe? áram ilyesmi nem kell? van ott neki hely? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Nezd meg..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 akkor bányásszam ki a kábelkorbácsbol a "hömérö két szálját,és dugjam be az enyémbe? áram ilyesmi nem kell? van ott neki hely? a hőmérőre csak rádug, ha van a vezetéken csati, ha a kijelző kötegébe nincs befűzve, akkor forrasztgatásos lesz, vagy valahogy műtessz két érintkezőt a csatiba(ez szerintem kevésbé járható) csak a két szál drót kell semmi más Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 a hőmérőre csak rádug, ha van a vezetéken csati, ha a kijelző kötegébe nincs befűzve, akkor forrasztgatásos lesz, vagy valahogy műtessz két érintkezőt a csatiba(ez szerintem kevésbé járható) csak a két szál drót kell semmi más jó,köszönöm a segitséget!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Mire jó a c64? :rolleyes: Már vagy 10 éve rá sem néztem, pedig van valahol. :icon1: Mire jó a számítógép? :blink: Én meg használom, és járok partykra is. Meg mondjuk tavaly évvégén jött ki rá a prince of persia pl :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Mire jó a számítógép? :blink: Én meg használom, és járok partykra is. Meg mondjuk tavaly évvégén jött ki rá a prince of persia pl :) :w00t: Erre nem gondoltam. :blush: :icon6: Pedig jónéhány éjszakán át gyötörtük annak idején. :icon1: Beleégett a Wizard a képernyőbe. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Enyém C64 meg rossz. :( Valamelyik IC dög benne. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Enyém C64 meg rossz. :( Valamelyik IC dög benne. :( Az enyém is időnként fagyogat, meg a TV-képe se tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Az enyém is időnként fagyogat, meg a TV-képe se tökéletes. Enyém kazis még és asszem azzal van baj, hogy nem tudja róla betölteni a játékokat, de lehet a képmegjelenítés bajos. Anno szóltak nekem, hogy tudnak egy gyári bontatlan csomagolású C64-et eladót, de akkoriban még nem érdekelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Enyém kazis még és asszem azzal van baj, hogy nem tudja róla betölteni a játékokat, de lehet a képmegjelenítés bajos. Anno szóltak nekem, hogy tudnak egy gyári bontatlan csomagolású C64-et eladót, de akkoriban még nem érdekelt. Nekem ez a fajta van: Ilyen floppyval: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Enyém C64 meg rossz. :( Valamelyik IC dög benne. :( SID chipek szoktak főleg meghalni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Nekem ez a fajta van: Ilyenből kettő van nekem, meg van egy elsőszériás, meg van egy G változat, ami fehér de régi kinézetű, viszont újfajta alaplapos:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Nekem ez a pakk van: http://upload.wikime...e64withdisk.jpg minden a gyári hungarocel dobozában, van 2 gyári joy, meg 2 ami viszont működik :lol: Monitorom nincs, mindig megkapta az aktuálisan lakásban fellelhető tv-t :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Nekem ez a pakk van: http://upload.wikime...e64withdisk.jpg minden a gyári hungarocel dobozában, van 2 gyári joy, meg 2 ami viszont működik :lol: Monitorom nincs, mindig megkapta az aktuálisan lakásban fellelhető tv-t :D Szép, van ilyenem is, csak annak nincs hangja, meghót a sid benne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Sziasztok! Mi okzhatja azt a jelenséget, hogy az irányjelző visszajelző lámpája halványan világít! Csak néha jön elő, akkor is rövid időre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Az, hogy az irányjelző visszajelző-lámpája kontaktos, gondolom. cseréld ki egy másikkal, ellenőrzésképpen Link to comment Megosztás: More sharing options...
slide15 Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Igazából semmit nem kell hozzá bontani. Ki kell húzni középállásban mintha belső világítást kapcsolnál helyzetjelző funkcióban. Alul van egy kis lyuk oda kell bebökni a tengelyén egy kis csavarhúzóval,némi találgatás után a kapcsológomb lejön. Utána látható kétoldalt két fül,azok befele nyomva kihúzható a kapcsoló. Szia. A leírásod alapján ki tudttam venni a kapcsoló egységet viszont amikor vissza raktam elment a műszerfal villágítás meg a közép konzolon az "óra dátum kijelző" Próbáltam már mindent,levettem az aksi sarut úgy raktam vissza a kapcsolót,saru vissza,de a helyzet ugyan az sőt még a belső villágítást sem tudom kapcsolni, fényerő szabályozóval sem kel életre. Leírom miért akartam kiszedni a kapcsolót: a gép csak akkor indítható ha helyzetjelzőre vagy fényszoróra kapcsolok, ez még az elöző tulaj műve,én ezt meg akartam szüntetni mert jön a jóidő egyre tovább van világos és feleslegesen nem akartam lámpával közlekedni állandóan,szóval mint utóbb rájöttem a villágítás kapcsolóra a benzinszivattyú van rákötve,legalábbis amikor bekapcsolom a lámpát akkor hallom,hogy beindul a szivattyú is.Én hülye azt hittem ,hogy úgy jön le a kapcsoló,hogy rajta marad a "csoki" is(nem volt még Astrám),de sajnos nem jött be amit képzeltem. A lényeg most az,hogy a kapcsoló visszarakása után nincs belsővillágítás,műszerfal villágítás,és nem megy a középkonzoli kijelző,egyébként a többi visszajelző lámpa kigyullad amikor gyújtást kapcsolok,megnéztem a biztosítékokat,de azok rendben vannak. Esetleg valami tanács,hogy most mi a jóistent csináljak vele?A kapcsolóval nem volt semmi gond mielött kiszedttem. Köszi a választ. Meg másokét is ha akad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
slide15 Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 .....Ja és ami még fontos lehet, eddig nem villágított az elakadás jelzőben lévő izzó ha bekapcsoltam a lámpát,most meg ha már gyujtást adok a gépre akkor is ég ha nem kapcsolok lámpát....remélem nem voltam zavaros :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Szia. A leírásod alapján ki tudttam venni a kapcsoló egységet viszont amikor vissza raktam elment a műszerfal villágítás meg a közép konzolon az "óra dátum kijelző" Próbáltam már mindent,levettem az aksi sarut úgy raktam vissza a kapcsolót,saru vissza,de a helyzet ugyan az sőt még a belső villágítást sem tudom kapcsolni, fényerő szabályozóval sem kel életre. Leírom miért akartam kiszedni a kapcsolót: a gép csak akkor indítható ha helyzetjelzőre vagy fényszoróra kapcsolok, ez még az elöző tulaj műve,én ezt meg akartam szüntetni mert jön a jóidő egyre tovább van világos és feleslegesen nem akartam lámpával közlekedni állandóan,szóval mint utóbb rájöttem a villágítás kapcsolóra a benzinszivattyú van rákötve,legalábbis amikor bekapcsolom a lámpát akkor hallom,hogy beindul a szivattyú is.Én hülye azt hittem ,hogy úgy jön le a kapcsoló,hogy rajta marad a "csoki" is(nem volt még Astrám),de sajnos nem jött be amit képzeltem. A lényeg most az,hogy a kapcsoló visszarakása után nincs belsővillágítás,műszerfal villágítás,és nem megy a középkonzoli kijelző,egyébként a többi visszajelző lámpa kigyullad amikor gyújtást kapcsolok,megnéztem a biztosítékokat,de azok rendben vannak. Esetleg valami tanács,hogy most mi a jóistent csináljak vele?A kapcsolóval nem volt semmi gond mielött kiszedttem. Köszi a választ. Meg másokét is ha akad! Van a világításkapcsolón egy olyan jelzésű láb, hogy 58K, ez a helyzetjelző állása. Ez az az áramkör, ami ha felkapcsolod a világítást helyzetjelző állásba, akkor bekapcsol a műszeregység világítás és elvileg emiatt kéne fél fényerőre vennie a kijelző fényerejét. A kijelzőnek alapból világítania kellene, de ha minden piktogram világít a műszeregységen, akkor az F7-es bizti jó. A vezetéke ennek az áramkörnek Zöld-szürke. Ezt kéne visszakötnöd a kapcsolóba eredetileg, valamint a tákolásokat, amiket az előző tulaj csinált, megszüntetned. A világításkapcsoló 58K jelzésű áramköre az a 10-es pin-re megy a kapcsoló csatijában, de a vezetékszínből is megtudhatod. Egyelőre ezt kéne megcsinálnod, ha nem tetted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 .....Ja és ami még fontos lehet, eddig nem villágított az elakadás jelzőben lévő izzó ha bekapcsoltam a lámpát,most meg ha már gyujtást adok a gépre akkor is ég ha nem kapcsolok lámpát....remélem nem voltam zavaros :-) Ez természetes, így is kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
slide15 Elküldve Február1, 2013 Megoszt Elküldve Február1, 2013 Van a világításkapcsolón egy olyan jelzésű láb, hogy 58K, ez a helyzetjelző állása. Ez az az áramkör, ami ha felkapcsolod a világítást helyzetjelző állásba, akkor bekapcsol a műszeregység világítás és elvileg emiatt kéne fél fényerőre vennie a kijelző fényerejét. A kijelzőnek alapból világítania kellene, de ha minden piktogram világít a műszeregységen, akkor az F7-es bizti jó. A vezetéke ennek az áramkörnek Zöld-szürke. Ezt kéne visszakötnöd a kapcsolóba eredetileg, valamint a tákolásokat, amiket az előző tulaj csinált, megszüntetned. A világításkapcsoló 58K jelzésű áramköre az a 10-es pin-re megy a kapcsoló csatijában, de a vezetékszínből is megtudhatod. Egyelőre ezt kéne megcsinálnod, ha nem tetted. Uhh...ezek szerint nem elég az ,hogy ahogy kivettem úgy vissza is rakom anélkül,hogy lebontanám a műszerfalat...ha jól értelmezem valszeg nem mindegyik csatlakozó érintkezik a kapcsolóval?(ahogy néztem ezek a kábelek bele vannak fűzve egy "csokiba" és ebbe tolom bele a kapcsolón lévő "lábakat" , de ezek szerint le kell bontanom ezen az oldalon a műszerfalat mert valamelyik "kábel elveszett") Bakker nekem ez nekem kínai...és még mindig nem értem miért nem működik az "óra-dátum"kijelző ami eddig ha gyújtásra raktam abban a pillanatban "fényárban úszott"... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts