wookie Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 F Astrában gyárilag bent van a kormányoszlopnál a csatlakozója. Neked nincs ott? Igen, tudom. Olvastam is a minap a tanakodást a csatlakozó milétéről. Az enyémben sajnos nincs. Annyira mezitlábas a köteg, hogy még a központinak sem volt behúzva semmi, ki kellett pakoljam a fél belteret mikor beépítettem.
viktorvill Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat
megadave Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat 1. Hát a műszerfalat azért 4-nél több csavar tartja. Két oldalt az ajtók felől vannak csavarok (2-2 ha jól rémlik). Középen a középboxot kivéve van 2 nagy csavar. Ha kiveszed a szélvédő alatti levélrácsot, és a jobb hozzáférés miatt az ablaktörlő kart és a mechanikát, akkor ott van még 3 (két széle és közepe). Utána, ha minden műszer, minden rostély, a kesztyűtartó és a kormány is kint van, el lehet kezdeni kihúzni. Ekkor már csak vagy 5 helyen el kell vágni a kábelkötegelőket, amik visszahúzzák. 2. Magában a kapcsoló belsejében levő izzóra gondolsz? Ott amúgy csak egy van. Nos, szét kell pattintani a fedelét, de előtte érdemes visszatenni a forgógombot, mert ha szétugrik a rugó, meg a golyó, akkor megőrülsz mire összerakod. :D Alatta ott az izzó, csere értelemszerűen zajlik. Asszem forrasztani is kell...
Gergőőő Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Csak az órát akarja kivenni nem az egész műszerfalat :D amit persze a km-óra spirálja tartja hátulról...
Bazsi19 Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt :) 2 Erre ugyanaz mintamit elöttem irtak!
megadave Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Csak az órát akarja kivenni nem az egész műszerfalat :D amit persze a km-óra spirálja tartja hátulról... 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt :) 2 Erre ugyanaz mintamit elöttem irtak! Nem vagyok gondolatolvasó. Nálam a műszerfal nem az óracsoportot jelenti. :D Amúgy Dáwid fél óra alatt 10 órát is kiszed (beLEDezi és vissza is rakja) :D
viktorvill Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ?
Gergőőő Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Az én kezem a biztosítéktábla előtt felnyúlva is elfér de ahhoz tudni kell, hogy mit kell keresned... Legegyszerűbben a váltóról kell letekerni a másik végét és akkor tudod kicsit szabadabban húzni. Sok sikert! :)
daykiller Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ? Elmondasz neki egy faviccet. GyIK-ban nincs ez leírva amúgy?
megadave Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ? Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak.
Dáwid Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Amúgy Dáwid fél óra alatt 10 órát is kiszed (beLEDezi és vissza is rakja) :D Ééén már nem :D Jani még lehet hogy csinál, mert anyag még van, de én köszöntem szépen. Csinálgatom a sajátomat, segítek kiszerel-beszerel-megszerelbe, (Gabibá padavan is már kezd ráérezni a kiszedés, visszarakásra :D) de a többit hanyagolom :D különben is tök kijöttem a gyakorlatból... a múltkor már meg kellett néznem a kormányoszlop burkesz ferde csavarját, mert vakon már nem ment... :lol:
megadave Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Elmondasz neki egy faviccet. GyIK-ban nincs ez leírva amúgy? :omg: :pinch: :lol: :lol: Itt ma mindenki kész van...
Dáwid Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak. húúbammeg... így nagyon sz.pós, legközelebb inkább szólj, és kiveszem :D az spirál rögzítöjét amúgy nem összenyomni kell, hanem az alján a lapos részt, az óra felé bemyomni.
daykiller Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak. Nekem olyan nőgyógyász kezeim vannak, hogy simán mögényúlok a műszeregységnek és egy kézzel kiakasztom és vissza is rakom a spirált az óráról! :D
megadave Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 húúbammeg... így nagyon sz.pós, legközelebb inkább szólj, és kiveszem :D az spirál rögzítöjét amúgy nem összenyomni kell, hanem az alján a lapos részt, az óra felé bemyomni. Nekem olyan nőgyógyász kezeim vannak, hogy simán mögényúlok a műszeregységnek és egy kézzel kiakasztom és vissza is rakom a spirált az óráról! :D Hát én eddig csak így tudtam kivenni. A visszapattintás mindig könnyebb, egy jól irányzott mozdulat az egész. :D
hetyke Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Héló! Nincsen valakinek elfekvőben utánfutó visszajelzős reléje?? Előre is köszi!
dani89rk Elküldve Január28, 2013 Elküldve Január28, 2013 Én amikor az óracsoportot tettem vettem, a kihúztam amit engedett, elhúztam jobbra és így a bal sarkát betudtam visszafelé dugni, így már jobbról befért a kicsinek nem mondható kézfejem és letudtam húzni mindkét csatlakozót és a spirált is. Persze elsőre elég szar vaktába de miután láttam hogy mit is kerestem könnyebben ment.
zotya975 Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Én amikor az óracsoportot tettem vettem, a kihúztam amit engedett, elhúztam jobbra és így a bal sarkát betudtam visszafelé dugni, így már jobbról befért a kicsinek nem mondható kézfejem és letudtam húzni mindkét csatlakozót és a spirált is. Persze elsőre elég szar vaktába de miután láttam hogy mit is kerestem könnyebben ment. Én meg szoktam kicsit nyomni a spirál gégecsővét a motortérből,az ad még olyan 2 centit. Visszarakás után meg visszahúzom.
vastyan Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Ma vettem észre, hogy nincs sem hátsó ablakfűtés, és az ajtóban lévő féklámpa sem világít.Szerintetek? Valahol szakadt lehet a vezeték?
Gabibácsi Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Ééén már nem :D Jani még lehet hogy csinál, mert anyag még van, de én köszöntem szépen. Csinálgatom a sajátomat, segítek kiszerel-beszerel-megszerelbe, (Gabibá padavan is már kezd ráérezni a kiszedés, visszarakásra :D) de a többit hanyagolom :D különben is tök kijöttem a gyakorlatból... a múltkor már meg kellett néznem a kormányoszlop burkesz ferde csavarját, mert vakon már nem ment... :lol: Nálam van a pót műszeregység :)
Gabibácsi Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Ma vettem észre, hogy nincs sem hátsó ablakfűtés, és az ajtóban lévő féklámpa sem világít.Szerintetek? Valahol szakadt lehet a vezeték? Igen. Nyilván az átvezetőcsőben, ha mindkettő egyszerre rossz.
Tiu Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Én meg szoktam kicsit nyomni a spirál gégecsővét a motortérből,az ad még olyan 2 centit. Visszarakás után meg visszahúzom. Nekem meg nincs is spirál. :D
zotya975 Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Nekem meg nincs is spirál. :D Mert a tiéd selejtes. :D
vastyan Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Meg van a hiba a féklámpánál.Az egész belseje szétrogyott :( most nézhetek valami újat, vagy bontottat.Esetleg megjavítani lehetne még.Az ablakfűtésnél nem látok semmi különöset, úgyhogy nem tudom mi a hiba. Esetleg valaki a féklámpára valami használható megoldást?
Qper Elküldve Január29, 2013 Elküldve Január29, 2013 Srácok. Elektromos ügyben szakit keresnék Aki tudna segíteni irjon már rám priviben... Bocs az OFF miatt. :blush:
Recommended Posts