wookie Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 F Astrában gyárilag bent van a kormányoszlopnál a csatlakozója. Neked nincs ott? Igen, tudom. Olvastam is a minap a tanakodást a csatlakozó milétéről. Az enyémben sajnos nincs. Annyira mezitlábas a köteg, hogy még a központinak sem volt behúzva semmi, ki kellett pakoljam a fél belteret mikor beépítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat 1. Hát a műszerfalat azért 4-nél több csavar tartja. Két oldalt az ajtók felől vannak csavarok (2-2 ha jól rémlik). Középen a középboxot kivéve van 2 nagy csavar. Ha kiveszed a szélvédő alatti levélrácsot, és a jobb hozzáférés miatt az ablaktörlő kart és a mechanikát, akkor ott van még 3 (két széle és közepe). Utána, ha minden műszer, minden rostély, a kesztyűtartó és a kormány is kint van, el lehet kezdeni kihúzni. Ekkor már csak vagy 5 helyen el kell vágni a kábelkötegelőket, amik visszahúzzák. 2. Magában a kapcsoló belsejében levő izzóra gondolsz? Ott amúgy csak egy van. Nos, szét kell pattintani a fedelét, de előtte érdemes visszatenni a forgógombot, mert ha szétugrik a rugó, meg a golyó, akkor megőrülsz mire összerakod. :D Alatta ott az izzó, csere értelemszerűen zajlik. Asszem forrasztani is kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Csak az órát akarja kivenni nem az egész műszerfalat :D amit persze a km-óra spirálja tartja hátulról... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Üdv! Urak két kérdésem lenne. 1. A műszeralat, hogy tudom kivenni kitekertem már mind a 4 csavart vagy 6-ot ami fogja kijönne a szerencsétlen csak 2 cm után valami nem enged és nem tudom, hogy bátrabban kellene húzni vagy mi a teendő ? 2. A világítás kapcsolónál (helyzetjelző, tompított), hogy lehet kicserélni az izzókat ? A kapcsoló betétet már kitudom venni de azután hogyan tovább ? Előre is köszönöm a válaszokat 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt :) 2 Erre ugyanaz mintamit elöttem irtak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Csak az órát akarja kivenni nem az egész műszerfalat :D amit persze a km-óra spirálja tartja hátulról... 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt :) 2 Erre ugyanaz mintamit elöttem irtak! Nem vagyok gondolatolvasó. Nálam a műszerfal nem az óracsoportot jelenti. :D Amúgy Dáwid fél óra alatt 10 órát is kiszed (beLEDezi és vissza is rakja) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Az én kezem a biztosítéktábla előtt felnyúlva is elfér de ahhoz tudni kell, hogy mit kell keresned... Legegyszerűbben a váltóról kell letekerni a másik végét és akkor tudod kicsit szabadabban húzni. Sok sikert! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 1Ha esetleg az óracsoportra gondoltál a müszrfal" cimszó alatt akkor a kormány burkolatot kell lebontanod aztán van az óra csoport elött 1 müanyg keret azt fogja 4 csavar majd az óracsoportot fogja 3 csavar és a km óra spirál a spirált kikel akasztani és kijön meg van az órába 2 csatlakozó azt kikell huzni kormány levétel nélkül is kijön persze nehezebben kicsit 2-3 szétszedés után félóra alatt kijön és vissza legalábbis nálam így volt Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ? Elmondasz neki egy faviccet. GyIK-ban nincs ez leírva amúgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Erre gondoltam csak az a bajom hogy 2 cm enged az óracsoport és még mögé se tudok nyúlni vagy ilyenkor kicsit határozottaban húzzam ? Meg még egy kérdés hogy akasztom ki a spirált ? Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Amúgy Dáwid fél óra alatt 10 órát is kiszed (beLEDezi és vissza is rakja) :D Ééén már nem :D Jani még lehet hogy csinál, mert anyag még van, de én köszöntem szépen. Csinálgatom a sajátomat, segítek kiszerel-beszerel-megszerelbe, (Gabibá padavan is már kezd ráérezni a kiszedés, visszarakásra :D) de a többit hanyagolom :D különben is tök kijöttem a gyakorlatból... a múltkor már meg kellett néznem a kormányoszlop burkesz ferde csavarját, mert vakon már nem ment... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Elmondasz neki egy faviccet. GyIK-ban nincs ez leírva amúgy? :omg: :pinch: :lol: :lol: Itt ma mindenki kész van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak. húúbammeg... így nagyon sz.pós, legközelebb inkább szólj, és kiveszem :D az spirál rögzítöjét amúgy nem összenyomni kell, hanem az alján a lapos részt, az óra felé bemyomni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Ne húzd erősebben, mert semmi értelme. Pont azért nem jön, mert a spirált kell kiakasztani. Pedig bizony mögé kell nyúlni kézzel. Nekem ez úgy szokott sikerülni, ha lebontom a bal oldali műszerfal elemet. Ott ahol a világításkapcsoló meg a ködlámpa van. Ki kell venni a szellőzőrostélyt is, meg a csavarokat, aztán kifordítani a műanyag panelt. Akkor már simán mögé tudsz nyúlni. A spirált meg úgy kell kiakasztani, hogy két ujjal összenyomod az óra hátlapja közelében levő fém rögzítőpöcköt. Utána is csak óvatosan húzd, mert még 2 hosszúkás csatlakozót is ki kell pattintani, amiket szintén rögzítőfülek tartanak, és ugyanúgy összenyomásra oldanak. Nekem olyan nőgyógyász kezeim vannak, hogy simán mögényúlok a műszeregységnek és egy kézzel kiakasztom és vissza is rakom a spirált az óráról! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 húúbammeg... így nagyon sz.pós, legközelebb inkább szólj, és kiveszem :D az spirál rögzítöjét amúgy nem összenyomni kell, hanem az alján a lapos részt, az óra felé bemyomni. Nekem olyan nőgyógyász kezeim vannak, hogy simán mögényúlok a műszeregységnek és egy kézzel kiakasztom és vissza is rakom a spirált az óráról! :D Hát én eddig csak így tudtam kivenni. A visszapattintás mindig könnyebb, egy jól irányzott mozdulat az egész. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Héló! Nincsen valakinek elfekvőben utánfutó visszajelzős reléje?? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Én amikor az óracsoportot tettem vettem, a kihúztam amit engedett, elhúztam jobbra és így a bal sarkát betudtam visszafelé dugni, így már jobbról befért a kicsinek nem mondható kézfejem és letudtam húzni mindkét csatlakozót és a spirált is. Persze elsőre elég szar vaktába de miután láttam hogy mit is kerestem könnyebben ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Én amikor az óracsoportot tettem vettem, a kihúztam amit engedett, elhúztam jobbra és így a bal sarkát betudtam visszafelé dugni, így már jobbról befért a kicsinek nem mondható kézfejem és letudtam húzni mindkét csatlakozót és a spirált is. Persze elsőre elég szar vaktába de miután láttam hogy mit is kerestem könnyebben ment. Én meg szoktam kicsit nyomni a spirál gégecsővét a motortérből,az ad még olyan 2 centit. Visszarakás után meg visszahúzom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Ma vettem észre, hogy nincs sem hátsó ablakfűtés, és az ajtóban lévő féklámpa sem világít.Szerintetek? Valahol szakadt lehet a vezeték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Ééén már nem :D Jani még lehet hogy csinál, mert anyag még van, de én köszöntem szépen. Csinálgatom a sajátomat, segítek kiszerel-beszerel-megszerelbe, (Gabibá padavan is már kezd ráérezni a kiszedés, visszarakásra :D) de a többit hanyagolom :D különben is tök kijöttem a gyakorlatból... a múltkor már meg kellett néznem a kormányoszlop burkesz ferde csavarját, mert vakon már nem ment... :lol: Nálam van a pót műszeregység :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Ma vettem észre, hogy nincs sem hátsó ablakfűtés, és az ajtóban lévő féklámpa sem világít.Szerintetek? Valahol szakadt lehet a vezeték? Igen. Nyilván az átvezetőcsőben, ha mindkettő egyszerre rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Én meg szoktam kicsit nyomni a spirál gégecsővét a motortérből,az ad még olyan 2 centit. Visszarakás után meg visszahúzom. Nekem meg nincs is spirál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Nekem meg nincs is spirál. :D Mert a tiéd selejtes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Meg van a hiba a féklámpánál.Az egész belseje szétrogyott :( most nézhetek valami újat, vagy bontottat.Esetleg megjavítani lehetne még.Az ablakfűtésnél nem látok semmi különöset, úgyhogy nem tudom mi a hiba. Esetleg valaki a féklámpára valami használható megoldást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Srácok. Elektromos ügyben szakit keresnék Aki tudna segíteni irjon már rám priviben... Bocs az OFF miatt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts