epk947 Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Enyém meg 3,és felet,valamiért nem alul áll meg. Mindig az tyúning! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Igen, csati van a végén. Négy pólusúra emlékszem, de csak három pin van benne ha jól tévedek... Yes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Enyém meg 3,és felet,valamiért nem alul áll meg. Mindig az tyúning! :D Olyan egykarost kell belerakni, ami mindig függőlegesen áll meg. Az ám a tyúning! :D Világ f.szsága szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Olyan egykarost kell belerakni, ami mindig függőlegesen áll meg. Az ám a tyúning! :D Világ f.szsága szerintem. Neeeeem,az nem f@szság!! Az 1-es golf tunning topikban az az aerodinamikában +1 LóErő-t jelent!:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Keresek olyan bal ködlámpát, ami 4 helyen fogatható oda lököshöz, és nem teljesen átlátszó az üveg.Valakinek esetleg a sufniba nincs ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Keresek olyan bal ködlámpát, ami 4 helyen fogatható oda lököshöz, és nem teljesen átlátszó az üveg.Valakinek esetleg a sufniba nincs ilyen? 4 helyen?? azt meg hogyan? Nem gyárit keresel? amúgy nem nagyon jött válasz a MID re mi? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Üdv! Találtam egy olyat hogy gsi astra MID kijelző.Szerintetek az belemegy? Mintha nem lenne a két fül amivel oda lehet fogatni...és ha belemegy, mit kell változtatnom ahhoz hogy az adatokat kijelezze? A BC topicot tudom ajánlani. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 4 helyen?? azt meg hogyan? Nem gyárit keresel? amúgy nem nagyon jött válasz a MID re mi? :icon1: 4 helyen.Holnapra dobok fel fotót a jobb oldaliról. Én is furcsállottam mert eddig 3 pontosat találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Meg tudná nézni nekem valaki, hogy az X16SZR olajszint mérésének a két kivezetése hova csatlakozik? :rolleyes: Egyik test a másik pedig BC? (G Astra olajteknő) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Meg tudná nézni nekem valaki, hogy az X16SZR olajszint mérésének a két kivezetése hova csatlakozik? :rolleyes: Egyik test a másik pedig BC? (G Astra olajteknő) Igen. Egyik test, a másik pedig a kék csati 3-as pinjére megy a szín azt hiszem hogy kék-piros, de nem biztos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Igen. Egyik test, a másik pedig a kék csati 3-as pinjére megy a szín azt hiszem hogy kék-piros, de nem biztos. :) Köszi. :icon1: :icon13: Belül is köthetem szét. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Van egy kérdésem! Valaki tudná ezt nekem értelmezni, vagy mondja el laikusabb nyelven vagy rajzolja le Óvodás módon..LÉCCÍÍÍÍ! AZ ellenállás, 4.7k ohm (mérve is, színekből is), ami a TFK U 642B IC 2. lábára van kötve. szerencsére megvan ennek az IC-nek az adatlapja, amiből az derűl ki, hogy 2.7 kOhm-os ellenállást kellene sorbakötni a 10 kOhm-ig váltózó (karba beszerelt) potméterrel. Ezzel 4 és 20 másodperc közötti törési időt lehet(ne) állítani. Tehát mit kötök hova hogy nekem 4-20mp ig legyen az intervallum? Köszönek mindenkinek aki válaszol....:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 4-től 20-ig? Hmm. Nekem a gyári Omega van, de a legsűrűbbet is túl ritkának találom, pedig bőven 4mp alatt van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Van egy kérdésem! Valaki tudná ezt nekem értelmezni, vagy mondja el laikusabb nyelven vagy rajzolja le Óvodás módon..LÉCCÍÍÍÍ! AZ ellenállás, 4.7k ohm (mérve is, színekből is), ami a TFK U 642B IC 2. lábára van kötve. szerencsére megvan ennek az IC-nek az adatlapja, amiből az derűl ki, hogy 2.7 kOhm-os ellenállást kellene sorbakötni a 10 kOhm-ig váltózó (karba beszerelt) potméterrel. Ezzel 4 és 20 másodperc közötti törési időt lehet(ne) állítani. Tehát mit kötök hova hogy nekem 4-20mp ig legyen az intervallum? Köszönek mindenkinek aki válaszol.... :) Azt jelenti, hogy a potméter, amivel állítod az intervallumot, azzal sorba kötve kell rakni egy 2,7 kOhm-os ellenállást. Tehát az intervallumos kivezetés két vezetékének valamelyikére, ami a relébe megy gyakorlatilag, azt kimérve oda kell tenni egy ekkora értékű ellenállást. Az eredeti reléből, ami nem az intervallumoshoz való szerintem az abban lévő meghatározó ellenállást kell ekkorára cserélni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Hali! Van itt valakinek svéd piacos opelja? Az automatikus fényszóró kapcsolás miatt kérdezem. Megvan a kapcsolási rajz, látom hogy egy extra doboz, relékkel, meg ebayen rá is kerestem. Ez pontosan hogyan kapcsol? az odáig oké, hogy ha jár a motor, akkor ez is megy, de indítózáskor leveszi az áramot a lámpáktól? És ha nincs ráadva a gyújtás, akkor is be lehet kapcsolni a fényszórót? (nem csak a helyzetjelzőt) És esetleg van valakinek ilyen relé eladó, stekkerrel együtt? (az én autóm belga, és még központi zár sem volt előkészítve, így nem nagyon látok rá esélyt hogy elő legyen készítve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Hali! Van itt valakinek svéd piacos opelja? Az automatikus fényszóró kapcsolás miatt kérdezem. Megvan a kapcsolási rajz, látom hogy egy extra doboz, relékkel, meg ebayen rá is kerestem. Ez pontosan hogyan kapcsol? az odáig oké, hogy ha jár a motor, akkor ez is megy, de indítózáskor leveszi az áramot a lámpáktól? És ha nincs ráadva a gyújtás, akkor is be lehet kapcsolni a fényszórót? (nem csak a helyzetjelzőt) És esetleg van valakinek ilyen relé eladó, stekkerrel együtt? (az én autóm belga, és még központi zár sem volt előkészítve, így nem nagyon látok rá esélyt hogy elő legyen készítve) Gondolom a járó motort onnan érzékeli, hogy a generátor adja neki a jelet. Ez annyi, hogy megjelenik a töltésfeszültség, ami kikapcsolja a töltéshiány lámpát a műszeregységen, mert az gyakorlatilag úgy működik, hogy egyik irányból kapja a villanyt, a másik irányból meg a generátor közvetlen töltési feszültségét és ez a kettő kioltja egymást, ergo nem világít a töltéshiány lámpa és persze így van meg az előgerjesztés is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Német oldalakon rákeresve (mert svédül nem tudok) leginkább a b vectrát találtam meg, ott (meg ismerős renaultján is) az olajnyomással kapcsol. Viszont f-astra-a vectra viszonylatban erről nem találtam konkrétat. Hülye vagyok, most nézem a kapcs rajzon hogy ennél is úgy van. :) Van esély rá hogy otthon találok ilyet eladót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Német oldalakon rákeresve (mert svédül nem tudok) leginkább a b vectrát találtam meg, ott (meg ismerős renaultján is) az olajnyomással kapcsol. Viszont f-astra-a vectra viszonylatban erről nem találtam konkrétat. Hülye vagyok, most nézem a kapcs rajzon hogy ennél is úgy van. :) Van esély rá hogy otthon találok ilyet eladót? Szerintem itthon ritka, mint a fehér zorró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Most nézem ebay-t, 30 euroért vesztegetik, de akkor csatim még mindig nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Most nézem ebay-t, 30 euroért vesztegetik, de akkor csatim még mindig nincs. F Astrában gyárilag bent van a kormányoszlopnál a csatlakozója. Neked nincs ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Azt jelenti, hogy a potméter, amivel állítod az intervallumot, azzal sorba kötve kell rakni egy 2,7 kOhm-os ellenállást. Tehát az intervallumos kivezetés két vezetékének valamelyikére, ami a relébe megy gyakorlatilag, azt kimérve oda kell tenni egy ekkora értékű ellenállást. Az eredeti reléből, ami nem az intervallumoshoz való szerintem az abban lévő meghatározó ellenállást kell ekkorára cserélni, vagyis azt mondod a gyári relében egy bizonyos ellenállást kell kicserélni? Ezt írja a szöveg?? Vagy azt hogy ami megy szál a potitól,(még mielőtt a reléhez érne) abba kell berakni az ellenállást?? Vagy ugyan az a kettő? Vagy a potinál a két végpont közé kell betenni ?? nem lesz akkor az hogy 1mm-t tekerek a potin és 6-7mp et változik ?? vagyis nagyon érzékeny lesz?? Nem is értem hogy kivitelezhető az egy potival hogy 20-2mp-ig pláne nem azt hogy 60-1mp ig...! Nem vagyok elektro műszerész...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 vagyis azt mondod a gyári relében egy bizonyos ellenállást kell kicserélni? Ezt írja a szöveg?? Vagy azt hogy ami megy szál a potitól,(még mielőtt a reléhez érne) abba kell berakni az ellenállást?? Vagy ugyan az a kettő? Vagy a potinál a két végpont közé kell betenni ?? nem lesz akkor az hogy 1mm-t tekerek a potin és 6-7mp et változik ?? vagyis nagyon érzékeny lesz?? Nem is értem hogy kivitelezhető az egy potival hogy 20-2mp-ig pláne nem azt hogy 60-1mp ig...! Nem vagyok elektro műszerész... :) Amikor intervallumos ablaktörlőkart raksz be a kocsiba, eleve meg kell szakítani egy vezetéket és közé bekötni az intervallum két drótját, sorba kötve. Azt, amelyik az intervallumért felel és az a vezeték rámegy az ellenállásra, tehát azt az ellenállást kell kicserélned. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Amikor intervallumos ablaktörlőkart raksz be a kocsiba, eleve meg kell szakítani egy vezetéket és közé bekötni az intervallum két drótját, sorba kötve. Azt, amelyik az intervallumért felel és az a vezeték rámegy az ellenállásra, tehát azt az ellenállást kell kicserélned. Ezt mondod nem ami pirossal van karikázva..? Nekem a bal oldali van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Ezt mondod nem ami pirossal van karikázva..? Nekem a bal oldali van... Ha jól tévedek, akkor a kis vékony érintkező a relén az ellenállás egyik vége, tehát azt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Ha jól tévedek, akkor a kis vékony érintkező a relén az ellenállás egyik vége, tehát azt. Na ezen én már túl vagyok, de így pont hogy nem jó, mert ha cserélem pl 2,6 osra akkor az intervallum, 6-2mp-ig van Ha nagyobbat teszek ide akkor értelem szerűen növekszik de úgy hogy pl 10-6mp-ig De ez pont hogy nem jó mert olyan kéne hogy min 30-2mp ig... Ezzel a gyári relé és annak ellenállásvariálásával akkor nem lehet kivitelezni?? Csak valamiféle ilyesmi megoldás lehet csak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts