Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Holnap szétborítom a klasszikot kábelköteg ügyben....kíváncsi vagyok mi lesz belőle :D

Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D

Elküldve

Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D

Hát ezaz...remélem nem fog működni, és rakhatom vissza a sajátját... :D :D

Elküldve

Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D

Ne vond el a figyelmét. El fogja felejteni hozni a cuccokat, mert egész nap kábelcibál :D
Elküldve

Egy pár kérdés:

A szélvédőmosóm csak az első szélvédőt mossa, akkor is mikor a hátsót szeretném, mi lehet az oka? Nem jó a bajuszkapcsoló? Valakinek ötlete? A refim sem működik, amikor villantani szeretnék, csak a folyamatos. Az utolsó pedig a belső levegő keringetés. Nem hallom a szisszenést és a nyitást-zárást.

Valakinek ötlete?

Elküldve

Egy pár kérdés:

A szélvédőmosóm csak az első szélvédőt mossa, akkor is mikor a hátsót szeretném, mi lehet az oka? Nem jó a bajuszkapcsoló? Valakinek ötlete? A refim sem működik, amikor villantani szeretnék, csak a folyamatos. Az utolsó pedig a belső levegő keringetés. Nem hallom a szisszenést és a nyitást-zárást.

Valakinek ötlete?

Az ablakmosó szivattyú forgásirány váltás elven műkszik egyik irányban pörögve mossa az első a másikba a hátsó szélvédőt, ezért én a kapcsolóra tippelek, refinél szintén. A keringtetésnél meg kell nézni nincs -e lecsúszva megtörve a vákumcső. A kapcsoló bentmarad amúgy?

Elküldve

Az ablakmosó szivattyú forgásirány váltás elven műkszik egyik irányban pörögve mossa az első a másikba a hátsó szélvédőt, ezért én a kapcsolóra tippelek, refinél szintén. A keringtetésnél meg kell nézni nincs -e lecsúszva megtörve a vákumcső. A kapcsoló bentmarad amúgy?

Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is.

Elküldve

Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is.

Ha nem marad bent akkor valószínű, hiányzik a gomb alján a kis fém korong.
Elküldve

Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is.

belső keringetésnél, ha nem marad bent a gomb az a rossz, sztem félre értetted, ha jó a kapcsoló, akkor bent "ragad" akkor vákuum cső repedés lehet pl

a másiknál meg ja a kapcsoló, hacsak nem tetted fel fordítva az aku sarukat :D azé pörög fordítva a mosó motorja

és ha az elsőt akarod mosni? akkor a hátsóra? (mondjuk a mosó motorra nem lehet fordítva feltenni a csatlakozóját, de hátha)

Elküldve

belső keringetésnél, ha nem marad bent a gomb az a rossz, sztem félre értetted, ha jó a kapcsoló, akkor bent "ragad" akkor vákuum cső repedés lehet pl

a másiknál meg ja a kapcsoló, hacsak nem tetted fel fordítva az aku sarukat :D azé pörög fordítva a mosó motorja

és ha az elsőt akarod mosni? akkor a hátsóra? (mondjuk a mosó motorra nem lehet fordítva feltenni a csatlakozóját, de hátha)

Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg.

Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás.

Elküldve

Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg.

Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás.

Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele.

Elküldve

A fél bele még a garázsban, mi? :D

Hazajöttem vele cimbitől. Tegnap nem sikerült beindítani, mert gyári riasztós, és a doboza nem volt nálam. Rádugtam egyből jó volt. Ma délután meg a bal első gyári kpzár szivatott...lényegében beszerelve első zárásra reteszelt, ölben pedig jól működött. :D vidámság

am műszerfal helyén. Már csak össze kell rakni.

Elküldve

Hazajöttem vele cimbitől. Tegnap nem sikerült beindítani, mert gyári riasztós, és a doboza nem volt nálam. Rádugtam egyből jó volt. Ma délután meg a bal első gyári kpzár szivatott...lényegében beszerelve első zárásra reteszelt, ölben pedig jól működött. :D vidámság

am műszerfal helyén. Már csak össze kell rakni.

Remélem a BC azé múkoggy. :D

Elküldve

Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele.

Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló?

Elküldve

Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele.

Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló?

Elküldve

Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg.

Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás.

Ha távolságira kapcsolod akkor működik a refi?

Elküldve

Tiszteletem!

Múltkor, amikor nem indult az autó (a problémát még azóta sem sikerült megoldani), kihajtogattam a millio vezetéket a vezető oldalon és napokkal később tűnt csak fel, hogy nem ég a bal helyzetjelző, a bal irányjelző, se a távolsági, csak a tompított, jobbon a tompított nem ég, nameg egyik ködlámpa sem. Megnéztem, nincs feszültség az izzók csatijaiban. Hátul minden stimmel.

Az izzók és biztosítékok épek.

Hogy orvosolhatnám ezt a problémát?

Köszönöm a segítséget!

K

Elküldve

Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló?

Talán már az előző gazdájánál elromlott a kapcsoló (eltörik és menet közben villog, ha kell, ha nem), és kiirtották belőle a fénykürt funkciót.

Az enyém ilyen volt, amikor megvettem.

P.

Elküldve

Talán már az előző gazdájánál elromlott a kapcsoló (eltörik és menet közben villog, ha kell, ha nem), és kiirtották belőle a fénykürt funkciót.

Az enyém ilyen volt, amikor megvettem.

P.

Utángyári karok hibája ez. Amióta bontott gyárit raktam enyémbe, azóta nincsen baj.

Elküldve

Az, csak mókás forrasztani nem szereti befutni a lábát az ón. Meg elsőre copós összerakni.

869465-20130120-jph21d.jpg

Üdv.

Most sikerült kicserélni az izzót a világítás kapcsolómba elsőre...(Büszke vagyok magamra,és 200Ft-ból összejött :goofy: )

Lenne még 1 kérdésem:

Az állítható fényszóró kapcsolója is világít?

Mert az enyém nem...

Ha világít akkor abban is olyan izzó való,mint a világításkapcsolóba?

Elküldve

Üdv.

Most sikerült kicserélni az izzót a világítás kapcsolómba elsőre...(Büszke vagyok magamra,és 200Ft-ból összejött :goofy: )

Lenne még 1 kérdésem:

Az állítható fényszóró kapcsolója is világít?

Mert az enyém nem...

Ha világít akkor abban is olyan izzó való,mint a világításkapcsolóba?

Igen kettő

Elküldve

Nem tudom, hogy neked milyen kapcsolód van a magasságállításhoz, de csak egy izzó van benne.

Én úgy tudom 2 van mert van az ikon nak felül egy külön, meg van egy ami a tekerőt és számokat világítja meg!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.