spzoli Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Holnap szétborítom a klasszikot kábelköteg ügyben....kíváncsi vagyok mi lesz belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Holnap szétborítom a klasszikot kábelköteg ügyben....kíváncsi vagyok mi lesz belőle :D Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D Hát ezaz...remélem nem fog működni, és rakhatom vissza a sajátját... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Estére kész kell lenned, különben senki nem hiszi el, hogy nem ma délelőtt kezdted az opelezést. :D Lurdyban meg kell mutatnod mi lett belőle. :D Ne vond el a figyelmét. El fogja felejteni hozni a cuccokat, mert egész nap kábelcibál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Egy pár kérdés: A szélvédőmosóm csak az első szélvédőt mossa, akkor is mikor a hátsót szeretném, mi lehet az oka? Nem jó a bajuszkapcsoló? Valakinek ötlete? A refim sem működik, amikor villantani szeretnék, csak a folyamatos. Az utolsó pedig a belső levegő keringetés. Nem hallom a szisszenést és a nyitást-zárást. Valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Egy pár kérdés: A szélvédőmosóm csak az első szélvédőt mossa, akkor is mikor a hátsót szeretném, mi lehet az oka? Nem jó a bajuszkapcsoló? Valakinek ötlete? A refim sem működik, amikor villantani szeretnék, csak a folyamatos. Az utolsó pedig a belső levegő keringetés. Nem hallom a szisszenést és a nyitást-zárást. Valakinek ötlete? Az ablakmosó szivattyú forgásirány váltás elven műkszik egyik irányban pörögve mossa az első a másikba a hátsó szélvédőt, ezért én a kapcsolóra tippelek, refinél szintén. A keringtetésnél meg kell nézni nincs -e lecsúszva megtörve a vákumcső. A kapcsoló bentmarad amúgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Az ablakmosó szivattyú forgásirány váltás elven műkszik egyik irányban pörögve mossa az első a másikba a hátsó szélvédőt, ezért én a kapcsolóra tippelek, refinél szintén. A keringtetésnél meg kell nézni nincs -e lecsúszva megtörve a vákumcső. A kapcsoló bentmarad amúgy? Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is. Ha nem marad bent akkor valószínű, hiányzik a gomb alján a kis fém korong. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Nem marad bent, teljesen jól működik mindkettő, viszont mint mondtam, ha a hátsót szeretném mosni, az elsőre megy a víz és az első ablaktörlő indul el.Persze megy a hátsó is. belső keringetésnél, ha nem marad bent a gomb az a rossz, sztem félre értetted, ha jó a kapcsoló, akkor bent "ragad" akkor vákuum cső repedés lehet pl a másiknál meg ja a kapcsoló, hacsak nem tetted fel fordítva az aku sarukat :D azé pörög fordítva a mosó motorja és ha az elsőt akarod mosni? akkor a hátsóra? (mondjuk a mosó motorra nem lehet fordítva feltenni a csatlakozóját, de hátha) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 belső keringetésnél, ha nem marad bent a gomb az a rossz, sztem félre értetted, ha jó a kapcsoló, akkor bent "ragad" akkor vákuum cső repedés lehet pl a másiknál meg ja a kapcsoló, hacsak nem tetted fel fordítva az aku sarukat :D azé pörög fordítva a mosó motorja és ha az elsőt akarod mosni? akkor a hátsóra? (mondjuk a mosó motorra nem lehet fordítva feltenni a csatlakozóját, de hátha) Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg. Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg. Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás. Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 A klasszik él és mozog, de még lábadozik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 A klasszik él és mozog, de még lábadozik :D A fél bele még a garázsban, mi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 A fél bele még a garázsban, mi? :D Hazajöttem vele cimbitől. Tegnap nem sikerült beindítani, mert gyári riasztós, és a doboza nem volt nálam. Rádugtam egyből jó volt. Ma délután meg a bal első gyári kpzár szivatott...lényegében beszerelve első zárásra reteszelt, ölben pedig jól működött. :D vidámság am műszerfal helyén. Már csak össze kell rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Hazajöttem vele cimbitől. Tegnap nem sikerült beindítani, mert gyári riasztós, és a doboza nem volt nálam. Rádugtam egyből jó volt. Ma délután meg a bal első gyári kpzár szivatott...lényegében beszerelve első zárásra reteszelt, ölben pedig jól működött. :D vidámság am műszerfal helyén. Már csak össze kell rakni. Remélem a BC azé múkoggy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele. Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Azokra nem is kell, egy második indexérintkező, egyes kocsikban (pl. Omegában) a parkolófény funkciót vezérlik vele. Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Na most meg van a hiba a mosónál.Nem az eredeti van benne hanem egy Iveco márkáju.ÉS csak egy cső berogadására képes,a másik csak úgy lóg. Az index kapcsolót ma kiszedtem,szétkaptam, de semmi hibáját nem látom, kitisztítottam azért, de ennek ellenére sincs fénykürt...nem tudom mi lehet vele,de marad 3 saru melyhez nem tartozik csatlakozás. Ha távolságira kapcsolod akkor működik a refi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kriZo Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Tiszteletem! Múltkor, amikor nem indult az autó (a problémát még azóta sem sikerült megoldani), kihajtogattam a millio vezetéket a vezető oldalon és napokkal később tűnt csak fel, hogy nem ég a bal helyzetjelző, a bal irányjelző, se a távolsági, csak a tompított, jobbon a tompított nem ég, nameg egyik ködlámpa sem. Megnéztem, nincs feszültség az izzók csatijaiban. Hátul minden stimmel. Az izzók és biztosítékok épek. Hogy orvosolhatnám ezt a problémát? Köszönöm a segítséget! K Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Tehát a kérdés adott, vajon mért nincs fénykürt? Lejet mégsem jó a bajuszkapcsoló? Talán már az előző gazdájánál elromlott a kapcsoló (eltörik és menet közben villog, ha kell, ha nem), és kiirtották belőle a fénykürt funkciót. Az enyém ilyen volt, amikor megvettem. P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Talán már az előző gazdájánál elromlott a kapcsoló (eltörik és menet közben villog, ha kell, ha nem), és kiirtották belőle a fénykürt funkciót. Az enyém ilyen volt, amikor megvettem. P. Utángyári karok hibája ez. Amióta bontott gyárit raktam enyémbe, azóta nincsen baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Az, csak mókás forrasztani nem szereti befutni a lábát az ón. Meg elsőre copós összerakni. Üdv. Most sikerült kicserélni az izzót a világítás kapcsolómba elsőre...(Büszke vagyok magamra,és 200Ft-ból összejött :goofy: ) Lenne még 1 kérdésem: Az állítható fényszóró kapcsolója is világít? Mert az enyém nem... Ha világít akkor abban is olyan izzó való,mint a világításkapcsolóba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Üdv. Most sikerült kicserélni az izzót a világítás kapcsolómba elsőre...(Büszke vagyok magamra,és 200Ft-ból összejött :goofy: ) Lenne még 1 kérdésem: Az állítható fényszóró kapcsolója is világít? Mert az enyém nem... Ha világít akkor abban is olyan izzó való,mint a világításkapcsolóba? Igen kettő Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 Igen kettő Nem tudom, hogy neked milyen kapcsolód van a magasságállításhoz, de csak egy izzó van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Nem tudom, hogy neked milyen kapcsolód van a magasságállításhoz, de csak egy izzó van benne. Én úgy tudom 2 van mert van az ikon nak felül egy külön, meg van egy ami a tekerőt és számokat világítja meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts