kriZo Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az Astra. Egyik nap még minden oké volt, másnap reggel már nem indult. '97-es 1.4 16V X14XE. Szikra van, a benzin eljut a motorig, de elindulni azt nem akar. Némi hidegindító spray segítségével elkapta indítózásnál, de ennyi. Ez a típus már közvetlen gyújtásos, nincs benne elosztó, a trafó meg jó. A Gyújtáskábelek és gyertyák is nem rég lettek cserélve. A benzinpumpa és a szűrő is jó. Nincs ötletetek hogy mi a rák lehet? Köszönöm, K
FPepe Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az Astra. Egyik nap még minden oké volt, másnap reggel már nem indult. '97-es 1.4 16V X14XE. Szikra van, a benzin eljut a motorig, de elindulni azt nem akar. Némi hidegindító spray segítségével elkapta indítózásnál, de ennyi. Ez a típus már közvetlen gyújtásos, nincs benne elosztó, a trafó meg jó. A Gyújtáskábelek és gyertyák is nem rég lettek cserélve. A benzinpumpa és a szűrő is jó. Nincs ötletetek hogy mi a rák lehet? Köszönöm, K Ha a hidegindítóval adott életjelet, akkor valszeg a gyújtás jó, az üzemanyagrendszerben keresném a hibát. Eldugult benzinszűrő, halódó AC-pumpa (ami még lehet, hogy szállít, csak nem megfelelő nyomással), ilyesmi.
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az Astra. Egyik nap még minden oké volt, másnap reggel már nem indult. '97-es 1.4 16V X14XE. Szikra van, a benzin eljut a motorig, de elindulni azt nem akar. Némi hidegindító spray segítségével elkapta indítózásnál, de ennyi. Ez a típus már közvetlen gyújtásos, nincs benne elosztó, a trafó meg jó. A Gyújtáskábelek és gyertyák is nem rég lettek cserélve. A benzinpumpa és a szűrő is jó. Nincs ötletetek hogy mi a rák lehet? Köszönöm, K Ezt ki fejtenéd bővebben ?? Mit értesz ez alatt?
kriZo Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Ezt ki fejtenéd bővebben ?? Mit értesz ez alatt? Lecsavaroztam a benzincsövet a motortérben és indítózásra csörgedezett belőle a lé.
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Lecsavaroztam a benzincsövet a motortérben és indítózásra csörgedezett belőle a lé. Csörgedezett?? Spriccelnie kéne nemtom én hány bárral talán 2-3 al!! de mindjárt megmondják a többiek ezt pontosan......
Bazsi19 Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az Astra. Egyik nap még minden oké volt, másnap reggel már nem indult. '97-es 1.4 16V X14XE. Szikra van, a benzin eljut a motorig, de elindulni azt nem akar. Némi hidegindító spray segítségével elkapta indítózásnál, de ennyi. Ez a típus már közvetlen gyújtásos, nincs benne elosztó, a trafó meg jó. A Gyújtáskábelek és gyertyák is nem rég lettek cserélve. A benzinpumpa és a szűrő is jó. Nincs ötletetek hogy mi a rák lehet? Köszönöm, K Erre van egy 2 emberes modszer 1ik ember inditózik a másik alul püföli a tankot igy bekell indulnia ezzel megtudod h benzinszivattyu e!
stirlitz Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Fejlemények....induláskor a bal oldali fényszóró nem világit, a biztosítéka leolvadt.. megnéztem 6.-szor is csak úgy a 3-ast és most az is ki volt olvadva pedig tuti jó volt, mondjuk szerelgetéskor szikráztattam lehet akkor adta meg magát. Tettem bele egy másikat és megjavult az ablaktörlő, annak ellenére hogy tegnap nem mértem semmit sem a lábakon. Ki érti ezt? Ja és a tekerőgombokat megvilágító egyik rizsszem is sötét....valami átok ül rajtam. koboráram? de most komolyan nem lehet hogy vmi komolyabb baja van, mondjuk a fesz.szab a generátorban?
daykiller Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 koboráram? de most komolyan nem lehet hogy vmi komolyabb baja van, mondjuk a fesz.szab a generátorban? Az nem olvasztja meg a biztit általában, plusz akkor már az ECU is elszállt volna. Inkább laza kontakt lehet a bizti helyén, emiatt melegszik a bizti és kiolvad.
kriZo Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Csörgedezett?? Spriccelnie kéne nemtom én hány bárral talán 2-3 al!! de mindjárt megmondják a többiek ezt pontosan...... Kivillogtattam (Simtec ECU), 0230 hibakód, AC pumpa. az egyetlen bibi, hogy múlthéten cseréltem ki és működik. Szűrő, maybe?
daykiller Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Kivillogtattam (Simtec ECU), 0230 hibakód, AC pumpa. az egyetlen bibi, hogy múlthéten cseréltem ki és működik. Szűrő, maybe? Nem az AC.ra dob hibát közvetlenül, hanem a relére. Azt nézd meg inkább.
stirlitz Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Az nem olvasztja meg a biztit általában, plusz akkor már az ECU is elszállt volna. Inkább laza kontakt lehet a bizti helyén, emiatt melegszik a bizti és kiolvad. ....induláskor a bal oldali fényszóró nem világit, a biztosítéka leolvadt.. megnéztem 6.-szor.... nekem a leolvadt, nem elolvadt és most nem nyelvészkedni akartam
ivanyii Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! A következő dologban kérnem a segedelmeteket szeretnék venni lámpát a kocsiba. Konkrétan ő lenne az,http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRmT7W0ypqvZjEBk197fTAQWV2yTbI1R1iUS1_VpqtfM-wMx5zR Kérdésem az lenne,hogy ezzel lámpával fogok e annyit látni mint a gyárival? Esetleg valakinek nincsen ilyen lámpája a kocsiban,hogy megossza velem a tapasztalatokat?(esetleg feltöltene képet,hogy hogyan is néz ki a kocsiban) Sajnos nem találtam leírást,hogy milyen is valójában. Válaszokat előre is köszönöm.
Dark_Errant Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Sziasztok! A következő dologban kérnem a segedelmeteket szeretnék venni lámpát a kocsiba. Konkrétan ő lenne az,http://t1.gstatic.co...1_VpqtfM-wMx5zR Kérdésem az lenne,hogy ezzel lámpával fogok e annyit látni mint a gyárival? Esetleg valakinek nincsen ilyen lámpája a kocsiban,hogy megossza velem a tapasztalatokat?(esetleg feltöltene képet,hogy hogyan is néz ki a kocsiban) Sajnos nem találtam leírást,hogy milyen is valójában. Válaszokat előre is köszönöm. GYIKban talalsz rola leirast. De roviden: az engel eyes projectoros lampa, amivel csak xenonnal fogsz rendesen latni
ivanyii Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 H.O.D izzóról mi a véleményetek? Ha azt rakok bele akkor sem fogok töbet látni?
Dáwid Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 H.O.D izzóról mi a véleményetek? Ha azt rakok bele akkor sem fogok töbet látni? De, a sima halogénnél többet, de egy jó állapotú, jó izzóval szerelt gyárinál kevesebbet. Ezek a projektorok, nem azok a projektorok, amiket azért csinálnak, hogy javítsák a látást. Ezeket azért csinálják, hogy "szíííptuniinglámpaaaa" belsejébe tolják őket, és utána 1 darab komoly projektor árán árulják, az egész lámpát. :rolleyes: És így néz ki autóban.: http://img6.imageban.../SDC11551_2.jpg
wookie Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Továbbra sem étem hogy ezek a lámpák hogy kaphatnak e jelzést.
stirlitz Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Továbbra sem étem hogy ezek a lámpák hogy kaphatnak e jelzést. e jelzést vagy "e" nyomtatást(rányomják).....sok cuccban(cuccon) TÜV is van :icon7:
kemencés_Lui Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Ez engem is érdekelne... ha esetleg sikerülne kideríteni megosztod velem?Kössszentyű Hát nem nagyon....ugye már be van építve , de kérdezd meg privát üziben Krajcsótól, tőle kaptam. Írtam Neki privát üzit, de eddig úgy látom még csak nem is járt erre... az emiljét meg én nem tud(hat)om! :(
kriZo Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Nem az AC.ra dob hibát közvetlenül, hanem a relére. Azt nézd meg inkább. A relében ott van a 12V, indítózásnál hallom ahogy kattan (nem tudom, ez normális-e), a benzinpumpa is morog...
Morpheus Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Írtam Neki privát üzit, de eddig úgy látom még csak nem is járt erre... az emiljét meg én nem tud(hat)om! :( Lehet elöbb kiderülne ha kimennék és kimérném multival az eredetit...
Morpheus Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 A relében ott van a 12V, indítózásnál hallom ahogy kattan (nem tudom, ez normális-e), a benzinpumpa is morog... Attól hogy kattan nem biztos hogy zár i!! Én most szívok pont ilyen miatt! "Elégtek" az érintkezők, és nem ad áramot aminek kell! Ha az Ac morog az se jó, mert nekem is "Morgott" mielőtt kinyiffant...(az újnak hangja nincs)
Endre06 Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Helló Mindenki! Sajna elfelejtettem a dolgot de akksi cserénél mi a helyes levétel és visszarakás? Kiveszem, akkor előbb a negatív saru aztán a pozitív. Visszarakásnál meg előbb a pozitív aztán a negatív? Előre is köszönöm! :rolleyes:
Guest Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Helló Mindenki! Sajna elfelejtettem a dolgot de akksi cserénél mi a helyes levétel és visszarakás? Kiveszem, akkor előbb a negatív saru aztán a pozitív. Visszarakásnál meg előbb a pozitív aztán a negatív? Előre is köszönöm! :rolleyes: Ahogy mondod! Jól emlékszel. ;)
Recommended Posts