aholy Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 A 9 kevésnek tűnik, de a 2. pin-hez kell egy kék és a 4. pinhez egy kék-fehér vezeték a hőmérőről, ha be van kötve. Elméletileg a Te autódon még egyezhetnek a színek, az 1. pinnek pirosnak kellene lennie. sima kék tuti nincs, de kék fehérböl van vagy 3 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vilv Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Sziasztok! Meg tudnátok mondani az utánfutó visszajelzős relének mi a száma? Kerestem, de nem találtam... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 :D Ezer hála és köszönet a kimerítő listáért... Erre volt szükségem... jó pár pont adott,a többit beszerzem, semmivel nem lesz gond, és nem maradt ki semmi ahogy nézem... :) Esetleg egy kapcsrajz vkinek? :P Köszi! Csináltam egy primitiv rajzot remélem jó (ezt megerősítik remélem) és segít! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Csináltam egy primitiv rajzot remélem jó (ezt megerősítik remélem) és segít! Ez közel sem a gyári bekötés és tudtommal ő gyárinak megfelelőt akar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ez közel sem a gyári bekötés és tudtommal ő gyárinak megfelelőt akar. Ez így igaz.... Szeretném gyárira megcsinálni... Én már csak ilyen vagyok :D @Morpheus: Köszönöm a rajzért, egyértelmű, és elviekben szerintem is működhet a rajz, de Daykiller-nek adnék igazat.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ez így igaz.... Szeretném gyárira megcsinálni... Én már csak ilyen vagyok :D @Morpheus: Köszönöm a rajzért, egyértelmű, és elviekben szerintem is működhet a rajz, de Daykiller-nek adnék igazat.. :) Nos ha gyárit szeretnél akkor vezetékezés csere amiben benne van a biztosítéktáblában a relék helye és vezetékei, + gyári két relé + villahíd stb, ez kb 10szeresébe fog kerülni...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ez így igaz.... Szeretném gyárira megcsinálni... Én már csak ilyen vagyok :D @Morpheus: Köszönöm a rajzért, egyértelmű, és elviekben szerintem is működhet a rajz, de Daykiller-nek adnék igazat.. :) De akkor miért nem nézed meg a gyári kapcsrajzot? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 De akkor miért nem nézed meg a gyári kapcsrajzot? :huh: Na ott a pont :) Ilyet hol találni Urak? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Na ott a pont :) Ilyet hol találni Urak? :P Tessék, itt lehet válogatni: http://www.vectra16v.com/slp.html :) A gyári bekötés valóban nem egyszerű, hacsak nincs meg a teljes ködlámpa köteg. :P Mert ugye kicsit bonyolított, ezért kell a két relé. Egyik ugye kapcsolja az elsőket, mert nem kicsi az áramfelvételük, de a másiknak csak annyi funkciója van, hogy villanyt ad a hátsó ködlámpa kapcsolójának, így felkapcsolható az is. Korábban elmagyaráztam már, hogy miképp működik. :) 97-es Astra rajzon egyébként a 6. oldalon van a ködlámpabekötés. 650-es szekciónál van az első ködös egyvonalas rajza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Tessék, itt lehet válogatni: http://www.vectra16v.com/slp.html :) Ezer hála és köszönet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Azt mondjuk nem teljesen értem hogy gyárilag miért függ az egyik ködös kapcsolása a másikétól. Mert ha sor végén megy az ember, akkor csak a hátsó kell, ha sor elején, akkor meg csak az első. Nálam külön vicc, hogy mivel elsőm nem volt gyárilag, a hátsó csak a tompítottal hajlandó menni, helyzetjelzővel nem, pedig mikor igen nagy köd van, a tompított is csak tejfölt csinál, olyankor helyzetjelző+ködlámpa kombóval lehet a legtöbbet látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Azt mondjuk nem teljesen értem hogy gyárilag miért függ az egyik ködös kapcsolása a másikétól. Mert ha sor végén megy az ember, akkor csak a hátsó kell, ha sor elején, akkor meg csak az első. Nálam külön vicc, hogy mivel elsőm nem volt gyárilag, a hátsó csak a tompítottal hajlandó menni, helyzetjelzővel nem, pedig mikor igen nagy köd van, a tompított is csak tejfölt csinál, olyankor helyzetjelző+ködlámpa kombóval lehet a legtöbbet látni. Csak helyzetjelzőnél függnek egymástól, tompítottnál külön kapcsolóható mind. Helyzetjelzőnél csak akkor kapcsolható a hátsó, ha felnyomtad az elsőt. Neked is pont az a második relé hiányzik, ami megoldaná ezt és engedélyezné a hátsót, ha felnyomod az elsőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Üdvözletem ismételten :D Nézegettem kapcsolási rajzot a TID-hez menő hőmérő bigyóról(p13) , de valahogy nekem nem igazán tiszta ez a rajz. A hőmérőtől bemegy a két 0.5-ös vezeték a 22, 23as pontra, de a kijelzőhöz nem megy tovább kék illetve kék-fehér vezeték, és csak 7 vezetéket látok a kijelzőhöz.(nekem 9 van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Üdvözletem ismételten :D Nézegettem kapcsolási rajzot a TID-hez menő hőmérő bigyóról(p13) , de valahogy nekem nem igazán tiszta ez a rajz. A hőmérőtől bemegy a két 0.5-ös vezeték a 22, 23as pontra, de a kijelzőhöz nem megy tovább kék illetve kék-fehér vezeték, és csak 7 vezetéket látok a kijelzőhöz.(nekem 9 van) U14/U15/U16 az maga a kijelző (Display) hova akarod, hogy menjen még? (a 7 meg 9et meg végképp nem értem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 U14/U15/U16 az maga a kijelző (Display) hova akarod, hogy menjen még? (a 7 meg 9et meg végképp nem értem) azóta nézegettem még egy kicsit :D de elsőre nekem az jött le hogy ami a kép legalján van az a kijelző csatlakozója, oda csak 7 drót megy(nekem meg 9 vezeték megy rá). de még az mindig nem tiszta hogy a 22, 23 az konkrétan melyik láb a kijelzőben. ( úgy fest a kapcsolási rajzhoz teljesen sötét vagyok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 azóta nézegettem még egy kicsit :D de elsőre nekem az jött le hogy ami a kép legalján van az a kijelző csatlakozója, oda csak 7 drót megy(nekem meg 9 vezeték megy rá). de még az mindig nem tiszta hogy a 22, 23 az konkrétan melyik láb a kijelzőben. ( úgy fest a kapcsolási rajzhoz teljesen sötét vagyok) Azt a rajzot nézed most, ami a Te autód jelen pillanatban, csak Neked nincs BC-d. A rajzon az X19-es csatlakozót nézd, azon pont 9 vezeték van. (felül 8 és alul 1 a rajzon). A 22 és 23 akkor lenne, ha BC-d lenne és azok a BC 26 pines csatlakozó lábai. A BC-s megoldásnál a 22 és 23 össze van kötve az X19 csati 2 és 4-es pinjével. Ha a 96-os modellévet is lehívod, akkor látod is a különbséget. :icon1: Lényeg annyi, hogy behúzol két vezetéket a hőmérőről és bekötöd a mostani 12 pines csatlakozód 2, és 4. pinjére. Azért írtam előbb, hogy az 1-es piros, hogy legyen honnan elindulni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Azt a rajzot nézed most, ami a Te autód jelen pillanatban, csak Neked nincs BC-d. A rajzon az X19-es csatlakozót nézd, azon pont 9 vezeték van. (felül 8 és alul 1 a rajzon). A 22 és 23 akkor lenne, ha BC-d lenne és azok a BC 26 pines csatlakozó lábai. A BC-s megoldásnál a 22 és 23 össze van kötve az X19 csati 2 és 4-es pinjével. Ha a 96-os modellévet is lehívod, akkor látod is a különbséget. :icon1: Lényeg annyi, hogy behúzol két vezetéket a hőmérőről és bekötöd a mostani 12 pines csatlakozód 2, és 4. pinjére. Azért írtam előbb, hogy az 1-es piros, hogy legyen honnan elindulni. ;) ok, ok, csak szerettem volna meglesni előbb rendesen a dolgokat :D köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lajosocsem Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 belső világítás nem működik ajtónyitásra mit kell csinálni mi lehet a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 belső világítás nem működik ajtónyitásra mit kell csinálni mi lehet a hiba? Lámpakapcsolót húzd ki. Ha úgy világít, akkor az ajtókapcsoló sz.rt be, és nem veszi észre, hogy kinyitottad. Ha nem, akkor valószínű kéne tenni egy izzót a lámpába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lajosocsem Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 belső világítás nem működik ajtónyitásra világításkapcsoló kihuzásakor sem égőkiletcserélve biztosítékok jók. akkor mit kell csinálni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Alap előgyújtást tudsz neki állítani, azon túl saját magának tekergeti (egy előreporgramozott tartományon belül) kösz de akk hány fokra tegyem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 belső világítás nem működik ajtónyitásra világításkapcsoló kihuzásakor sem égőkiletcserélve biztosítékok jók. akkor mit kell csinálni ? Maradt a kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 belső világítás nem működik ajtónyitásra világításkapcsoló kihuzásakor sem égőkiletcserélve biztosítékok jók. akkor mit kell csinálni ? ez elég fura, tönkre szokott(tud) ez menni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 kösz de akk hány fokra tegyem? Strobival szokták beállítani, úgy, hogy szervíz módban indítják be az autót (a diag csatiban összezárod azokat a lábakat, amiket hibakód kivillogtatáshoz kell, csak ezúttal be is indítod a motort), az 1-es henger gyújtókábelére rácsatlakoztatják a strobit, és a főtengelytárcsán levő jelet kell összenézni a vezérlésburkolaton levővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 kösz de akk hány fokra tegyem? én fülre betekertem magamnak, azóta is gondolkodom, hogy jót tettem-e vele addig forgattam az élszótóféldelet még szép hangja nem lett nem mondom, hogy így kell csinálni, de sztem jó lett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts