Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

A 9 kevésnek tűnik, de a 2. pin-hez kell egy kék és a 4. pinhez egy kék-fehér vezeték a hőmérőről, ha be van kötve.

Elméletileg a Te autódon még egyezhetnek a színek, az 1. pinnek pirosnak kellene lennie.

sima kék tuti nincs, de kék fehérböl van vagy 3 :D

Link to comment
Megosztás:

:D

Ezer hála és köszönet a kimerítő listáért... Erre volt szükségem... jó pár pont adott,a többit beszerzem, semmivel nem lesz gond, és nem maradt ki semmi ahogy nézem... :)

Esetleg egy kapcsrajz vkinek? :P

Köszi!

Csináltam egy primitiv rajzot remélem jó (ezt megerősítik remélem) és segít!

Primitiv_k_d_l_mpa_rajz_www.kepfeltoltes.hu_.png

Link to comment
Megosztás:

Ez így igaz.... Szeretném gyárira megcsinálni... Én már csak ilyen vagyok :D

@Morpheus:

Köszönöm a rajzért, egyértelmű, és elviekben szerintem is működhet a rajz, de Daykiller-nek adnék igazat.. :)

Nos ha gyárit szeretnél akkor vezetékezés csere amiben benne van a biztosítéktáblában a relék helye és vezetékei, + gyári két relé + villahíd stb, ez kb 10szeresébe fog kerülni...:)

Link to comment
Megosztás:

Na ott a pont :) Ilyet hol találni Urak? :P

Tessék, itt lehet válogatni: http://www.vectra16v.com/slp.html :)

A gyári bekötés valóban nem egyszerű, hacsak nincs meg a teljes ködlámpa köteg. :P Mert ugye kicsit bonyolított, ezért kell a két relé. Egyik ugye kapcsolja az elsőket, mert nem kicsi az áramfelvételük, de a másiknak csak annyi funkciója van, hogy villanyt ad a hátsó ködlámpa kapcsolójának, így felkapcsolható az is. Korábban elmagyaráztam már, hogy miképp működik. :) 97-es Astra rajzon egyébként a 6. oldalon van a ködlámpabekötés. 650-es szekciónál van az első ködös egyvonalas rajza.

Link to comment
Megosztás:

Azt mondjuk nem teljesen értem hogy gyárilag miért függ az egyik ködös kapcsolása a másikétól.

Mert ha sor végén megy az ember, akkor csak a hátsó kell, ha sor elején, akkor meg csak az első.

Nálam külön vicc, hogy mivel elsőm nem volt gyárilag, a hátsó csak a tompítottal hajlandó menni, helyzetjelzővel nem, pedig mikor igen nagy köd van, a tompított is csak tejfölt csinál, olyankor helyzetjelző+ködlámpa kombóval lehet a legtöbbet látni.

Link to comment
Megosztás:

Azt mondjuk nem teljesen értem hogy gyárilag miért függ az egyik ködös kapcsolása a másikétól.

Mert ha sor végén megy az ember, akkor csak a hátsó kell, ha sor elején, akkor meg csak az első.

Nálam külön vicc, hogy mivel elsőm nem volt gyárilag, a hátsó csak a tompítottal hajlandó menni, helyzetjelzővel nem, pedig mikor igen nagy köd van, a tompított is csak tejfölt csinál, olyankor helyzetjelző+ködlámpa kombóval lehet a legtöbbet látni.

Csak helyzetjelzőnél függnek egymástól, tompítottnál külön kapcsolóható mind. Helyzetjelzőnél csak akkor kapcsolható a hátsó, ha felnyomtad az elsőt. Neked is pont az a második relé hiányzik, ami megoldaná ezt és engedélyezné a hátsót, ha felnyomod az elsőt.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem ismételten :D

Nézegettem kapcsolási rajzot a TID-hez menő hőmérő bigyóról(p13) , de valahogy nekem nem igazán tiszta ez a rajz. A hőmérőtől bemegy a két 0.5-ös vezeték a 22, 23as pontra, de a kijelzőhöz nem megy tovább kék illetve kék-fehér vezeték, és csak 7

vezetéket látok a kijelzőhöz.(nekem 9 van)

19098534h_m_r_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem ismételten :D

Nézegettem kapcsolási rajzot a TID-hez menő hőmérő bigyóról(p13) , de valahogy nekem nem igazán tiszta ez a rajz. A hőmérőtől bemegy a két 0.5-ös vezeték a 22, 23as pontra, de a kijelzőhöz nem megy tovább kék illetve kék-fehér vezeték, és csak 7

vezetéket látok a kijelzőhöz.(nekem 9 van)

19098534h_m_r_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

U14/U15/U16 az maga a kijelző (Display) hova akarod, hogy menjen még? (a 7 meg 9et meg végképp nem értem)

Link to comment
Megosztás:

U14/U15/U16 az maga a kijelző (Display) hova akarod, hogy menjen még? (a 7 meg 9et meg végképp nem értem)

azóta nézegettem még egy kicsit :D de elsőre nekem az jött le hogy ami a kép legalján van az a kijelző csatlakozója, oda csak 7 drót megy(nekem meg 9 vezeték megy rá). de még az mindig nem tiszta hogy a 22, 23 az konkrétan melyik láb a kijelzőben. ( úgy fest a kapcsolási rajzhoz teljesen sötét vagyok)

Link to comment
Megosztás:

azóta nézegettem még egy kicsit :D de elsőre nekem az jött le hogy ami a kép legalján van az a kijelző csatlakozója, oda csak 7 drót megy(nekem meg 9 vezeték megy rá). de még az mindig nem tiszta hogy a 22, 23 az konkrétan melyik láb a kijelzőben. ( úgy fest a kapcsolási rajzhoz teljesen sötét vagyok)

Azt a rajzot nézed most, ami a Te autód jelen pillanatban, csak Neked nincs BC-d. A rajzon az X19-es csatlakozót nézd, azon pont 9 vezeték van. (felül 8 és alul 1 a rajzon). A 22 és 23 akkor lenne, ha BC-d lenne és azok a BC 26 pines csatlakozó lábai. A BC-s megoldásnál a 22 és 23 össze van kötve az X19 csati 2 és 4-es pinjével. Ha a 96-os modellévet is lehívod, akkor látod is a különbséget. :icon1:

Lényeg annyi, hogy behúzol két vezetéket a hőmérőről és bekötöd a mostani 12 pines csatlakozód 2, és 4. pinjére. Azért írtam előbb, hogy az 1-es piros, hogy legyen honnan elindulni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Azt a rajzot nézed most, ami a Te autód jelen pillanatban, csak Neked nincs BC-d. A rajzon az X19-es csatlakozót nézd, azon pont 9 vezeték van. (felül 8 és alul 1 a rajzon). A 22 és 23 akkor lenne, ha BC-d lenne és azok a BC 26 pines csatlakozó lábai. A BC-s megoldásnál a 22 és 23 össze van kötve az X19 csati 2 és 4-es pinjével. Ha a 96-os modellévet is lehívod, akkor látod is a különbséget. :icon1:

Lényeg annyi, hogy behúzol két vezetéket a hőmérőről és bekötöd a mostani 12 pines csatlakozód 2, és 4. pinjére. Azért írtam előbb, hogy az 1-es piros, hogy legyen honnan elindulni. ;)

ok, ok, csak szerettem volna meglesni előbb rendesen a dolgokat :D köszi!

Link to comment
Megosztás:

kösz de akk hány fokra tegyem?

Strobival szokták beállítani, úgy, hogy szervíz módban indítják be az autót (a diag csatiban összezárod azokat a lábakat, amiket hibakód kivillogtatáshoz kell, csak ezúttal be is indítod a motort), az 1-es henger gyújtókábelére rácsatlakoztatják a strobit, és a főtengelytárcsán levő jelet kell összenézni a vezérlésburkolaton levővel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.