wookie Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Ezért tuti nem vinném szakszervízbe. Ha van vezetéked, krimpelőd, pár sarud, meg reléfoglalatod akkor egy délután alatt kényelmesen be lehet húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Ezért tuti nem vinném szakszervízbe. Ha van vezetéked, krimpelőd, pár sarud, meg reléfoglalatod akkor egy délután alatt kényelmesen be lehet húzni. Foglalat se kell hozza. En fel saruztam a vezetekeket, es latoltam a rele labaira... majd az egeszet eltuntettem a bal kuszob burkolat mogott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Ha egy remek klasszik, mint a tijed, akkor esélyes. :D Tavasszal eselyes hogy belehajitok egy masik kabelkoteget :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Tavasszal eselyes hogy belehajitok egy masik kabelkoteget :D CDX-nél ne add lejjebb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 CDX-nél ne add lejjebb. :D Ah. Majd megnezem mi lesz. Jo lesz egy 96os gsi koteg issss :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Motorral együtt. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Olyan mar van :D ez marad gyari motor. Csak lesz benne elablak...aztan ki tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (F Astra) Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Tavasszal eselyes hogy belehajitok egy masik kabelkoteget :D Na ez az a pont, ami engem érdekelne... Mennyire kell szétbontani az autót? Lehet vajon ezeket a kötegeket úgy cserélni, hogy "csak egy részét" (hozzáteszek pl...)? Valakinek tapasztalat még ilyennel? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Na ez az a pont, ami engem érdekelne... Mennyire kell szétbontani az autót? Lehet vajon ezeket a kötegeket úgy cserélni, hogy "csak egy részét" (hozzáteszek pl...)? Valakinek tapasztalat még ilyennel? Köszi! Muszerfal ki. Belso ki. Aztan mar hamar megy. Mellefuzni is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsonz Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Helló, bocs a hülye kérdésért de isuzu astra generátorok közül mi a külömbség a 4p és a 2p között mit jelent ez? Melyikre való ez melyikre az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Helló, bocs a hülye kérdésért de isuzu astra generátorok közül mi a külömbség a 4p és a 2p között mit jelent ez? Melyikre való ez melyikre az? Sztem a 2p-nak nincs fordulatszám jele kivezetve, a 4p-nak meg igen, de lehet tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (F Astra) Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Muszerfal ki. Belso ki. Aztan mar hamar megy. Mellefuzni is lehet. Na akkor ez felejtős lesz, vagy max melléfűzök :) Valahogy nem akaródzik kiszedni az egész belsejét, utána az már nem lesz olyan sajna... Azért köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Na akkor ez felejtős lesz, vagy max melléfűzök :) Valahogy nem akaródzik kiszedni az egész belsejét, utána az már nem lesz olyan sajna... Azért köszi! úgy kell kivenni, és akkor olyan lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 hello! c14nz előgyujtás értérő td vki infot mondani? 12fokot mutat a diagnosztikám a lehet hogy egy kicsit sok? Azt mondta 1 ismim h magának állitja de nekem még a rotors van az sztem nem állit semmit magának! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Most néztem meg és nem én vagyok a bolond. A helye megvan, de nincs benne lámpa. Be van vonva tetőkárpittal, csak kitapogatni lehet a helyét :) Akkor nagy valószinűséggel újrakárpitozták a plafonyt! Nekem is így van, nincs ki vágva a gyári lyuk, csak egy kis pont ahol bemegy a mazzag, vagyis kijön a Ledhez!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Hát ez nem tuti mert nincs ködösöm, de úgy rémlik a felfogatás a zárhídon történik a lökösön csak a helyét kell kivágni. Valahol ott a lámpa alatt van a helye a ködlámpának... Kék pötty de ebben nem vagyok biztos. Valamit nem értek de lehet hogy lemaradtam, honnan veszed hogy a ködlámpáról van szó? A kérdező nem ejtett szót arról hogy hol található ill hova kell rögzíteni a ködlámpát!! Ami a bal küszöb nél van csatik, nem arról kérdezte hogy hol találja?? Bocs ha hülyét írok csak valami fura.... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Köszönöm a segítséget... Esetleg arra tudsz mondani valamit esetleg, hogy a vezetékezés ha nincs meg érdemes hozzá fogni? Egyre jobban félek tőle, mennyire kell szétbontani az autót? Csináltam már ezt-azt (led-es lábtérvilágítás, sima óra cseréje fordulatszámmérősre - persze ez se volt bekábelezve - stb...), de azért aggódom... :P Tippek? Tapasztalatok? Köszi Nem nagy cucc, ahogy írták elöttem is az a legegyszerübb, ha szerzel (szerintem elég egy is) - egy 30A-es sima megszakítós relét, pl: http://www.nemethelektronika.hu/node/9237 - kb 2X3m-es minimum 2.0-ás sodort réz vezetéket - 5-6 csúszósaru - gyári első ködlámpa kapcsolót - gyári ködlámpa csatlakozó sarut - gyári ködlámpa (esetleg és, vagy saját szerzemény) - forrasztó/ón - 220V-os feszültség - szikszallag - zsugorcső - Sör - kés - blankoló(kábelcsupaszító) - csipőfogó - kábelblinder - laptop - stekkkkkklámpa (ha éjszakába nyúlna....) - Online Net - mérnöki precizitás - törlő rongy az gyöngyöző homlokra.. Valamit ki hagytam?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Természetesen előre. Le kell venni hozzá a hűtőmaszkot vagy legalább annyira lebontani, hogy ne legyen útban a lámpának, mert anélkül nem fog kijönni, csavarjait ki és persze az indexet is ki kell hozzá venni és már ki is jön a helyéről. Koszi, akkor mar csak a hutomaszk lebontasa a kerdeses. Ugy lattam, hogy a lampa alatt van egy csavarja a hutomaszknak, es arra gondoltam, hogy a lampat ugy kell kivenni, hogy eloszor a hutomaszkot veszem le, a hutomaszkot ugy kell levenni, hogy eloszor a lampat kiveszem... Na itt adtam fel. De biztos van megoldas. Akos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Koszi, akkor mar csak a hutomaszk lebontasa a kerdeses. Ugy lattam, hogy a lampa alatt van egy csavarja a hutomaszknak, es arra gondoltam, hogy a lampat ugy kell kivenni, hogy eloszor a hutomaszkot veszem le, a hutomaszkot ugy kell levenni, hogy eloszor a lampat kiveszem... Na itt adtam fel. De biztos van megoldas. Akos A hűtőmaszk az első. Nem csavarja van a bajusz végén, hanem szemből be van pattintva. Ilyenkor viszont szerintem esélytelen kivenni sérülés nélkül, ha nem melegíted meg. Törik mint a ropi, egyébként is, hidegben meg... Szóval szerintem el fog törni. Mindenesetre, ha a maszk lent van, akkor jöhet a lámpa. 2 csavar fölül, egy alul, plusz az index, mert az hozzá van fogatva a lámpa oldalához. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Nem nagy cucc, ahogy írták elöttem is az a legegyszerübb, ha szerzel (szerintem elég egy is) - egy 30A-es sima megszakítós relét, pl: http://www.nemethele...ka.hu/node/9237 - kb 2X3m-es minimum 2.0-ás sodort réz vezetéket - 5-6 csúszósaru - gyári első ködlámpa kapcsolót - gyári ködlámpa csatlakozó sarut - gyári ködlámpa (esetleg és, vagy saját szerzemény) - forrasztó/ón - 220V-os feszültség - szikszallag - zsugorcső - Sör - kés - blankoló(kábelcsupaszító) - csipőfogó - kábelblinder - laptop - stekkkkkklámpa (ha éjszakába nyúlna....) - Online Net - mérnöki precizitás - törlő rongy az gyöngyöző homlokra.. Valamit ki hagytam?? :D :D Ezer hála és köszönet a kimerítő listáért... Erre volt szükségem... jó pár pont adott,a többit beszerzem, semmivel nem lesz gond, és nem maradt ki semmi ahogy nézem... :) Esetleg egy kapcsrajz vkinek? :P Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 hello! c14nz előgyujtás értérő td vki infot mondani? 12fokot mutat a diagnosztikám a lehet hogy egy kicsit sok? Azt mondta 1 ismim h magának állitja de nekem még a rotors van az sztem nem állit semmit magának! Alap előgyújtást tudsz neki állítani, azon túl saját magának tekergeti (egy előreporgramozott tartományon belül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Üdvözletem! Lenne egy kérdésem, vettem egy TID-et, a dátum-óra kijelző helyére. A kérdés pedig az lenne hogy be lehet e húzva a hőmérő vezetéke. 9 vezeték van a csatlakozómban. és ha nem lenne behúzva a vezeték, akkor melyik érintkezőre megy a vezeték? köszöntem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Üdvözletem! Lenne egy kérdésem, vettem egy TID-et, a dátum-óra kijelző helyére. A kérdés pedig az lenne hogy be lehet e húzva a hőmérő vezetéke. 9 vezeték van a csatlakozómban. és ha nem lenne behúzva a vezeték, akkor melyik érintkezőre megy a vezeték? köszöntem! A 9 kevésnek tűnik, de a 2. pin-hez kell egy kék és a 4. pinhez egy kék-fehér vezeték a hőmérőről, ha be van kötve. Elméletileg a Te autódon még egyezhetnek a színek, az 1. pinnek pirosnak kellene lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 A hűtőmaszk az első. Nem csavarja van a bajusz végén, hanem szemből be van pattintva. Ilyenkor viszont szerintem esélytelen kivenni sérülés nélkül, ha nem melegíted meg. Törik mint a ropi, egyébként is, hidegben meg... Szóval szerintem el fog törni. Mindenesetre, ha a maszk lent van, akkor jöhet a lámpa. 2 csavar fölül, egy alul, plusz az index, mert az hozzá van fogatva a lámpa oldalához. :rolleyes: Ok, koszi, akkor nem rongalok inkabb. Talan majd nyaron... Akos Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Nem nagy cucc, ahogy írták elöttem is az a legegyszerübb, ha szerzel (szerintem elég egy is) - egy 30A-es sima megszakítós relét, pl: http://www.nemethele...ka.hu/node/9237 - kb 2X3m-es minimum 2.0-ás sodort réz vezetéket - 5-6 csúszósaru - gyári első ködlámpa kapcsolót - gyári ködlámpa csatlakozó sarut - gyári ködlámpa (esetleg és, vagy saját szerzemény) - forrasztó/ón - 220V-os feszültség - szikszallag - zsugorcső - Sör - kés - blankoló(kábelcsupaszító) - csipőfogó - kábelblinder - laptop - stekkkkkklámpa (ha éjszakába nyúlna....) - Online Net - mérnöki precizitás - törlő rongy az gyöngyöző homlokra.. Valamit ki hagytam?? :D Akkor is kettő kell a leggyáribb megoldáshoz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts