Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszönöm a válaszod!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a csomagtartó világítás nem kapja meg a 12v-ot merre kezdjek el keresni hibát ?

Az is ott megy fel a lámpánál. Így távolról meg nem mondom. Visszafelé kezd. :D

Elküldve

Eszembe jutott még valami szeretnék autorádiót cserélni.

Sikerült kivenni a gyári rádiót Blaupunkt Car 300 de benne maradt a kerete, azt ki lehet venni valahogy, hogy ne keljen kiszedni a középkonzolt ?

Meg még aztszeretném megkérdezi az első izzóba hányvattos égő való ?

Meg az első helyzetjelzőbe milyen izzó való ?

Elküldve

Eszembe jutott még valami szeretnék autorádiót cserélni.

Sikerült kivenni a gyári rádiót Blaupunkt Car 300 de benne maradt a kerete, azt ki lehet venni valahogy, hogy ne keljen kiszedni a középkonzolt ?

Meg még aztszeretném megkérdezi az első izzóba hányvattos égő való ?

Meg az első helyzetjelzőbe milyen izzó való ?

Az első lámpába úgy kell izzót venni hogy H4-es. A helyzetjelzőbe meg 12V-os és 4 vagy 5 Wattos.

De vedd ki a régit és vidd el hogy ilyen kell mert a foglalat nem mindegy.

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki legyszi, hogy mennyi aramot fogyaszt a kocsi, ha nem megy a motor es semmi nincs bekapcsolva (vagy

mennyi az ellenallas a ket saru kozott)? Riaszto kulccsal kikapcsolva, egy CAR200-as radio figyel meg. 1999-es, 1.4.

(Nem tom, hogy az aksi gatya, vagy valami tul sok aramot fogyaszt, ha nem hasznalom. A generator jonak tunik.

Betolva poccre indul, amugy nyekk, es game over.)

Koszi, Akos

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki legyszi, hogy mennyi aramot fogyaszt a kocsi, ha nem megy a motor es semmi nincs bekapcsolva (vagy

mennyi az ellenallas a ket saru kozott)? Riaszto kulccsal kikapcsolva, egy CAR200-as radio figyel meg. 1999-es, 1.4.

(Nem tom, hogy az aksi gatya, vagy valami tul sok aramot fogyaszt, ha nem hasznalom. A generator jonak tunik.

Betolva poccre indul, amugy nyekk, es game over.)

Koszi, Akos

Ha nincs semmi bekapcsolva és nem jár a motor, akkor megközelítőleg nulla... nagyon minimálnak kell lenne. Mérj egy áramot, aztán kiderül.

Elküldve

Ha nincs semmi bekapcsolva és nem jár a motor, akkor megközelítőleg nulla... nagyon minimálnak kell lenne. Mérj egy áramot, aztán kiderül.

Azt hiszem a középső TID és a rádió sleep módban, fel vesz némi áramot! de ennek bele kell férnie! Van is valami adat hogy mennyit vesz fel, valakinek esetleg?

Elküldve

Köszönöm a válaszod!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a csomagtartó világítás nem kapja meg a 12v-ot merre kezdjek el keresni hibát ?

Kombiknál betegség az hogy az, idő vas foga, nameg az ember mániákus fel le csukogatása az ajtónak, eltörik vagy elszakad a vezeték a forgópontnál!

Ha fel van nyitva az ajtó, a bal oldali "gumicsőben" lévő mazzagok szoktak kifingani!

Édemes rájuk vetni egy pillantást mert könnyen zárlat lehet a vége, oszt nem csak ott nem lesz áram!

Amúgy a bal hátsó lámpa mögött van egy csúszó sarus csati, egyik a (Zöld) hangszóróké, a másik a 12V, ablaktörlő moci, stb. Ezt széthúzod onnan tudsz mérni szálszakadást!

Elküldve

Kombiba van csomagtér világítás ? :blink:

ááá, csak poénból vágták ki a tetökárpitot, és akasztottak bele egy műanyag keretet, átlátszó plexivel a közepén :D ha kotorászol, akkor ugye lefelé nézel de fölötted ott van, és ezekszerint nem működik :D
Elküldve

Azt hiszem a középső TID és a rádió sleep módban, fel vesz némi áramot! de ennek bele kell férnie! Van is valami adat hogy mennyit vesz fel, valakinek esetleg?

Én régebben olyan 60mA körül mértem, sztem 100mA alatt jó.

Elküldve

ááá, csak poénból vágták ki a tetökárpitot, és akasztottak bele egy műanyag keretet, átlátszó plexivel a közepén :D ha kotorászol, akkor ugye lefelé nézel de fölötted ott van, és ezekszerint nem működik :D

Most néztem meg és nem én vagyok a bolond. A helye megvan, de nincs benne lámpa. Be van vonva tetőkárpittal, csak kitapogatni lehet a helyét :)

Elküldve

Most néztem meg és nem én vagyok a bolond. A helye megvan, de nincs benne lámpa. Be van vonva tetőkárpittal, csak kitapogatni lehet a helyét :)

Az faca :D akkor a kábelei is csak ott lifegnek fönt?

Elküldve

Én régebben olyan 60mA körül mértem, sztem 100mA alatt jó.

Akku visszarakáskor (ugye a műszeren keresztül) 0.5Ampert mértem ahogy bekapcsolt a kijelző miután lekapcsoltam csak 0.04Ampert.

Elküldve

856841-20130113-EEotCH.jpg

Az a szürke/fekete gondolom...

Köszi az infót.

Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá...

Köszönöm!

Elküldve

Köszi az infót.

Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá...

Köszönöm!

Hát ez nem tuti mert nincs ködösöm, de úgy rémlik a felfogatás a zárhídon történik a lökösön csak a helyét kell kivágni. Valahol ott a lámpa alatt van a helye a ködlámpának...

858671-20130114-k7Eckn.jpg

Kék pötty de ebben nem vagyok biztos.

Elküldve

Sziasztok! Koszi, akkor 40-100mA meg normalisnak szamit. Hetvegen megmerem.

Meg egy kerdes, ha lehet, a jobb elso lampatestet (uveges muanyag nagy ize) elore vagy hatrafele kell kivenni,

valahogy egyik iranyba sem ment (3 csavart + az index testet kivettem).

Akos

Elküldve

Köszi az infót.

Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá...

Köszönöm!

A ködlámpákat a lökhárítóra kell felszerelni, nem a zárhídra, semmi. Ott van a helye a lökősön, kell hozzá lemezanyák meg csavarok, kivágni a helyét aztán pattanhat is be. Lökhárító vissza és ha már előtte bevezetékezted gyárira ha nem volt (ajánlom) akkor gyújtás, helyzetjelző és már világítania is kell az első ködlámpáknak a kapcsolójával és ezután kapcsolható a hátsó is. Tompítottnál meg a hátsó is kapcsolható az első nélkül és fordítva.

Ha meg valaki azt mondja, hogy ez szabálytalan, akkor vágd tarkón egy péklapáttal a nevemben kérlek. :D

Elküldve

Sziasztok! Koszi, akkor 40-100mA meg normalisnak szamit. Hetvegen megmerem.

Meg egy kerdes, ha lehet, a jobb elso lampatestet (uveges muanyag nagy ize) elore vagy hatrafele kell kivenni,

valahogy egyik iranyba sem ment (3 csavart + az index testet kivettem).

Akos

Természetesen előre. Le kell venni hozzá a hűtőmaszkot vagy legalább annyira lebontani, hogy ne legyen útban a lámpának, mert anélkül nem fog kijönni, csavarjait ki és persze az indexet is ki kell hozzá venni és már ki is jön a helyéről.

Elküldve

A ködlámpákat a lökhárítóra kell felszerelni, nem a zárhídra, semmi. Ott van a helye a lökősön, kell hozzá lemezanyák meg csavarok, kivágni a helyét aztán pattanhat is be. Lökhárító vissza és ha már előtte bevezetékezted gyárira ha nem volt (ajánlom) akkor gyújtás, helyzetjelző és már világítania is kell az első ködlámpáknak a kapcsolójával és ezután kapcsolható a hátsó is. Tompítottnál meg a hátsó is kapcsolható az első nélkül és fordítva.

Ha meg valaki azt mondja, hogy ez szabálytalan, akkor vágd tarkón egy péklapáttal a nevemben kérlek. :D

Köszönöm a segítséget... Esetleg arra tudsz mondani valamit esetleg, hogy a vezetékezés ha nincs meg érdemes hozzá fogni?

Egyre jobban félek tőle, mennyire kell szétbontani az autót? Csináltam már ezt-azt (led-es lábtérvilágítás, sima óra cseréje fordulatszámmérősre - persze ez se volt bekábelezve - stb...), de azért aggódom... :P

Tippek? Tapasztalatok? Köszi

Elküldve

Köszönöm a segítséget... Esetleg arra tudsz mondani valamit esetleg, hogy a vezetékezés ha nincs meg érdemes hozzá fogni?

Egyre jobban félek tőle, mennyire kell szétbontani az autót? Csináltam már ezt-azt (led-es lábtérvilágítás, sima óra cseréje fordulatszámmérősre - persze ez se volt bekábelezve - stb...), de azért aggódom... :P

Tippek? Tapasztalatok? Köszi

Nekem gyárilag ködlámpával szerelt, szóval nem magam szereltem be, viszont nem nehéz. Kell két plusz relé hozzá meg a vezetékezés ugye. Ha viszont nincs semmi benne, tehát még a relét lábai sincsenek benne a biztosítéktáblában, akkor már gázos a helyzet.

Elküldve

Nekem gyárilag ködlámpával szerelt, szóval nem magam szereltem be, viszont nem nehéz. Kell két plusz relé hozzá meg a vezetékezés ugye. Ha viszont nincs semmi benne, tehát még a relét lábai sincsenek benne a biztosítéktáblában, akkor már gázos a helyzet.

Az en classicomban nincs se rele se kapcs aljzat...gondolom az oveben sincs.

Elküldve

Ha egy remek klasszik, mint a tijed, akkor esélyes. :D

Az... Lengyel Classic... a legeslegutolsó eresztésből (2002)... Szóval esélyes hogy semmi nincs kiépítve... Szép...

Vajon egy szakszervíz drágán vállalná?

Köszi!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.