spzoli Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Köszönöm a válaszod! Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a csomagtartó világítás nem kapja meg a 12v-ot merre kezdjek el keresni hibát ? Az is ott megy fel a lámpánál. Így távolról meg nem mondom. Visszafelé kezd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorvill Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Eszembe jutott még valami szeretnék autorádiót cserélni. Sikerült kivenni a gyári rádiót Blaupunkt Car 300 de benne maradt a kerete, azt ki lehet venni valahogy, hogy ne keljen kiszedni a középkonzolt ? Meg még aztszeretném megkérdezi az első izzóba hányvattos égő való ? Meg az első helyzetjelzőbe milyen izzó való ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Kihajtod a füleit és kiveszed... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Kihajtod a füleit és kiveszed... Inkább behajtod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Eszembe jutott még valami szeretnék autorádiót cserélni. Sikerült kivenni a gyári rádiót Blaupunkt Car 300 de benne maradt a kerete, azt ki lehet venni valahogy, hogy ne keljen kiszedni a középkonzolt ? Meg még aztszeretném megkérdezi az első izzóba hányvattos égő való ? Meg az első helyzetjelzőbe milyen izzó való ? Az első lámpába úgy kell izzót venni hogy H4-es. A helyzetjelzőbe meg 12V-os és 4 vagy 5 Wattos. De vedd ki a régit és vidd el hogy ilyen kell mert a foglalat nem mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Sziasztok! Meg tudja mondani valaki legyszi, hogy mennyi aramot fogyaszt a kocsi, ha nem megy a motor es semmi nincs bekapcsolva (vagy mennyi az ellenallas a ket saru kozott)? Riaszto kulccsal kikapcsolva, egy CAR200-as radio figyel meg. 1999-es, 1.4. (Nem tom, hogy az aksi gatya, vagy valami tul sok aramot fogyaszt, ha nem hasznalom. A generator jonak tunik. Betolva poccre indul, amugy nyekk, es game over.) Koszi, Akos Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Sziasztok! Meg tudja mondani valaki legyszi, hogy mennyi aramot fogyaszt a kocsi, ha nem megy a motor es semmi nincs bekapcsolva (vagy mennyi az ellenallas a ket saru kozott)? Riaszto kulccsal kikapcsolva, egy CAR200-as radio figyel meg. 1999-es, 1.4. (Nem tom, hogy az aksi gatya, vagy valami tul sok aramot fogyaszt, ha nem hasznalom. A generator jonak tunik. Betolva poccre indul, amugy nyekk, es game over.) Koszi, Akos Ha nincs semmi bekapcsolva és nem jár a motor, akkor megközelítőleg nulla... nagyon minimálnak kell lenne. Mérj egy áramot, aztán kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Ha nincs semmi bekapcsolva és nem jár a motor, akkor megközelítőleg nulla... nagyon minimálnak kell lenne. Mérj egy áramot, aztán kiderül. Azt hiszem a középső TID és a rádió sleep módban, fel vesz némi áramot! de ennek bele kell férnie! Van is valami adat hogy mennyit vesz fel, valakinek esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Köszönöm a válaszod! Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a csomagtartó világítás nem kapja meg a 12v-ot merre kezdjek el keresni hibát ? Kombiknál betegség az hogy az, idő vas foga, nameg az ember mániákus fel le csukogatása az ajtónak, eltörik vagy elszakad a vezeték a forgópontnál! Ha fel van nyitva az ajtó, a bal oldali "gumicsőben" lévő mazzagok szoktak kifingani! Édemes rájuk vetni egy pillantást mert könnyen zárlat lehet a vége, oszt nem csak ott nem lesz áram! Amúgy a bal hátsó lámpa mögött van egy csúszó sarus csati, egyik a (Zöld) hangszóróké, a másik a 12V, ablaktörlő moci, stb. Ezt széthúzod onnan tudsz mérni szálszakadást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Kombiba van csomagtér világítás ? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Kombiba van csomagtér világítás ? :blink: ááá, csak poénból vágták ki a tetökárpitot, és akasztottak bele egy műanyag keretet, átlátszó plexivel a közepén :D ha kotorászol, akkor ugye lefelé nézel de fölötted ott van, és ezekszerint nem működik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Azt hiszem a középső TID és a rádió sleep módban, fel vesz némi áramot! de ennek bele kell férnie! Van is valami adat hogy mennyit vesz fel, valakinek esetleg? Én régebben olyan 60mA körül mértem, sztem 100mA alatt jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 ááá, csak poénból vágták ki a tetökárpitot, és akasztottak bele egy műanyag keretet, átlátszó plexivel a közepén :D ha kotorászol, akkor ugye lefelé nézel de fölötted ott van, és ezekszerint nem működik :D Most néztem meg és nem én vagyok a bolond. A helye megvan, de nincs benne lámpa. Be van vonva tetőkárpittal, csak kitapogatni lehet a helyét :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Most néztem meg és nem én vagyok a bolond. A helye megvan, de nincs benne lámpa. Be van vonva tetőkárpittal, csak kitapogatni lehet a helyét :) Az faca :D akkor a kábelei is csak ott lifegnek fönt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Én régebben olyan 60mA körül mértem, sztem 100mA alatt jó. Akku visszarakáskor (ugye a műszeren keresztül) 0.5Ampert mértem ahogy bekapcsolt a kijelző miután lekapcsoltam csak 0.04Ampert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (F Astra) Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Az a szürke/fekete gondolom... Köszi az infót. Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Köszi az infót. Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá... Köszönöm! Hát ez nem tuti mert nincs ködösöm, de úgy rémlik a felfogatás a zárhídon történik a lökösön csak a helyét kell kivágni. Valahol ott a lámpa alatt van a helye a ködlámpának... Kék pötty de ebben nem vagyok biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! Koszi, akkor 40-100mA meg normalisnak szamit. Hetvegen megmerem. Meg egy kerdes, ha lehet, a jobb elso lampatestet (uveges muanyag nagy ize) elore vagy hatrafele kell kivenni, valahogy egyik iranyba sem ment (3 csavart + az index testet kivettem). Akos Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Köszi az infót. Még annyi lenne, hogy hol tudom a legkönnyebben ellneőrizni, hogy ez megvan-e az autóban (momentán nem tudom lebontani a küszöböt), egy szó mint száz valahol a lökösre kéne legyen rögzítve? Látszik a motortérből, vagy alá kell feküdni? Ha nem muszáj nem szerzem be a teljes kábelköteget egy vagyonért hozzá... Köszönöm! A ködlámpákat a lökhárítóra kell felszerelni, nem a zárhídra, semmi. Ott van a helye a lökősön, kell hozzá lemezanyák meg csavarok, kivágni a helyét aztán pattanhat is be. Lökhárító vissza és ha már előtte bevezetékezted gyárira ha nem volt (ajánlom) akkor gyújtás, helyzetjelző és már világítania is kell az első ködlámpáknak a kapcsolójával és ezután kapcsolható a hátsó is. Tompítottnál meg a hátsó is kapcsolható az első nélkül és fordítva. Ha meg valaki azt mondja, hogy ez szabálytalan, akkor vágd tarkón egy péklapáttal a nevemben kérlek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Sziasztok! Koszi, akkor 40-100mA meg normalisnak szamit. Hetvegen megmerem. Meg egy kerdes, ha lehet, a jobb elso lampatestet (uveges muanyag nagy ize) elore vagy hatrafele kell kivenni, valahogy egyik iranyba sem ment (3 csavart + az index testet kivettem). Akos Természetesen előre. Le kell venni hozzá a hűtőmaszkot vagy legalább annyira lebontani, hogy ne legyen útban a lámpának, mert anélkül nem fog kijönni, csavarjait ki és persze az indexet is ki kell hozzá venni és már ki is jön a helyéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 A ködlámpákat a lökhárítóra kell felszerelni, nem a zárhídra, semmi. Ott van a helye a lökősön, kell hozzá lemezanyák meg csavarok, kivágni a helyét aztán pattanhat is be. Lökhárító vissza és ha már előtte bevezetékezted gyárira ha nem volt (ajánlom) akkor gyújtás, helyzetjelző és már világítania is kell az első ködlámpáknak a kapcsolójával és ezután kapcsolható a hátsó is. Tompítottnál meg a hátsó is kapcsolható az első nélkül és fordítva. Ha meg valaki azt mondja, hogy ez szabálytalan, akkor vágd tarkón egy péklapáttal a nevemben kérlek. :D Köszönöm a segítséget... Esetleg arra tudsz mondani valamit esetleg, hogy a vezetékezés ha nincs meg érdemes hozzá fogni? Egyre jobban félek tőle, mennyire kell szétbontani az autót? Csináltam már ezt-azt (led-es lábtérvilágítás, sima óra cseréje fordulatszámmérősre - persze ez se volt bekábelezve - stb...), de azért aggódom... :P Tippek? Tapasztalatok? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Köszönöm a segítséget... Esetleg arra tudsz mondani valamit esetleg, hogy a vezetékezés ha nincs meg érdemes hozzá fogni? Egyre jobban félek tőle, mennyire kell szétbontani az autót? Csináltam már ezt-azt (led-es lábtérvilágítás, sima óra cseréje fordulatszámmérősre - persze ez se volt bekábelezve - stb...), de azért aggódom... :P Tippek? Tapasztalatok? Köszi Nekem gyárilag ködlámpával szerelt, szóval nem magam szereltem be, viszont nem nehéz. Kell két plusz relé hozzá meg a vezetékezés ugye. Ha viszont nincs semmi benne, tehát még a relét lábai sincsenek benne a biztosítéktáblában, akkor már gázos a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Nekem gyárilag ködlámpával szerelt, szóval nem magam szereltem be, viszont nem nehéz. Kell két plusz relé hozzá meg a vezetékezés ugye. Ha viszont nincs semmi benne, tehát még a relét lábai sincsenek benne a biztosítéktáblában, akkor már gázos a helyzet. Az en classicomban nincs se rele se kapcs aljzat...gondolom az oveben sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Az en classicomban nincs se rele se kapcs aljzat...gondolom az oveben sincs. Ha egy remek klasszik, mint a tijed, akkor esélyes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Ha egy remek klasszik, mint a tijed, akkor esélyes. :D Az... Lengyel Classic... a legeslegutolsó eresztésből (2002)... Szóval esélyes hogy semmi nincs kiépítve... Szép... Vajon egy szakszervíz drágán vállalná? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts