Dexter0401 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 A Bárdi honlapján találtam több gyártótól is. Abban még kérhetném a segítségeteket hogy melyik lenne a nekem való? szval 110-es skálázású órához kellene. http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1993/1_4/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Szia! Nem kap már az ac relé sem delejt! Tehát azt kizárnám, az ecu csatikat kéne kimérnem, hogy megy-e be delej vagy jön-e ki, ehhez kéne esetleg segítség.A lábkiosztáson hol kéne gyújtásra és gyújtás nélkül feszt mérnem, ill hol kell fesznek lenni ha inditózom? Nem kattan a relé? 30-as és a 87-es pontot kösd össze egy dróttal. Ha így beindul, akkor elhalt a relé. A relét az ECU a B6-os pontról működteti. Két csatlakozó van, de mindegyik kétfelé van osztva, tehát A és B együtt valamint a C és D. Esetleg ha volt benne riasztó, de ki lett iktatva még az is bezavarhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 A Bárdi honlapján találtam több gyártótól is. Abban még kérhetném a segítségeteket hogy melyik lenne a nekem való? szval 110-es skálázású órához kellene. http://www.bardiauto...erzekelo-jelado EPS-Facet-ből a 3170-es tipusjelű. Pl. ez: http://alkatreszek.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=7.3170%2FLA&keres=7.3170%2FLA+ Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Szia! Nem kap már az ac relé sem delejt! Tehát azt kizárnám, az ecu csatikat kéne kimérnem, hogy megy-e be delej vagy jön-e ki, ehhez kéne esetleg segítség.A lábkiosztáson hol kéne gyújtásra és gyújtás nélkül feszt mérnem, ill hol kell fesznek lenni ha inditózom? ha meg összekötöd és ugy se megy, akkor meg a pumpa konyec (me mondjuk nem hallatod és kattanik az a relé) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Sziasztok! Van egy jó állapotú kilométerórám, csak az én autómba nem jó, mert nincs benn sebesség szenzor és mindig megáll vele az autó. Szerintetek dízel Astrába jó lenne? Azért kérdezem, mert el szeretném adni, csak nem akarok senkit becsapni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Sziasztok! Van egy jó állapotú kilométerórám, csak az én autómba nem jó, mert nincs benn sebesség szenzor és mindig megáll vele az autó. Szerintetek dízel Astrába jó lenne? Azért kérdezem, mert el szeretném adni, csak nem akarok senkit becsapni vele. Jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok. Olyan gondom lenne a Tid kijelzőmmel,hogy ha gyújtást ráadom akkor nem kapolcs be úgy,mint régen.(Rádió belapcsol) A rádió bekapcsolással is világított azt hiszem gyújtás nélkül is de most azt sem hajlandó. Ha felkapcsolom a világítást akkor viszont müködik a kijelző. Memória viszont megmarad,mert sem az óra sem a dátum nem törlődik ki. Lehet vele valamit csinálni,hogy megjavuljon??? Esetleg valahonnan plusz áramot adni neki,hogy ha nem használok világítást akkor is lássam a kijelzöt. Köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok. Olyan gondom lenne a Tid kijelzőmmel,hogy ha gyújtást ráadom akkor nem kapolcs be úgy,mint régen.(Rádió belapcsol) A rádió bekapcsolással is világított azt hiszem gyújtás nélkül is de most azt sem hajlandó. Ha felkapcsolom a világítást akkor viszont müködik a kijelző. Memória viszont megmarad,mert sem az óra sem a dátum nem törlődik ki. Lehet vele valamit csinálni,hogy megjavuljon??? Esetleg valahonnan plusz áramot adni neki,hogy ha nem használok világítást akkor is lássam a kijelzöt. Köszi a válaszokat Valoszinuleg csak kontakthibas lett. szedd ki, pucoldmeg a csatikat. Ill ha tudsz r is merhetsz a vilagitas vezetekere, ami ha minden igaz, akkor szurke-zold szinu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Valoszinuleg csak kontakthibas lett. szedd ki, pucoldmeg a csatikat. Ill ha tudsz r is merhetsz a vilagitas vezetekere, ami ha minden igaz, akkor szurke-zold szinu Köszi megpróbálom kitakarítani,hátha összejön. Most álltam be pont a garázsba,most világított gyújtásra is kb 5 másodpecig aztán elaludt. Ha vezeték hiba lesz akkor pl szivargyújtóról lehet neki adni áramot? Vagy csere inkább... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Köszi megpróbálom kitakarítani,hátha összejön. Most álltam be pont a garázsba,most világított gyújtásra is kb 5 másodpecig aztán elaludt. Ha vezeték hiba lesz akkor pl szivargyújtóról lehet neki adni áramot? Vagy csere inkább... Lehet az is, eloszokott fordulni,hogy az izzonak a ket fulecskeje, mar nem szoritja rendesen a nyakhoz az erintkezoket. azokat is vissza lehet egy kicsit hajtani. Vagy lehet siman izzo hiba is. Sztem mielott nagyon forrasztgatnal, vagy kotozgetnel, vegyel ket izzot, max 100ft. bar ha az elejen vilagit aztan nem, aztan megint, akkor vagy kontakt, vagy izzo. Mas nem csinalhat ilyet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qper Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Lehet az is, eloszokott fordulni,hogy az izzonak a ket fulecskeje, mar nem szoritja rendesen a nyakhoz az erintkezoket. azokat is vissza lehet egy kicsit hajtani. Vagy lehet siman izzo hiba is. Sztem mielott nagyon forrasztgatnal, vagy kotozgetnel, vegyel ket izzot, max 100ft. bar ha az elejen vilagit aztan nem, aztan megint, akkor vagy kontakt, vagy izzo. Mas nem csinalhat ilyet Akkor tuti,hogy kontakt hiba lesz,mert van itthon izzóm sima is meg ledes is. Mindegyikkel végigpróbáltam még úgy is hogy 1 led 1 sima :goofy: ,de a tünet megmaradt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 ha meg összekötöd és ugy se megy, akkor meg a pumpa konyec (me mondjuk nem hallatod és kattanik az a relé) Vagy még lehet, kábelszakadás ami megy hátra az AC-hoz, vagy az Ac csatija kontaktos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Köszi megpróbálom kitakarítani,hátha összejön. Most álltam be pont a garázsba,most világított gyújtásra is kb 5 másodpecig aztán elaludt. Ha vezeték hiba lesz akkor pl szivargyújtóról lehet neki adni áramot? Vagy csere inkább... Kontakt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Egy kérdés, az ablaktörlő motort szét lehet szerelni javítani, vagy cserés? Mi van abba csapágy vagy bronz persely? Érdekes hangok jönnek ki belőle néha.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Ha a 2000 évjárat F astrában ( x14ne ) műszerfalat szeretnék cserélni fordulatszámmérősre. Azt szeretném megkérdezni, hogy csak ki kell csereélnem a műszerfalat és kész vagy valami máshoz is nyúlnom kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Be kell húznod a fordulatszámjelhez tartozó kábelt az Ecu csatlakozójától a műszeregységig ami egy zöld kábel, találsz leírást a GYIK-ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Egy kérdés, az ablaktörlő motort szét lehet szerelni javítani, vagy cserés? Mi van abba csapágy vagy bronz persely? Érdekes hangok jönnek ki belőle néha.... A mechanika felőli végét le lehet szedni úgy rémlik aztán hogy ott mit látni azt már nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 A két hete vett Astrában elég fura hangon tekerte az önindító a motort, egy mtz traktorban erotikusabb lehet a hangja. Gondoltam szétszedem, bezsírozom, aztán amikor lehúztam az állórészt a forgórészről, a műanyag bolygókerék kb 40 darabra volt törve, esőszerűen jött ki az önindítóból. :) De legalább az önindítóban egyben volt a 40 darab...bezzeg a jó kis Kadetton, a beletett 90 ezer km alatt még csak rá se kellett nézni az önindítóra(az vagy 2x nagyobb volt mint ez) Ma nézek hozzá bolygókereket, remélem ócsón van, meg lehet kapni. Hiába szegény GM gyár próbálna jó autókat csinálni, ha a beszállítók ráállnak a gagyira. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Én meteorban vettem anno... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 A mechanika felőli végét le lehet szedni úgy rémlik aztán hogy ott mit látni azt már nem tudom. ép nemrég láttam javító készletet hozzá a vaterán Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Egy kérdés, az ablaktörlő motort szét lehet szerelni javítani, vagy cserés? Mi van abba csapágy vagy bronz persely? Érdekes hangok jönnek ki belőle néha.... ép nemrég láttam javító készletet hozzá a vaterán nekem a hátsó állt be, akkor szétszedtem, megpucoltam, zsíroztam, azóta jó egyébként az volt a baja, hogy nem használtam :omg: és "beállt" hátul bronz persely Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Úgy rémlik, hogy nincs körülötte semmi, amibe beleakadna. A világítós hátsó kapaszkodóba csak a keskeny megy bele, az biztos. Nem tudom, olyanod van-e. A többivel szerintem nem lesz gond. Ettől majd lesz ám világosság odabent! :D Beszereltem a csomagtartóba és a belső térbe is. :icon1: Valami hihetetlen szép. Rendeltem is még belőle, ami holnapra itt van. Az egyik megy a kesztyűtartóba a másik pedig a rendszámtáblához. Bár utóbbit beszéltük, hogy lehet-e?! Amit találtam a következő: "A rendszámtáblát megvilágító lámpának a rendszámtáblát színtelen (fehér) fénnyel, teljes felületen, közelítőleg egyenletesen és olyan fényerővel kell megvilágítania, hogy az álló jármű rendszámát sötétben, tiszta időben legalább 20 méter távolságból el lehessen olvasni. A rendszámtáblát megvilágító lámpa hátrafelé fényt közvetlenül nem bocsáthat ki." Majd meglátjuk, de szerintem nem lesz vele gond. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Beszereltem a csomagtartóba és a belső térbe is. :icon1: Valami hihetetlen szép. Rendeltem is még belőle, ami holnapra itt van. Az egyik megy a kesztyűtartóba a másik pedig a rendszámtáblához. Bár utóbbit beszéltük, hogy lehet-e?! Amit találtam a következő: "A rendszámtáblát megvilágító lámpának a rendszámtáblát színtelen (fehér) fénnyel, teljes felületen, közelítőleg egyenletesen és olyan fényerővel kell megvilágítania, hogy az álló jármű rendszámát sötétben, tiszta időben legalább 20 méter távolságból el lehessen olvasni. A rendszámtáblát megvilágító lámpa hátrafelé fényt közvetlenül nem bocsáthat ki." Majd meglátjuk, de szerintem nem lesz vele gond. :icon1: 2 éve vannak ledek a rendszámomnál is, és sose zavart senkit. Még azt a kéket se, aki minden hülyeségbe belekötött egyébként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Budaőrsön, a KELLE kft-nél vettem a bolygókereket, 770ft volt. :) Most lehet összerakni. :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts