Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem jó....de a mi a gond a tiéddel?

folyamatos zizegő hangja van. és gondoltam kicserélem nehogy egyszer ez miatt ne induljon be a kocsim.

Elküldve

folyamatos zizegő hangja van. és gondoltam kicserélem nehogy egyszer ez miatt ne induljon be a kocsim.

Az enyém is zizeg, nekem most egy új gagyitron van benne.

Elküldve

folyamatos zizegő hangja van. és gondoltam kicserélem nehogy egyszer ez miatt ne induljon be a kocsim.

Persze, hogy zizeg. Általában a nagyfeszültség és a nagyfrekvencia ezt okozza. Egy mai inverteres táp is zizeg, pl laptopok, vagy monitor.

Elküldve

Sziasztok.

Az autó x17dtl 94-es erdekes jelenséget produkál. a dátum , hőmérséklet kijelző lekapcsol ha ráadom a világítás. Eddig nem csinálta gondolom hogy nem normális dolog. Merre próbáljam a hibát keresni?

Elküldve

Sziasztok.

Az autó x17dtl 94-es erdekes jelenséget produkál. a dátum , hőmérséklet kijelző lekapcsol ha ráadom a világítás. Eddig nem csinálta gondolom hogy nem normális dolog. Merre próbáljam a hibát keresni?

Dehogynem normális, ha gyújtás nélkül kapcsolsz egyet, helyzetjelzőre akkor már világítania kell a kijelző háttérvilágításának.

Elküldve

Sziasztok.

Az autó x17dtl 94-es erdekes jelenséget produkál. a dátum , hőmérséklet kijelző lekapcsol ha ráadom a világítás. Eddig nem csinálta gondolom hogy nem normális dolog. Merre próbáljam a hibát keresni?

Biztosan letekerted a műszerfal világítás fényerő szabályzóját!

Tekerd vissza a legnagyobb fényerőre!

Elküldve

Dehogynem normális, ha gyújtás nélkül kapcsolsz egyet, helyzetjelzőre akkor már világítania kell a kijelző háttérvilágításának.

Ez az hogy nekem nem világít csak gyújtáson világít és csak addig amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt.

Elküldve

Üdv mindenkinek, következő kérdésem lenne, szereztem egy dízel f astrát, német motoros, és az akksi körül elég rozsdás már minden, az akkukábel is tiszta fehér poros, ez mitől lehet? Gondolom kijön az akksiból a sav, és marja szét az autó elejét. Ez minek a hibája? Köszi előre is, üdv!

Elküldve

Az nem fog menni, nincs annyi érintkezője. Szerintem max literes/két literes pontosságot lehet vele elérni.

Ez érdekelne bővebben. Csak az a kérdés hogy a sedan-ban is ilyen a szintjelző?

Pontosabban az érdekelne hogy milyen ellenállásokat mutat, vagy hány lépcső és milyen ellenállásokból van összerakva. Vagy az órába befutó vezetéken (a színe is) a feszültségértékek /liter.

Lényegében úgy is végig akartam méregetni hogy x-y-z liternél milyen feszkókat ad vissza a szintjelző de, én azzal voltam hogy egy potmétert állítgat az a levegős úszó.

Elküldve

Ez érdekelne bővebben. Csak az a kérdés hogy a sedan-ban is ilyen a szintjelző?

Pontosabban az érdekelne hogy milyen ellenállásokat mutat, vagy hány lépcső és milyen ellenállásokból van összerakva. Vagy az órába befutó vezetéken (a színe is) a feszültségértékek /liter.

Lényegében úgy is végig akartam méregetni hogy x-y-z liternél milyen feszkókat ad vissza a szintjelző de, én azzal voltam hogy egy potmétert állítgat az a levegős úszó.

Igen, az egy potméter, néhányszor10 érintkezővel.

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valaki szerelt már be F Astrába sikerrel tempomatot? Ha igen, akkor milyen eszközöket kell ahhoz beszerezni? Ill, hogy mennyire bonyolult?

Az autó 97'-es, X14XE motoros, bowdenes pedál, (természetesen:D)!

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valaki szerelt már be F Astrába sikerrel tempomatot? Ha igen, akkor milyen eszközöket kell ahhoz beszerezni? Ill, hogy mennyire bonyolult?

Az autó 97'-es, X14XE motoros, bowdenes pedál, (természetesen:D)!

Igen, lehet tempomatot beszerelni. Benzines bowdenes Omega tempomatot kell szerezni karral, szervómotorral, kuplungpedál érzékelő is kell hozzá, féklámpa kapcsolót is rá kell kötni és a kis elektronikája sem árt. :)

Elküldve

Igen, lehet tempomatot beszerelni. Benzines bowdenes Omega tempomatot kell szerezni karral, szervómotorral, kuplungpedál érzékelő is kell hozzá, féklámpa kapcsolót is rá kell kötni és a kis elektronikája sem árt. :)

Köszi a választ!

És ez milyen árban mozog egy rendes bontóban?

Elküldve

Sziasztok.

Az autó x17dtl 94-es erdekes jelenséget produkál. a dátum , hőmérséklet kijelző lekapcsol ha ráadom a világítás. Eddig nem csinálta gondolom hogy nem normális dolog. Merre próbáljam a hibát keresni?

Sziasztok.

A tegnap feltett kérdésemre megvan a válasz.

A csatlakozó lábait újraforrasztva ismét működik a kijelző.

Elküldve

Sziasztok!

Most lettem készen az elektromos ablakok beépítésével. Szerettem volna, ha a központi zár zárására az ablakok is felmennek, így építettem egy egyszerű kis áramkört ehhez. Ezt: http://www.hobbielektronika.hu/forum/getfile.php?id=19484 A riasztóm egy Enforcer E-100 B, ami a zár motorokat is vezérli, mégpedig úgy, hogy testet kapcsol rájuk 0,7sec-ig záráskor. Ezt a jelet kötöttem a kapcsolásom bemenetére is, aminek hatására a kimenetén 8sec-ig test van, ami elég arra, hogy az ablakok felmenjenek. Ezt a kimenetet ugye a motorok 6-os lábára kell kötni, ahogy a GYIK-ban lévő cikkben is van.

Itt egy kis videó a működésről, hátha érdekel valakit: http://www.youtube.com/watch?v=YE-9bYPU65U&feature=youtu.be

Elküldve

Igen, lehet tempomatot beszerelni. Benzines bowdenes Omega tempomatot kell szerezni karral, szervómotorral, kuplungpedál érzékelő is kell hozzá, féklámpa kapcsolót is rá kell kötni és a kis elektronikája sem árt. :)

ez az "ügy" engem is régóta piszkál... a kar az meg is van :).

a "kis elektronikánál" elakadtam... ez egy különálló modul, vagy össze van építve a szervomotorral? (elég zavaros leírásokat találtam)

Elvileg nincs semmi köze az ECU-hoz, nem? Az elektronikába van bekötve a "vezérlő"-kar, az érzékelők és mindent ez irányít, rángatja a bowdent...

A kuplungpedálhoz az érzékelőt könnyen be lehet építeni? A G-senkél ki van építve a platform, csak a kapcsolót kell betenni... de az F-eseknél?

köszí!

Elküldve

Sziasztok!

Most lettem készen az elektromos ablakok beépítésével. Szerettem volna, ha a központi zár zárására az ablakok is felmennek, így építettem egy egyszerű kis áramkört ehhez. Ezt: http://www.hobbielek...le.php?id=19484 A riasztóm egy Enforcer E-100 B, ami a zár motorokat is vezérli, mégpedig úgy, hogy testet kapcsol rájuk 0,7sec-ig záráskor. Ezt a jelet kötöttem a kapcsolásom bemenetére is, aminek hatására a kimenetén 8sec-ig test van, ami elég arra, hogy az ablakok felmenjenek. Ezt a kimenetet ugye a motorok 6-os lábára kell kötni, ahogy a GYIK-ban lévő cikkben is van.

Itt egy kis videó a működésről, hátha érdekel valakit: http://www.youtube.com/watch?v=YE-9bYPU65U&feature=youtu.be

Jó az a kis elektronika, de gondolom így mind a két ablakot egyszerre húzza fel ami azért tud fojtani rendesen néha, főleg ha sokáig nem használod valamelyik ablakot. Az ilyen gyári elektronikák ablakonként mennek sorba, így egyszer csak 1 ablak megy fel. Egyébként 4000 körül van egy 5 ablakos (4 ablak plusz tető ha van), de létezik ilyen 2-esbe is. Nekem is az muzsikál bent. :) De nem rossz amúgy csak ha gondolod továbbfejlesztheted az elektronikádat így, mivel végálláskapcsoló eleve bent van az ablakemelődben azzal nem kell szenvedni, csak időzítened kell a két ablakot, mondjuk 8mp az egyik, aztán átkapcsolsz egy másik relére, plusz egy kis időzítő/átkapcsoló elektronika kell.

Elküldve

Jó az a kis elektronika, de gondolom így mind a két ablakot egyszerre húzza fel ami azért tud fojtani rendesen néha, főleg ha sokáig nem használod valamelyik ablakot. Az ilyen gyári elektronikák ablakonként mennek sorba, így egyszer csak 1 ablak megy fel. Egyébként 4000 körül van egy 5 ablakos (4 ablak plusz tető ha van), de létezik ilyen 2-esbe is. Nekem is az muzsikál bent. :) De nem rossz amúgy csak ha gondolod továbbfejlesztheted az elektronikádat így, mivel végálláskapcsoló eleve bent van az ablakemelődben azzal nem kell szenvedni, csak időzítened kell a két ablakot, mondjuk 8mp az egyik, aztán átkapcsolsz egy másik relére, plusz egy kis időzítő/átkapcsoló elektronika kell.

Ez nem igaz. A gyári pont, hogy egyszerre tolja fel az ablakokat.

Elküldve

Jó az a kis elektronika, de gondolom így mind a két ablakot egyszerre húzza fel ami azért tud fojtani rendesen néha, főleg ha sokáig nem használod valamelyik ablakot. Az ilyen gyári elektronikák ablakonként mennek sorba, így egyszer csak 1 ablak megy fel. Egyébként 4000 körül van egy 5 ablakos (4 ablak plusz tető ha van), de létezik ilyen 2-esbe is. Nekem is az muzsikál bent. :) De nem rossz amúgy csak ha gondolod továbbfejlesztheted az elektronikádat így, mivel végálláskapcsoló eleve bent van az ablakemelődben azzal nem kell szenvedni, csak időzítened kell a két ablakot, mondjuk 8mp az egyik, aztán átkapcsolsz egy másik relére, plusz egy kis időzítő/átkapcsoló elektronika kell.

Egyszerre mennek fel, de nekem bejön így, szerintem marad így. Elég költség hatékony, és működik is rendesen.

Van még egy következő projekt is, mégpedig a fényszóró mosó kialakítása. Szereztem egy Caravan ablakmosó motort, ami nyomna hátra is ugye. A hátra menő kört használnám fényszóró mosásra. Elég nagy nyomással nyomja az a motor a vizet, hogy legyen valami haszna az első lámpákon?

Elküldve

Egyszerre mennek fel, de nekem bejön így, szerintem marad így. Elég költség hatékony, és működik is rendesen.

Van még egy következő projekt is, mégpedig a fényszóró mosó kialakítása. Szereztem egy Caravan ablakmosó motort, ami nyomna hátra is ugye. A hátra menő kört használnám fényszóró mosásra. Elég nagy nyomással nyomja az a motor a vizet, hogy legyen valami haszna az első lámpákon?

Összevizezi :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.