Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

A G sektől ruccantam át, segítséget szeretnék kérni, az öcsém gépén megadta magát az önindító.

Szerintetek ki lehet szedni F Astrából akna nélkül az önindítót?

Motorkód: C16NZ

Köszönöm

Elég egyszerű, csak egy krova kell hozzá és egy 13-as nyílású fej. A felső könnyű, de az alsó már neccesebb, de én is akna nélkül szedtem le anno.

Elküldve

Sziasztok volna egy kis gondom.A kijelzőm nem hajlandó mutatni a külső hőmérsékletet,csak a --,-- C hibajelzés van.A szenzor a helyén van,rámértem hőmérséklet függvényében változtatja az ellenállást.A kijelző lábai a csatlakozónál kiszakadtak,újraforrasztottam őket,de így sem jó viszont minden más működik.A két vezetékre ami a jeladóba csatlakozik rámértem multiméterrel,semmi áram nincs benne.Jól sejtem hogy a vezeték van valahol megszakadva?Esetleg valaki tudja hogy B Corsában merrefelé megy a jeladó kanóca? :) Esetleg valami más ötlet?

Köszönöm szépen!

Elküldve

Tűzfalból kijön egy nagy köteggel ha szembe állsz a motortérrel a jobb oldalon jön ki a nyúlványon megy végig és úgy jön el a jeladóhoz... Egyébként kérj kölcsön valakitől 1 jeladót és nézd meg úgy is... Ha így sem jó akkor végig kell nézni a kábelt

Elküldve

Kint állt a kocsi a ház előtt egész nap. Most estére ráfagyott a kulimász. Elindultam vele, majd kb. az 5.-dik megtett kilóméter után elkezdett villogni a kilóméteróra világítása, ugyan így a tompított fényem és ugyan így felvillogott az akkumulátor ikonom, majd leállt az autó. Újraindítottam, hazáig folyamatosan, halványan világított az akku jel. Mitől lehet ilyen ?

Elküldve

Kint állt a kocsi a ház előtt egész nap. Most estére ráfagyott a kulimász. Elindultam vele, majd kb. az 5.-dik megtett kilóméter után elkezdett villogni a kilóméteróra világítása, ugyan így a tompított fényem és ugyan így felvillogott az akkumulátor ikonom, majd leállt az autó. Újraindítottam, hazáig folyamatosan, halványan világított az akku jel. Mitől lehet ilyen ?

Test hiba, vagy laza akku saru esetleg...

Elküldve

A sarukat néztem, azok fainok. Test hiba gondolom lehetséges a hűtőfolyadéktól. Gombacserekor elég jól összespriccolt mindent.

u.i: reggel odafelé tettem meg ugyan ezt az utat, semmi baja nem volt. Lehet hogy közben belefagyott valami ?

Elküldve

A sarukat néztem, azok fainok. Test hiba gondolom lehetséges a hűtőfolyadéktól. Gombacserekor elég jól összespriccolt mindent.

u.i: reggel odafelé tettem meg ugyan ezt az utat, semmi baja nem volt. Lehet hogy közben belefagyott valami ?

Nem a hűtőfolyadéktól, hanem egyszerűen lehet laza kötés vagy szétrohadt.

Elküldve

A sarukat néztem, azok fainok. Test hiba gondolom lehetséges a hűtőfolyadéktól. Gombacserekor elég jól összespriccolt mindent.

u.i: reggel odafelé tettem meg ugyan ezt az utat, semmi baja nem volt. Lehet hogy közben belefagyott valami ?

nem lehet hogy megadta magát az akkud és/vagy a generátorod

nekem nemrég állt meg a fesz.stabja, igaz az a visszajelző pislákolásával kezdte

Elküldve

Ködlámpa... Felszereltük a lökhárítóra őket, gyárilag megvannak a vezetékei. De a kapcsolótáblánál elvesztettük a nyomát. Nincs meg az első ködlámpa aljzata. Van ilyen ?

Elküldve

Ködlámpa... Felszereltük a lökhárítóra őket, gyárilag megvannak a vezetékei. De a kapcsolótáblánál elvesztettük a nyomát. Nincs meg az első ködlámpa aljzata. Van ilyen ?

Már a relének?

Elküldve

Úgy gondoltam ,hogy ha már a kábel be van húzva rendesen, akkor gondolom az valahova le van kötve, esetleg az aljzata is ott lehet valahol az első ködlámpa kapcsolójának. Mert pl ha jól olvastam az első köd reléje a 4-es. Az benne van a helyén, de a kapcsoló aljzatát nem találtuk sehol sem.

Elküldve

Úgy gondoltam ,hogy ha már a kábel be van húzva rendesen, akkor gondolom az valahova le van kötve, esetleg az aljzata is ott lehet valahol az első ködlámpa kapcsolójának. Mert pl ha jól olvastam az első köd reléje a 4-es. Az benne van a helyén, de a kapcsoló aljzatát nem találtuk sehol sem.

Lehet nincsen, vagy pedig csak a zsinórok vannak valahova elbandázsolva. Esetleg lebandázsolták a köteg mögé a csatlakozó aljzatot... Mindegyikkel találkoztam már. Mondjuk az aljzat lehagyása a legagyatlanabb spórolási forma...

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy szerelt már valaki sedan F Astrába motoros antennát? Én szeretnék egyet a gyári helyett, és ma megnéztem, hogy az antenna mellett elő van készítve egy kettes csatlakozó, van is benne két vezeték. Lehetséges az, hogy az a motoros antennához volna?

Elküldve

Akku teljesen új mert a hideg megette az előzőt. A generátort meg ősszel újíttattam fel teljesen.

hát pedig a lámpa nem szokott csalni és akku meg a generátor miatt van vellany a kocsiban(vagy nincs)

szóval ha nincs akkor ezeknél kell kotorászni

meg kéne mérned ilyenkor mennyi fesz. van a akkun és/vagy mondjuk a szivargyújtóban

meg lehet mérni a generátor és az akku közti piros vezetéken a feszültség esést

pl én mikor generátort cseréltem közvetlenül a generátorra és a motornak a vezérlés tetejénél lévő testelést kötöttem össze

gondolom a szíj elég feszes, meg annak hangja is lenne, nekem pl a generátor motor felőli felső szilentje teljesen elment, úgyhogy meghúzva is lötyögött kicsit(filléres cucc cseréltem, csak kicsit macerás, mert le kéne venni a vezérlés burkolatát)

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy szerelt már valaki sedan F Astrába motoros antennát? Én szeretnék egyet a gyári helyett, és ma megnéztem, hogy az antenna mellett elő van készítve egy kettes csatlakozó, van is benne két vezeték. Lehetséges az, hogy az a motoros antennához volna?

Lehetséges. Ha ilyen T alakú a csati, akkor biztosan az az. Szerintem szedánba is nagyjából annyi beszerelni, mint ötajtósba. Elég egyszerű, de ha segítség kell, keress meg priviben. ;)

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy szerelt már valaki sedan F Astrába motoros antennát? Én szeretnék egyet a gyári helyett, és ma megnéztem, hogy az antenna mellett elő van készítve egy kettes csatlakozó, van is benne két vezeték. Lehetséges az, hogy az a motoros antennához volna?

Persze én :icon1:

Jelenleg is az van benne, ilyen univerzális antenna 4 rugóért vettem. Nem végállás kapcsolós hanem a kis panel méri benne a motor áramát és ha megszorul a 2 végponton vagyis vagy a felső vagy aljó végállásban akkor többet vesz fel a moci (vagy télen ráfagy a víz akkor meg sem moccan) így lekapcsol így is és nem ég le.

Nekem is meg volt a 3 vezeték. + GND remote

Sok sikert!

Elküldve

A benzintankban. Ez egy caravan(kombi) tankja:

833900-20121231-AL06N5.jpg

833901-20121231-zZQr6k.jpg

Engem a sedan-é érdekelne. Azt tudtam hogy a tankban, gondolom akkor a te ac pumpád nem szerelhető a hátsó űlés felhajtásával.

Elküldve

Engem a sedan-é érdekelne. Azt tudtam hogy a tankban, gondolom akkor a te ac pumpád nem szerelhető a hátsó űlés felhajtásával.

Nem, sajnos nem. Nekem be kell hasalnom a kocsi alá. De miért kérdezed? Ha pontatlan a szintmérő akkor nem itt kell keresni a hibát, semmit nem lehet állítani vagy kezdeni vele. Egy ellenállás skála a szintmérő úszója húzkodja az ellenálláson az "áramszedőt". Mivel benzinben úszik nem is tud elkoszolódni.

Elküldve

Nem, sajnos nem. Nekem be kell hasalnom a kocsi alá. De miért kérdezed? Ha pontatlan a szintmérő akkor nem itt kell keresni a hibát, semmit nem lehet állítani vagy kezdeni vele. Egy ellenállás skála a szintmérő úszója húzkodja az ellenálláson az "áramszedőt". Mivel benzinben úszik nem is tud elkoszolódni.

Pont erre voltam kíváncsi :icon1: digitalizálom a műszerfalam és dl pontosan ki akarom íratni hogy mennyi van még a tankban

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.