FPepe Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 És orrot is te ragasztottál neki? :D Sőt, gyíkká is változtatta, de már elmúlt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Értem én hogy gőzgép de mi hajtja? :evilgrin: Ebben az esetben egyébként akkor nincs trafó se, vagy még az kell a DIS-hez is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 A disnél gyakorlatilag két trafó (két hengerenként egy) és a komplett gyújtáselektronika van egy egységbe integrálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Kompresszió? a kompresszió jó mind a 4 hengerben már többször is mértük Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 A disnél gyakorlatilag két trafó (két hengerenként egy) és a komplett gyújtáselektronika van egy egységbe integrálva. Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van... Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D A Zafirából is kipusztult... Az 1-es beeecart. 3hengeresbe eladó, csak méretre kell vágni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel? 50+ Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel? Ez engem is érdekelne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 ott a válasz ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 50+ 50 e huf? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 50 e huf? állapottól és eladótól függöen ettöl fölfele. Olyan 55-65 körül szoktak lenni ahogy láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 állapottól és eladótól függöen ettöl fölfele. Olyan 55-65 körül szoktak lenni ahogy láttam. jujj :icon1: köszönöm az infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni? A fölső kábelkorbács mellett be szokott még férni, kis erőszakkal a gyári átvezetőbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni? Nekem volt egy furat az anyósüléssel szemben a műanyag burkolat alatt. Használj tömszelencét vagy valami gumigyűrűt hogy a lemez nehogy belevágjon. A biztit meg egyből a motortérbe rakd ahogy leágaztatod az akksiról így tuti kiolvad ha gebasz van. FBS-el vagy fugaszillel tömítsd le hogy ne follyon be a víz. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 A fölső kábelkorbács mellett be szokott még férni, kis erőszakkal a gyári átvezetőbe. Köszi! Szerk: Sunci neked is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem Annyit tudok hogy onnan tudja az ECU hogy az autó mozgásban van, és nem engedi leesni a fordulatszámot alapjáratira amíg gurul a kocsi...ha rossz elő szokott fordulni motorleállás kuplung kinyomásakor, motorfék üzemben. A központi kijelző is innen tudja a sebességet 53Km/óráig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző?? Lehet hogy túltöltésért virít. De műszer csak nélkül majd akkor látszik, ha kilövöldözi az izzókat :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem Ahogy zotya is írta, a motorvezérlőnek kell ez az adat, illetve a TID is ki tudja jelezni, gyári rádió is tudja használni a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz és ha van BC-d (MID), akkor ez alapján tudja számolni a megtehető kilométert, pillanatnyi fogyasztást, satöbbi. Impulzust ad ki magából. Két féle van: régebbi az a 8 impulzusos, az újabb a 16-os. Ha jól tudom, akkor 10V-os stabil feszt kap egy 9V-os stabIC-ről (ellenállással van variálva a 10V). Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző?? Ha így próbálgatja, lehet, hogy sikerül rövid időn belül tetemes kárt tennie az egész autó elektromos rendszerében, beleértve a generátort és a motorvezérlőt is! Nem értem, hogy ha valaki nem ért hozzá, akkor minek piszkálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2012 Megoszt Elküldve December23, 2012 Sziasztok nem tudom, hogy ide tartozik e, de azért megkérdezem... tegnap belém jöttek és összetört a jobb lámpám és jobb irányjelzőm... ezekhez kérek segítséget, hogy hogyan tudom a kicserélni a lámpatestet ... köszönöm... Normál esetben, fölül van 2 füle, csavarral a fényszórónak, A fényszóró oldalához van rögzítve fölülről 1 csavarral az index, a zárhídon keresztül, egy lyukon át tudod kicsavarni, de törésnél kérdés hogy mennyire másztak el a dolgok, :rolleyes: mindenesetre ha sikerül kilazítani, előrefelé tudod kihúzni. Utána látni fogod a fényszóró alsó fülét, ott is van egy csavarja. A lámpának van egy füle a hűtőmaszk felé is, figyelj rá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts