FPepe Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 És orrot is te ragasztottál neki? :D Sőt, gyíkká is változtatta, de már elmúlt. :D
dani89rk Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 Értem én hogy gőzgép de mi hajtja? :evilgrin: Ebben az esetben egyébként akkor nincs trafó se, vagy még az kell a DIS-hez is?
wookie Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 A disnél gyakorlatilag két trafó (két hengerenként egy) és a komplett gyújtáselektronika van egy egységbe integrálva.
Gelcsa Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 Kompresszió? a kompresszió jó mind a 4 hengerben már többször is mértük
dani89rk Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 A disnél gyakorlatilag két trafó (két hengerenként egy) és a komplett gyújtáselektronika van egy egységbe integrálva. Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van...
spzoli Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van... Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D
Dáwid Elküldve December22, 2012 Elküldve December22, 2012 Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D A Zafirából is kipusztult... Az 1-es beeecart. 3hengeresbe eladó, csak méretre kell vágni :lol:
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel?
Dáwid Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel? 50+
riki Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Hello. Mennyi a reális ára egy 4szer elektromos ablaknak,cak pak mindennel? Ez engem is érdekelne! :D
Dáwid Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 50 e huf? állapottól és eladótól függöen ettöl fölfele. Olyan 55-65 körül szoktak lenni ahogy láttam.
Déwid cvc Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 állapottól és eladótól függöen ettöl fölfele. Olyan 55-65 körül szoktak lenni ahogy láttam. jujj :icon1: köszönöm az infót
Marce Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni?
Dáwid Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni? A fölső kábelkorbács mellett be szokott még férni, kis erőszakkal a gyári átvezetőbe.
Sunci Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja. Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni? Nekem volt egy furat az anyósüléssel szemben a műanyag burkolat alatt. Használj tömszelencét vagy valami gumigyűrűt hogy a lemez nehogy belevágjon. A biztit meg egyből a motortérbe rakd ahogy leágaztatod az akksiról így tuti kiolvad ha gebasz van. FBS-el vagy fugaszillel tömítsd le hogy ne follyon be a víz. Üdv!
Marce Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 A fölső kábelkorbács mellett be szokott még férni, kis erőszakkal a gyári átvezetőbe. Köszi! Szerk: Sunci neked is! :D
Sunci Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem
zotya975 Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem Annyit tudok hogy onnan tudja az ECU hogy az autó mozgásban van, és nem engedi leesni a fordulatszámot alapjáratira amíg gurul a kocsi...ha rossz elő szokott fordulni motorleállás kuplung kinyomásakor, motorfék üzemben. A központi kijelző is innen tudja a sebességet 53Km/óráig.
Tiv. Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző??
Dáwid Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző?? Lehet hogy túltöltésért virít. De műszer csak nélkül majd akkor látszik, ha kilövöldözi az izzókat :rolleyes:
daykiller Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy? Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem Ahogy zotya is írta, a motorvezérlőnek kell ez az adat, illetve a TID is ki tudja jelezni, gyári rádió is tudja használni a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz és ha van BC-d (MID), akkor ez alapján tudja számolni a megtehető kilométert, pillanatnyi fogyasztást, satöbbi. Impulzust ad ki magából. Két féle van: régebbi az a 8 impulzusos, az újabb a 16-os. Ha jól tudom, akkor 10V-os stabil feszt kap egy 9V-os stabIC-ről (ellenállással van variálva a 10V).
epk947 Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Kicsit off, de elektromos. Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző?? Ha így próbálgatja, lehet, hogy sikerül rövid időn belül tetemes kárt tennie az egész autó elektromos rendszerében, beleértve a generátort és a motorvezérlőt is! Nem értem, hogy ha valaki nem ért hozzá, akkor minek piszkálja?
Dáwid Elküldve December23, 2012 Elküldve December23, 2012 Sziasztok nem tudom, hogy ide tartozik e, de azért megkérdezem... tegnap belém jöttek és összetört a jobb lámpám és jobb irányjelzőm... ezekhez kérek segítséget, hogy hogyan tudom a kicserélni a lámpatestet ... köszönöm... Normál esetben, fölül van 2 füle, csavarral a fényszórónak, A fényszóró oldalához van rögzítve fölülről 1 csavarral az index, a zárhídon keresztül, egy lyukon át tudod kicsavarni, de törésnél kérdés hogy mennyire másztak el a dolgok, :rolleyes: mindenesetre ha sikerül kilazítani, előrefelé tudod kihúzni. Utána látni fogod a fényszóró alsó fülét, ott is van egy csavarja. A lámpának van egy füle a hűtőmaszk felé is, figyelj rá!
Recommended Posts