Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A disnél gyakorlatilag két trafó (két hengerenként egy) és a komplett gyújtáselektronika van egy egységbe integrálva.

Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van...

Elküldve

Így már teljesen világos! Ehhez hasonlót már akkor láttam is megan-ba, csak ott hengerenként van...

Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D

Elküldve

Később az opel csinált egybe trafós motorokat...és persze el is halt 1-1 hengernél :D Sorcsere! :D

A Zafirából is kipusztult... Az 1-es beeecart. 3hengeresbe eladó, csak méretre kell vágni :lol:

Elküldve

Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja.

Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni?

Elküldve

Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja.

Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni?

A fölső kábelkorbács mellett be szokott még férni, kis erőszakkal a gyári átvezetőbe.

Elküldve

Az akksitól hogy lehet a tűzfalon átbújtatni egy pozitív kábelt erősítőhöz? Nem olyan alkarom vastag kábel lenne, csak egy alap M.N.C. szett tápja.

Tehát ki kell valahol fúrni, vagy van olyan kábel átvezető, amibe még bele tudna férni?

Nekem volt egy furat az anyósüléssel szemben a műanyag burkolat alatt. Használj tömszelencét vagy valami gumigyűrűt hogy a lemez nehogy belevágjon. A biztit meg egyből a motortérbe rakd ahogy leágaztatod az akksiról így tuti kiolvad ha gebasz van. FBS-el vagy fugaszillel tömítsd le hogy ne follyon be a víz.

Üdv!

Elküldve

Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy?

Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem

Elküldve

Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy?

Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem

Annyit tudok hogy onnan tudja az ECU hogy az autó mozgásban van, és nem engedi leesni a fordulatszámot alapjáratira amíg gurul a kocsi...ha rossz elő szokott fordulni motorleállás kuplung kinyomásakor, motorfék üzemben. A központi kijelző is innen tudja a sebességet 53Km/óráig.

Elküldve

Kicsit off, de elektromos.

Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző??

Elküldve

Kicsit off, de elektromos.

Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző??

Lehet hogy túltöltésért virít. De műszer csak nélkül majd akkor látszik, ha kilövöldözi az izzókat :rolleyes:

Elküldve

Srácok a km/h műszer hátulján a sebesség jeladó tulajdonképpen minek? Mit csinál azzal az adattal a motorvezérlő? Milyen kimenete van(impulzusos,analog)? Mekkora feszről megy?

Szerk: (kompletten ki akarom cserélni mind 3 órát digitálista, egy kis optikai tuning belülre. + minden izzó ledesítés) ezért kérdezem

Ahogy zotya is írta, a motorvezérlőnek kell ez az adat, illetve a TID is ki tudja jelezni, gyári rádió is tudja használni a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz és ha van BC-d (MID), akkor ez alapján tudja számolni a megtehető kilométert, pillanatnyi fogyasztást, satöbbi. Impulzust ad ki magából. Két féle van: régebbi az a 8 impulzusos, az újabb a 16-os. Ha jól tudom, akkor 10V-os stabil feszt kap egy 9V-os stabIC-ről (ellenállással van variálva a 10V).

Elküldve

Kicsit off, de elektromos.

Öcsém az előbb hívott, hogy a benzines Renault 19 ével gond van. ! hónapig állt, lemerült az akksi. Most feltöltötte, indult is rendesen az autó, de fél nap mulva kigyulladt a töltés lámpa. Nem tud töltést mérni, mert nincs műszere. Levette az egyik sarut az akksiról, és tompított lámpa mellett sem állt le az autó. Tehát van töltése. De akkor miért ég a visszajelző??

Ha így próbálgatja, lehet, hogy sikerül rövid időn belül tetemes kárt tennie az egész autó elektromos rendszerében, beleértve a generátort és a motorvezérlőt is!

Nem értem, hogy ha valaki nem ért hozzá, akkor minek piszkálja?

Elküldve

Sziasztok nem tudom, hogy ide tartozik e, de azért megkérdezem... tegnap belém jöttek és összetört a jobb lámpám és jobb irányjelzőm... ezekhez kérek segítséget, hogy hogyan tudom a kicserélni a lámpatestet ...

köszönöm...

Normál esetben, fölül van 2 füle, csavarral a fényszórónak, A fényszóró oldalához van rögzítve fölülről 1 csavarral az index, a zárhídon keresztül, egy lyukon át tudod kicsavarni, de törésnél kérdés hogy mennyire másztak el a dolgok, :rolleyes: mindenesetre ha sikerül kilazítani, előrefelé tudod kihúzni. Utána látni fogod a fényszóró alsó fülét, ott is van egy csavarja. A lámpának van egy füle a hűtőmaszk felé is, figyelj rá!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.