daykiller Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 és... az övcsatba az ember meg behekkelhetne a mikrókapcsolót... de ugye talán kell egy-egy az ülésekbe is, hogy ne sipákoljon, ha pl az anyósülésben nem ül senki... Erre van valakinek beépítési ötlete?... ha már valamikor rászánom magam az ülés szétszerelésére és ülésfűtés-beszerelésre... esetleg eject gomb az anyósülésre? :D :D :D Csak a vezetőoldalinál van ilyen övcsat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Japánban forgalmaztak Opelt? Vagy Vouxhallt? :w00t: Japánban kikapcsolt gyújtásnál is hallgathatnak rádiót....azta :angry: Azt én is tudok. Fix 12-re van kötve a rádió. Nekem pont az a bajom, hogy nem tudtam úgy megcsinálni, hogy gyújtásra automatikusan be- és kikapcsoljon, de úgy, hogy ha akarom akkor ki és bekapcsolhatom gyújtás nélkül is. Majd valamikor, lehet, hogy rászánom magam, bár már nincs kedvem szétszedni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Azt én is tudok. Fix 12-re van kötve a rádió. Nekem pont az a bajom, hogy nem tudtam úgy megcsinálni, hogy gyújtásra automatikusan be- és kikapcsoljon, de úgy, hogy ha akarom akkor ki és bekapcsolhatom gyújtás nélkül is. Majd valamikor, lehet, hogy rászánom magam, bár már nincs kedvem szétszedni... De mér nem? A tied biztosan tartalmazza a rádióállást, ahogy az enyém is és automatikusan ki- és bekapcsol, illetve kulcs elfordítása/gyújtás nélkül is be tudom kapcsolni a rádiót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 De mér nem? A tied biztosan tartalmazza a rádióállást, ahogy az enyém is és automatikusan ki- és bekapcsol, illetve kulcs elfordítása/gyújtás nélkül is be tudom kapcsolni a rádiót. Nekem nem-gyári rádióm van, lehet, hogy csak ezért. De az érdekes, hogy annak is 2 db 12V-os bemenete van. Gondolom az egyik a fix, a másik a gyújtás. Valamiért mégse működött, akárhogy próbáltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 No, ma vettem egy Sony fejegységet. "Gyorsan" (kb. 1 órás művelet :)) ki is kaptam a régit, aztán nézegettem a kábelt. Kaptam az újhoz egy átalakítót, ami a két kisebb csatira szépen rá is megy. Először gondolkoztam, hogy a felső miért nem kellhet, aztán rájöttem, hogy az valszeg a kijelzőnek a vezérlése meg világítás kapcsolója. Erről olvastam már, hogy ha azt akarom, hogy bekapcsoljon és a dátumot mutassa gyújtásnál, akkor valamit itt össze kell kötnöm... Melyiket is? :) De ami ennél fontosabb és amiatt írok... Jobb híján az SC202-n lévő felirat alapján tájékozódok, hogy a nagy csatin hol mi van. Namost ha lehet hinni a színeknek az újhoz kapott "átalakítón", akkor ahol a fekete (test) vezetéke van, eredetileg ott valami + van, ahol a pirosa, ott eredetin test, az új sárgáján meg semmi... Lehet elnéztem, mert elég sötét van már ilyenkor... De ez hogy van? Nem mertem bekapcsolni... Vagy elvileg jónak kéne lennie? Továbbá olvastam valahol, hogy a gyújtás + és standby + meg kell cserélni, ha elfelejti pl. a tárolt adókat. Ötlet? Előre is köszönöm (ismét) a segítséget. Addig leszaladok egy multiméterrel, kimérem legalább a tápot meg a gyújtás vezér jelet. :) szerk.: jah, még valami: külön csüng egy ATT és egy REM vezeték az átalakítóból, aminek a másik vége nincs a csatlakozóba kötve. A REM az gondolom a REMOTE, a másik viszont fogalmam sincs mi. Ezeket hova kössem? szerk2.: Megmértem, és minden OK. :) Bekapcsoltam, működik szépen. Annyi, hogy a pirosat és sárgát nekem is meg kell cserélni valszeg, mert csak akkor megy a cucc, ha gyújtás van. Illetve a kijelzővel kell valamit barkácsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 No, ma vettem egy Sony fejegységet. "Gyorsan" (kb. 1 órás művelet :)) ki is kaptam a régit, aztán nézegettem a kábelt. Kaptam az újhoz egy átalakítót, ami a két kisebb csatira szépen rá is megy. Először gondolkoztam, hogy a felső miért nem kellhet, aztán rájöttem, hogy az valszeg a kijelzőnek a vezérlése meg világítás kapcsolója. Erről olvastam már, hogy ha azt akarom, hogy bekapcsoljon és a dátumot mutassa gyújtásnál, akkor valamit itt össze kell kötnöm... Melyiket is? :) De ami ennél fontosabb és amiatt írok... Jobb híján az SC202-n lévő felirat alapján tájékozódok, hogy a nagy csatin hol mi van. Namost ha lehet hinni a színeknek az újhoz kapott "átalakítón", akkor ahol a fekete (test) vezetéke van, eredetileg ott valami + van, ahol a pirosa, ott eredetin test, az új sárgáján meg semmi... Lehet elnéztem, mert elég sötét van már ilyenkor... De ez hogy van? Nem mertem bekapcsolni... Vagy elvileg jónak kéne lennie? Továbbá olvastam valahol, hogy a gyújtás + és standby + meg kell cserélni, ha elfelejti pl. a tárolt adókat. Ötlet? Előre is köszönöm (ismét) a segítséget. Addig leszaladok egy multiméterrel, kimérem legalább a tápot meg a gyújtás vezér jelet. :) szerk.: jah, még valami: külön csüng egy ATT és egy REM vezeték az átalakítóból, aminek a másik vége nincs a csatlakozóba kötve. A REM az gondolom a REMOTE, a másik viszont fogalmam sincs mi. Ezeket hova kössem? szerk2.: Megmértem, és minden OK. :) Bekapcsoltam, működik szépen. Annyi, hogy a pirosat és sárgát nekem is meg kell cserélni valszeg, mert csak akkor megy a cucc, ha gyújtás van. Illetve a kijelzővel kell valamit barkácsolni. az att-ot passzolom(lehet elektrnyos antenna), a remote az az erősítő vezérlőszálao. ha csak gyújtásra kapcsol a rádió, akkor szerintem nm megcserélni kell a piros sárgát hane a rádió kábelein összekötni, úgy jogy a fix 12re kerüljön a két drót, ne a kapcsoltra.az enyémem is össze van kötve a piros a sárgával, így gyújtás nélkül is megy. a kijelző dátumhoz meg ki kell venni a kijelzőt, és ha jól rémlik akkor piros szürke vezetéket kell elvágni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 az att-ot passzolom(lehet elektrnyos antenna), a remote az az erősítő vezérlőszálao. ha csak gyújtásra kapcsol a rádió, akkor szerintem nm megcserélni kell a piros sárgát hane a rádió kábelein összekötni, úgy jogy a fix 12re kerüljön a két drót, ne a kapcsoltra.az enyémem is össze van kötve a piros a sárgával, így gyújtás nélkül is megy. a kijelző dátumhoz meg ki kell venni a kijelzőt, és ha jól rémlik akkor piros szürke vezetéket kell elvágni. Nem kell ahhoz kivenni a kijelzőt, elég ha csak a gyári rádió kábelkötegéből elcsíped a vezetéket a fejegység mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve December15, 2012 Megoszt Elküldve December15, 2012 az att-ot passzolom(lehet elektrnyos antenna), a remote az az erősítő vezérlőszálao. ha csak gyújtásra kapcsol a rádió, akkor szerintem nm megcserélni kell a piros sárgát hane a rádió kábelein összekötni, úgy jogy a fix 12re kerüljön a két drót, ne a kapcsoltra.az enyémem is össze van kötve a piros a sárgával, így gyújtás nélkül is megy. a kijelző dátumhoz meg ki kell venni a kijelzőt, és ha jól rémlik akkor piros szürke vezetéket kell elvágni. Nem, az ATT biztos nem elektromos antenna. Végül is nem fontos, minden működik. Az elektromos antennát a táp melletti kék (az új csatlakozó színe szerint) vezeték kapcsolja, azt az sc202 is tudta kezelni. Az erősítőt úgy tettem be, hogy hátul az antennánál lévő remote-ot megpatkoltam, onnan kapcsoltam az erősítőt. Ez most is működik, csak annyi a gond, hogy ez már baromi okos, csak akkor "kapcsolja be" az elektromos antennát, ha a tuner megy, tehát vagy rádiót hallgatsz, vagy pl. forgalom infók fogadása be van kapcsolva mondjuk mp3 lejátszás közben. Szóval egyelőre még ha a mélyládát akarom hajtani mp3 közben, akkor be kell kapcsolnom a TA-t, hogy adjon jelet az antennának, és ezáltal az erősítőnek. :) Ez a "remote" kapcsolja a kijelzőt is, ugyanis ezzel együtt az is kapcsol. Szóval csak ki kell bányásznom valahogy, és ott elvágni, nem pedig közvetlenül a rádióból jövőt. Az erősítőhöz meg hosszú távon érdemes lesz hátravinnem a saját remote-ját a fejegységből. :) A piros-sárga tápot pedig megcseréltem, és így működik jól: nem felejti el az időt, mentett állomásokat, lejátszás pozícióját, és gyújtásra ki-be kapcsol. Minden szuper, gyönyörűen szól: \o/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok... C20NE gsim van az ECUból kijön 2 szál amit nem tudok mik valaki segítsen már ki..... Fekete/barna - Ezt kimértem elvileg az ECU 27 cuccára jön rá ignition switchet ír gondolom gyújtás kapcsoló autodataában néztem Piros/fehér vagy talán Fehér/piros Én ezt az út jeladónak tippelem c20ne red \ white fuel computer brown \ black fuel computer Létezik, hogy az út jeladó nem a computerből jön? Közben ezt is találtam.. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Sziasztok... C20NE gsim van az ECUból kijön 2 szál amit nem tudok mik valaki segítsen már ki..... Fekete/barna - Ezt kimértem elvileg az ECU 27 cuccára jön rá ignition switchet ír gondolom gyújtás kapcsoló autodataában néztem Piros/fehér vagy talán Fehér/piros Én ezt az út jeladónak tippelem c20ne red \ white fuel computer brown \ black fuel computer Létezik, hogy az út jeladó nem a computerből jön? Közben ezt is találtam.. Előre is köszi Hivatalos rajzaim szerint a fekete/barna a MID-re megy és a 32-es pontra csatlakozik az ecuban. Piros/fehéret nem találtam. Az útjeladó nem az ECUból jön, a műszeregység tartalmazza azt. Az ECU-ból csak a fogyasztásjel jön a MID-hez. Amúgy melyik csatiban találtad ezeket a vezetékeket? Egy 9 pin-es kocka alakúban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Hivatalos rajzaim szerint a fekete/barna a MID-re megy és a 32-es pontra csatlakozik az ecuban. Piros/fehéret nem találtam. Az útjeladó nem az ECUból jön, a műszeregység tartalmazza azt. Az ECU-ból csak a fogyasztásjel jön a MID-hez. Amúgy melyik csatiban találtad ezeket a vezetékeket? Egy 9 pin-es kocka alakúban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Sziasztok... C20NE gsim van az ECUból kijön 2 szál amit nem tudok mik valaki segítsen már ki..... Fekete/barna - Ezt kimértem elvileg az ECU 27 cuccára jön rá ignition switchet ír gondolom gyújtás kapcsoló autodataában néztem Piros/fehér vagy talán Fehér/piros Én ezt az út jeladónak tippelem c20ne red \ white fuel computer brown \ black fuel computer Létezik, hogy az út jeladó nem a computerből jön? Közben ezt is találtam.. Előre is köszi Igaz nejkem Vectra ECU-m van, de nekem a piros a feher vezetek elvileg az automata valtohoz menne Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Ezt a csatit ami a képen van hol találtad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Vectranál a kapcsrajz szerint a piros fehér a bc-hez megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Tegnap levettem az elosztó fedelet és megcsiszoltam a 4 pólust (kézzel csiszoló papírral nem sok sikerrel, majd csavarhúzóval és óvatosan szikével), probléma-e hogy egy olyan vágás, mélyedés van pólusokban, amit egy félbevágott gyufa szára tenné síkká. Illetve a rotoron a réz fül, teljesen egy síkban van szinte a műanyaggal nekem. Nézelődtem ilyen iránt és feltűnt, hogy más rotorján van ~2mm kis túl lógása. Az alábbi linken képek; http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Tegnap réz tisztára pucoltam, ma mentem ~150km-t és így néz ki :S Ez okozhatja a főként gyorsításkori dadogást, rángatást ami leginkább (1800)2000-2400(2600) fordulat tartomány között jelentkezik csak. Alatta nagyon ritka, felette sosem jelentkezett még. Illetve ezt csak gázon produkálta eddig, benzinnel nem problémázik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Tegnap levettem az elosztó fedelet és megcsiszoltam a 4 pólust (kézzel csiszoló papírral nem sok sikerrel, majd csavarhúzóval és óvatosan szikével), probléma-e hogy egy olyan vágás, mélyedés van pólusokban, amit egy félbevágott gyufa szára tenné síkká. Illetve a rotoron a réz fül, teljesen egy síkban van szinte a műanyaggal nekem. Nézelődtem ilyen iránt és feltűnt, hogy más rotorján van ~2mm kis túl lógása. Az alábbi linken képek; http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Tegnap réz tisztára pucoltam, ma mentem ~150km-t és így néz ki :S Ez okozhatja a főként gyorsításkori dadogást, rángatást ami leginkább (1800)2000-2400(2600) fordulat tartomány között jelentkezik csak. Alatta nagyon ritka, felette sosem jelentkezett még. Illetve ezt csak gázon produkálta eddig, benzinnel nem problémázik. Egyértelműen cserés az elosztó, nem egy nagy összeg és rotorral együtt adják, kábeleket egyenként átdugdosod így nem tudod felcserélni, rotort lehúzod és felrakod az újat, csak egy féle képpen lehet, ha jól emlékszem, úgyhogy nem egy nehéz dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Egyértelműen cserés az elosztó, nem egy nagy összeg és rotorral együtt adják, kábeleket egyenként átdugdosod így nem tudod felcserélni, rotort lehúzod és felrakod az újat, csak egy féle képpen lehet, ha jól emlékszem, úgyhogy nem egy nehéz dolog. Tudtommal rá is van írva kis számokkal a pipák csatlakozójánál, hogy melyik hengerre megy. DIS-re pl rá van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Tudtommal rá is van írva kis számokkal a pipák csatlakozójánál, hogy melyik hengerre megy. DIS-re pl rá van írva. Soha nem néztem, de így 100%-os a csere, mert találkoztam már olyannal aki félretette :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Tegnap levettem az elosztó fedelet és megcsiszoltam a 4 pólust (kézzel csiszoló papírral nem sok sikerrel, majd csavarhúzóval és óvatosan szikével), probléma-e hogy egy olyan vágás, mélyedés van pólusokban, amit egy félbevágott gyufa szára tenné síkká. Illetve a rotoron a réz fül, teljesen egy síkban van szinte a műanyaggal nekem. Nézelődtem ilyen iránt és feltűnt, hogy más rotorján van ~2mm kis túl lógása. Az alábbi linken képek; http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Tegnap réz tisztára pucoltam, ma mentem ~150km-t és így néz ki :S Ez okozhatja a főként gyorsításkori dadogást, rángatást ami leginkább (1800)2000-2400(2600) fordulat tartomány között jelentkezik csak. Alatta nagyon ritka, felette sosem jelentkezett még. Illetve ezt csak gázon produkálta eddig, benzinnel nem problémázik. A gáz sokkal érzékenyebb a gyújtásra. Nálam komplett elosztó+rotor+pipa készlettől a gyújtásom helyre állt az X14NZ-nél. Előtte dadogás, meg szaggatás... Persze csak kis fordulaton. Nagy fordulatnál kevésbé érezhető. Egyébként elnézve az elosztódat, abból már kiégett minden. Megnőtt az ellenállása, így sokkal kisebb intenzitású lesz a szikra... Benzin esetén még úgy ahogy elmegy, de gáznál már problémás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Egyértelműen cserés az elosztó... Tudtommal rá is van írva kis számokkal a pipák csatlakozójánál, hogy melyik hengerre megy. DIS-re pl rá van írva. A gáz sokkal érzékenyebb a gyújtásra... Holnap utána kérdezek az unixba, és itt az opelbe mit mondanak árakra, remélem belefér a költségvetésbe és kiderül hogy ez-e a ludas! (Szerencsére a gyertyák jók, a pipa és vezeték kifogástalan, tegnap kíváncsiságból széthúztam de oxid mentesek teljesen újnak néznek ki) Számozva nincs mivel nem gyári, de holnap megjelölöm a vezetékeket a biztonság kedvéért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Holnap utána kérdezek az unixba, és itt az opelbe mit mondanak árakra, remélem belefér a költségvetésbe és kiderül hogy ez-e a ludas! (Szerencsére a gyertyák jók, a pipa és vezeték kifogástalan, tegnap kíváncsiságból széthúztam de oxid mentesek teljesen újnak néznek ki) Számozva nincs mivel nem gyári, de holnap megjelölöm a vezetékeket a biztonság kedvéért. Esetleg sötétben nyisd fel a motorteret, és nézd meg a kábelek nem húznak-e át a motor felé. Szép tűzijátékot látsz gázadásra. Bent van a bowden vége, és lehet húzogatni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 Esetleg sötétben nyisd fel a motorteret, és nézd meg a kábelek nem húznak-e át a motor felé. Szép tűzijátékot látsz gázadásra. Bent van a bowden vége, és lehet húzogatni... :) Kizárt, nagyon jók a kábelek ;-) De kimegyek megnézem utána pedig lefotózom az új beltér lámpát, kedvesem szidása azért most jól esett :-) "Kiég a retinám, cseréld vissza ezt a régi sz@rr@ inkább..." Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 5ajtós Classicoknál meddig van elvezetve a hátsó hangszórónak a kábele? Teljesen a fejegységtől kell végighúznom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December17, 2012 Megoszt Elküldve December17, 2012 5ajtós Classicoknál meddig van elvezetve a hátsó hangszórónak a kábele? Teljesen a fejegységtől kell végighúznom? Nincsen benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve December18, 2012 Megoszt Elküldve December18, 2012 Hello. A ventillátor, ami a levegőt fújja be az utastérbe, az fizikailag hol van? Csak azért kérdezem, mert mióta betettem az új fejegységet (fogalmam sincs, hogy van-e összefüggés), azóta kicsit visítós hangja van (eddig 1-esen kb. nem is hallottam hogy forog, most meg kicsit sípol), néha pedig olyan, mintha valamihez hozzáérne vagy darálna a lapát, és a levegő sem úgy jön a fokozatokon, mint előtte... Nem valahol a fejegység mögött van? Lehetséges, hogy ahogy betettem az új rádiót és visszagyömöszöltem mögé a kábeleket, valahogy hozzáérnek a ventillátorhoz? Vagy kizárt, teljesen független, és más baj van, pl. haldoklik és cserélni kéne.. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts