Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

a rablás "gátlás" miatt zárják ezek az ajtót, de kikapcsolható ebbe (rablás: mikor pirosnál kirángatnak a kocsiból és elviszik)

jó a gyári mondjuk 10km/h felett zár csak be/le

csak érdekes, mit ki nem találnak a végén még majd rá lehet kötni az útjeladóra...

Elküldve

Sziasztok

Ki szeretném cserélni az órámat a kocsiban fordulatszámmérősre.

Elolvastam a GYIK-ot is... :icon1:

Az lenne a kérdésem ha a W szám nem stimmel a km/h és a mostaniból ami benne van átteszem az eredetit a ford szám mérősbe akkor jó lesz a többi műszer?

Egyébként ez az: http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-f-muszerora-IDGS65.html

A többit nem befolyásolja, csak nem biztos hogy ki tudod cserélni. Delco, és VDO órák is vannak, és nem egyezik a sebességjeladó csatlakozója a kettönek. Ha a komplett műszeregységet cseréled, akkor ez a probléma nincs, mert ugye az autóból jövö köteg az ugyan úgy csatlakozik, de a sebességjeladó a műszeregység hátuljához viszont változó. Ha az ugyan olyan, akkor cserélhetö.
Elküldve

sziasztok. alul van ugye a 3 szabályzó (hőmérséklet, ventilátor gyorsaság, és hogy hova fújja a levegőt)

Nos annál, hogy hova fújja levegető kiment a világítás. Ezt mennyire egyszerű orvoslni? ileltve milyen izzó kell oda? mert így nem merek nekivágni, mert ahogy nézem, egész panel lejönne.. na de vissza tudnám én rakni a kapcsolókat stb..?!

Elküldve

Úgy kéne, hogy külön a csomiajtót zárja csak, mert végülis emiatt van.

Egyébként tudtommal koccnál nyitnak az ajtók...

Én is kötöttem már be ilyen riasztót, egyszerűen nem kötöttem rá a fékkapcsolóra a vezetékét és máris nem akart bezárni.

Elküldve

sziasztok. alul van ugye a 3 szabályzó (hőmérséklet, ventilátor gyorsaság, és hogy hova fújja a levegőt)

Nos annál, hogy hova fújja levegető kiment a világítás. Ezt mennyire egyszerű orvoslni? ileltve milyen izzó kell oda? mert így nem merek nekivágni, mert ahogy nézem, egész panel lejönne.. na de vissza tudnám én rakni a kapcsolókat stb..?!

Ha ki tudod venni a rádiót keretestül, akkor nem gáz, hátulról könnyen hozzáférhetőek az izzók.

Elküldve

Én is kötöttem már be ilyen riasztót, egyszerűen nem kötöttem rá a fékkapcsolóra a vezetékét és máris nem akart bezárni.

naja ez is igaz, egyébként régen én is magamra zártam (Bp-n), de amióta a pocak beszorul a kormányba kizárt dolog hogy vki kiszedjen onnét, ha nem akarom :D

mostanában volt pár hír, hogy "néniktől" úgy vitték el a kocsit, hogy körforgalomba(?) kirángatták a kocsiból, szóval lehet hogy nem mi vagyunk a "célközönsége" ennek

mondjuk a csomagtartóra nem lenne rossz, benne van a szerszámkészlet...... rá lehetne csak arra is kötni

Elküldve

Ha ki tudod venni a rádiót keretestül, akkor nem gáz, hátulról könnyen hozzáférhetőek az izzók.

köszi, ilyen egyszerű lenne? :o

Elküldve

A többit nem befolyásolja, csak nem biztos hogy ki tudod cserélni. Delco, és VDO órák is vannak, és nem egyezik a sebességjeladó csatlakozója a kettönek. Ha a komplett műszeregységet cseréled, akkor ez a probléma nincs, mert ugye az autóból jövö köteg az ugyan úgy csatlakozik, de a sebességjeladó a műszeregység hátuljához viszont változó. Ha az ugyan olyan, akkor cserélhetö.

Remélem szerencsém lesz. Ha szétszedhető és a lábtávolság nincs alatta a TQFP SMD ic tokoknak akkor meg tudom oldani... Remélem ;)

Elküldve

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy csinált már itt valaki állítható sebességű ablaktörlőt? Láttam már pár embernél fenn képeket, hogy a relében melyik ellenállást kell kicserélni, vagy áthidalni, vagy valami, de pontos írást nem nagyon találtam róla. Valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan is lehet ezt megvalósítani? Egy sima potméter bekötésével a megfelelő vezetékbe, vagy hogyan? Köszönöm a választ!

Ill. valaki, akinek van Angel Eyes lámpája, és a karikák sárgán világítanak benne, alakította már át fehérre? Én most szeretném megcsinálni, és keresgélek a neten, hogy vajon melyik ledes izzó lehet jó bele. Valakinek valami ötlet erre is?:)

Elküldve

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy csinált már itt valaki állítható sebességű ablaktörlőt? Láttam már pár embernél fenn képeket, hogy a relében melyik ellenállást kell kicserélni, vagy áthidalni, vagy valami, de pontos írást nem nagyon találtam róla. Valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan is lehet ezt megvalósítani? Egy sima potméter bekötésével a megfelelő vezetékbe, vagy hogyan? Köszönöm a választ!

Ill. valaki, akinek van Angel Eyes lámpája, és a karikák sárgán világítanak benne, alakította már át fehérre? Én most szeretném megcsinálni, és keresgélek a neten, hogy vajon melyik ledes izzó lehet jó bele. Valakinek valami ötlet erre is? :)

Szakaszos módban állítható időintervallumút már sokan csináltak itt, pl én is. Erre gondolsz? Mert azt Omega alkatrészekkel simán meg lehet csinálni. A kar meg a relé kell hozzá, és egy vezetéket kell elvágni és újraforrasztani.

Egyébként meg a sebesség is állítható, mert van normál meg gyors törlés. :D

Elküldve

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy csinált már itt valaki állítható sebességű ablaktörlőt? Láttam már pár embernél fenn képeket, hogy a relében melyik ellenállást kell kicserélni, vagy áthidalni, vagy valami, de pontos írást nem nagyon találtam róla. Valaki tudna segíteni abban, hogy hogyan is lehet ezt megvalósítani? Egy sima potméter bekötésével a megfelelő vezetékbe, vagy hogyan? Köszönöm a választ!

Ill. valaki, akinek van Angel Eyes lámpája, és a karikák sárgán világítanak benne, alakította már át fehérre? Én most szeretném megcsinálni, és keresgélek a neten, hogy vajon melyik ledes izzó lehet jó bele. Valakinek valami ötlet erre is? :)

Ha az egyszerűbb utat szeretnéd járni, akkor veszel egy kart meg egy Omega relét hozzá. Relét kicseréled és az ablaktörlő kar kormányoszlopon lévő csatlakozójára menő sárga-fekete, 9-es pin-re menő vezetéket elvágod és potméterből kijövő két vezetéket ezekhez kötöd hozzá. Ennyi az egész.

Elküldve

Ha az egyszerűbb utat szeretnéd járni, akkor veszel egy kart meg egy Omega relét hozzá. Relét kicseréled és az ablaktörlő kar kormányoszlopon lévő csatlakozójára menő sárga-fekete, 9-es pin-re menő vezetéket elvágod és potméterből kijövő két vezetéket ezekhez kötöd hozzá. Ennyi az egész.

És ilyen karból van olyan, ami állítható ablaktörlős, és BC-s?

Elküldve

Hogyan néz ki ez a kar? Vw-kben láttam ezt, és én is gondoltam rá, de eddig opelben nem tudtam hogy létezik.

http://racing-bazar....o_intervallumos

Vastagabb mint a sima, és a veled szembe levő felületen levő tekerenytyűvel állítod az intervallumot.

Nekem személy szerint nem tetszik, mert bumszli, de tény hogy sokkal gyáribb, mint egy potit besufnizni valahova a műszerfalon :rolleyes:

Elküldve

Hogyan néz ki ez a kar? Vw-kben láttam ezt, és én is gondoltam rá, de eddig opelben nem tudtam hogy létezik.

nem gáz én is azt hittem mikor megkaptam, hogy b+ mekkora egy ocsmány vastag dorong

de meg lehet szokni, meg nem is ronda

és ami plussz, hogy azóta nem kerreg az ablaktorló relém mikor felváltom, a régi kicsit karistolt 2 állás közt

Elküldve

jaja, nekem is az van és nagyon királyos ilyen takony időben, hogy állítható

Nekem volt fokozatmentesen állítható intervallum kapcsolóm 1977-ben a Skoda Octaviámon, amit én bütyköltem bele.

Egy orosz kütyű volt.

A gyakorlati tapasztalatom az volt, hogy elátkoztam még a kitalálóját is!

Az a baj ugyanis, hogy egy potméternél soha nem tudod, hogy mennyit tekerj, hogy pont jó legyen az intervallum ideje. Állandóan próbálgatni kellett, de hol túl gyorsnak, hol túl lassúnak bizonyult. Talán több perces próbálgatás után sikerült az elfogadható ciklusszámot beállítanom. Addig meg állandóan elvonta ez a művelet a figyelmemet a vezetésről.

Pedig akkor még csak egy 32 éves ifjonc voltam.

Csak olyan potméter jó, ahol a gombot arretálni lehet és akkor tudod, hogy pl a 3. katt a jó.

Elküldve

Nekem volt fokozatmentesen állítható intervallum kapcsolóm 1977-ben a Skoda Octaviámon, amit én bütyköltem bele.

Egy orosz kütyű volt.

A gyakorlati tapasztalatom az volt, hogy elátkoztam még a kitalálóját is!

Az a baj ugyanis, hogy egy potméternél soha nem tudod, hogy mennyit tekerj, hogy pont jó legyen az intervallum ideje. Állandóan próbálgatni kellett, de hol túl gyorsnak, hol túl lassúnak bizonyult. Talán több perces próbálgatás után sikerült az elfogadható ciklusszámot beállítanom. Addig meg állandóan elvonta ez a művelet a figyelmemet a vezetésről.

Pedig akkor még csak egy 32 éves ifjonc voltam.

Csak olyan potméter jó, ahol a gombot arretálni lehet és akkor tudod, hogy pl a 3. katt a jó.

EZ olyan!!! most nemtom pontosan de 4 vagy 5 fokozata van

Elküldve

http://racing-bazar....o_intervallumos

Vastagabb mint a sima, és a veled szembe levő felületen levő tekerenytyűvel állítod az intervallumot.

Nekem személy szerint nem tetszik, mert bumszli, de tény hogy sokkal gyáribb, mint egy potit besufnizni valahova a műszerfalon :rolleyes:

nem gáz én is azt hittem mikor megkaptam, hogy b+ mekkora egy ocsmány vastag dorong

de meg lehet szokni, meg nem is ronda

és ami plussz, hogy azóta nem kerreg az ablaktorló relém mikor felváltom, a régi kicsit karistolt 2 állás közt

Köszi!

Akkor ez kb úgy néz ki mint a bc-s kar. Hát nem a legszebb az tuti.... Na meg ugye akkor teljesen elüt az indexkapcsolótól. Hát nem tom... mondjuk perpill nem ez az utolsó dolog ami hiányzik az autóból. :D De azért jó képben lenni.

(amúgy maga a kar csak annyiban más nem, hogy benne van ez a poti? mert akkor elég lenne azt belefaragni a gyári karba, már ha elfér)

Elküldve

Köszönöm szépen, valószínűleg beruházok egy ilyenre! :)

Egyszer lemértem...amikor leggyorsabban töröl, akkor 4 másodpercenként, amikor legnagyobbra állítod az intervallumot, akkor olyan 14 másodpercenként.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.