Tiv. Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 B Omega relé+bajuszkapcsoló Attól ez nem változik. Csak a szakaszos intervallumot lehet állítani vele. Nekem is olyan van benne. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 B Omega relé+bajuszkapcsoló Tök mindegy hogy omi vagy astra. Az omega is 4-et töröl. Ha a relé vezérli ezt (nem tudom, de mi más lenne), akkor annak a belsejében kell okoskodni valamit, ha ezen változtatni akar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 cseréltem ablaktörlőmotort, ez 4et töröl, az előző 3at törölt Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Tök mindegy hogy omi vagy astra. Az omega is 4-et töröl. Ha a relé vezérli ezt (nem tudom, de mi más lenne), akkor annak a belsejében kell okoskodni valamit, ha ezen változtatni akar. van benne egy bizzbiritty IC, az vezerelt mindet... eleg tisztesseges doksit lehet a neten talalni rola, azt kell vegig-bogaraszni Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Enyém hármat töröl a kar elengedése után. Mivel ha kezdettől számolom, akkor lehet akár 6 törlés is. Az elengedés számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Enyém hármat töröl a kar elengedése után. Mivel ha kezdettől számolom, akkor lehet akár 6 törlés is. Az elengedés számít. Nyissak neki egy új topicot? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Ez a kérdés engem is érdekelne, a másik, hogy mit kell megmókolni ahhoz, hogy ha spriccelek, akkor ne azonnal kezdjen el törölni, hanem késleltetve? (szóval előbb legyen már ideje eljutni az üvegig annak a szerencsétlen mosólének, nem beszélve arról hogy a nyomás mire felépül, alapból rég megy a kar) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Ez a kérdés engem is érdekelne, a másik, hogy mit kell megmókolni ahhoz, hogy ha spriccelek, akkor ne azonnal kezdjen el törölni, hanem késleltetve? (szóval előbb legyen már ideje eljutni az üvegig annak a szerencsétlen mosólének, nem beszélve arról hogy a nyomás mire felépül, alapból rég megy a kar) Ehhez sajnos külön elektronikát kell építeni, vagy olyan relét beszerezni. VW T5-ömben pl eleve így van megcsinálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Tök mindegy hogy omi vagy astra. Az omega is 4-et töröl. Ha a relé vezérli ezt (nem tudom, de mi más lenne), akkor annak a belsejében kell okoskodni valamit, ha ezen változtatni akar. elnézést benéztem, aszittem a törlési intenzitásról van szó Xsara is olyan hogy spricc kb 3sec, aztán töröl, de tényleg külön elektronika kell hozzá eccer láttam egy PICel építettet, de nagy is volt, meg kell hozza programoló pl: http://www.ahoy.hu/picprojekt/windscree.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Attól ez nem változik. Csak a szakaszos intervallumot lehet állítani vele. Nekem is olyan van benne. :icon1: Ez így van!Nekem is ilyenem van bennt! Azzal csak a folyamatos szaggatott intervallumát lehet változtaztni! Szerintem az ablaktörlést biztosító relé, ami nem szipla relé abban lévő valamelyik ellenállást kicserélnénk akkor lehet, lehetne vele változtatni a törlési időt, vagyis a tölés "darabszámát" Azért időt írok mert az! Vagy ellenállás vagy az a kis fekete 3 lábú, nemtommianevevalami szabályozza hogy mennyi ezred mspercig menjen. http://kepfeltoltes.hu/121204/www.tvn.hu_08910e318c8e341d8db18b4d1cebc81f_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 cseréltem ablaktörlőmotort, ez 4et töröl, az előző 3at törölt Hát az meg hogy lehet? Az előzőn a fogaskeréken kevesebb volt a fog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve December4, 2012 Megoszt Elküldve December4, 2012 Ez a kérdés engem is érdekelne, a másik, hogy mit kell megmókolni ahhoz, hogy ha spriccelek, akkor ne azonnal kezdjen el törölni, hanem késleltetve? (szóval előbb legyen már ideje eljutni az üvegig annak a szerencsétlen mosólének, nem beszélve arról hogy a nyomás mire felépül, alapból rég megy a kar) Ez engem is érdekel és foglalkoztat már rég, valaki feltalálhatná, a késleltett motor indítását! vagy egy házilag igen könnyűen összerittyenthető kis ketyerét ami ezt a problémát megoldja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December5, 2012 Megoszt Elküldve December5, 2012 Ez engem is érdekel és foglalkoztat már rég, valaki feltalálhatná, a késleltett motor indítását! vagy egy házilag igen könnyűen összerittyenthető kis ketyerét ami ezt a problémát megoldja! Nagyon nem kell mit feltalálni rajta, egy sima időzítő relé elektronika kellene, relével ami a spriccelős impulzusra elindulna, mondjuk 2-3 mp késleltetéssel, majd ha lejárt visszaesik a relé alapállapotra amire rákötöd a motor pozitív szálát, és meg is van oldva. Azért kell alapállapotú pontra kötni a relén, hogy a sima törlésnél is működjön a motor, mivel akkor az időzítő nem működik. Marha egyszerű dolog az egész, manapság pedig miniatűr időzítőket lehet már venni, megépíteni sem érdemes. Pl: http://webaruhaz.permanent.hu/termek/velleman-10-kitek-100-idozitok_es_vezerlok-109/ablaktorlo_idozito_kit-456 Ez drága, de van olcsóbb megoldás is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
etil Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Az az igazán elegáns megoldás. :D Én csak forrasztással toldottam meg a gyári alap köteget, pedig nekem is utólag ment bele minden: 4 ablak, klíma, tükör, bc, naptető, stb. Mivel ezeket a cuccokat különböző időpontokban sikerült megszereznem, ezért kétszer is bontanom kellett. Másodszorra már simán kicsúszott a műszerfal, harmada idő alatt. :D Bár nem értem miért írod, hogy a gyújtáskapcsolóról kell venni a tápot. Én a gyári helyről a biztitáblából a biztosíték mögül ágaztattam le. Ha már úgyis ott vannak a gyári vezetékek az eredeti biztosítékokkal, akkor miért kéne máshogy? :huh: Testet meg a motortér felé menő vastag vezetékekre tettem. Működik minden szépen. Köszönöm a segítséget,lehet inkább tavasszal állunk neki garázs hiánya miatt.. Mindenkinek boldog Mikulást :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 sztem is mindképp garázsos dolog, főleg hogy normálisan akarod megcsinálni, nekem úgy is 2 részletben sikerült :blink: egy ideig a szivargyúrótól ment.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Tud valaki abban segíteni hogy a fűthető tükörnek milyen relé kel? És esetleg a gyári relé száma is megfelelne nekem :icon1: Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Tud valaki abban segíteni hogy a fűthető tükörnek milyen relé kel? És esetleg a gyári relé száma is megfelelne nekem :icon1: Köszönöm biztosítéktábla, bal felső rekesze, fekete, talan 90 457 986 10 v 15 percet fűt, kikapcsolni nem lehet, csak gyújtás-levétellel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Elektromos-fűthető tükröt nehéz bekötni? Mennyire kell szétbontani az autót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 Kb ugyanazok a lehetőségek vannak, mint az elektromos ablak bekötésnél. Ha 1-2 oldalt visszaolvasol pont erről volt szó. Belegányolni is lehet, de már az is nagy meló. Ha pedig rendesen akarod megcsinálni, akkor kábelkötegek, csatik kellenek hozzá. De akkor bontani kell rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 biztosítéktábla, bal felső rekesze, fekete, talan 90 457 986 10 v 15 percet fűt, kikapcsolni nem lehet, csak gyújtás-levétellel... Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December6, 2012 Megoszt Elküldve December6, 2012 biztosítéktábla, bal felső rekesze, fekete, talan 90 457 986 10 v 15 percet fűt, kikapcsolni nem lehet, csak gyújtás-levétellel... Köszönöm :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 érdekesség: "Elindulás után a fékpedálra lépve a központi zár automatikusan lezárja az ajtókat.A gyújtás levétele után automatikusan feloldódik az ajtózár." http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/egyeb/ugrokodos_bicskakulcs_szett_opel_astra_corsa_tigra_1683657194.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Nekem speciel az új autókban is herótom van attól ha az autó elindulás után rámzárja az ajtót. Egyrészt ne akarjon már helyettem gondolkodni, másrészt meg plusz egy akadály ha netán ugrani kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Nekem speciel az új autókban is herótom van attól ha az autó elindulás után rámzárja az ajtót. Egyrészt ne akarjon már helyettem gondolkodni, másrészt meg plusz egy akadály ha netán ugrani kell... Mondjuk ez nekem sem tetszik..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Nekem speciel az új autókban is herótom van attól ha az autó elindulás után rámzárja az ajtót. Egyrészt ne akarjon már helyettem gondolkodni, másrészt meg plusz egy akadály ha netán ugrani kell... Úgy kéne, hogy külön a csomiajtót zárja csak, mert végülis emiatt van. Egyébként tudtommal koccnál nyitnak az ajtók... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts