Tiv. Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Mert idiótaságra utal. :D Nem győztél meg. :icon1: Ennyi erővel a tompított még jobban zavarhat. Vagy talán már anélkül is elég zavart vagy. :lurker: :devlish: :hehe: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 És miért? Miért zavar, főleg nappal? Vakít? Vagy mi a baj ezzel? Ne érts félre, én nem használom, mert nekem nincs, és eddig egyik autómon sem volt. De nem értem miért kell anyázni, ha valaki pl. nappal használja? Engem még éjjel sem zavar, ha jól van beállitva és nem vakit. A hátsó, az más téma. :icon1: Pedig hidd el rohadt zavaró tud lenni, és vakít ha jól van beállítva akkor is. (nem mindegyik, de elég sok ilyen van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Nem győztél meg. :icon1: Ennyi erővel a tompított még jobban zavarhat. Vagy talán már anélkül is elég zavart vagy. :lurker: :devlish: :hehe: Nem az zavar, hogy világít, hanem hogy sokan egy ilyen alapvető KRESZ szabályt nem ismernek. Városban tilos és kész. Nappal meg mi a fenének világít? Az ilyenekre szoktam mondani, hogy "mivan bazzeg? nem látsz?" A nappal refizősökre is szintén. :D Meg ha villogtatok neki, hogy kapcsolja már le a rohadt hátsó ködösét városban, mert kiég a szemem, nem is reagál rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Pedig hidd el rohadt zavaró tud lenni, és vakít ha jól van beállítva akkor is. (nem mindegyik, de elég sok ilyen van) Te meg hidd el, hogy én is közlekedek autóval. :D 27 éve, napi szinten, nem is keveset. De valahogy soha nem zavart még nappal, ha valaki ködlámpával jött szembe. Lehet hogy bennem van a hiba. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Jimmy* Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Szevasztok! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy: ki szeretném cserélni a km óra egységemet. Nekem gyárilag nem fordulatszám mérős óra van benne, de szeretném 1 ford. mérősre cserélni. (94-es évjárat C16NZ motorkódos) Az lenne a konkrét kérdésem, hogy meg lehet-e oldani, és hogy kell-e hozzá valami fordulatszám jeladó az órához?? Esetleg amit a kérdésből kihagytam fontos dolgot, az is írjátok meg kérlek. Köszönöm előre is a válaszokat :D :D Üdv nektek: *Jimmy* Ilyen órát szeretnék bele: http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-f-kilometerora-fordulatszammeros-IDkE5u.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Szevasztok! Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy: ki szeretném cserélni a km óra egységemet. Nekem gyárilag nem fordulatszám mérős óra van benne, de szeretném 1 ford. mérősre cserélni. (94-es évjárat C16NZ motorkódos) Az lenne a konkrét kérdésem, hogy meg lehet-e oldani, és hogy kell-e hozzá valami fordulatszám jeladó az órához?? Esetleg amit a kérdésből kihagytam fontos dolgot, az is írjátok meg kérlek. Köszönöm előre is a válaszokat :D :D Üdv nektek: *Jimmy* Ilyen órát szeretnék bele: http://aprod.hu/hird...ros-IDkE5u.html http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1797 Parancsolj. Amint le is van írva, arra figyelj, hogy a W szám egyezen, 7ezerig legyen a fordszámmérő skálázva, 50 literig mérjen a benzinszintjelző, és 90-100-piros legyen a vízhőmérséklet skála.(Ha neked olyan, de elvileg olyannak kell lennie) A többi le van írva a linken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Nekem pont van egy felesleges w=1111 órám :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Te meg hidd el, hogy én is közlekedek autóval. :D 27 éve, napi szinten, nem is keveset. De valahogy soha nem zavart még nappal, ha valaki ködlámpával jött szembe. Lehet hogy bennem van a hiba. :omg: A ködlámpa f@szság! Ennyi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Mert idiótaságra utal. :D Mert nappal nincs is köd! És különben is én is egy idióta vagyok, mert nappal is használom a ködlámpát amikor akkora köd van, hogy a következő szaggatott vonalat sem látni. Sőt lakott területen belül is... Mert van olyan. Főleg azért vagyok egy idióta, mert szeretném ha a szembe jövő kivilágítatlan barom előbb vesz engem észre mint én őt. Sőt idióta módon azt sem bánom, ha a mögöttem jövő (lakott területen belül is) 5 méterrel távolabbról is már észre veszi a világító 1 db hátsó ködlámpámat, mintha az nem világítana. Néha az nem árt, bár igaz, ritkán fordul elő, -eddig még soha- :D hogy ködben valaki "rámfusson". Magánvéleményem az, hogy nappal ködben veszélyesebb autózni, mint éjjel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Mert nappal nincs is köd! És különben is én is egy idióta vagyok, mert nappal is használom a ködlámpát amikor akkora köd van, hogy a következő szaggatott vonalat sem látni. Sőt lakott területen belül is... Mert van olyan. Főleg azért vagyok egy idióta, mert szeretném ha a szembe jövő kivilágítatlan barom előbb vesz engem észre mint én őt. Sőt idióta módon azt sem bánom, ha a mögöttem jövő (lakott területen belül is) 5 méterrel távolabbról is már észre veszi a világító 1 db hátsó ködlámpámat, mintha az nem világítana. Néha az nem árt, bár igaz, ritkán fordul elő, -eddig még soha- :D hogy ködben valaki "rámfusson". Magánvéleményem az, hogy nappal ködben veszélyesebb autózni, mint éjjel. Az elsők felkapcsolásával már két csíkot látsz? Nem hinném. Ha tejköd van nappal, akkor nyilván felnyomom a hátsót, az első meg nem sokat tesz hozzá, hogy mennyivel előbb látnak meg. Tejköd esetén meg úgyis óvatosabban vezet a normálisabbja. Nade mikor épphogy annyi köd van, hogy a napba simán lehet nézni, de ellátni vagy 500 méterre, na akkor murvára felesleges és engem ez b*sz fel agyilag. Meghogy a kedves közlekedőtárs nem kapcsolja le a hátsót mikor mögé érek. Az meg már egy külön állatfaj, akik rossz látási viszonyok mellett sem kapcsolnak semmilyen világítást. Nappal sűrű ködben használt első ködlámpáknál annyi különbséget vettem észre, hogy nem 2 fénypont jelenik meg a semmiből, hanem négy. Nyilván feltűnőbb, de ugye illik odafigyelni vezetés közben így nem érhet meglepetés, ha csak két fénypontot látsz meg, nem négyet. :) A magánvéleménnyel egyetértek, hogy a nappali tejköd esetén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Magánvéleményem az, hogy nappal ködben veszélyesebb autózni, mint éjjel. Magánvéleményem, hogy a ködlámpa egy f@szság! :D ...ne gyere nekem a: nappal jobban látszom a ködben, éjjel jobban látok a ködben, kátyúkat jobban látom a sötétben dumával. Próbáltam, van a céges kocsiban, sosem kapcsolom fel, mert nem látom értelmét. A hátsónak látom értelmét ködben, de ha az első nincs beszerelve gyárilag, én tuti nem állnék neki berakni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Jimmy* Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 http://www.opelforum...?showtopic=1797 Parancsolj. Amint le is van írva, arra figyelj, hogy a W szám egyezen, 7ezerig legyen a fordszámmérő skálázva, 50 literig mérjen a benzinszintjelző, és 90-100-piros legyen a vízhőmérséklet skála.(Ha neked olyan, de elvileg olyannak kell lennie) A többi le van írva a linken. Köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Az elsők felkapcsolásával már két csíkot látsz? Nem hinném. Ha tejköd van nappal, akkor nyilván felnyomom a hátsót, az első meg nem sokat tesz hozzá, hogy mennyivel előbb látnak meg. Tejköd esetén meg úgyis óvatosabban vezet a normálisabbja. Nade mikor épphogy annyi köd van, hogy a napba simán lehet nézni, de ellátni vagy 500 méterre, na akkor murvára felesleges és engem ez b*sz fel agyilag. Meghogy a kedves közlekedőtárs nem kapcsolja le a hátsót mikor mögé érek. Az meg már egy külön állatfaj, akik rossz látási viszonyok mellett sem kapcsolnak semmilyen világítást. Nappal sűrű ködben használt első ködlámpáknál annyi különbséget vettem észre, hogy nem 2 fénypont jelenik meg a semmiből, hanem négy. Nyilván feltűnőbb, de ugye illik odafigyelni vezetés közben így nem érhet meglepetés, ha csak két fénypontot látsz meg, nem négyet. :) A magánvéleménnyel egyetértek, hogy a nappali tejköd esetén. Nem, hanem egy csíkkal távolabbról vesz észre ENGEM a szemből jövő. No és a kevésbé normálisabbja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 EPk és daykiller kollegával is egyet értek. J0hnny-nak meg: talá nem a gyári öklömnyi kis fosokkal kell próbálkozni, meg az sem baj ha nem fehér, hanem sárga fényű a ködös. Rendes ködben ég és föld. Ja meg nem a földtől 30 centi magasan kellene lennie. Én se hittem hogy ennyit számít, de sokkal jobb vele mint nélküle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Jimmy* Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Nekem pont van egy felesleges w=1111 órám :hiya: Érdekel, írtam üzit :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 EPk és daykiller kollegával is egyet értek. J0hnny-nak meg: talá nem a gyári öklömnyi kis fosokkal kell próbálkozni, meg az sem baj ha nem fehér, hanem sárga fényű a ködös. Rendes ködben ég és föld. Ja meg nem a földtől 30 centi magasan kellene lennie. Én se hittem hogy ennyit számít, de sokkal jobb vele mint nélküle. Egy szép orrú autón, amilyen az újabbak többsége, a tányérok rettentően elütnek, ráadásul a légellenállást, ezáltal a fogyasztást is indokolatlanul növelik az autózás idejének 99,8 %-ában. A piacon ma kapható szinte összes típussal van tapasztalatom, de a ködlámpa valóban nem egy csoda. Este tán ér valamit, nappal semmiképp. De nyilván egyik ember másképp lát mint a másik, hiszen nem vagyunk biológiailag azonosak, így ezt parttalan vitának látom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Egy szép orrú autón, amilyen az újabbak többsége, a tányérok rettentően elütnek, ráadásul a légellenállást, ezáltal a fogyasztást is indokolatlanul növelik az autózás idejének 99,8 %-ában. A piacon ma kapható szinte összes típussal van tapasztalatom, de a ködlámpa valóban nem egy csoda. Este tán ér valamit, nappal semmiképp. De nyilván egyik ember másképp lát mint a másik, hiszen nem vagyunk biológiailag azonosak, így ezt parttalan vitának látom. Te, ez barna, piros, narancs vagy fekete drót? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Magánvéleményem, hogy a ködlámpa egy f@szság! :D ...ne gyere nekem a: nappal jobban látszom a ködben, éjjel jobban látok a ködben, kátyúkat jobban látom a sötétben dumával. Próbáltam, van a céges kocsiban, sosem kapcsolom fel, mert nem látom értelmét. A hátsónak látom értelmét ködben, de ha az első nincs beszerelve gyárilag, én tuti nem állnék neki berakni. :D Megesküszöm. Sose megyek neked! :D Főleg ködben! Én sem álltam neki, gyáribúl van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 EPk és daykiller kollegával is egyet értek. J0hnny-nak meg: talá nem a gyári öklömnyi kis fosokkal kell próbálkozni, meg az sem baj ha nem fehér, hanem sárga fényű a ködös. Rendes ködben ég és föld. Ja meg nem a földtől 30 centi magasan kellene lennie. Én se hittem hogy ennyit számít, de sokkal jobb vele mint nélküle. Én is akartam ilyen ködöst mint ami neked van, de rendszeresen leszabom a lököst a padkákkal,az első parkoláskor letörném őket.... :D De most akkor valaki mondjon már tutit, met én nagyon gondolkodom a ködlámpán, de most akkor jó vagy nem?!? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Én is akartam ilyen ködöst mint ami neked van, de rendszeresen leszabom a lököst a padkákkal,az első parkoláskor letörném őket.... :D De most akkor valaki mondjon már tutit, met én nagyon gondolkodom a ködlámpán, de most akkor jó vagy nem?!? :huh: Csak a gyáriról tudok véleményt mondani: hasznos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Biztos, hogy hasznos, de az én is hallottam, hogy a F-eken, könnyen törik, nagyon a szélén vala nekem nem gyári van, szar is, vagyis nem jó helyre világít, nem is használom szerintetek, ha egy 60Ah akkuk, 55A generátorral használok tartósan, mehet vmelyiknek a kárára? nem találtam 70A a kocsimba Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Biztos, hogy hasznos, de az én is hallottam, hogy a F-eken, könnyen törik, nagyon a szélén vala nekem nem gyári van, szar is, vagyis nem jó helyre világít, nem is használom szerintetek, ha egy 60Ah akkuk, 55A generátorral használok tartósan, mehet vmelyiknek a kárára? nem találtam 70A a kocsimba Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Nem tudom jó helyre írom-e, mert végülis van benne elektromos, motor, de általános műszaki probléma is. Classic X14NZ-t hogy kell kivillogtatni? Láttam egy szép leírást, hogy az A és B pontot össze kell kötni, igenám, de nekem teljesen máshogy néz ki a diagnosztikai csatlakozóm, mint ami a képen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/b007.jpg 5-ös és 6-os pint kell összezárni. (Amúgy ez a Gyikban levő linkről nyíló oldalon van...) :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 http://www.topbuzz.c..._codes/b007.jpg 5-ös és 6-os pint kell összezárni. (Amúgy ez a Gyikban levő linkről nyíló oldalon van...) :unsure: Pedig még néztem is a Gyikban, köszönöm. :) Szerk: Naigen, csak kijelentkezve látom a motor topikot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts