FPepe Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Nekem meg olyan sárga xenonom volt, ami nem vakított. 4300K-es? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Az is volt. Azok gyariak 4200-300. De most a 3000ksrol beszeltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Ezzel vitatkoznék. Jött már velem szembe frissen beállított xenonos audi-bmw stb (én állítottam géppel elötte) és vakít. De rájöttek már hogy nem a xenon a megoldás, lásd feljebb. Gyári xenont mióta kell állítani? Az saját magát pozicionálja be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Az is volt. Azok gyariak 4200-300. De most a 3000ksrol beszeltem. Annyira alacsony színhőmérsékletű is van? Gyári xenont mióta kell állítani? Az saját magát pozicionálja be. Gondolom valami alaphelyzetet azon is kell állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Azt az "orbitális baromságot" egyrészt többhelyen is olvastam, másrészt nap mint nap szerelem a legújabb technikás audi-bmw-merciket stb. és látni, hogy a ledé lesz a jövö. Most még ugye a prémium kategóriát azzal szerelik, de már nem sokáig, és pl a refit is egyre inkább izzósra építik. A kollega jól mondja, attól hogy szintszabályzós, még az alapra be kell álltani a xenont is. Oké, akkor én allítottam be rosszul. DE akkor mi van a többi tizenezer német autóval, ami nap mint nap szembejön, és vakítg a xenonja, pedig a németek nem egy fillérbaszó népség, pláne, hogy jellemzöen a fényszórókat ingyen beállítják mindenhol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Azt az "orbitális baromságot" egyrészt többhelyen is olvastam, másrészt nap mint nap szerelem a legújabb technikás audi-bmw-merciket stb. és látni, hogy a ledé lesz a jövö. Most még ugye a prémium kategóriát azzal szerelik, de már nem sokáig, és pl a refit is egyre inkább izzósra építik. A kollega jól mondja, attól hogy szintszabályzós, még az alapra be kell álltani a xenont is. Oké, akkor én allítottam be rosszul. DE akkor mi van a többi tizenezer német autóval, ami nap mint nap szembejön, és vakítg a xenonja, pedig a németek nem egy fillérbaszó népség, pláne, hogy jellemzöen a fényszórókat ingyen beállítják mindenhol. A xenon továbbra is sokkal tisztességesebben világít a halogénnél, a LED pedig továbbra is a jövő, hiszen ténylegesen csak a legfelsőbb kategória kapja meg. Érdekes, de engem sokkal jobban vakít egy szórt fényű halogén vagy egy ködlámpa mint egy vetítőlencsés xenon, direkt figyeltem. És azért például az Opel kanyarkövetős xenonja még mindig a piac egyik legjobbja, én továbbra is azt látom, hogy a xenon még mindig egy értékes és értelmes opciós tétel, amit megéri bepipálni, hiszen jobban látni vele. A refit azért teszik mellé izzósra, hogy lehessen rendesen fénykürtölni, ami ugye egy kikapcsolt xenonnál nem épp javallott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Annyira alacsony színhőmérsékletű is van? Jah, de itthon nem nagyon kapni. Raadasul nekem d2s foglalatos volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Üdv a c14 nz be bele lehet ültetni a board computert? És egy okos kérdés! A piktogram hogy huzzál tankolni az ugye elektromos nincs köze a mutatóhoz? nálam néha felvillan elalszik már van h a mutatóm a pirosba épp hogy beér villan aztán elalszik utánna már a piros közepénél jár a mutató és csak akk világit aztán v elalszik v nem! Kb hány liter a tartalék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Üdv a c14 nz be bele lehet ültetni a board computert? És egy okos kérdés! A piktogram hogy huzzál tankolni az ugye elektromos nincs köze a mutatóhoz? nálam néha felvillan elalszik már van h a mutatóm a pirosba épp hogy beér villan aztán elalszik utánna már a piros közepénél jár a mutató és csak akk világit aztán v elalszik v nem! Kb hány liter a tartalék? igen. Ha beleolvasol a bc topicba, látod hogy errōl szól. Nincs, de közös a jeladójuk. A mutató ahyon van csillapítva, hogy ne integessen a benzin lötyögésre, a lámpa kevésbé, az elalszik, felvillan idönként. Kb 8 liter körül van a lámpa bevillanástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Kicseréltem a vezérműtengely jeladót. :icon1: Nem is volt olyan vészes. Legközelebb 1 óra alatt megcsinálom. Nem tudom, gond lesz-e ha az egyik távtartót nem rakom vissza a burkolatba? Ugyanis nincs meg, vagy elgurult mint a gyógyszer, hármat találtam. Gondolom már csak bontóban lehet ilyet szerezni? Péntekre kell egy, akkor összeakarom rakni véglegesen. Remélem be is indul, mert már másra gondolni se akarok. Viszont a jeladó felfogató csavarjával szívtam egy sort. Vennem kellett készletben Torx crovát, mert olyan buzifejű csavarral van rögzítve... :omg: Így potom 10500-ba volt ez a kis akció. :o A jeladó 6500+postaköltség+crova készlet. :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Kicseréltem a vezérműtengely jeladót. :icon1: Nem is volt olyan vészes. Legközelebb 1 óra alatt megcsinálom. Nem tudom, gond lesz-e ha az egyik távtartót nem rakom vissza a burkolatba? Ugyanis nincs meg, vagy elgurult mint a gyógyszer, hármat találtam. Gondolom már csak bontóban lehet ilyet szerezni? Péntekre kell egy, akkor összeakarom rakni véglegesen. Remélem be is indul, mert már másra gondolni se akarok. Viszont a jeladó felfogató csavarjával szívtam egy sort. Vennem kellett készletben Torx crovát, mert olyan buzifejű csavarral van rögzítve... :omg: Így potom 10500-ba volt ez a kis akció. :o A jeladó 6500+postaköltség+crova készlet. :sick: Jah..az meleg csavar :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 A xenon továbbra is sokkal tisztességesebben világít a halogénnél, a LED pedig továbbra is a jövő, hiszen ténylegesen csak a legfelsőbb kategória kapja meg. Érdekes, de engem sokkal jobban vakít egy szórt fényű halogén vagy egy ködlámpa mint egy vetítőlencsés xenon, direkt figyeltem. És azért például az Opel kanyarkövetős xenonja még mindig a piac egyik legjobbja, én továbbra is azt látom, hogy a xenon még mindig egy értékes és értelmes opciós tétel, amit megéri bepipálni, hiszen jobban látni vele. A refit azért teszik mellé izzósra, hogy lehessen rendesen fénykürtölni, ami ugye egy kikapcsolt xenonnál nem épp javallott. Persze mindenkinek más a szeme, de én meg azt tapasztaltam, hogy sokkal jobban vakít a xenon, mint amennyit látni vele. Sok autót kipróbáltam, és egyáltalán nem láttam jobban a xenonnal, mint egy JÓ halogénnel. Csak mondjuk ki kéne mosni a port a fényszóróból, meg kicserélni a lemattult foncsort, és akkor a halogénnel is lehet látni. Pont a múltkor figyeltem meg az autópályán éjszaka, hogy az előttem 3-500m-re lévő táblák is brutálisan fénylettek, direkt lekapcsoltam egy pillanatra a lámpát, mert nem akartam elhinni hogy az én lámpám miatt, pedig előttem ment 30 másik autó, a fele xenonnal... Hozzáteszem semmi tuning lámpám nincs, gyári minden, és sima 1000ft-os nem tom milyen égő van benne. Ja, és be is volt állítva, mert arra rohadt allergiás vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Persze mindenkinek más a szeme, de én meg azt tapasztaltam, hogy sokkal jobban vakít a xenon, mint amennyit látni vele. Sok autót kipróbáltam, és egyáltalán nem láttam jobban a xenonnal, mint egy JÓ halogénnel. Csak mondjuk ki kéne mosni a port a fényszóróból, meg kicserélni a lemattult foncsort, és akkor a halogénnel is lehet látni. Pont a múltkor figyeltem meg az autópályán éjszaka, hogy az előttem 3-500m-re lévő táblák is brutálisan fénylettek, direkt lekapcsoltam egy pillanatra a lámpát, mert nem akartam elhinni hogy az én lámpám miatt, pedig előttem ment 30 másik autó, a fele xenonnal... Hozzáteszem semmi tuning lámpám nincs, gyári minden, és sima 1000ft-os nem tom milyen égő van benne. Ja, és be is volt állítva, mert arra rohadt allergiás vagyok. Hát nem tudom... én elég sokféle autót vezetek, sima halogénest, vetítőlencsés halogénest és xenont is, de azt ki tudom jelenteni, hogy egy jó xenonnal egyértelműen sokkal jobban látni mint akármilyen halogénnel. Az Opel xenonja nagyon jó, ahogy a Mercedes és a BMW szintén tuti fényszórókat csinál. Legutóbb egy Kia C'eed volt nálam, ami xenonos, ráadásul a gyengébbek közé tartozik, de szerintem még az is erősebb a halogéneseknél. Nyilván ízlés kérdése is a dolog, de én így tapasztaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Az Insignia és a J Astra azonos elvű lámpával bír. Nemcsak a kanyart követi, de van olyan funkció, ami egy fényérzékelő hatására torzítja a vetítő lencsét, így változik a fény pl ha városban jársz, vagy sötét helyen vezetsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Az Insignia és a J Astra azonos elvű lámpával bír. Nemcsak a kanyart követi, de van olyan funkció, ami egy fényérzékelő hatására torzítja a vetítő lenycét, így változik a fény pl ha városban jársz, vagy sötét helyen vezetsz Ezt híjvák adaptív fényszórónak, ami olyat is csinál hogy országúton szűkíti a vetített képet hogy messzebbre világítson, így legalább ######án nem látni be az útszéli erdőbe, bokrokba, hogy van e ott állat... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Ez mind szép és jó de tuti mihelyt besz@rik a kanyarkövetés senki se fogja megjavítani ! És még ha vizsgaköteles lesz mert még csak nálunk most kezdték el oktatni a vizsgabiztosokat a kutyát nem fogja érdekelni hogy most követi é a kanyart vagy sem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Lehetséges. Enyém sem gyorsul úgy, mint egy 1.4 60LE, mert enyémben a majdnem leghosszabb végáttételű váltó van, így másodikban 80kmh-nál tilt. :D Nah hát ma kipróbáltam mert kíváncsi voltam, nekem is elmegy kettesbe 80-ig, még egy picit tovább is ment volna, de nem volt már szívem nyomni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Az Insignia és a J Astra azonos elvű lámpával bír. Nemcsak a kanyart követi, de van olyan funkció, ami egy fényérzékelő hatására torzítja a vetítő lenycét, így változik a fény pl ha városban jársz, vagy sötét helyen vezetsz Ahogy én próbálgattam ezeket, nagyjából 50-60 között változtatja a vetített képet. Én bevallom, nagyon szeretem az Opel adaptív xenonját, gyakorlatilag a prémiumokkal veszi fel a versenyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Ja! :D Épp azon töröm a fejem, hogy valahol máshol megcsípem azt a kábelt és mérek ott, pl az ECU-nál. villanyszerelőknek volt egy trükkje! Gombostű!!! Fogták a drótot,, és beleszúrták a gombostűt, azon mértek... nem kellett bontani a kötéseket. Mondjuk utána illik szigetelni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 A multimétereknek azért van gyárilag hegyes vége, hogy ne csinálj zárlatot egy áramkörben, ha nem elég hegyes, tudsz rajta változtatni, akkor beszalad a vezeték szigetelésén is. A gombostű nem rossz, autók esetében, 220-nál már illik szigetelt fémet dugni a mérési ponthoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 villanyszerelőknek volt egy trükkje! Gombostű!!! Fogták a drótot,, és beleszúrták a gombostűt, azon mértek... nem kellett bontani a kötéseket. Mondjuk utána illik szigetelni... :) Ha lesz rá időm, az ECU-nál lekötöm és akkor nem zárt áramkörben mérek, ami torzítaná a mérést. Azt is tudom, hogy barna/kék és barna/zöld vezetékek között kellene mérnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 A multimétereknek azért van gyárilag hegyes vége, hogy ne csinálj zárlatot egy áramkörben, ha nem elég hegyes, tudsz rajta változtatni, akkor beszalad a vezeték szigetelésén is. A gombostű nem rossz, autók esetében, 220-nál már illik szigetelt fémet dugni a mérési ponthoz. Nem 220-nál, hanem kisfeszültségnél már kötelező. Kisfeszültség az 50V-tól kezdődik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 Furcsa kérdésem lenne. Tudja e valaki hogy a b corsa műszeregysége villanyos szempontból mennyire egyezik a vectra/astra műszercsoporttal? Szóval ha bekötöm stb akkor rendesen fog működni? (attól hogy fizikaliag teljesen más, most tekintsünk el) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 Furcsa kérdésem lenne. Tudja e valaki hogy a b corsa műszeregysége villanyos szempontból mennyire egyezik a vectra/astra műszercsoporttal? Szóval ha bekötöm stb akkor rendesen fog működni? (attól hogy fizikaliag teljesen más, most tekintsünk el) A mechanikus (spirálos órás) elég valószínű hogy jó, de a teljesen digitális nem. Érthető okokból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 A mechanikus (spirálos órás) elég valószínű hogy jó, de a teljesen digitális nem. Érthető okokból. Esetleg a saját útjeladójával együtt a digitális is működhetne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts