invictus Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Sziasztok! A múlt héten felraktam a ködlámpákat a járgányra. Nagyon jó lett! Viszont le kellett vennem a lökhárítót, hogy a lámpákat belefaragjam. Ha már lent volt, gondoltam megnézem, hol lehetnek, vagy milyenek lehetnek a légzsák jeladói. De semmit nem találtam, szó szerint! Szerintetek ez hol van, vagy hol kéne lennie? Vagy egyáltalán hogy néz ki? Lent ugyan találtam 4 db gyári csatlakozóval ellátott be nem kötött kábelt, amik csak úgy oda vannak bilincselve a lemezhez a lökhárító alatt, szerintem 2 a ködlámpának lett behúzva annó, a másik kettő meg valami jeladónak talán. Valakinek van valami tapasztalata, elképzelése ez ügyben? Köszi!!!! A légzsák érzékelője nem a lökhárítóban van... ha ott volna és mondjuk valamilyen deformálódás hatására nyílna alufi, akkor semmit sem érne. A légzság egy gyorsulásmérő jelei alapján nyílik. Ez a gyorsulásmérő a két ülés közepén, nagyjából az autó középpontjában van. Ha felveszed a váltóról illetve a kézifékről a két ülés között futó burkolatot, akkor ott találod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 A légzsák érzékelője nem a lökhárítóban van... ha ott volna és mondjuk valamilyen deformálódás hatására nyílna alufi, akkor semmit sem érne. A légzság egy gyorsulásmérő jelei alapján nyílik. Ez a gyorsulásmérő a két ülés közepén, nagyjából az autó középpontjában van. Ha felveszed a váltóról illetve a kézifékről a két ülés között futó burkolatot, akkor ott találod. Nem lassulásérzékelőnek hívják? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Nem lassulásérzékelőnek hívják? :) Nem... mert olyan nincs, hogy lassulás. A fizikában csak gyorsulás van. Hogy negatív vagy pozitív, azaz hogy gyorsul vagy lassul, az meg mindegy, hiszen akkor is nyílik, ha valaki hátulról durran beléd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Nem lassulásérzékelőnek hívják? :) Ha te mész gyorsabban a szembejövőnek, akkor lassulást mér, ha ő jön szembe gyorsabban, akkor meg gyorsulást :D Jóó, ellenirányú gyorsulás, igazából töknyóc, valamerre gyorsulást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 A Batman kormányos Astra kormány és műszerfal légzsákjának elektronikája a kozépbox 2 első ülés közötti részén a kézifékkar mögött található. Innen vezérlődik az övfeszítő patron is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 A Batman kormányos Astra kormány és műszerfal légzsákjának elektronikája a kozépbox 2 első ülés közötti részén a kézifékkar mögött található. Innen vezérlődik az övfeszítő patron is. A batman kormany nem lufis. Az ovfeszito pedig nem vezerelt hanem mechanikai hatasra mukodik..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Na most beletetted a bogarat a fülembe, nekem mindkét első ülésemhez megy 1-1 vezeték, és ahogy lekövettem a vezérlőhöz megy. Jól szét is szedem, megnézem mi az. Bandázsszalagos, lehet utólagos cucc. Az övfeszítő igaz, Astránál még mechanikus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Na most beletetted a bogarat a fülembe, nekem mindkét első ülésemhez megy 1-1 vezeték, és ahogy lekövettem a vezérlőhöz megy. Jól szét is szedem, megnézem mi az. Bandázsszalagos, lehet utólagos cucc. Az övfeszítő igaz, Astránál még mechanikus. Ülésfűtés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 A Batman kormányos Astra kormány és műszerfal légzsákjának elektronikája a kozépbox 2 első ülés közötti részén a kézifékkar mögött található. Innen vezérlődik az övfeszítő patron is. Az övfeszítö saját magától vezérlödik, semmi köze a lufivezérlöhöz. Illetve a batman kormány nem légzsákos. Egyébként pipa :D Szerk. Oooo f.szom hogy sose frissít a gyökér telefon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Megnéztem! :stare: Valaki épített egy mikro kapcsolót a biztonsági öv csatjába, valamint egy vezeték megy fel az ülőpárna szivacsáig, de ott le van róla szakadva valami. Ahogy nézem az előző tulaj rakatott bele egy csipogót, ami a két első üléshez tartozó övek be ne csatolt állapotát jelzi. Amikor terhelés éri a szivacsot záródott az áramkör és akkor hallgatott el a csipogó, ha az öv is be volt csatolva. Szerencsére az érintkezőket, vagy a kapcsolókat valaki már lementette onnan, ezért nem tünt fel, hogy ilyenem is van. Holnap ki is szedem az egészet, mert gyujtás kapcsolt 12 V van az egyik drótban. Még jó hogy eddig nem gyulladt rám a kocsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Kösz a lelkesítésért, megtaláltam! Végül is nem a szívócsonkban, hanem a vízpumpa kivezető csonkjában a blokk hátsó oldala és a generátor között. Olyan mélyen lent van, hogy bár sikerült a pipa alakú csatlakozót lehúznom, de a hőérzékelő ellenállását nem tudtam kimérni így első próbálkozásra, mert olyan kicsi a hely a generátor és a blokk között. A méréshez mindenképpen le kell szerelni a generátort, mert csak úgy lehet a kivezetéshez hozzáférni, de akkor nem működik a motor, hogy a vizet melegítse. Inkább ki kell csavarnom az egész érzékelőt és lábosban forralva ki lehet talán mérni.... :confused: Örülök, hogy tudtam neked irányt mutatni ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Kösz a lelkesítésért, megtaláltam! Végül is nem a szívócsonkban, hanem a vízpumpa kivezető csonkjában a blokk hátsó oldala és a generátor között. Olyan mélyen lent van, hogy bár sikerült a pipa alakú csatlakozót lehúznom, de a hőérzékelő ellenállását nem tudtam kimérni így első próbálkozásra, mert olyan kicsi a hely a generátor és a blokk között. A méréshez mindenképpen le kell szerelni a generátort, mert csak úgy lehet a kivezetéshez hozzáférni, de akkor nem működik a motor, hogy a vizet melegítse. Inkább ki kell csavarnom az egész érzékelőt és lábosban forralva ki lehet talán mérni.... :confused: nem raksz rá egy ugyanolyan csatlakozót (dróttal) méréshez?? :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 nem raksz rá egy ugyanolyan csatlakozót (dróttal) méréshez?? :omg: Lehet hogy nem állnak otthon sorba a kábelkötegek, hogy csak úgy lekapjon egy csatit ;) (nekem se, de én tudom kiktől kell kérni :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Lehet hogy nem állnak otthon sorba a kábelkötegek, hogy csak úgy lekapjon egy csatit ;) (nekem se, de én tudom kiktől kell kérni :lol: ) Ja! :D Épp azon töröm a fejem, hogy valahol máshol megcsípem azt a kábelt és mérek ott, pl az ECU-nál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok. 55Ah 510A akksim van most de úgyfest halódik. Berakhatom helyére a 60Ah 540A-s akksit? Tudja tölteni a generátorom? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Ja! :D Épp azon töröm a fejem, hogy valahol máshol megcsípem azt a kábelt és mérek ott, pl az ECU-nál. én kérek elnézést én eccer vettem a BC miatt, aztán kaptam rajta mindenféle csatit egyébként ilyenkor szokták még a "varrótűs" módszert, igaz akkor működés közben (incircuit) méred ami ugye csalhat Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok. 55Ah 510A akksim van most de úgyfest halódik. Berakhatom helyére a 60Ah 540A-s akksit? Tudja tölteni a generátorom? Köszi! Be. Mérne tudná? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok. 55Ah 510A akksim van most de úgyfest halódik. Berakhatom helyére a 60Ah 540A-s akksit? Tudja tölteni a generátorom? Köszi! Teljes nyugalommal belemehet az az akksi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok!Nemrég fejlesztettem, és esélyt adtam a sünöknek a b@...tásra!A ködlámpámba tettem Xenont!azt hiszem 6000K-es.A kérdésem az lenne hogy lehet ezt legalizálni?hogyan, mennyiért? Meg még valami, hogy "annyira" ne legyen feltünő, nincs valami jó tippetek a H4-es fényszóróba, valami tutif@sza, égő ami olyan jég fehéres, vagy hasonló színű mint a Xenon?ne virítson már a sárga....Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 H4-re a Tungsram Megalight Ultra 90+-t ajánlom. Nekem is az van. Alap izzóval este semmit sem láttam, csak refivel. Ennek világosabb (fehérebb) a fénye és jobban koncentrált is, jobban látni fele. szerk.: Mit takar hogy xenont raktál a ködösbe ? Remélem nem vagy te is olyan ,hogy este a tompított mellé felkapcsolod a ködöt .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok!Nemrég fejlesztettem, és esélyt adtam a sünöknek a b@...tásra!A ködlámpámba tettem Xenont!azt hiszem 6000K-es.A kérdésem az lenne hogy lehet ezt legalizálni?hogyan, mennyiért? Meg még valami, hogy "annyira" ne legyen feltünő, nincs valami jó tippetek a H4-es fényszóróba, valami tutif@sza, égő ami olyan jég fehéres, vagy hasonló színű mint a Xenon?ne virítson már a sárga....Köszi 1. sehogyse, semennyiért 2. tungsram megalight/silverlight h4 pl, az fehéres fényű, és jó, nekem már 2 éve megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 A megalightnak szép, erős fénye van és hosszú az élettartama. Viszont xenon jellegűnek nem mondanám. Ha olyat akarsz, akkor Osram cool blue-t vegyél, az 4000K körül van elvileg. De arra készülj fel, hogy az egy rövid élettartamú izzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok!Nemrég fejlesztettem, és esélyt adtam a sünöknek a b@...tásra!A ködlámpámba tettem Xenont!azt hiszem 6000K-es.A kérdésem az lenne hogy lehet ezt legalizálni?hogyan, mennyiért? Meg még valami, hogy "annyira" ne legyen feltünő, nincs valami jó tippetek a H4-es fényszóróba, valami tutif@sza, égő ami olyan jég fehéres, vagy hasonló színű mint a Xenon?ne virítson már a sárga....Köszi Hogyan tetted bele? Én próbáltam betenni a sima H1-es foglalatút, de nem maradt bent, mert olyan a halogén izzóm, aminek az aljzata bajonettzáras. A xenon égőfejet nem tudtam bent marasztalni, szétfúrkodni meg nem akartam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 H4-re a Tungsram Megalight Ultra 90+-t ajánlom. Nekem is az van. Alap izzóval este semmit sem láttam, csak refivel. Ennek világosabb (fehérebb) a fénye és jobban koncentrált is, jobban látni fele. szerk.: Mit takar hogy xenont raktál a ködösbe ? Remélem nem vagy te is olyan ,hogy este a tompított mellé felkapcsolod a ködöt .... Tulajdonképpen, a lényeg az lenne hogy "fehér" fénye legyen, ne pedig sárga! Ugyhogy amit ajánlottál az jónak tűnik! Én ködlámpát inkább elhagyatott helyeken, (erdő, mező, szántóföld)használok, közúton csak ha Extra nagy köd van de akkor is csak az elsőt!a Hátsót a 6-7 év alatt 2x ha bekapcs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 A megalightnak szép, erős fénye van és hosszú az élettartama. Viszont xenon jellegűnek nem mondanám. Ha olyat akarsz, akkor Osram cool blue-t vegyél, az 4000K körül van elvileg. De arra készülj fel, hogy az egy rövid élettartamú izzó. Én is ezt próbáltam elmagyarázni a nyomorultjának, amikor nem találta a trafót... :lol: Ő látta hogy ez kékesen csillant amikor átjöttem a bukkanón, úgyhogy ez az... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts