Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Tudsz kapcsolót ajánlani? Mert látok több féle márkájút itt a neten 1500Ft - 8500Ft-ig. Meg van riasztó is a kocsiba. Van olyan kapcsoló, amihez oda van írva, hogy riasztó nélküli. Gondolom nekem riasztós kivitel kellene akkor. http://cromax.hu/400...-riaszto-nelkul Itt van többféle is.

A riasztós kivitel annyiban különbözik, hogy van rajta egy LED, mert a gyári riasztó ott jelez, hogy élesítve van. Ha Neked nem gyári riasztód van, ami ott világít, akkor a riasztó nélküli is jó lesz. Márkából sztem mindegy melyiket veszed.

Link to comment
Megosztás:

Abszolút semmi értelme. A legdrágább autóhifi kábelszetteknél is a test kábel egy vaskos 1 méteres tyúkbél. Teljesen jó, ha csak egy test ponthoz csatlakoztatja, a kasztninál nincs nagy veszteség.

szerintem meg van értelme :evilgrin:

néhány Ohmos ellenálás is komoly veszteséget okozhat nagy áramfelvételnél

egyébként vannak "hivatalos" testpontok is a kasztnin

Link to comment
Megosztás:

A riasztós kivitel annyiban különbözik, hogy van rajta egy LED, mert a gyári riasztó ott jelez, hogy élesítve van. Ha Neked nem gyári riasztód van, ami ott világít, akkor a riasztó nélküli is jó lesz. Márkából sztem mindegy melyiket veszed.

Köszönöm a válaszokat! Remélem ez megoldja majd a problémát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. részben ide tartozik részben talán nem, a kérdésem az lenne, nemrég kicsit megtörtem az autot már készül-készvan csak lámpákat kell vegyek az indexeket amugy is cseélném sárgáról fehére, és a két fényszorot is cserélnem kell. a kérdésem az lenne hogy szeretnék xenont nem feltétlen szükséges de sokat járok éjszaka így nekem előnyömre válna talán, de hallotam olyanokat hogy halálra büntet a rendör, elveszik a forgalmit meg ilyenek, ezek emnyire igazak? olyanok válaszát várnám aki jár ilyenel és nem 1-2 hete hogy tényleg igaz vagy ezek ilyen "egyedi" esetek mint a megbüntetek mert sportkormányom vagy nem gyári méretü gumim sztorik. kb ugyan anyi lenne a használt xenon pár ilyen indexes egybe búrában.mint a két új normális.üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. részben ide tartozik részben talán nem, a kérdésem az lenne, nemrég kicsit megtörtem az autot már készül-készvan csak lámpákat kell vegyek az indexeket amugy is cseélném sárgáról fehére, és a két fényszorot is cserélnem kell. a kérdésem az lenne hogy szeretnék xenont nem feltétlen szükséges de sokat járok éjszaka így nekem előnyömre válna talán, de hallotam olyanokat hogy halálra büntet a rendör, elveszik a forgalmit meg ilyenek, ezek emnyire igazak? olyanok válaszát várnám aki jár ilyenel és nem 1-2 hete hogy tényleg igaz vagy ezek ilyen "egyedi" esetek mint a megbüntetek mert sportkormányom vagy nem gyári méretü gumim sztorik. kb ugyan anyi lenne a használt xenon pár ilyen indexes egybe búrában.mint a két új normális.üdv

Nyugodjál meg, büntethet érte a rendőr.

Link to comment
Megosztás:

Tungsram vagy GE Megalight +90%-ot ajánlom. :) Majd 3 évig húzták a kocsimban.

Vagy OSRAM Night Breaker vagy NB Plus, ezek is +90%-osak, fehéres fény és 35m körül van a fénye állítólag, bár ezt nem tudom :D

Nekem Silverstar van, 50%-os plusz fénnyel és tényleg jók, azért vettem mondjuk mert esős időben semmit nem láttam a gyáriakkal (vagy valami olcsó gönc), ezzel pedig nagyon baba, az NB-s pedig még jobb.

Link to comment
Megosztás:

Vagy OSRAM Night Breaker vagy NB Plus, ezek is +90%-osak, fehéres fény és 35m körül van a fénye állítólag, bár ezt nem tudom :D

Nekem Silverstar van, 50%-os plusz fénnyel és tényleg jók, azért vettem mondjuk mert esős időben semmit nem láttam a gyáriakkal (vagy valami olcsó gönc), ezzel pedig nagyon baba, az NB-s pedig még jobb.

Osramok nem bírják sokáig.

Link to comment
Megosztás:

Nos, ma szep ido volt ugyhogy butykoltem... Az eredmeny: ha az erosito be van kapcsolva, akkor sipol, minden mastol fuggetlenul. Kikotottem teljesen a hazi jelosztot, szetszedtem megint a kuszobot, arreb vettem a tapjat a vezetekkotegtol (egyebkent az antenna nem itt megy; legalabb is nem lattam), megcsiszoltam kicsit a + es - erintkezot is, meg egy potty wd40-nel is megkinaltam, aztan kasztnin kivul vittem egy kabellel neki testet kozvetlenul az akkurol... Mind hiaba, sipol. Ha a remote be van kotve es bekapcsol az erosito akkor azonnal, ugy is ha nem kap inputot. Ha kikotom a remote-ot vagy a tapot, azonnal tiszta lesz meg a kinai fm transmitter is... Ilyenkor mi van? :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy mostanában egyre többször púlzál vagy folyamatosan világít az akkumlátor töltés lámpa, megmértem a töltés 14 V, de általában hidegben ami most jön akkor kezd el világítani, nem akarom hogy ott hagyjon, még nem volt rá példa... :D

Ötlet? vagy tényleg mint a szerelőm mondta érdemes lenne felújítani de legalább szénkefét cserélni, én akkor már vennék egy felújítottat garival, de ha ez egy banális egyszerű hiba akkor esetleg itthon orvoslom

Link to comment
Megosztás:

Nos, ma szep ido volt ugyhogy butykoltem... Az eredmeny: ha az erosito be van kapcsolva, akkor sipol, minden mastol fuggetlenul. Kikotottem teljesen a hazi jelosztot, szetszedtem megint a kuszobot, arreb vettem a tapjat a vezetekkotegtol (egyebkent az antenna nem itt megy; legalabb is nem lattam), megcsiszoltam kicsit a + es - erintkezot is, meg egy potty wd40-nel is megkinaltam, aztan kasztnin kivul vittem egy kabellel neki testet kozvetlenul az akkurol... Mind hiaba, sipol. Ha a remote be van kotve es bekapcsol az erosito akkor azonnal, ugy is ha nem kap inputot. Ha kikotom a remote-ot vagy a tapot, azonnal tiszta lesz meg a kinai fm transmitter is... Ilyenkor mi van? :(

Szia nekem is volt ilyen problémám, nagyon zavaró volt és mint kiderült ez a megoldása ---> http://elektronika.teszvesz.hu/kabel_csatlakozo/kabel/rca_kabel/foldhurok_zavarszuro_izolator_2xrca_2ev_garancia_1649110820.html

Meg amúgy kérdés az is hogy ugye nem egy oldalon vitted az RCA-t és az összes kábelt ? Amúgy RCA-t érdemes azon az oldalon vinni amelyik küszöb alatt nincs gyári kábel, a TÁP-ot meg ugye értelemszerűen a másik oldalon.

remélem segítettem

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy olyan problémám, hogy mostanában egyre többször púlzál vagy folyamatosan világít az akkumlátor töltés lámpa, megmértem a töltés 14 V, de általában hidegben ami most jön akkor kezd el világítani, nem akarom hogy ott hagyjon, még nem volt rá példa... :D

Ötlet? vagy tényleg mint a szerelőm mondta érdemes lenne felújítani de legalább szénkefét cserélni, én akkor már vennék egy felújítottat garival, de ha ez egy banális egyszerű hiba akkor esetleg itthon orvoslom

Ékszíjad nem csúszik? :) Nekem vagy két éve nyáron produkált olyanokat amikor jött a monszun, és szimplán a párától elkezdett csúszni, szóval így menet közben felhőszakadás, és megszűnt a töltésem.

Legyen jó feszes a szíj, ha a generátor ékszíjtárcsa meg van kopva, akkor meg cseréld.

Link to comment
Megosztás:

Szia nekem is volt ilyen problémám, nagyon zavaró volt és mint kiderült ez a megoldása ---> http://elektronika.t...1649110820.html

Meg amúgy kérdés az is hogy ugye nem egy oldalon vitted az RCA-t és az összes kábelt ? Amúgy RCA-t érdemes azon az oldalon vinni amelyik küszöb alatt nincs gyári kábel, a TÁP-ot meg ugye értelemszerűen a másik oldalon.

remélem segítettem

Nincs földhurok, mint írtam, ma az egyik teszt úgy nézett ki, hogy direktben kapott testet az akkuról. A tápot meg bal oldalt vittem, a gyári köteg mellett, de ma a küszöböket is levettem megint, arrébb húztam onnan a tápot egy teszt erejéig, amennyire a kábel engedte. E teszt eredménye is az, hogy a sípolás ettől független.

RCA-t nem vittem hátra, a hátsó hangszórókról megy a jel az erősítőbe feszültség osztón. Továbbá mint írtam, akkor is sípol, ha nincs semmi input kötve az erősítőre, tehát szimplán be van kapcsolva, de meg se pisszen.

Link to comment
Megosztás:

Nincs földhurok, mint írtam, ma az egyik teszt úgy nézett ki, hogy direktben kapott testet az akkuról. A tápot meg bal oldalt vittem, a gyári köteg mellett, de ma a küszöböket is levettem megint, arrébb húztam onnan a tápot egy teszt erejéig, amennyire a kábel engedte. E teszt eredménye is az, hogy a sípolás ettől független.

RCA-t nem vittem hátra, a hátsó hangszórókról megy a jel az erősítőbe feszültség osztón. Továbbá mint írtam, akkor is sípol, ha nincs semmi input kötve az erősítőre, tehát szimplán be van kapcsolva, de meg se pisszen.

Oké, egyszerűsítsünk. Rakd át valamelyik másik autóba az erősítőt, ha ott is sípol, akkor az erősítő rossz, ha meg nem, akkor lehet a fejegység is akár.

Kábelezést már kilőtted, szóval az jó. Már csak a fej, meg az erőlködő lehet hibás.

Link to comment
Megosztás:

Oké, egyszerűsítsünk. Rakd át valamelyik másik autóba az erősítőt, ha ott is sípol, akkor az erősítő rossz, ha meg nem, akkor lehet a fejegység is akár.

Kábelezést már kilőtted, szóval az jó. Már csak a fej, meg az erőlködő lehet hibás.

Ezt azért nem olyan egyszerű kivitelezni... :) De megpróbálom valahogy.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. részben ide tartozik részben talán nem, a kérdésem az lenne, nemrég kicsit megtörtem az autot már készül-készvan csak lámpákat kell vegyek az indexeket amugy is cseélném sárgáról fehére, és a két fényszorot is cserélnem kell. a kérdésem az lenne hogy szeretnék xenont nem feltétlen szükséges de sokat járok éjszaka így nekem előnyömre válna talán, de hallotam olyanokat hogy halálra büntet a rendör, elveszik a forgalmit meg ilyenek, ezek emnyire igazak? olyanok válaszát várnám aki jár ilyenel és nem 1-2 hete hogy tényleg igaz vagy ezek ilyen "egyedi" esetek mint a megbüntetek mert sportkormányom vagy nem gyári méretü gumim sztorik. kb ugyan anyi lenne a használt xenon pár ilyen indexes egybe búrában.mint a két új normális.üdv

"így nekem előnyömre válna talán" más meg sz@pna, mert sz@rt se látna tőle :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.