Marce Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Srácok! A problémám az, hogy a jobb oldali elektromos ablakemelő lefele irdatlan lassan húzza az ablakot, viszont fölfele meg normális. Mikor lefele megy, szinte megáll. A másik meg az, hogy nem húzza föl teljesen. Szóval kintről lehet látni olyan 1mm-es lyukat a külső gumi és az ablaküveg között az ajtó hátsó felső sarkában. Ha kézzel megfogom az üveget, fel tudom teljesen nyomni. Ezeken lehet segíteni? Fogalmam sincs, hogy gyári, vagy valami utángyártott ablakemelő van-e benne, mert a gombok gyáriak, viszont látszik, hogy eredetileg tekerős ablakkal jött ki a gyárból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FDaniel91 Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Akkor szerencséd van, de ne bízd el magad, korántsem biztos, hogy be is fejezték, bár az esély nagy rá, hogy elő van készítve. A GLS jelzésű modelleknél volt egy széria amiben a fullos kábelköteg volt. Köszi! Akkor szerintem az lesz, hogy majd kiméregetem őket, amik bent vannak, és annak függvényében tovább! Mégegyszer köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok! Astrába C14NZ helyére szeretnék C16NZ-t. Szükségem lenne egy 92-93 körüli központi injektoros, de nem immobiliser-es F Astrából, egy computerre (Board Computer). (16156179 nem jó, bár a csatlakozó azonos). Kábelköteg csere nélkül szeretném megúszni ezt az egészet... Ha valaki tud valami konkrétat, hogy ez nem jöhet össze, az most szóljon :) Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok! Astrába C14NZ helyére szeretnék C16NZ-t. Szükségem lenne egy 92-93 körüli központi injektoros, de nem immobiliser-es F Astrából, egy computerre (Board Computer). (16156179 nem jó, bár a csatlakozó azonos). Kábelköteg csere nélkül szeretném megúszni ezt az egészet... Ha valaki tud valami konkrétat, hogy ez nem jöhet össze, az most szóljon :) Előre is köszi! Ugye a HF és az injektorfedél között van egy kerek biszbasz ami az 1.4-en még nincs nem tudom ennek van-e elektromos bekötése ha igen akkor kell ide kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Ugye a HF és az injektorfedél között van egy kerek biszbasz ami az 1.4-en még nincs nem tudom ennek van-e elektromos bekötése ha igen akkor kell ide kábel. Nem tudom, hogy van-e biszbasz, az 1.4 szívócsonkját szeretném rá tenni, annak az injektorával, persze a befecskendezőfejet kicserélném 1.6-oséra... nincs meg az 1.6-os injektor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Ha a W=.... megegyezik, akkor kivesz, másik berak. Talán a jeladótól be is van vezetve a kábel a fordulatmérőnek és nem lesz vele gondod. Ha nincs olvass feljebb és megtalálod a HSZ-okban hogyan kell. Ha meg nem egyezik az áttételi viszonyszám, akkor kis hozzáértéssel, sok türelemmel ki lehet cserélni a sebességmérő egységeket és máris a váltódhoz való sebességmérő lesz a fori mérős óracsoportodban Az zsír! :) A fekete háttere viszont kezd leválni a km mutató mellett, azzal lehet valamit csinálni? Mittudomén fekete szigszalag sufnituning módra vagy valami esztétikusabb? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok! Astrába C14NZ helyére szeretnék C16NZ-t. Szükségem lenne egy 92-93 körüli központi injektoros, de nem immobiliser-es F Astrából, egy computerre (Board Computer). (16156179 nem jó, bár a csatlakozó azonos). Kábelköteg csere nélkül szeretném megúszni ezt az egészet... Ha valaki tud valami konkrétat, hogy ez nem jöhet össze, az most szóljon :) Előre is köszi! 1. Amire Neked szükséged van, az nem Board Computer, hanem ECU. 2. Aminek a számát beírtad, annak jónak kellene lennie, elvileg C16NZ-hez való, de pl. a 16077709, 16124189, 16132789, 1237345 is. 3. Kábelköteget mindenképp cserélned kell, mert pl. a gyújtás az 1.4-nél Hall-jeladós, és a gyújtásmodul a trafó alatt található, míg az 1.6-nál induktív jeladós, és a gyújtásmodul az elosztó házában van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok, ABSes computer-t lehet használni ABS nélküli autóban? Vagy ez így nem járható út? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok, ABSes computer-t lehet használni ABS nélküli autóban? Vagy ez így nem járható út? Tudtommal az ABS-nek nincs köze az ECU-hoz, de lehet tévedek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Tudtommal az ABS-nek nincs köze az ECU-hoz, de lehet tévedek :rolleyes: Örülnék ha ezt valaki megtudná még erősíteni aki 100%ig tudja. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Srácok! A problémám az, hogy a jobb oldali elektromos ablakemelő lefele irdatlan lassan húzza az ablakot, viszont fölfele meg normális. Mikor lefele megy, szinte megáll. A másik meg az, hogy nem húzza föl teljesen. Szóval kintről lehet látni olyan 1mm-es lyukat a külső gumi és az ablaküveg között az ajtó hátsó felső sarkában. Ha kézzel megfogom az üveget, fel tudom teljesen nyomni. Ezeken lehet segíteni? Fogalmam sincs, hogy gyári, vagy valami utángyártott ablakemelő van-e benne, mert a gombok gyáriak, viszont látszik, hogy eredetileg tekerős ablakkal jött ki a gyárból. szétszedős, vagy mondhatsz rá rontást :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Ugye a HF és az injektorfedél között van egy kerek biszbasz ami az 1.4-en még nincs nem tudom ennek van-e elektromos bekötése ha igen akkor kell ide kábel. az EGRe gondolsz?, az vákumos C16NZ-n, no maddzag (kerek is, biszbasz is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok! Astrába C14NZ helyére szeretnék C16NZ-t. Szükségem lenne egy 92-93 körüli központi injektoros, de nem immobiliser-es F Astrából, egy computerre (Board Computer). (16156179 nem jó, bár a csatlakozó azonos). Kábelköteg csere nélkül szeretném megúszni ezt az egészet... Ha valaki tud valami konkrétat, hogy ez nem jöhet össze, az most szóljon :) Előre is köszi! 92es astrában immo? a gyújtása tényleg tök más oda nem jó az eredeti kábel Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Sziasztok, ABSes computer-t lehet használni ABS nélküli autóban? Vagy ez így nem járható út? ez így elég fura kérdés de az ABS-nek nincs köze az ECUhoz, ha ezt akartad tudni Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 ez így elég fura kérdés de az ABS-nek nincs köze az ECUhoz, ha ezt akartad tudni Rendben köszönöm, tehát akkor függetlenek egymástól azt hittem, hogy az ABS és az ECU kommunikálnak egymással. Akkor rendben megnyugodtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Reggel mikor kimentem a kocsihoz meglepődtem, hogy a központizár nem zárta le a csomagtérajtót. Szétszedtem, és egyértelműen látszott, hogy nem húz be. Mozgatás hatására sem történt semmi. Kiszedtem, és a tanksapka zár helyére dugtam. Ott sem volt jó. Egyértelműen tönkrement... Hát akkor szedjük szét! A belsejében érdekes látvány fogadott... Egy kis 12 voltos játékmotor... Ilyet dögivel barmoltam szét kölyök koromban, és később párat megjavítottam, hogy a kis mozdonyt újra üzembe hozzam... Szétkaptam tehát a motort. Kiderült, hogy a kollektora égett fel. Ezt követően némi smirglizés hatására üzemképessé vált a dolog. Most jött az összerakás kérdése. A doboza ragasztva volt, és elég durván sikerült szétszedni, de némi olvasztás hatására kiegyengettem a műanyagot, majd, hogy legközelebb ne kelljen ennyit szenvedni megfúrtam a házat, és összecsavaroztam. Szigetelésként kapott sziloplasztot, meg némi nyersgumit. Úgy néz ki hibátlanul működik. Ugyan ez a technika a tanksapka motorjánál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Rendben köszönöm, tehát akkor függetlenek egymástól azt hittem, hogy az ABS és az ECU kommunikálnak egymással. Akkor rendben megnyugodtam. Külön vezérlője van az ABS-nek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Reggel mikor kimentem a kocsihoz meglepődtem, hogy a központizár nem zárta le a csomagtérajtót. Szétszedtem, és egyértelműen látszott, hogy nem húz be. Mozgatás hatására sem történt semmi. Kiszedtem, és a tanksapka zár helyére dugtam. Ott sem volt jó. Egyértelműen tönkrement... Hát akkor szedjük szét! A belsejében érdekes látvány fogadott... Egy kis 12 voltos játékmotor... Ilyet dögivel barmoltam szét kölyök koromban, és később párat megjavítottam, hogy a kis mozdonyt újra üzembe hozzam... Szétkaptam tehát a motort. Kiderült, hogy a kollektora égett fel. Ezt követően némi smirglizés hatására üzemképessé vált a dolog. Most jött az összerakás kérdése. A doboza ragasztva volt, és elég durván sikerült szétszedni, de némi olvasztás hatására kiegyengettem a műanyagot, majd, hogy legközelebb ne kelljen ennyit szenvedni megfúrtam a házat, és összecsavaroztam. Szigetelésként kapott sziloplasztot, meg némi nyersgumit. Úgy néz ki hibátlanul működik. Ugyan ez a technika a tanksapka motorjánál is. miden központi zárban ugyanez a motor van, én multkor a netem vettem 700HUFért, mikor cserélni kellet csak nehéz leszedni a fogaskerekek róla....pedig csináltam vele mindent mondjuk én megnézném a helyedben a zárszerkezetet, mert ránézésre nincs baja a motornak(pl.: nem fojt bele a víz) de ha mégis "leéget" előfordulhat(!) mondjuk, hogy erőlködött záráskor/nyitáskor mondjuk úszik vmi trutyiban, az mi volt? beolajoztad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Külön vezérlője van az ABS-nek. Rendben köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok! Három kérdéssel jöttem most! :D Műszerfalvilágítás-erősség állító világítás kapcsoló plug&play cserélhető a simával, vagy valamit kötögetni kell? Másik: Classic Astrába be lehet vajon vezetékelve a fordszámmérő csatlakozója? Nem sima Classic Start, van benne két lufi, szervó, ülésmagasság állítás, (központi meg elektromos ablak is, de ezek tuti utólag lettek berakva) Harmadik: A gyári központi ezeknél is úgy zár, mint a G Astráknál? Szóval kétszer lehet reteszelni, vagy csak egyszer jobbra fordítod, és be is zárt? Azért kérdezem, mert mint írtam fogalmam sincs, hogy gyári központi van-e benne. Az biztos, hogy a tankajtót nem zárja be, sőt a csomagtartót sem, viszont az lehet, hogy ott a motor halott. Mindkét első ajtóra zár/nyit az összes ajtó, míg a G-nél csak a bal elsőnél, abban gyári centrálzár van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok! Három kérdéssel jöttem most! :D Műszerfalvilágítás-erősség állító világítás kapcsoló plug&play cserélhető a simával, vagy valamit kötögetni kell? Másik: Classic Astrába be lehet vajon vezetékelve a fordszámmérő csatlakozója? Nem sima Classic Start, van benne két lufi, szervó, ülésmagasság állítás, (központi meg elektromos ablak is, de ezek tuti utólag lettek berakva) Harmadik: A gyári központi ezeknél is úgy zár, mint a G Astráknál? Szóval kétszer lehet reteszelni, vagy csak egyszer jobbra fordítod, és be is zárt? Azért kérdezem, mert mint írtam fogalmam sincs, hogy gyári központi van-e benne. Az biztos, hogy a tankajtót nem zárja be, sőt a csomagtartót sem, viszont az lehet, hogy ott a motor halott. Mindkét első ajtóra zár/nyit az összes ajtó, míg a G-nél csak a bal elsőnél, abban gyári centrálzár van. Első: igen. PnP. Második: nem tudni, jobb ha megnézed. Harmadik: A gyári központi zár tud reteszelni, az univerzális nem. Classicokba nem gyárit raktak, hanem univerzális magyar gyártásút. Legalábbis amiket eddig láttam, azok magyarok voltak. A legszembetűnőbb illetve inkább leghangbatűnőbb, hogy a gyári lassan zár, míg az univerzális szinte egy pillanat alatt bezár. Tehát kb nem is lehet látni, ahogy lehúzza a gombokat, míg a gyárinál látható, a másik, hogy a gyárit ugye lehet reteszelni a sofőr oldalról. Ugye elfordítod jobbra a kulcsot, lezár. Ezután kéne tovább forgani és akkor hallani, hogy még ráhúz a motor egy kicsit, ekkor reteszel. Univerzálissal ezt nem tudod megcsinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok! Három kérdéssel jöttem most! :D Műszerfalvilágítás-erősség állító világítás kapcsoló plug&play cserélhető a simával, vagy valamit kötögetni kell? Másik: Classic Astrába be lehet vajon vezetékelve a fordszámmérő csatlakozója? Nem sima Classic Start, van benne két lufi, szervó, ülésmagasság állítás, (központi meg elektromos ablak is, de ezek tuti utólag lettek berakva) Harmadik: A gyári központi ezeknél is úgy zár, mint a G Astráknál? Szóval kétszer lehet reteszelni, vagy csak egyszer jobbra fordítod, és be is zárt? Azért kérdezem, mert mint írtam fogalmam sincs, hogy gyári központi van-e benne. Az biztos, hogy a tankajtót nem zárja be, sőt a csomagtartót sem, viszont az lehet, hogy ott a motor halott. Mindkét első ajtóra zár/nyit az összes ajtó, míg a G-nél csak a bal elsőnél, abban gyári centrálzár van. Nem sorrendbe: Lehet reteszelni a gyárit, de nem úgy mint a G-t. Bezárod egyszer, aztán "túlfordítod" a kulcsot, gyakorlatilag vízszintes állásig, és onnan engeded vissza. Classicnál sose tudni. Valószínű így se lesz benne a fordulatszámmérő, de csak akkor tudod meg biztosra, ha kiszeded megnézni. A világításkapcsoló elvileg plug&play Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Nem sorrendbe: Lehet reteszelni a gyárit, de nem úgy mint a G-t. Bezárod egyszer, aztán "túlfordítod" a kulcsot, gyakorlatilag vízszintes állásig, és onnan engeded vissza. Classicnál sose tudni. Valószínű így se lesz benne a fordulatszámmérő, de csak akkor tudod meg biztosra, ha kiszeded megnézni. A világításkapcsoló elvileg plug&play Nem kell visszaengedni. Maradhat vízszintes állásban is a zár, úgy is ki lehet húzni a kulcsot. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Nem kell visszaengedni. Maradhat vízszintes állásban is a zár, úgy is ki lehet húzni a kulcsot. :P Há' jó, de hogy néz már ki? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Há' jó, de hogy néz már ki? :D Nem a kinézettel van baj, hanem a megszokással. Simán összekarcolod a kilincset, mert raknád be függőlegesen, de nem úgy van és egy jót anyázol, hogy mivan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts