wzsolt_1.6_16V Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Egyébként 3000-ért vettem komfortelektronikát felhúzásra. Egyenként húzza fel az ablakokat, így nem terheli az aksit, és nem kellett a teljes kábelkötegen végig húzni fúrni, faragni, hogy működjön a funkció. Ez érdekelne engem. Milyen típus hol vetted stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Na ez engem is érdekelne. Nekem 5 kimenetes kellene, mert a tetőablakot is lusta vagyok behúzni :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Na ez engem is érdekelne. Nekem 5 kimenetes kellene, mert a tetőablakot is lusta vagyok behúzni :omg: http://metroman.unas...tetoablakhoz_WL http://www.argep.hu/trend/ABLA/Ablakemeloe-modul.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 De! Csak... összesen 4 vezeték van bekötve. +,-, fel-le, 5. vezeték lenne egy negatív, amit nem kötnek be. Az irányítaná a felhúzást, amit a zárral tudsz szabályozni. Még azt sem kötötték be. Elvileg egy barna fekete megy oda. Értem. Magyarul akkor az 5. vezeték helyére kellene bekötnöm a bicskavezérlőnek az ablakfelhúzás szálát. Kérdés ez az 5. vezeték helye merre van? Le kell bontanom az ajtókárpitot és a kapcsolótól kell behúzni ezt a plusz szálat, vagy be van húzva ez a szál is az ajtóból, csak nincs bekötve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Értem. Magyarul akkor az 5. vezeték helyére kellene bekötnöm a bicskavezérlőnek az ablakfelhúzás szálát. Kérdés ez az 5. vezeték helye merre van? Le kell bontanom az ajtókárpitot és a kapcsolótól kell behúzni ezt a plusz szálat, vagy be van húzva ez a szál is az ajtóból, csak nincs bekötve? A "Z" felhúzó szál nem mindegyiknél van benne(főleg ha nem gyári), de elméletileg a közp.zár vezérlőnél meg kellene lennie. sztem érdemes az ajtó X31es csatijának megnézni a 27 lábát (1341pozició a rajzon), ha be megy a karosszériába, akkor arra kell rákötni. http://taylor.hu/astra/elektromos/1300.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 http://metroman.unas...tetoablakhoz_WL http://www.argep.hu/...eloe-modul.html Köszi szépen! Beteg agyú barátom is rákapott ! Neki nincs tetőablaka, ő a rádió antennát akarja vezérelni vele . Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Köszi szépen! Beteg agyú barátom is rákapott ! Neki nincs tetőablaka, ő a rádió antennát akarja vezérelni vele . ??? azt meg minek???? azt a rádió kapcsolja ki/be (fel/le) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 ??? azt meg minek???? azt a rádió kapcsolja ki/be (fel/le) :blink: Csupa előny pedig :D Amikor beáll a mosóba, be kell zárnia magát, ha nem akarja letörni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 És a tetőablak? :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 És a tetőablak? :smartass: Diccse, klíma van. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Fantasztikus. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 www.youtube.com/watch?v=ttqROMhnj7s Nálam ez sajnos nem működne. Ha egyszerre húzom fel és valamelyik előbb felér a másik visszafordul :( Szóval nekem csak az egymás után felhúz lesz használható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Diccse, klíma van. :P Digi klíma ÉS tetőablak, 4 villanyablak, komfort zárás, távirányító, riasztó. :whistle: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Digi klíma ÉS tetőablak, 4 villanyablak, komfort zárás, távirányító, riasztó. :whistle: :D Nekem ebből csak a riasztó nem kell soha. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Értem. Magyarul akkor az 5. vezeték helyére kellene bekötnöm a bicskavezérlőnek az ablakfelhúzás szálát. Kérdés ez az 5. vezeték helye merre van? Le kell bontanom az ajtókárpitot és a kapcsolótól kell behúzni ezt a plusz szálat, vagy be van húzva ez a szál is az ajtóból, csak nincs bekötve? Nem teljesen! Központizár vezérlőre kell kiépítés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Digi klíma ÉS tetőablak, 4 villanyablak, komfort zárás, távirányító, riasztó. :whistle: :D csak a tetőablakot irigylem... Többi van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Diccse, klíma van. :P Annak nincs feelingje. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Nem teljesen! Központizár vezérlőre kell kiépítés... Ezt kifejtenéd bővebben? Jó lenne összehozni valahogy. Csak az első két ablakom elektromos, gyári és elvileg benne a komfort elektronika, legalábbis a működéséből ítélve. Valahogy meg kellene oldani a zárásra felhúzást. Rengeteg helyen kérdeztem már ezt, de még egyértelmű válaszokat nem kaptam sehol. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Ezt kifejtenéd bővebben? Jó lenne összehozni valahogy. Csak az első két ablakom elektromos, gyári és elvileg benne a komfort elektronika, legalábbis a működéséből ítélve. Valahogy meg kellene oldani a zárásra felhúzást. Rengeteg helyen kérdeztem már ezt, de még egyértelmű válaszokat nem kaptam sehol. :( amit írtam azzal mi bajod? elég egyértelmű Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 amit írtam azzal mi bajod? elég egyértelmű Nincs vele semmi bajom, Hetyke kommentjére írtam ezt. A tied egyértelmű. Meg kell nézzem azt a szálat a csatiban, ha bevan húzva, akkor arra kell kötni, tisztasor. Szombaton szétkapom a kocsit, aztán kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Nincs vele semmi bajom, Hetyke kommentjére írtam ezt. A tied egyértelmű. Meg kell nézzem azt a szálat a csatiban, ha bevan húzva, akkor arra kell kötni, tisztasor. Szombaton szétkapom a kocsit, aztán kiderül. Ha a kulcsot elfordítva tartod a zárban, és felhúzza az ablakot, akkor be van kötve a rendszerbe az ablakfelhúzó modul. Ha nem reagál, akkor sajnos nincsen. Ha be is van kötve, akkor is vagy relézel, vagy olyan központizárat veszel vagy riasztót, amit időzíteni tudsz, különben nem működik. Igazából a Z szál tudomásom szerint (nálam úgy működött) amíg kapja a negatív köttetést, addig húzta az ablakot fel, amint megszűnt, akkor megállt az ablak. Omegáknál, Vectráknál szintén így működött. Gyári riasztóval nem a kulcs elfordítást használták erre, hanem a riasztó gombját nyomták folyamatosan. Az általad komfort elektronikának mondott trükk nem más, mint a kapcsolók kikerülése. Ez annyit jelent, hogy ha megnézed a bekötést, akkor a komfortelektronika rész folyamatosan kapja a delejt, de a relék vezérlésére szolgáló áramkör csak gyújtás esetén adnak pozitívat a relék működtetésére. Ugye 2 áramkör van az ablak kezelésére. Az egyik a kapcsolók, másik a motor áramköre. A motor áramkörének pozitívját a kapcsolók kikerülésével a zárszerkezeted által rövidre zárt áramkör (Olyan, mintha egyszerűen a motorból kilógna 1 plussz zsinór a negatív pólusnak) kikerüli a teljes komfortelektronikát. Tehát ez nem komfort elektronika, hanem kerülő út. Erre tehetsz időzíthető relét, vagy zárásra programozott komfort modult, vagy olyan központizár vezérlőt, amit időzíteni tudsz. Más megoldás nem létezik. A komfort elektronika nem más, mint az érintésre történő automata ablakfelhúzás, illetve szorulás érzékelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Ha a kulcsot elfordítva tartod a zárban, és felhúzza az ablakot, akkor be van kötve a rendszerbe az ablakfelhúzó modul. Ha nem reagál, akkor sajnos nincsen. Ha be is van kötve, akkor is vagy relézel, vagy olyan központizárat veszel vagy riasztót, amit időzíteni tudsz, különben nem működik. Igazából a Z szál tudomásom szerint (nálam úgy működött) amíg kapja a negatív köttetést, addig húzta az ablakot fel, amint megszűnt, akkor megállt az ablak. Omegáknál, Vectráknál szintén így működött. Gyári riasztóval nem a kulcs elfordítást használták erre, hanem a riasztó gombját nyomták folyamatosan. Az általad komfort elektronikának mondott trükk nem más, mint a kapcsolók kikerülése. Ez annyit jelent, hogy ha megnézed a bekötést, akkor a komfortelektronika rész folyamatosan kapja a delejt, de a relék vezérlésére szolgáló áramkör csak gyújtás esetén adnak pozitívat a relék működtetésére. Ugye 2 áramkör van az ablak kezelésére. Az egyik a kapcsolók, másik a motor áramköre. A motor áramkörének pozitívját a kapcsolók kikerülésével a zárszerkezeted által rövidre zárt áramkör (Olyan, mintha egyszerűen a motorból kilógna 1 plussz zsinór a negatív pólusnak) kikerüli a teljes komfortelektronikát. Tehát ez nem komfort elektronika, hanem kerülő út. Erre tehetsz időzíthető relét, vagy zárásra programozott komfort modult, vagy olyan központizár vezérlőt, amit időzíteni tudsz. Más megoldás nem létezik. A komfort elektronika nem más, mint az érintésre történő automata ablakfelhúzás, illetve szorulás érzékelés. Na így már világosabb a dolog. :) Köszi a tartalmas választ! Amúgy van a bicskavezérlőben egy tanulás gomb, de nem írja a papírja, hogy az mit tanítana. Lehetséges, hogy az ablakfelhúzás időzítése lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Ha a kulcsot elfordítva tartod a zárban, és felhúzza az ablakot, akkor be van kötve a rendszerbe az ablakfelhúzó modul. Ha nem reagál, akkor sajnos nincsen. Ha be is van kötve, akkor is vagy relézel, vagy olyan központizárat veszel vagy riasztót, amit időzíteni tudsz, különben nem működik. Igazából a Z szál tudomásom szerint (nálam úgy működött) amíg kapja a negatív köttetést, addig húzta az ablakot fel, amint megszűnt, akkor megállt az ablak. Omegáknál, Vectráknál szintén így működött. Gyári riasztóval nem a kulcs elfordítást használták erre, hanem a riasztó gombját nyomták folyamatosan. Az általad komfort elektronikának mondott trükk nem más, mint a kapcsolók kikerülése. Ez annyit jelent, hogy ha megnézed a bekötést, akkor a komfortelektronika rész folyamatosan kapja a delejt, de a relék vezérlésére szolgáló áramkör csak gyújtás esetén adnak pozitívat a relék működtetésére. Ugye 2 áramkör van az ablak kezelésére. Az egyik a kapcsolók, másik a motor áramköre. A motor áramkörének pozitívját a kapcsolók kikerülésével a zárszerkezeted által rövidre zárt áramkör (Olyan, mintha egyszerűen a motorból kilógna 1 plussz zsinór a negatív pólusnak) kikerüli a teljes komfortelektronikát. Tehát ez nem komfort elektronika, hanem kerülő út. Erre tehetsz időzíthető relét, vagy zárásra programozott komfort modult, vagy olyan központizár vezérlőt, amit időzíteni tudsz. Más megoldás nem létezik. A komfort elektronika nem más, mint az érintésre történő automata ablakfelhúzás, illetve szorulás érzékelés. nekem nem eredeti az felhúzó benne, DE astrából való a "Z" csatlakozónak elég egy hosszam impulzus és felmegy utána, legalábbis azoknál a vezérlőknél, amik automaták(nem feltétlenül becsip.gáltlósak), annyiból okosabb ez mint a sima fel húzás, hogy nem tekeri vissza szoruláskor nekem most pl úgy van bekötve, ha bezárom közp.zárral, akkor felhúzza (de nem a kulcsot tartom elfordítva, csak bezárom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Nincs vele semmi bajom, Hetyke kommentjére írtam ezt. A tied egyértelmű. Meg kell nézzem azt a szálat a csatiban, ha bevan húzva, akkor arra kell kötni, tisztasor. Szombaton szétkapom a kocsit, aztán kiderül. gyáriban is van talán 3féle, kötés amivel szerelték elöször érdemes azt tisztába tenni melyik van neked nagyon nem kell szétkapni, az X31es az ajtó és a karosszéria közt van, talán apróval rajta is vannak a számok, ha nincs 27 bekötve, akkor macerás lesz ha be van kötve, akkor elméletileg a közp. zár vezérlőhöz megy ez az egyébként: http://img155.imageshack.us/img155/8154/003nz4.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts