Dáwid Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 És ez az átalakító, amit linkeltem megoldás a problémára, vagy mindenképp barbárnak kell lenni? Húzd ki, és nézd meg hogy mi van mögötte. Ne vakarózz, amíg nem viszket, lehet hogy már régen el van vágva, vagy évekig nem is ez a fejegység volt benne, csak vissza van taknyolva csatlakozó nélkül eladásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Húzd ki, és nézd meg hogy mi van mögötte. Ne vakarózz, amíg nem viszket, lehet hogy már régen el van vágva, vagy évekig nem is ez a fejegység volt benne, csak vissza van taknyolva csatlakozó nélkül eladásra. Teljesen jogos, csak az autót holnap hozzuk el, eddig papír intézés volt, így gondoltam előre rákérdezek, hogy miként és merre induljak. Az biztos, hogy hátsó hangszóró nincs. A kábelek ugyan úgy vannak megoldva, mint a Classic G Astránál, hogy egy ideig elvezetik a kábelt, és ott stop, egyáltalán nincs, vagy esetleg végig van vezetve kábel, csak a hangszórót kell pótolni? Utolsó kérdés volt, már tényleg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Teljesen jogos, csak az autót holnap hozzuk el, eddig papír intézés volt, így gondoltam előre rákérdezek, hogy miként és merre induljak. Az biztos, hogy hátsó hangszóró nincs. A kábelek ugyan úgy vannak megoldva, mint a Classic G Astránál, hogy egy ideig elvezetik a kábelt, és ott stop, egyáltalán nincs, vagy esetleg végig van vezetve kábel, csak a hangszórót kell pótolni? Utolsó kérdés volt, már tényleg. :D A Classicok már csak ilyen hiányosak. Ezért nem vennék Classicot és az sem érdekel, hogy egy 96-97-es széria rohad, a classic már nem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Teljesen jogos, csak az autót holnap hozzuk el, eddig papír intézés volt, így gondoltam előre rákérdezek, hogy miként és merre induljak. Az biztos, hogy hátsó hangszóró nincs. A kábelek ugyan úgy vannak megoldva, mint a Classic G Astránál, hogy egy ideig elvezetik a kábelt, és ott stop, egyáltalán nincs, vagy esetleg végig van vezetve kábel, csak a hangszórót kell pótolni? Utolsó kérdés volt, már tényleg. :D Classicnál semmiféle kábel nincsen előkészítve. Igazából fapadnak tervezték, és valszeg emiatt csak a gyári üres köteggel szerelték őket. Egyéni rendelés esetén azt tettek be, amit kértek. Nálam mondjuk klíma miatt, és egyéb okokból teljes kábelköteg csere történt... 4+2 hangszóró működik a Classicomban, és most készítem az ülésfűtést. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Ha egyszer megunom akkor én is belecsapom a klasszikba a fullos köteget. Utólagos kpzár van benne(még működik). A hátsó hangszóróknak is úgy van behúzva külön a bél, és ez már nem is működik. Bár igazából túl sok élményt nem ad a verda. Menni még megy, úgyh egyelőre nem cserélünk kábeleket. Ja a tankajtónál nem volt kpzár, oda raktam egy gyárit, a hátsó ajtóról megcsapolva... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Classicnál semmiféle kábel nincsen előkészítve. Igazából fapadnak tervezték, és valszeg emiatt csak a gyári üres köteggel szerelték őket. Egyéni rendelés esetén azt tettek be, amit kértek. Nálam mondjuk klíma miatt, és egyéb okokból teljes kábelköteg csere történt... 4+2 hangszóró működik a Classicomban, és most készítem az ülésfűtést. :) Á, értem. Akkor nem lesz hátul szóró, ezért nem érdemes így szétbontani. Igazi hifinél úgy sincs hátul semmi, csak a mély. :) spzoli: A te géped láthattam egy utcában az út mellett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Á, értem. Akkor nem lesz hátul szóró, ezért nem érdemes így szétbontani. Igazi hifinél úgy sincs hátul semmi, csak a mély. :) spzoli: A te géped láthattam egy utcában a ** mellett? Lehetséges, de ha nem volt gyári, akkor az nem a klasszik :) Ha két egyforma volt egymás mögött, akkor a gyáribb a klasszik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 A fullos Caravánt láttam. :) Csak átsuhantam, és ismerős volt az autó, mintha már valahol láttam volna. Én is a közelben lakom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Á, értem. Akkor nem lesz hátul szóró, ezért nem érdemes így szétbontani. Igazi hifinél úgy sincs hátul semmi, csak a mély. :) spzoli: A te géped láthattam egy utcában az út mellett? kínai hangszórókábelt be tudsz húzni... :) Csak csatit kell hozzá szerezned! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Ha egyszer megunom akkor én is belecsapom a klasszikba a fullos köteget. Utólagos kpzár van benne(még működik). A hátsó hangszóróknak is úgy van behúzva külön a bél, és ez már nem is működik. Bár igazából túl sok élményt nem ad a verda. Menni még megy, úgyh egyelőre nem cserélünk kábeleket. Ja a tankajtónál nem volt kpzár, oda raktam egy gyárit, a hátsó ajtóról megcsapolva... :D Nálam is a fullos köteggel került tankajtó zár hátra. Mondjuk azért ez is a fapad első jele, hogy a gyári!!! Classic kpzár szettben nem tartozék a tankajtó zár. Szerencsére ködlámpa van a lökösben, meg 2 légzsák alapból, így ezekkel nem kellett bajlódni. Csak a 4 ablak, meg a klíma, meg a tükör, ülésfűtés hibádzott... Jah meg a lámpás kapaszkodók! Fontos kellék, mert este nem a sötétben kell keresgélni a sörömet, amit hátra teszek! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Szerintetek ez MIDES kapcsoló ? http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/ablaktorlo_es_szerkezetei/astra_f_ablaktorlo_kapcsolo_1633901372.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Á, értem. Akkor nem lesz hátul szóró, ezért nem érdemes így szétbontani. Igazi hifinél úgy sincs hátul semmi, csak a mély. :) spzoli: A te géped láthattam egy utcában az út mellett? A hifi szabvány nem arról szól, hogy hátul legyen mélynyomó. :D Sokan összekeverik a hifi-t azzal, hogy hátul szól egy szubcsöves fosság és jól dübörögöjön. Ennél sokkal komolyabb és a hi-fi nem ismeri a szubcsöves mélynyomót, csak a zárt dobozos hangfalat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Szerintetek ez MIDES kapcsoló ? http://auto-motor.va...1633901372.html AZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 A fullos Caravánt láttam. :) Csak átsuhantam, és ismerős volt az autó, mintha már valahol láttam volna. Én is a közelben lakom. :) :) Na az nem klasszik. :D Ha esetleg kint találsz, akkor nyugodtan állj meg, és mondd h te vagy. :) kínai hangszórókábelt be tudsz húzni... :) Csak csatit kell hozzá szerezned! Be van húzva, de valamiért nem funkcionál. Ha rá van dugva, akkor pattog a hátsó hangszóró, így inkább lehúztam. :) Nálam is a fullos köteggel került tankajtó zár hátra. Mondjuk azért ez is a fapad első jele, hogy a gyári!!! Classic kpzár szettben nem tartozék a tankajtó zár. Szerencsére ködlámpa van a lökösben, meg 2 légzsák alapból, így ezekkel nem kellett bajlódni. Csak a 4 ablak, meg a klíma, meg a tükör, ülésfűtés hibádzott... Jah meg a lámpás kapaszkodók! Fontos kellék, mert este nem a sötétben kell keresgélni a sörömet, amit hátra teszek! :D Ez az autó 22e kmes korában került hozzánk. A gyári és nem gyári cuccokat meg tudom különböztetni. A kpzárat lehet gyárilag rendelték bele, de spalos. A hátsó hangszórók gyáriak, a kábelezése nem. Az egyetlen tényleg gyári extra amit találtam, az a lámpamagasság állító. Maradékból raktam bele: állítható fényerős lámpakapcsolót, tankajtóhoz gyári kpzárat, tükrös napellenzőt, színhelyes lökösöket, tükröket, gsi kormányt..meg ami kötelező volt, ja meg ami kopott... :) Tetszik h ilyen fapados...és igazából pont nem érdekel, ha baja lesz, rakok bele másikat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 C16se motort össze lehet házasitani vectra a Bc vel Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Opel Astra F 1994. (központi injektoros) C16NZ tipusú motorral rendelkező Opelben milyen ellenállás értékűnek kellene lennie a kis sárga színű oktánszám állítónak? Ami az enyémben volt az mindkét irányban szakadt volt. Két féle variáció is lehet elvileg, az egyik szerint: 15ohm a 91-es és 220ohm a 95 -ös állás (nekem elvileg pont nem ez, vagy eddig nem ez volt benne.?) Hanem végtelen ohm vagyis szakadás (vagy rövidzár lett volna eredetileg?) az egyik és 2.2K a másik érték, csak következtetni tudom, hogy talán a 2.2k volt a 91-es a végtelen meg a 95-ös oktánszám megfelelő értéke.? De a feltételezés nekem kevés, az autó így meg bizonytalanul jár(egyikre sem reagál megfeleően, szerencsétlen azt sem tudja hova állítgassa magát.. -de emiatt tovább nem tudok haladni vele a javításban.) Bár kérdéses az is nekem, hogyha az oktánszám állító ellenállás csak úgy megszakad akkor az ECU mennyire üzembiztos, vagyis mennyire lehet stabil..? Valakinek van valami ötletete? Köszönöm a segítséget előre is! Üdv.:Tomi Bár az enyém C20NE, de az oktánszám állítómat kimértem, és 95-ös állásban 2,2 kohm, a 91-es állásban pedig végtelen (nincs kontakt). Tehát még ha kiveszed is a dugót, akkor is legalább 91-es benzinre áll be és nem tud "meghülyülni". Ésszerű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 ja biza ott a pont, én sem gondolom, hogy ettól dadogna meg ilyenek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Bár az enyém C20NE, de az oktánszám állítómat kimértem, és 95-ös állásban 2,2 kohm, a 91-es állásban pedig végtelen (nincs kontakt). Tehát még ha kiveszed is a dugót, akkor is legalább 91-es benzinre áll be és nem tud "meghülyülni". Ésszerű. ja biza ott a pont, én sem gondolom, hogy ettól dadogna meg ilyenek http://kadettklub.hu/extra/ron_octane.xls Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 http://kadettklub.hu.../ron_octane.xls ez az én gagyi motoromra nem vonatkozik, nem? egyébként jól értem, ha C20NEre sárga 95 helyett, piros 98 dugót rak az ember, akkor "gyorsításkor +5% üzemanyag dúsítás" lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 ez az én gagyi motoromra nem vonatkozik, nem? egyébként jól értem, ha C20NEre sárga 95 helyett, piros 98 dugót rak az ember, akkor "gyorsításkor +5% üzemanyag dúsítás" lesz? Elvileg igen... Viszont nekem is a 2,2K -s volt benne.. most raktam bele egy 220 ohmost, de tervezem,hogy végig járom a variációkat. De az 5 fokos gyújtás eltolástól tartok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Elvileg igen... Viszont nekem is a 2,2K -s volt benne.. most raktam bele egy 220 ohmost, de tervezem,hogy végig járom a variációkat. De az 5 fokos gyújtás eltolástól tartok... rakj bele egy potit :D, mondjuk nem tudom mit szól hozzá az ECU, hogy menet közben változik ez, de vicces lehet egy Turbo gomb az Astrán, pirosnál felcsavarod, lambdát kikacsolod, hőfokjeladót letesteled....aztán felszakítja az aszfaltot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poclain Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Sziasztok! X14XE-nél a két hőfok jeladó közül (2 és 1 vezetékes) melyik tartozik a hőfok mutatóhoz és melyik az ECU-hoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 rakj bele egy potit :D, mondjuk nem tudom mit szól hozzá az ECU, hogy menet közben változik ez, de vicces lehet egy Turbo gomb az Astrán, pirosnál felcsavarod, lambdát kikacsolod, hőfokjeladót letesteled....aztán felszakítja az aszfaltot :D Emberek! Kár agyalni ezen! Nem analóg jel vezérli az előgyújtást, hanem kétfajta program van az ECU-ban. Vagy ez, vagy az. Hányadszor írjam már le. Attól, hogy másik dugót barkácsol valaki bele nem lesz turbós autója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Sziasztok! X14XE-nél a két hőfok jeladó közül (2 és 1 vezetékes) melyik tartozik a hőfok mutatóhoz és melyik az ECU-hoz? A kétvezetékes az ECU-é, az egy a műszeré. Emberek! Kár agyalni ezen! Nem analóg jel vezérli az előgyújtást, hanem kétfajta program van az ECU-ban. Vagy ez, vagy az. Hányadszor írjam már le. Attól, hogy másik dugót barkácsol valaki bele nem lesz turbós autója. Egyetértek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poclain Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 A kétvezetékes az ECU-é, az egy a műszeré. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts